Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 858
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 860

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊðàäåö
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

Íà äîëíèÿ åòàæ íåùî èçòðÿñêà. Äåíèöà ñå ñòðåñíà è ñå íàäèãíà íà ëàêòè. Î÷èòå é ñå îêîêîðèõà è ñÿêàø ïîòúìíÿõà îò òðåâîãà. Ïðåñåãíà ñå è èçêëþ÷è ðàäèîòî. Îñëóøà ñå. Ïî òîâà âðåìå â êúùàòà íå òðÿáâàøå äà èìà äðóã ÷îâåê, îñâåí íåÿ. Âúçìîæíè ëè áå äà å âëÿçúë êðàäåö?

Òÿ ïîòðåïåðè è ñå îòïóñíà íà ëåãëîòî. Èäåøå é äà ñå çàâèå ïðåçãëàâà. Îòíîâî ñå ÷ó øóì – èçãëåæäà íÿêîé ðîâåøå èç øêàôîâåòå è èçñèïâàøå ñúäúðæàíèåòî èì íà ïîäà.
Äåíèöà èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å ñúðöåòî é ùå ðàçáèå ðåáðàòà è ùå èçñêî÷è íàâúí. Çàâè é ñå ñâÿò îò íàïðåæåíèå.  òîçè ìîìåíò ñå ñåòè, ÷å ìîæå äà èçâèêà ïîëèöèÿ. Âçå ñàìñóíãà, íî ñå ïîêîëåáà. Îíçè ìîæåøå äà ÷óå ãëàñà é. Äàëè íå áå ïî-äîáðå äà èç÷àêà? Îñòàâè òåëåôîíà âíèìàòåëíî íà øêàô÷åòî, äî êóï÷èíàòà êíèãè.
Ìàëêî ïî-êúñíî ïî ñòúëáèùåòî çàòðîïîëÿõà òåæêè ñòúïêè. Êðàäåöúò, àêî òîâà íàèñòèíà áå êðàäåö, ñå êà÷âàøå íà âòîðèÿ åòàæ. Ìëàäàòà æåíà èçñêèìòÿ è ïðåõàïà óñòíè, ëèöåòî é ñå áå çà÷åðâèëî. Ëåæåøå, çàáèëà ïîãëåä â òàâàíà.
Âðàòàòà ñå îòâîðè ñ îñòðî èçñêúðöâàíå è íà ïðàãà çàñòàíà íåïîçíàò ìúæ. Áåøå åäúð, íàáèò, ñ áðúñíàòà ãëàâà. Ëèöåòî ìó áå ãðóáî, ñ êàòî èçäÿëàíè ñ òåñëà ÷åðòè. Ãðîçåí, êðèâîëè÷åù áåëåã ìèíàâàøå ïðåç ëÿâàòà ìó áóçà. Âèæäàéêè Äåíèöà, òîé ñå íàöóïè è ïðèñâè ãíåâíî î÷è. Êàçà:
– Õà òàêà! Òè êàêâî ïðàâèø òóê?
Äåíèöà ñè ïîå äúëáîêî âúçäóõ è îòâúðíà:
– Ëåæà ñè.
– Êàçàõà ìè, ÷å êúùàòà å ïðàçíà! Ìàìêà ìó , êàê ñå íàñàäèõ!
– À âèå… êàêâî ïðàâèòå òóê?
– Êàê êàêâî? Îáèðàì âñè÷êî öåííî. Òîâà ìè å ðàáîòàòà.
– Òóê íÿìà ìíîãî öåííè íåùà. Ìàëêî ïàðè â áðîé, ìàëêî íàêèòè. Ùå âè êàæà êîå êúäå å, íÿìà ïðîáëåìè.
– Äîáðî ìîìè÷å. Íàëè íå ñè çâúíÿëà â ïîëèöèÿòà? – Òîé âçå òåëåôîíà è ïðåãëåäà èçõîäÿùèòå îáàæäàíèÿ. – Íå ñè, õóáàâî. – Ïðèáðà ãî â äæîáà ñè. – Äðóã òåëåôîí èìàø ëè?
– Íå.
– Àêî ìå ëúæåø, ùå òè îòêúñíà õóáàâàòà ãëàâèöà, äà çíàåø.
– Íÿìàì, çàêëåâàì ñå!
– Òè çàùî ëåæèø? Äà íå ñè áîëíà?
– Àìè äà… êðàêàòà ìè ñà ñ÷óïåíè.
– Õà. – Òîé äðúïíà ðÿçêî çàâèâêèòå, çà äà âèäè êàêâî èìà îòäîëó. Èìàøå äðåáíî ìîìè÷å ñ ãèïñèðàíè äî ñëàáèíèòå êðàêà, êîèòî áÿõà ëåêî ïðèñâèòè â êîëåíåòå è îò êîèòî ñå âèæäàõà ñàìî ïðúñòèòå. Åäèíñòâåíèòå é „îäåæäè“ áÿõà áåæîâ ïîòíèê è áÿë ïàìïåðñ. – Ëîøà ðàáîòà. Òè êàêâî, íàñèðàø ëè ñå?
