Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 795
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 796

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏåíàòà
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: ZAGORA

Ïåíàòà áåøå îò ÷èðïàíñêè ðîä,ïðåñåëåí ïî òóêàøíèòå ìåñòà ñëåä ãîëÿìîòî çåìåòðåñåíèå â ×èðïàí.Çàòîâà íà êðúñòà ñè âèíàãè íîñåøå çàòúêíàòà êàìà.Íå ÷å áåøå ëîø ÷îâåê,íî ÿäîñàøå ëè ñå, íå ñòîé íàñðåùà ìó ,à áÿãàé,áÿãàé íàäàëå÷å... Ñèíèòå ìó î÷è ñå çàáèâàõà, êàêòî ñå çàáèâà ìàãàðåøêè òðúí â ïåòà íà ìåñòåí êàóáîé. Ïðîòèâíèêúò ñå âöåïåíÿâàøå, ñÿêàø ãî æèëåøå îòðîâåí ïàÿê.
Äðóã îòëè÷èòåëåí áåëåã íà Ïåíàòà áåøå ñòðàñòòà ìó êúì ÷åðâåíèÿ öâÿò. ×åðâåíååøå ñå è îòâúí, è îòâúòðå, è ïðÿêî, è êîñâåíî. Íàëè áåøå åäíè÷úê , íàé-ñêúï ñèí íà ìàìà, íàêàðà ÿ äà ìó âàïöà â ÷åðâåíî äå ùî èìàøå- áëóçêè,ôëàíåëêè è ïóëîâåð÷åòà.Äàæå è áîêñåðêèòå è ñëèïîâåòå. Ïåíàòà íÿìàøå ïàðòèéíà ïðèíàäëåæíîñò,íî ïî óáåæäåíèÿ áåøå çàêëåò êîìóíèñò.Æèâååøå â áèâøå ñåëî,íàðå÷åíî ãðàä åäèíñòâåíî ïî ïàðòèéíè çàñëóãè.Òàì è êîêîøêèòå áÿõà êîìóíèñòêè è ñå ñðàìóâàõà,÷å ñíàñÿò ñàìî áåëè ÿéöà.Ïåíàòà áåøå èçäúíêà íà ïàðòèçàíñêè ðîä.Íî êàêâî ëè íå ïðàâè æèâîòúò ñ ÷îâåêà?!Ñÿêàø çà âñÿêî ïðîñòè÷êî ïðèñòðàñòèå òîé óäúðæà äàíúê îò íåãî.Òàêà íàïðàâè è ñ Ïåíàòà. Çà ñâîèòå ëåâè óáåæäåíèÿ áðèãàäèðúò öÿëà ãîäèíà ëåæà â ïàíäåëàòà. Êîïà åäíè èçêîïè ,ðàçìàõâà êèðêàòà è ëîïàòàòà îò ñóòðèí äî âå÷åð è èìàøå äîñòàòú÷íî âðåìå äà ðàçìèøëÿâà ïî æèòåéñêè âúïðîñè.
