Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 531
ÕóËèòåðè: 7
Âñè÷êî: 538

Îíëàéí ñåãà:
:: Lombardi
:: Icy
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava
:: pastirka
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàDirettissima
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: esperanca

„ Ñàìîòàòà ìîæå äà äîâåäå äî íåîáè÷àéíè ôîðìè íà ñâîáîäà” Ôàáðèöèî äå Àíäðå


Ñ îòêúñâàíåòî ñè îò ðúáà íà ñêàëàòà, âîäíàòà êàïêà å óñòðåìåíà êúì çåìÿòà ïî íàé-ïðåêèÿ ìàðøðóò îò ãîðíàòà ÷àñò íà ñòåíàòà äî äîëíàòà. Ñ ðîæäåíèåòî ñè ñå ñòðåìÿ ïî íàé-ïðÿêàòà ëèíèÿ êúì ëþáîâòà. Èäåàëíàòà òðàåêòîðèÿ çà ëþáîâòà å íåâúçìîæíà. Ïî çàêîíà íà ôèçèêàòà, çåìíîòî ïðèâëè÷àíå ÷åðòàå òðàåêòîðèÿ íà âîäíàòà êàïêà â èäåàëíà ïðàâà. Ïî çàêîíà íà õîðàòà, ëþáîâòà å âúçìîæíà ñàìî ñ ïðåîäîëÿâàíå íà ñúïðîòèâà.
Ñúïðîòèâàòà íà ëè÷íèÿ èçáîð. Äà èçáåðà ëþáîâòà îñúçíàòî å äîáðîâîëåí îòêàç îò ñåáå ñè. Àëòðóèçìúò å íà ãðàíèöàòà ìåæäó íîðìàëíèÿ è íåñúâìåñòèìèÿ ñúñ çäðàâåòî íà÷èí íà æèâîò. Ìèëîñúðäíî èçöåæäàíå êàïêà ïî êàïêà îò ñåáå ñè, áåç ïðåäâàðèòåëíî ãàðàíòèðàíî êðúâîïðåëèâàíå.
Ñúïðîòèâàòà íà åãîèçìà. Ìèñëèòå, êîèòî ìå äâèæàò äà âúðâÿ íàïðåä è íàãîðå äî ãðàíèöèòå íà ëè÷íèÿ ïðåäåë, î÷åðòàâàò ìàðøðóòèòå, ïî êîèòî òðúãâàì.  ïðåîäîëÿâàíåòî íà ìîÿ ëèìèò, ñúì èíñïèðèðàíà îò âîëÿòà ñè. Çà äà ñå ñïðàâÿ ðàçïîëàãàì ñàìî ñúñ ñîáñòâåíèòå ñè âúçìîæíîñòè. Æèâîòúò ìè íå å íèç îò òðóäíè ìîìåíòè, òîé å è ìîÿò èäåàë. Æèâååíåòî íà ïðåäåëà íà âúçìîæíîñòèòå, å äâèæåíèå êúì ïàäàíå. Æèâîò íà ðúáà ñúñ ñìúðòòà. Ìîãà äà äîñòèãíà ñàìî äî ñâîèòå ëè÷íè ãðàíèöè. Òîâà íå å êðàéíèÿò ïðåäåë íà âúçìîæíîñòèòå çà ÷îâå÷åñòâîòî. Êîãàòî îñúçíàÿ, ÷å ñúì ïðåä ëè÷íèÿ ñè ëèìèò, óìèðàì, çàùîòî íÿìà êàêâî ïîâå÷å äà îòäàì íà æèâîòà. Ìàêàð è æèâîòúò äà èìà êàêâî âñå îùå äà ìè äàäå.
