Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 852
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 857

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pc_indi
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎáè÷àì çèìàòà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: the_loner_wolf

Îáè÷àì çèìàòà, êîãàòî äîéäå è àêî äîéäå. Òèõî ñå ñèïå áåëèÿò ñíÿã. Êàëòà ïî òðîòîàðèòå å çàìðúçíàëà â ïëàâíè ñèíóñîèäè, îñòàâåíè îò ãðàéôåðèòå íà îãðîìíè äæèïîâå.
Ïàðêèðàëè íàêðèâî ñòîÿò íà áîðäþðèòå ñ íàõàëíî êèëíàòè ñíåæíè êàëïàöè ïî íåïî÷èñòåíèòå ñè ïîêðèâè. Âîíÿòà íà öèãàíèòå è ïðîñÿöèòå â èçíåíàäàíèÿ îò çèìàòà ãðàäñêè òðàíñïîðò å íÿêàê ñè ïî-ìåêà è íåäîëîâèìà ñ ïðåìðúçíàë íîñ. Íàäåæäíî èíòåãðèðàíè â òîëåðàíòíîòî îáùåñòâî êàòî ìðúñíà ðúêà â òîïëà ÷óæäà ðúêàâèöà. Âêî÷àíåíèòå åêñêðåìåíòè îñòàíàëè íàâñÿêúäå ñëåä àðìèèòå æèâîòíîâîäè ñòîÿò íåëåïî çàñðàìåíè îò ôàêòà, ÷å íå ìîãàò òàêà äîáðå äà èçöàïàò ïîäìåòêèòå êàêòî ïðåç òîïëèòå ñåçîíè. Òåçè ïàìåòíèöè íà ÷îâåøêàòà ëþáîâ êúì æèâîòíèòå, äîñóù êàòî ïðîèçâåäåíèÿ íà ñúâðåìåííè âàÿòåëè èçïúñòðÿò áåëîòàòà è ïðèäàâàò ãðàôè÷åí äåòàéë êúì èíà÷å ñêó÷íèÿ ïåéçàæ. Ñåâåðíèÿ âÿòúð äóõà óïîðèòî è ñúçäàâà óñåùàíå çà ñúâñåì ðàçëè÷íà îò îáÿâåíàòà ïî òåëåâèçîðà òåìïåðàòóðà. Èäâàéêè îò äàëå÷íà Ðóñèÿ ñ ëþáîâ ãîíè áèî-ðàçãðàäèìè íàéëîíîâè ïëèê÷åòà è ôàñîâå. Èçäúíåíèòå íîâè è ñêúïè êîø÷åòà çà áîêëóê ãëåäàò ñ ïðàçåí ïîãëåä çúçíåùèòå äàíúêîïëàòöè, îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúùåñòâóâàíå. Îáè÷àì çèìàòà. Âñè÷êî ñå îòðàçÿâà íåæíî è êðàñèâî ïî çàëåäåíèòå ïåøåõîäíè ïúòåêè, êîèòî èçïðàùàò íà ñëóæèòåëèòå â „Ïèðîãîâ” äîñòàòú÷íî ìàòåðèàë çà óïðàæíåíèå çà äà ñå ïðåâúðíàò ìîæå áè ñëåä ãîäèíè â èñòèíñêè ëåêàðè. Êîìèíèòå è àóñïóñèòå áúëâàò ôèíè è íå òîëêîâà ôèíè ïðàõîâè ÷àñòèöè è ñàæäè ïîêðèâàéêè ñúñ çàãàäú÷íà ìúãëà ïðåíàñåëåíàòà îò ïðîâèíöèàëèñòè ñòîëèöà. Îáè÷àì çèìàòà, ñ Êîëåäíàòà ñóìàòîõà è èñòåðèÿòà ïî ñâ. Âàëåíòèí, ñ èçÿùíèòå è ñòîéíîñòíè ìàñêè çà Õåëîóèí, áëúñêàíèöàòà çà Áëåê ôðàéäåé è êóïóâàíåòî íà êóï íåíóæíè ñòîêè óæ íà ïðîìîöèÿ. Òîëêîâà å ìèë è ÷àðîâåí åíòóñèàçìúò, ñ êîéòî ïðàçíóâàìå ÷óæäè ïðàçíèöè, ÷å óñïÿâà äà òúðêóëíå íÿêîëêî ñúëçè ïî áóçèòå ìè. Äà, îáè÷àì çèìàòà, ìíîãî ÿ îáè÷àì. Ðàäâàì ñå, ÷å ïî÷òè ñâúðøè.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 20.02.2020 @ 20:49:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   the_loner_wolf

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 08:41:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Îáè÷àì çèìàòà" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Îáè÷àì çèìàòà
îò the_loner_wolf íà 23.02.2020 @ 14:54:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èçîáùî íå ãîâîðÿ çà çèìàòà, èìàì ïðåäâèä ñúâñåì äðóãè íåùà, íî êîéòî ðàçáðàë - ðàçáðàë.


Re: Îáè÷àì çèìàòà
îò Marta íà 22.02.2020 @ 07:27:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Èçðåäèëè ñòå âñè÷êî, âúïðåêè êîåòî îáè÷àì çèìàòà. Ïðèâëè÷àòå è ìàéñòîðñêè ñå îïèòâàòå äà ïîäâåäåòå çàáëóäåíèÿ ÷èòàòåëÿ ñúñ çàãëàâèå-óëîâêà..."åõ, êàçâà ñè ÷èòàòåëÿò - ñåãà ïîíå ùå ïðî÷åòà çà ñíåãà!, ñëåä êàòî öÿëà çèìà ñå íàäÿâàì äà ãî âèäÿ...":) àìà íÿìààà - ÷åòå çà âñè÷êî, êîåòî ãî äðàçíè êîãàòî è àêî ïàäíå ñíåãúò! Îáà÷åå çèìàòà ñè å çà îáè÷àíå, ñúñ ñíÿã èëè áåç ñíÿã, çàùîòî òÿ íè èçîñòðÿ ÷óâñòâîòî çà ïðîëåò! Êàòî ìèíçóõàð åäèí íàáîë! :)