Çàïúòèë ñå âåäíúæ ïðîãðåñèâíèÿò ìîìúê êúì ðåñòîðàíòà íà öåíòðàëíà ãàðà äà ïèéíå íÿêîëêî ïèòèåòà,êîèòî òðÿáâàëî äà èãðàÿò ðîëÿòà íà àôðîäèçèàöè è äà ïîäñèëÿò ìúæåñòâîòî ìó.Áèëî îáÿäíî âðåìå.Ïúòÿò ìó ìèíàâàë ïðåç ïåðîíà íà ãàðàòà.Îùå ùîì ñòúïèë íà íåãî óñåòèë,÷å íåùî íå å íàðåä.×å èìà íåùî îñîáåíî,íåùî ïî-òàêà... Öåëèÿò íàñòðúõíàë è êðúâòà íàõëóëà â ãëàâàòà ìó. Óæàñåí, âèäÿë äà ñå âåÿò çíàìåíà ñ ïðå÷óïåí êðúñò è äà ñå ðàçõîæäàò íÿêàêâè ïîäîçðèòåëíè òèïîâå ñ åñåñîâñêè óíèôîðìè íà îôèöåðè è âîéíèöè.Èìàëî è öèâèëíè,íî òå ñå ïðàâåëè,÷å âñå åäíî íèùî íå çàáåëÿçâàò.”Àé äà ìó ñå íåâèäè,÷å êîãà ñòàíà òîÿ ïðåâðàò ,áå äæàíúì.Ñíîùè èçëú÷âàõà ðóñêà òåëåâèçèÿ,à ñåãà ôàøàãèòå ñà ïðåâçåëè ãðàäà.Íî Ïåíàòà å æåëåçåí!Íÿìà äà èì ñå äàì òàêà ëåñíî!”È òîé ïðåñåãíàë è ñãðàá÷èë çà ÿêàòà ïúðâèÿò ïîïàäíàë ìó åñåñîâåö.×å êàòî ãî çàìëàòèë ñ þìðóöè... Çà íóëà âðåìå ñìåíèë ôèçèîíîìèÿòà ìó è ÿ íàïðàâèë òâúðäå ðàçëè÷íà îò òàÿ íà ñíèìêàòà â ïàñïîðòà ìó.Ñïóñíàëè ñå êúì íåãî íÿêîëêî ìúæèùà,èçâèëè ìó ðúöåòå,íàíåñëè ìó ïðîôåñèîíàëíè êðóøåòà , îáÿñíÿâàéêè ìó â êðà÷êà ,÷å íÿìà íèêàêúâ ïðåâðàò. Ïðîñòî ñå ñíèìà ôèëì è òîé å âíåñúë ñìóò íà ñíèìà÷íàòà ïëîùàäêà ñ õóëèãàíñêèòå ñè ïðîÿâè è åêñöåñèè.À äîáðîòî áèëî, ÷å ìëàòèë ñàìî ñòàòèñò. Àìè àêî å áèë ãëàâíèÿ ãåðîé, êîé çíàå êàêâî ùÿëî äà ìó ñå ñëó÷è íà ãîðêèÿ Ïåíà.Ëåêî ñå îòúðâà òîé òîãàâà.Âÿðíî,÷å õîäåøå íÿêîëêî äåíà ñ êàáàðäÿñàë íîñ è íàòóðàëíè ñèíèíè ïîä î÷èòå,íî êàêâî îò òîâà.Íàëè ìó ñå óòâúðäè èìèäæà íà çàêëåò àíòèôàøèñò. Äàæå êúäå íà øåãà,êúäå íà èñòèíà âçåõà äà ìó âèêàò „ãåðîÿ”
Âòîðèÿò ïúò îáà÷å íå ìó ñå ðàçìèíà íà áðèãàäèðà... Êîëåãà îò öåõà ñå áåøå îæåíèë,òà öÿëàòà áðèãàäà áÿõà ïîêàíåíè íà ñâàòáà â ñúñåäíî íà ãðàäà ñåëî.Ñâàòáà êàòî ñâàòáà.ßäåíå è ïèåíå íà êîðåì.Íî èìà è ñàëòàíàòè.À Ïåíàòà å äåëîâè ÷îâåê.Èëè ÿæ è ïèé,à àêî íå-âúðâè ñè.Íðàâèòå ìó íà äúëãîñðî÷åí åðãåí íå ìó ïîçâîëÿâàëè ïîâå÷å äà ñòîè òàì è äà ãëåäà ãëåçîòèè.Õâàíàë àâòîáóñ è åòî ãî –â ãðàäà.Ðåøèë äà ñè îïðàâè íàñòðîåíèåòî â ðåñòîðàíò äî ìîðåòî.Áèëî ìàëêî ñëåä îáÿä.Ðàçïîëîæèëî ñå ìîì÷åòî ñ àëåíà ôëàíåëêà è áðèãàäèðñêî ñàìî÷óâñòâèå íà åäèí ñòîë.Ïðåä íåãî –ìàñà ñ áÿëà êîëîñàíà ïîêðèâêà.Îò îòâîðåíèÿ ïðîçîðåö íàâëèçàë àðîìàò íà ìîðå,êîéòî ñå ñìåñâàë ñ àðîìàòèòå íà êåáàï÷åòà è âèíî.Âñè÷êî òîâà âúçáóæäàëî ñåòèâàòà íà Ïåíàòà.Òîé çàïàëèë öèãàðà,çàïóøèë ñ íàñëàäà è ñå îãëåäàë.Íàïðàâèëî ìó âïå÷àòëåíèå,÷å å ñàì â çàâåäåíèåòî. òîâà âðåìå êúì íåãî ñå ïðèáëèæèëà íÿêàêâà æåíà,îáëå÷åíà â òúìíà ïîëà è áÿëà áëóçêà.Òÿ âåæëèâî ìó îáÿñíèëà,÷å çàâåäåíèåòî íå ðàáîòè ñ êëèåíòè.Ùå îòâîðè â ÷åòèðè ÷àñà.Òîãàâà òîé ìîæå äà ãè ïîñåòè, íî ñåãà äà ñå îòòåãëè,çà äà íå ïðå÷è íà ïåðñîíàëà.