– Íå, íå… òîâà å… çà âñåêè ñëó÷àé.
– Ðàçáèðàì. Êîé ñå ãðèæè çà òåá?
– Åäíà âúçðàñòíà æåíà èäâà ñóòðèí è âå÷åð.
– Êîãà ùå äîéäå?
– Ñëåä îêîëî òðè ÷àñà.
– Çíà÷è èìàì âðåìå. À ñåãà êàçâàé êúäå ñà öåííîñòèòå!
Äåíèöà ñå ñòðàõóâàøå çà æèâîòà ñè, çàòîâà íå íàïðàâè îïèò äà õèòðóâà. Ìúæúò ÿ èçñëóøà âíèìàòåëíî è èçëåçå äà îáèðà. Ñâúðøè ñè ðàáîòàòà çà ïåòíàéñåòèíà ìèíóòè. Êîãàòî ñå êà÷è îòíîâî ãîðå, êàçà:
– Êàêâî äà òå ïðàâÿ ñåãà, äåâîé÷å?
– Î, ìîëÿ âè, àç ùå ñè òðàÿ, íÿìà äà ñå îáàæäàì â ïîëèöèÿòà.
– Íî òâîÿòà ãëåäà÷êà ùå âèäè, ÷å å òúðøóâàíî.
– Äîáðå, òîãàâà ùå êàæà, ÷å êðàäåöúò å áèë ñ ìàñêà. Íèùî íå ñúì âèäÿëà.
– Ëèöåòî ìè å äîñòà ðàçïîçíàâàåìî. Òè ùå ìå íàêèñíåø, çíàì àç. Ïîñëå îòíîâî ùå ìå òèêíàò â çàòâîðà. Íå èñêàì â çàòâîðà. Ïåòíàéñåò ãîäèíè ñúì ãíèë òàì.
– Îáåùàâàì, íÿìà äà âè èçäàì. Àç äúðæà íà äóìàòà ñè.
– Õì. Êàê ñå êàçâàø?
– Äåíèöà.
– Å, Äåíè, êàêâî ùå êàæåø äà ñå ïîçàáàâëÿâàìå?
– Îõ, íåäåéòå, ìîëÿ âè! – Êúëíà ñå…
– Ìëúêâàé!
– Ìîëÿ âè, íå ìå íàðàíÿâàéòå!
– Íÿìà ñòðàøíî, ùå áúäà ìíîãî âíèìàòåëåí. Òè òðÿáâà ñàìî äà ñå îòïóñíåø, çà äà íå òå áîëè. – Òîé äðúïíà ëàñòèêà íà ïàìïåðñà è õâúðëè åäíî îêî íà ñòàðàòåëíî îáðúñíàòèòå èíòèìíè ÷àñòè íà Äåíèöà. – Ñëàäóðàíà! Òåçè ãàùè÷êè ùå ãè ìàõíåì, åé ñåãè÷êà ùå ãè êëúöíà ñ íîæà.
Äåíèöà ïðèñâè ðúöåòå ñè êúì ãúðäèòå è çàïëàêà.
– Å, ñòèãà äå, ìðàçÿ ðåâëèâè æåíè! – Äëàíòà íà êðàäåöà ñå ïëúçíà ïî êîðåìà é, à ïîñëå îòäîëó ïîä ïîòíèêà, êúì ãúðäèòå. Ãðóáèòå ïðúñòè ïîãàëèõà çúðíàòà é. – Ãîñïîäè, îò äåñåò ãîäèíè íå ñúì áèë ñ æåíà! Íàïðàâî ñå ÷óäÿ êàê ñúì èçäúðæàë. À òè ñè äîñòà õóáàâè÷êà, íèùî, ÷å íå ñè â òîï ôîðìà â ìîìåíòà.
Óïëàøåíà äî ñìúðò, Äåíèöà äèøàøå íà ïðåñåêóëêè.
– Å, íå ñúì ÷àê òîëêîâà îòâðàòèòåëåí! Ïðåñòàíè äà ïëà÷åø! Èçíåðâÿø ìå!
Òîé ïîäõâàíà ãèïñèðàíèòå é êðàêà è ãè ðàçêðà÷è, çà äà ìîæå äà ñå íàìåñòè ìåæäó òÿõ. Ïëúçíà ðúöå ïî ãðóáàòà áÿëà ìàòåðèÿ, ñÿêàø èñêàøå äà ñå íàñëàäè íà èçâèâêèòå íà ìóñêóëèòå îòäîëó. Ïîãúäåëè÷êà ñòúð÷àùèòå îò ïðåâðúçêàòà íà ëåâèÿ êðàê ïðúñòè, ïðè êîåòî Äåíèöà ñå çàñìÿ íåðâíî, ïðåç ñúëçè.
– Ùå òå ãúäåëè÷êàì, äîêàòî íå ïðåñòàíåø äà ðåâåø, äà çíàåø. Àìà êàêâî òîëêîâà, ùå èçïîëçâàì ïðåçåðâàòèâ, çà äà íå ìå õâàíàò ÷åíãåòàòà ïî ñïåðìàòà.
