Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 789
ХуЛитери: 3
Всичко: 792

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСливане
раздел: Разкази
автор: tearfly

Сънувам остров. Студено е. Вълните се разплискват по брега, каменист и очакващ да бъде погален от слънцето. Да, забравих да кажа, че е полунощ, температурите падат, незнамколкоси по Фаренхайт, животът е в прелитаща птица, чувам крясъка ѝ. Треперя.
Мога да избягам оттам единствено, ако отворя очи, но не ми се получава, сънувам затвора си. Губя се за кратко в мислите, чудя се какво е било преди. Сепвам се и се опитвам да рисувам картина в мрака. Звездите са като зад замъглено стъкло, идва ми да протегна ръка и да избърша мъглата. Не помня коя съм. Жена съм. Гърдите ми островърхо се забиват в роклята ми. Затискам с длан устата, за да не изкрещя в тъмното, осъзнавайки самотата; осъзнавайки, че нещо е свършило преди да е започнало, че човек си мисли, че нещо зависи от него, а всъщност краката му винаги са акостирали – всеки на своя остров. Усещам конвулсиите на плътта, океанът е стигнал до гърлото ми и заплашително приближава устните ми. Светлина. Тялото ми подскача и се събуждам до теб, обиколила нощта със страховете си, държа ръката ти и гърдите ми учестено се въздигат и спускат. Целувам спящите ти клепачи, гушвам се до теб. Ухаеш на нежност и живот! После отново заспивам. Мрак. Усмихвам се.

*

От осемнайсетия етаж на жилищна сграда всичко изглежда незначително малко. Дори аз. В опит да погледна отгоре, прокашлям утрото през дробовете си. Пуша на балкона и правя кръгчета от дим, които следват гравитацията и носят дъха ми към дъното на света, откъдето правя отчаяни опити да се оттласна. Затова, катеря ежедневно осемнайсет етажа с асансьор, който държи чувството ми за възможен край при всяко въздигане, придружено с мощни вибрации и усещане за удар в гърдите.
Буйната ми коса манифестира в ръцете на вятъра, любовта им играе извън мен, в причудливи вариации на танца на страстта.
Кафето ме чака на масата, ароматът му мощно посяга на обонянието ми и ме изважда от унеса на потъващите кръгове дим. Там някъде, след около четиридесет минути, ще крача с безизразното си лице по улицата, сред прилежно отегчените или замислени други такива на разминаващите се хора.
Човек съм, който се шляе в мислите си до безпризорност, до самота и отчаяние; до толкова че знае, че ще намери това, което търси.
И го намери.
Сега жена ми спи в леглото и сънува от онези сънища, които усмихват красивото ѝ лице, а аз не спирам да се чудя как успях да привлека вниманието на такъв ангел. Това, което беше изписано на лицето ѝ, беше покълнало в сърцето ѝ. Някой би се отегчил от това, но не и аз. Развивах целия потенциал на отрицателните черти на характера ми; а тя, прочела ме отначало докрай, ме погалва. Стопявам се, стопявам всичкия катран, събрал се в живота ми и ставам нежен, възлюбен херувим, достоен за увековечаване върху платно на художник.
Паля втора цигара, глътка от кафето гони първото ми всмукване от нея. Гладко избръснат и ухаещ на морски бриз, почесвам брадата си и фиксирам паяка, който е направил произведение на изкуството в ъгъла на балкона. Оказва се, че освен със съвършената жена, аз съм се сдобил със съвършения паяк.
Започвам да се усещам лек, сякаш не съм пил кафе, а поне две чаши уиски, смалявам се. Да си имам въображението. Трябва да тръгвам за работа, но се смалявам. Дотолкова, че не мога да си отворя балконската врата. Гърбът ме сърби, опитвам се да се почеша, слушалките ми са паднали на плочките. Освободен, телефонът ми саботира тихата утрин и разнася във въздуха гласа на Отис Рединг. Зрението ми е перфектно, а имаше какво да се желае. Слухът също. Чувам допълнителни шумове – чувам водата, която се движи по тръбите, чувам водата в канализацията, чувам диханието на жена ми, превърнало се в музика за ушите ми. Модулирам мелодията ѝ и в главата ми гръмва оркестър, всеки тон се откъсва и полита в пространството.
Инстинктивно искам да почеша пак брадата си, което говори за учудването ми. Ръцете ми са изчезнали. Имам пипала вместо ръце. Сърцето ми бие лудо, ще разбие кожата ми. Кожа? Какво е това, мамка му? Заклещен съм в паяжината в ъгъла на балкона.
Аз съм паяк.
Процеп на отворения прозорец на спалнята ми дава възможност да дотътрузя кръглото си тяло до тялото на жена ми, да се спусна от буйните ѝ коси по паяжина произведена от мен, колко пъти съм се опитвал да бъда ловък и нежен с това прелестно създание.
Желанията ми се сбъдват! Ще бъда винаги до нея и в съня ѝ, докато не ме размаже с чехъл.


Публикувано от Administrator на 17.06.2019 @ 16:44:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   tearfly

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:11:28 часа

добави твой текст
"Сливане" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Сливане
от mariq-desislava на 17.06.2019 @ 17:07:09
(Профил | Изпрати бележка)
Необятен кафкиански свят си създала.{}


RE: Сливане
от tearfly на 18.06.2019 @ 22:05:04
(Профил | Изпрати бележка)
Те - световете - са в нас!

]