-×è êâî øà âè ïðå÷à áå,äðóãàðêî?Íèùî íÿìà äà ñòàíå, àêî ìè äîíåñåòå åäíà ãîëÿìà ñëèâîâèöà è øîïñêà ñàëàòêà.Ùå ñè ñåäÿ êðîòêî òóêà è ùå ñå ïîðàäâàì íà æèâîòà.Àéäå äîíåñ ìè ïîðú÷êàòà è ìå îñòàâè äà ñå êåôÿ íà ìîìåíòà. .
Æåíàòà ñå îêàçàëà êîñòåëèâ îðåõ.Òÿ åíåðãè÷íî íàñòîÿëà Ïåíàòà äà èçíåñå îò ðåñòîðàíòà âúçìîæíî íàé áúðçî áèöåïñèòå ñè,ñèíèòå ñè î÷è è ÷åðâåíàòà ñè ôëàíåëêà.Òîâà ãî àìáèöèðàëî ìíîãî .Òîé êèïíàë,çàèíàòèë ñå è íå ïîìðúäíàë îò ìÿñòîòî ñè.Ñëåä äåñåòèíà ìèíóòè â çàâåäåíèåòî âëÿçúë ìèëèöèîíåð. Çàïúòèë ñå êúì áðèãàäèðà ñúñ ñàìî÷óâñòâèå íà ïàçèòåë íà ðåäà. Èçäåêëàìèðàë èìåòî è ÷èíà ñè.Ïîñëå äèðåêòíî ñå îïèòàë äà ïîäõâàíå íàðóøèòåëÿ ïîä ìèøíèöà è ìèëî äà ãî èçïðàòè íàâúí.Íî ðàçáèðà ëè òè íàøèÿò Ïåíà îò ðåä è çàêîííîñò. Èçñêóáíàë ñå îò ïðåãðúäêàòà íà ìèëèöèîíåðà è çàìàõíàë ñðåùó íåãî.Áèë ñå ïðèöåëèë â íîñà ìó,íî óöåëèë ñàìî øàïêàòà ìó.,êîÿòî îòõâðúêíàëà îò ãëàâàòà íà âúäâîðèòåëÿ íà ðåä è ñå òúðêóëíàëà óíèçèòåëíî íà çåìÿòà.Ñòàíàëà òÿ,êàêâàòî ñòàíàëà.Ïðèáðàëè „ãåðîÿò” íà õëàäíî è òúìíî ìÿñòî,ñúâåòâàëè ãî äîñòà óñúðäíî, íàçèäàâàëè ãî êàê òðÿáâà äà ñå äúðæè ñ ïðåäñòàâèòåëèòå íà âëàñòòà.Îò âñè÷êèòå òèÿ ïåäàãîãè÷åñêè ïîõâàòè ìíîãî ãî áîëÿëî â áóêâàëíèÿ ñìèñúë,íî Ïåíàòà èçäúðæàë.Ëîøîòî áåøå,÷å ãî îñúäèõà íà åäíà ãîäèíà çàòâîð çà åäíà ñúáîðåíà øàïêà.Ïî âðåìå íà äåëîòî öÿëàòà áðèãàäà õîäè äà ãî çàùèòàâà,íî ïîðàäè ïðåâèøàâàíå ïðàâàòà ñè íà ñâèäåòåëè,åäâà íå ãè èçõâúðëèõà îò ñúäåáíàòà çàëà.Çà äà íå òðåâîæè ìàìà è òàòè,Ïåíàòà áåøå êðèë,÷å ùå èìà äåëî ñðåùó íåãî.Áàùà ìó íå ñïðÿ äà ñå ïèøìàíè çà òîâà. Áåøå íîñèë õëÿá íà äîñòà ïàðòèçàíè â øóìàòà è òå ñèãóðíî ùÿõà äà ïîìîãíàò íà ìîì÷åòî ìó Êàòî èçòå÷å ãîäèíàòà òîé ñå çàâúðíà ïîáåäîíîñíî è îòíîâî îãëàâè áðèãàäàòà ñè,çàùîòî ìÿñòîòî ìó ñå ïàçåøå.