– Àç…àç…
– Êàêâî?
– Ïîæàëåòå ìå! Ìîëÿ âè! Íèùî ëîøî íå ñúì âè íàïðàâèëà! Òîëêîâà áåäè ìè ñå ñòðóïàõà íà ãëàâàòà… Ñèãóðíî è ñ âàñ ñà ñå îòíàñÿëè íåñïðàâåäëèâî. Òðÿáâà äà ðàçáåðåòå!
Ìúæúò ñâåäå çàìèñëåíî ãëàâà. Èçïðúõòÿ è ñ ðÿçêî äâèæåíèå ïîêðè Äåíèöà ñúñ çàâèâêàòà.
– Òîëêîâà ñè áåçïîìîùíà, ÷å ÷àê ìè ñòàíà æàë. Äîáðå äå, íÿìà äà òå íàñèëâàì. Âå÷å èìàì ïàðè, ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ ïðîñòèòóòêà.
Äåíèöà ïðåñòàíà äà ðîíè ñúëçè è ñå óñìèõíà ïëàõî. Òðóäíî é áå äà ïîâÿðâà, ÷å ñå å îòúðâàëà.
– Òàêà òå èñêàì. Êàòî ñå óñìèõíåø, ñè ìíîãî õóáàâà. Åé ñåãà âçèìàì òîðáàòà è ñè çàìèíàâàì. Ìåæäó äðóãîòî òè êàê ïîñòðàäà?
– Åäíî óëè÷íî êîòå ñå áå êà÷èëî íà âèñîêî äúðâî è íå ìîæåøå äà ñëåçå. Òðÿáâàøå äà ìó ïîìîãíà. Òîëêîâà æàëíî ìÿó÷åøå. Àç ïî ïðèíöèï ñúì äîáðà â êàòåðåíåòî, íî ñòúïèõ íà èçñúõíàë êëîí è… Êîòåòî ñúùî ïàäíà, íî íà íåãî íèùî ìó íÿìàøå.
– Òè íàèñòèíà ñè äîáðî ìîìè÷å – èçñóìòÿ êðàäåöúò. – Îáà÷å… òðÿáâà äà ñå îòúðâà îò òåá. Ùå ñå ñïðàâÿ, äà, çíàì, ÷å ùå ñå ñïðàâÿ. Íå èñêàì â çàòâîðà, íå èñêàì, ðàçáåðè!
– Íÿìà äà âè èçäàì, îáåùàâàì.  íèêàêúâ ñëó÷àé íå áèõ…
Òîé ÿ ñãðàá÷è çà øèÿòà è çàïî÷íà äà ñòèñêà. Äåíèöà ñå îáëåùè. Áå ÷åðâåíà êàòî äîìàò, íå é ñòèãàøå âúçäóõ. Êîãàòî î÷èòå é çàïî÷íàõà äà ãàñíàò, ìúæúò îòïóñíà æåëÿçíàòà ñè õâàòêà.
– Ïðîâàëèõ ñå. Íå ìîãà äà ãî íàïðàâÿ, ïðîñòî íå ìîãà. Òÿ å òîëêîâà…
Òîé ñå îòäðúïíà îò ñúäèðàùàòà ñå îò êàøëèöà Äåíèöà è ñå èçíèçà.
Íà Äåíèöà é òðÿáâàøå äîñòà âðåìå äà ñå îñâåñòè. Ïîëàãàéêè îãðîìíè óñèëèÿ, ñå ïðåìåñòè íà ïîäà è çàïúëçÿ êúì ñêðèíà, êúäåòî, íà ñêðèøíî ìÿñòî, áå ïðèáðàí äðóãèÿò é òåëåôîí. Îáàäè ñå â ïîëèöèÿòà è ðàçêàçà çà êðàæáàòà. Íå çàáðàâè äà ñïîìåíå, ÷å íå ìîæå äà ñëåçå äà îòêëþ÷è, çàùîòî å ñúñ ñ÷óïåíè êðàêà.
Ìàëêî ïî-êúñíî äîéäå ïàòðóëêà. Ïîëèöàèòå óñïÿõà ïî íÿêàêúâ íà÷èí äà îòâîðÿò âõîäíàòà âðàòà.
Äîêàòî Äåíèöà íàäúëãî è íàøèðîêî ðàçêàçâàøå çà óæàñíàòà ñëó÷êà è îïèñâàøå ôèçèîíîìèÿòà íà êðàäåöà, ñòàíà ÿñíî, ÷å òîðáàòà ñ öåííèòå âåùè å â åäíà îò ñòàèòå. Íåçíàéíî çàùî êðàäåöúò íå áå îòíåñúë ïëÿ÷êàòà.
Íà äðóãèÿ äåí â ïîëèöèÿòà áå ïîäàäåí ñèãíàë çà ñàìîóáèë ñå ìúæ – áèë åäúð, ñ ãðîçåí áåëåã íà ëÿâàòà áóçà.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 22.12.2019 @ 23:22:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 23:50:13 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êðàäåö " | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.