Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 740
ХуЛитери: 3
Всичко: 743

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСамо ако започнеш да правиш добро, ще повярваш в него.
раздел: Есета, пътеписи
автор: didi12

Какво е доброто? Доброто е да помогнеш на другия, да му подадеш ръка в труден момент, доброто идва там където най-малко го очакваме от някого. Доброто е висш дар за всеки човек, който е висша проява на благородство, помощ и подкрепа.
Доброто е ценност, която не може да се измери материално, доброто пристига при нас, за да ни направи по-истински и благородни хора.
Когато срещаме доброто, откриваме колко красив и изпълнен с топлота е светът, а когато искаме да направим добро на някого и вярваме в силата на доброто, тогава откриваме колко ценно е доброто и вярваме, че благодарение на доброто живота ни има смисъл. Когато правим добро, ние виждаме и вярваме, че благодарение на добрите постъпки света ще стане по-чудесен и по-добър.
Всеки човек се изправя пред живота с надежди и мечти, с вяра, че има добро в света. Животът не винаги е лесен, но колкото повече добро правим и колкото повече препятствия преодоляваме, толкова по-мъдри и по-добри ставаме, което ни дава вяра и сили в доброто и благодарение на това ставаме по-човечни.
Хората трябва да бъдат заредени с повече оптимизъм и с повече вяра в доброто. Така животът на всеки от нас няма да бъде напразен. А когато има добро, тогава живота ни има смисъл и когато правим добри дела, ние вярваме, че можем да направим хората по-силни и по-добри. На човек му трябва малко надежда и вяра в доброто, за да постигне добрини и тези добрини да донесат щастие и радост. Виждайки доброто в света и неговата сила, човек започва да вярва в него и да прави добро на хората. Когато човек подаде ръка на приятел, той вижда колко благодарен е приятелят му , колко радост има в неговите очи и колко признателен е той, и тогава другият също е готов да помогне и да направи нещо добро. Това показва, че доброто е необходимо на хората, за да бъде света по-хубав.
Обикновено когато човек прави добро , доброто по някакъв начин се връща при него, и тогава той чувства признателност, благодарност и подкрепа от другите, което го кара да вярва, че наистина има добро, което прави живота по-хубав и по-мъдър . Със своите добри дела и постъпки човек може да постигне добро и да бъде щастлив, че е направил добри неща в своя живот. А добрите постъпки биват наградени. Когато човек свърши добре поставена задача ,той получава похвала за добре свършената работа, което го прави щастлив, че е успял да направи нещо добро за другия и той вярва, че наистина добрата постъпка има смисъл. Светът е изключително пъстър и богат, изпълнен е с добро и за това има смисъл да се живее. Има смисъл да живеем за доброто , защото благодарение на доброто ние откриваме добри приятели и ставаме изпълнени с надежда и вяра в него. И дори само фактът, че има добро, е достатъчно условие да вярваме в силата на доброто.
Доброто е най-висша проява на човечност, доброто прави денят ни по-красив и светъл. В доброто трябва да се повярва, защото когато има добри дела и когато помагаме един на друг, ние виждаме колко доброта има в света, тогава има повече щастие и приятелство, тогава светът става по-прекрасен.


Публикувано от Administrator на 02.03.2019 @ 16:54:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   didi12

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:52:40 часа

добави твой текст
"Само ако започнеш да правиш добро, ще повярваш в него." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.