Ïåíàòà áåøå è ãîëÿì øåãàäæèÿ. íåãîâàòà ìàõàëà æèâååøå åäíà ìîìà. .Êàçâàøå ñå Òðàÿíà.Íå áåøå ìîìà,à öÿëî ìîìèùå.Ñèãóðíî èìàøå ñòî è ïåòäåñåò îêè.Ðàáîòåøå êàòî äîìàêèí â åäíî ïðîèçâîäñòâî, íàáëèçî äî öåõà íà Ïåíàòà.Íå ÷å äåâîé÷åòî áåøå ãðîçíèöà,íî êàòî âúðâåøå ïðîèçâåæàøå ñåèçìè÷íè òðóñîâå.Âåäíúæ Ïåíàòà ñå íàðåäèë çàä Òðàÿíà íà îïàøêà çà áèëåòè â êèíîòî.Êàê ñå ñëó÷èëî, íî ìàêñè-ìîìàòà íåâèííî äàëà çàäåí õîä íà åäèíèÿ ñè êðàê è ãî ïðèçåìèëà âúðõó êðàêà íà Ïåíàòà.Îò òîâà ñúáèòèå èìàëî òåæêè ïîñëåäèöè.Öÿëà íîù ìàìà íàëàãàëà ñèíèÿ ìó êðàê ñúñ ïå÷åí ëóê,à òîé òðè äåíà õîäèë ñ ïàòåðèöà.Ïåíàòà ðàçêàçâàøå ìíîãî æèâîïèñíî èñòîðèÿòà êàòî ÿ çàâúðøâàøå ñ öèòàò îò ñòèõîòâîðåíèå íà Âåñåëèí Àíäðååâ êàòî ñàìî ëåêî ïåðåôðàçèðàøå ïîñëåäíèÿ ñòèõ.Ñ”È êàê ëè áåç âèê èçäúðæàõ”çàâúðøâàøå çà êîé ëè ïúò ñâîÿòà èñòîðèÿ ïîäáåëèë î÷è íàãîðå â ñúðöåðàçäèðàòåëíà ïîçà,ùîì êðàé ïðîçîðöèòå ìèíåøå ìîìà Òðàÿíà.Íî íàé-îáúðêâàùîòî â èñòîðèÿòà íå áåøå èçäúðæëèâîñòòà íà Ïåíàòà ñëåä çëîïîëó÷íîòî íàñòúïâàíå.Îáúðêâàùîòî áåøå,÷å ñëåä òðè ãîäèíè,âå÷å ëåêî ïîñðåáðÿë ïî ñëåïîî÷èÿòà èçäúðæà îùå åäíî íàñòúïâàíå ïî êðàêà. Òîÿ ïúò òîâà ñå ñëó÷è â ðèòóàëíàòà çàëà,â êîÿòî Ïåíàòà ñå áðàêîñú÷åòà ñ ìîìàÒðàÿíà.Âñè÷êè îò áðèãàäàòà è äî ñåãà ñå ÷óäÿò êàê ñòàíà òîâà.Ïðàâî å äåòî õîðàòà êàçâàò,÷å Ãîñïîäíèòå ïúòèùà ñà íåâåäîìè...


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 29.05.2019 @ 11:38:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   ZAGORA

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 16:51:26 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïåíàòà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïåíàòà
îò Markoni55 íà 29.05.2019 @ 15:58:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñ ÷îâåê, êîëîðèòåí, äîáðå ñè å èçðèñóâàí ñ äóìè.