Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 845
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 847

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐàçõîäêà äî ìàãàçèíà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Gabriel

Ïðîõëàäíî… îáëÿ ìå, èëè ïî-òî÷íî ìå ïîå ëåêèÿò ïîëúõ ùîì èçëÿçîõ îò âõîäà íà áëîêà. Âðàòàòà çàä ìåí ñå çàòðúøíà, åäâà ïîäïîìîãíàòà îò àâòîìàòà çà ìåêî çàòâàðÿíå… ðúæäÿñàëè ìó áÿõà îòäàâíà îáíîñêèòå…
êàòî íà íÿêîé, êîéòî âå÷å íÿìà íèêàêâî æåëàíèå äà áúäå êàâàëåð ïîðàäè íÿêàêâà îòäàâíà çàáðàâåíà ïðè÷èíà… Ïðè÷èíà, ÷èåòî çàáðàâÿíå ñå ïîâòàðÿøå âñåêè äåí. Âçàèìíî èçíîñâàíå… õîðà, áðàâè, âðàòè, àâòîìàòè, æåëÿçî… âñè÷êî ðúæäÿñâà ïîñâîåìó…
Âúïðåêè ëåêèÿ ïîëúõ, òîðáèòå ñ îòïàäúöè äîðè íå ãúêâàõà êàêòî îáè÷àéíî ñè øåïíàò â ðúöåòå ìè…
Åäèí ìóðãàâ ÷îâåê ðîâåøå îñòàòúöè â íàé-áëèçêèÿ êîíòåéíåð. Ïðåìèíàâàéêè, ïóñíàõ òîðáèòå è êàðòîíà îò ïèöà - ñâèäåòåëñòâî çà ïîíå åäíà ïðîïóñíàòà äîìàøíî ãîòâåíà âå÷åðÿ… Óëèöàòà áåøå áóäíà, íî íå îæèâåíà… ãðúìêî ñå ðàçâÿâàøå ïîïôîëê îò åäèí ñïðÿë Ãîëô. Êàòî ïðåñÿêîõ çàáåëÿçàõ, ÷å îáè÷àéíîòî êâàðòàëíî ìàãàçèí÷å, êîåòî ñ ëåêà íàñìåøêà íàðè÷àì “Âåãàíèòå”, áåøå çàòâîðèëî. Áåøå ñòðàøíî çàòâîðèëî. Ïî-çàòâîðåí ìàãàçèí íå ñúì âèæäàë… ðåäîì ñ îùå íÿêîëêî îò òàçè ñòðàíà íà óëèöàòà, êîèòî îò êðàé äî êðàé áÿõà ñïóñíàëè ïëúòíè ðîëåòíè âðàòè, îò îíåçè, áåç íèêàêâè ïðîëóêè. Çà ñåêóíäà ñå îáúðêàõ… äîðè íå ìîæåõ äà ïîçíàÿ íà êîÿ ïîäðåä âèòðèíà òðÿáâàøå äà íàìåðÿ ìàãàçèí÷åòî… ñÿêàø íèêîãà íå ãî å èìàëî. Òàêà äà çàòâîðèø, ÷å ÷îâåê äà ñè ïîìèñëè, ÷å íÿìà íèêîãà äà îòâîðèø ïîâå÷å… Íî òîâà íå ìå ñïðÿ… ïðîäúëæèõ íàòàòúê è ñâèõ çàä úãúëà. Îùå åäíî ìàãàçèí÷å, êîåòî îáà÷å, ðàáîòåøå… íå ñå èçíåíàäàõ. Íÿìàõ î÷àêâàíèÿ… Ïðèåìàõ ãî êàòî êîòêàòà íà Øðüîäèíãåð: ïðåäè äà çàâèÿ è äà ðàçáåðà â êàêâî òúðãîâñêî ñúñòîÿíèå å, ñìÿòàõ, ÷å å åäíîâðåìåííî çàòâîðèëî è îòâîðèëî. È äåéñòâèòåëíî… çàâèâàíåòî ìè çàä úãúëà ñå ðàâíÿâàøå íà îòâàðÿíåòî íà êàïàêà íà âñåèçâåñòíàòà êóòèÿ… è â òîçè ìîìåíò î÷èòå ìè ïðîñòî ñè èçâåðîÿòñòâàõà