Ñúïðîòèâàòà íà ñàìîòàòà. Îñíîâíèÿò ïàðàäîêñ íà æèâååíåòî. Îáðàòíî íà î÷àêâàíèÿòà, äàâàùèÿò íå å ïúëåí îòêúì ïðèñúñòâèå. Ëþáîâòà íå ãàðàíòèðà ëþáîâ. Óñåùàíåòî çà ëþáîâ èäâà îò óäîâëåòâîðåíèåòî íà äàðà. Äàðÿâàíåòî íîñè ðàäîñò. Ïîëó÷èëèòå, äîðè è äà èçïèòâàò áëàãîäàðíîñò íå îáèêâàò äîíîðà, àêî îò ñâîÿ ñòðàíà íå ñà ñïîñîáíè íà äîáðîäåòåëíîñò. Çàùîòî äàðúò â îñêúäíà ïî÷âà ãîð÷è ñúñ çàäúëæåíèå, îò êîåòî âìåñòî ïëîä, ïðîðàñòâà áóðåí. Áîäå è çàïóñòÿâà äóøàòà. Äà ñå ñëåÿ ñúñ ñîáñòâåíàòà ñè ñàìîòà å åäèíñòâåíà ïðåäïîñòàâêà äà ÿ ïðåîäîëåÿ.
Ñúïðîòèâàòà íà ñâîáîäàòà. Âèíàãè ñúì ïðèâëè÷àíà äà ñòèãíà îòâúä ïðåäåëà íà âúçìîæíîñòèòå ñè. Íàé-ãîëÿìîòî ïðåäèçâèêàòåëñòâî çà ìåí, ñúì àç. Ïåðôåêòíèÿò ñòèë íà æèâååíå - äà ïðåîäîëåÿ ñåáå ñè. Íåñïîêîéíàòà ëè÷íîñò íå ìîæå äà ïðîäúëæè ñàìî â ðàìêèòå íà ñúùåñòâóâàíåòî. Òúðñåùèÿò äóõ äèðè ñëèâàíå ñ ïðèðîäàòà, íå çà äà îöåëåå, à äà îòêðèå êàêâî äðóãî ìîæå äà íàäãðàäè âúðõîâíîòî óäîâîëñòâèå íà æèâîòà. Êîãàòî äúëãî âðåìå ñúì ïîäëîæåíà ïîä íàïðåæåíèåòî íà òîëêîâà ñèëíà èíñïèðàöèÿ, ñîáñòâåíàòà ìè äóøà ñå íàìèðà ñðåùó ñàìàòà ìåí. Âñå åäíî ìå íàáëþäàâà îò óïîð êàê ùå ñå ñïðàâÿ ñ ïðåäèçâèêàòåëñòâîòî íà ïîðåäíàòà ñèòóàöèÿ. Ñâîáîäàòà å ñèíîíèì íà ñìúðòòà. Ïî-ñêîðî å âðúçêàòà íà ñìúðòòà ñ æèâîòà.
Ñëåä ïðåîäîëÿâàíåòî íà öÿëàòà ñúïðîòèâà ïî ïúòÿ, ïðè íàëè÷íà ñèëà îò åñòåñòâåíà åóôîðèÿ íà æèâîòà, ñðåùàì ëþáîâ. Ñ íàñòúïâàíåòî íà âúçðàñòòà, ðàçáèðàì íàòðóïàíèòå æèòåéñêè îïèòíîñòè, ðàçïîëàãàéêè åäèíñòâåíî ñúñ ñîáñòâåíèòå ñè âúçìîæíîñòè, íåâúçìîæíîòî å è íóëà , è áåçêðàéíîñò åäíîâðåìåííî.