åäèí îòâîðåí ìàãàçèí. Áåøå ñðåäíîñòàòèñòè÷åñêî ñêðîìíî ñáèòî ïîìåùåíèå, ÷èåòî îïèñàíèå íÿìà äà ñïîìåíàâàì îò íeãëàñíîòî ìó, íî äîëîâèìî æåëàíèå äà îñòàíå àíîíèìíî. Âçåõ âñè÷êî íóæíî îñâåí… óëîâúò çà ñàëàòàòà - òîçè ïàðàäîêñàëåí ïëîä, êîéòî âèíàãè èìàøå ìÿñòî â êîÿòî è äà å ñàëàòà íàðàâíî ñúñ çåëåí÷óöèòå… Íåãîâî âåëè÷èå, Äîìàòúò… À êîëêî ñìóòåíî è ïðèòèõíàëî áåøå ïðåäñòàâèòåëñòâîòî ìó ñúñòîÿùî ñå îò òðèìà ëåæàùè ïî ëèöå, àêî ìîãà òàêà äà êàæà, ãîëåìè, íà ïðúâ ïîãëåä ïðàùÿùè îò çäðàâå èíäèâèäà, îòáÿãâàùè âíèìàíèåòî íà äúíîòî íà íèêàê íå-öàðñòâåíàòà ñè ùàéãà. Ïðîñòî íå èñêàõà äà áúäàò îáåçïîêîÿâàíè… À àç âúïðåêè âñè÷êî ñå îáúðíàõ êúì òÿõ… èëè ïî-ñêîðî, êîëêîòî è íåó÷òèâî äà çâó÷è, ïðèçíàâàì, ÷å îáúðíàõ åäèí îò òÿõ êúì ñåáå ñè.
Ðàçáðàõ îò âèäà ìó, ÷å íèêàê íå ìó ñå ïîêàçâà íà êîãîòî è äà áèëî, êàìî ëè äà ãîâîðè.
Ñòèñíàõ óñòíè. È ïëàòèõ íà êàñàòà. Êàêâî äà ñå ïðàâè…
È äîìàòèòå èìàò ïðàâî íà äúëæèìîòî èì óâàæåíèå.
Íà âðúùàíå çàáåëÿçàõ, ÷å ìóçèêàòà íå ñè å îòèøëà, à ñèëóåòèòå â êîëàòà, îòêúäåòî òÿ ïðîèçëèçàøå, äâå øàïêè ñ êîçèðêè, ðîâåõà ïî òåëåôîíè è äæîáîâå… Ñòîðè ìè ñå êàòî ñåðèîçíî çàíèìàíèå - òàêà óñúðäíî ïîäåòî, ÷å èìàø ÷óâñòâîòî, ÷å íà íÿêîè õîðà ìîãàò äà èì ïëàùàò ïî öÿë äåí òîâà äà âúðøàò…
Ïîäìèíàõ è äîñòèãíàõ âõîäà íà áëîêà. Òúæíàòà ñèâà æåëÿçíà âðàòà ìå ÷àêàøå äà ïóñíà ñèãíàëà îò ÷èïà ñè çà äîñòúï, çà äà áúäå ïîäëîæåíà îùå âåäíúæ íà ðóòèííîòî ñè õëîïâàíå â íåáðåæíèòå ðúöå íà ñâîÿ àâòîìàò… Ïî ñðåäàòà íà ñòúëáèòå ïðîåõòÿ ãëóõîòî, íåïúëíî çàäàâåíî “äîâèæäàíå” íà âðàòàòà… Åäèí ïîçäðàâ íà èçïðàùàíå ñ ó÷òèâî íàìåðåíèå, íî ðàçìèíàâàù ñå ðåçóëòàò…

È åòî ìå òóê… îòíîâî íà òåðàñàòà… âàäÿ ñèâèíèòå è ãè ïîëèðàì… íÿêàê. Êàêòî ñè ìîãà...


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 01.05.2019 @ 10:11:22 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Gabriel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 04:36:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðàçõîäêà äî ìàãàçèíà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.