Èç "Ñâèðåïî óñèëèå"


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 04.03.2019 @ 10:02:09 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   esperanca

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 20:44:28 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Direttissima" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Direttissima
îò Markoni55 íà 04.03.2019 @ 20:17:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñúïðîòèâàòà íà ñâîáîäàòà. Âèíàãè ñúì ïðèâëè÷àíà äà ñòèãíà îòâúä ïðåäåëà íà âúçìîæíîñòèòå ñè. Íàé-ãîëÿìîòî ïðåäèçâèêàòåëñòâî çà ìåí, ñúì àç. Ïåðôåêòíèÿò ñòèë íà æèâååíå - äà ïðåîäîëåÿ ñåáå ñè.
Íå, íå ñúì ñè ÷àê òàêúâ âðàã, å ïðåîäîëàâàì ñå ïîíÿêîãà...àìà ïîíÿêîãà...Øåãè÷êà


Re: Direttissima
îò esperanca íà 05.03.2019 @ 07:51:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìåñíåð âúâåæäà ïîíÿòèåòî direttissima ïðåç 1968, êîãàòî èçëèçà ñòàòèÿòà ìó Óáèéñòâîòî íà íåâúçìîæíîòî, 50ã ïî-êúñíî êíèãàòà Óáèéñòâîòî íà íåâúçìîæíîòî å ôàêò è íà áúëãàðñêèÿ ïàçàð. Ëàñêàÿò ìå ãîäèíèòå íà ñúâïàäåíèå ñ ëè÷íàòà ìè õðîíîëîãèÿ. Ïðè âèñî÷èííîòî êàòåðåíå/íàä 5000 ì.,äîñòèãàùî âå÷å äî íàä 8000ì/èìà ñòåíè, êîèòî ñà íåâúçìîæíè çà ïðåîäîëÿâàíå by fair means. Òàì íÿêîè âèäîâå êàòåðà÷è íàêîâàâàò ñêàëàòà ïî ïðàâàòà òðàåêòîðèÿ íà ïàäàùàòà êàïêà îò âúðõà é. Ñâèðåïî óñèëèå å òðóäíîòî îïèñâàíå íà Êîì-Åìèíå 2018ã. Îïèñâàíåòî å ïî-òðóäíî îò èçâúðâÿâàíåòî íà ïðåõîäà. Íå äîïóñêàõ, ÷å ïðèëàãàíåòî íà îñíîâíàòà òåîðåìà No Artificoal oxygen, No Bolts, No Communications, No Drugs ùå å òðóäíî ïðèëîæèìà îòíîñíî õîðàòà â ãðóïàòà. Êàòåðåíåòî íå å ñàìîöåë. Èçïúëíèòåëÿò âèíàãè òúðñè ïðèäàäåíà ñòîéíîñò. Çà 14 äíè êðàêàòà ìè ðóøåõà âúðõîâå, èçêà÷èõ è ñïóñíàõ âñè÷êè íàä 2000-öè ïî òðàñåòî. Ãíåçäàòà íà îðëèòå áÿõà ïîä ìåí! ×óâñòâîòî çà áîæåñòâåíîñò íÿìà åêâèâàëåíò. Ïðè åæåäíåâíàòà ïîëîæèòåëíà è îòðèöàòåëíà äåíèâåëàöèÿ ÷îâåøêèòå îðãàíèçìè ðåàãèðàò ðàçëè÷íî, ìîçúêúò äåéñòâà ïî äðóã íà÷èí, õèìè÷íèòå ðåàêöèè ïðîòè÷àò ñ ðàçëè÷íà ñêîðîñò, òå÷íîñòèòå â îðãàíèçìà ñè ïðîìåíÿò ãúñòîòàòà, ðåôëåêñèòå ïðèäàâàò ðàçëè÷íî ðàçáèðàíå íà ïîíÿòèåòî âðåìå. Òîâà ñàìî íàä 2000ì. Ïðîñòîñìúðòíèòå íå ìîæåì äà ñè ïðåäñòàâèì íàä 8000-òå!Äà! Àç ñúì ñè íàé-ãîëÿìîòî ïðåäèçâèêàòåëñòâî. Íå ïîçíàâàì äðóã ÷îâåê, êîéòî äà å íàÿñíî ñ ôèçèîëîãèÿòà íà òåëåñíàòà ìè îïàêîâêà è äà å òîëêîâà ñìåë :)

]