Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 835
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 835

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆåñò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

Òîé ÷àêàøå ïðåä âõîäà íà áîëíèöàòà, êðà÷åéêè íåðâíî íàïðåä-íàçàä. Ïðîâåðÿâàøå ÷åñòî êîëêî å ÷àñúò; ñòðåëâàøå ñ ïîãëåä âðàòàòà, êîãàòî íÿêîé ÿ îòâîðåøå. Áå ïðèòåñíåí, êîïíååøå äà ðàçáåðå äàëè âñè÷êî å íàðåä.
Ïîðåäíîòî èçñêúðöâàíå íà âðàòàòà. Åäèí ñàíèòàð ÿ çàäúðæà îòâîðåíà, çà äà ìîæå äà èçëåçå ïàöèåíò – ìëàäà æåíà ñ ïàòåðèöè. Ïðåöåíÿâàéêè, ÷å ñè å ñâúðøèë ðàáîòàòà, ñàíèòàðÿò ñå øìóãíà âúòðå.
Æåíàòà ïîäðèïíà íÿêîëêî ïúòè íà çäðàâèÿ ñè êðàê è, êîãàòî ñòèãíà äî ðúáà íà ïëîùàäêàòà, âïåðè óæàñѐí ïîãëåä â äåñåòòå ñòúïàëà, ïî êîèòî òðÿáâàøå äà ñëåçå. Ïîêîëåáà ñå, õàïåéêè óñòíè, ñëåä êîåòî ñå îãëåäà áåçïîìîùíî, êàòî äåòå êîåòî ñå å èçãóáèëî è íå ìîæå äà íàìåðè ìàéêà ñè.
Òîé âåäíàãà ñå äîñåòè, ÷å æåíàòà èìà íóæäà îò ïîìîù. Ïðèáëèæè ñå. Áå ëåêî ñìóòåí, çàùîòî íå çíàåøå êàê äà ïîäõîäè. Æåíàòà ñå îòïóñíà òåæêî âúðõó ïàòåðèöèòå ñè, ïðèñâèëà çàìèñëåíî î÷è. Âñå îùå íå ìîæåøå äà ñå îñìåëè äà çàñëèçà ïî ñòúëáèòå. Áå îáëå÷åíà â ëåêüîñàíà íîùíèöà. Ëåâèÿò é êðàê áå ñòåãíàò â ãèïñ îò ñðåäàòà íà ñòúïàëîòî äî ñëàáèíèòå ïðè èçïúíàòî ñÿêàø ìàêñèìàëíî êîëÿíî. Âðàòúò é áå îáåçäâèæåí ñ îðòîïåäè÷íà ÿêà, òàêà ÷å áðàäè÷êàòà é áå èçäàäåíà ñèëíî íàïðåä. Êè÷óðè ãúñòà òúìíîðóñà êîñà ïàäàõà â íåðàçáîðèÿ ïî ðàìåíåòå è ãúðáà é. Øèðîêîòî é ëèöå ñ ìåêè ÷åðòè èçãëåæäàøå íàïðåãíàòî, òúíêà áðú÷êà áå ïðîðÿçàëà ãëàäêîòî äîïðåäè ìàëêî ÷åëî.
– Äà âè ïîìîãíà, àêî æåëàåòå? – ïîïèòà ïëàõî òîé. Òÿ ñå çàâúðòÿ â êðúñòà, çàùîòî íå ìîæåøå äà ìúðäà âðàòà ñè. Ïîãëåäíà ãî. Ïóñíà óñìèâêà, ïðèëè÷àùà ïî-ñêîðî íà íåðâíà ãðèìàñà.
– Ùå âè áúäà áëàãîäàðíà. ×åñòíî êàçàíî ñòðàõ ìå å äà ñëÿçà ñàìà. Íå ìîãà äà ñè íàâåäà äîñòàòú÷íî ãëàâàòà, çà äà âèäÿ êúäå ñòúïâàì, à è ñòúëáèòå ñà õëúçãàâè îò äúæäà…
– Íå ñå ïðèòåñíÿâàéòå, ùå âè ïîìîãíà. – Òîé çàñòàíà îò åäíàòà é ñòðàíà è ñå çà÷óäè êàê äà ïðîöåäèðà. À òÿ ñå áå âêîï÷èëà â ïàòåðèöèòå ñè òàêà, ñÿêàø îò òÿõ çàâèñåøå æèâîòúò é.
– Íå çíàì êàê òî÷íî – ïðîìúðìîðè òîé. – Äàëè äà íå îñòàâèòå ïàòåðèöèòå, çà äà ìîãà äà âè ïîäõâàíà?
– Ùå ãè äúðæà â äÿñíàòà ñè ðúêà, çà äà ñå ïîäïèðàì ìúíè÷êî, àêî ñå íàëîæè. Ìíîãî âè áëàãîäàðÿ.
Òîé ÿ ïîäõâàíà ïðåç êðúñòà ñ äÿñíàòà ñè ðúêà, à òÿ ïðåìåòíà ëÿâàòà ñè íàä âðàòà ìó. Çàñëèçàõà. Æåíàòà ñå áå íàïðåãíàëà, ìóñêóëèòå é áÿõà êàòî ïðåä ñõâàùàíå.
Åäíî ñòúïàëî, âòîðî, òðåòî… Çàùèòåíàòà é îò äåáåë ñëîé ãèïñ ïåòà çàêà÷àøå ñúñ ñòúðæåíå ïðîòúðêàíàòà ìîçàéêà. Ñòúð÷àùèòå íàâúí äðåáíè ïðúñò÷åòà ñ îñòàòúöè îò ðîçîâ ëàê ïî íîêòèòå ïîòðúïâàõà ñïàçìàòè÷íî, âåðîÿòíî ïîðàäè áîëêà. Æåíàòà ïîíàìèðèñâàøå, âåðîÿòíî áå ïðåêàðàëà äîñòà âðåìå â áîëíèöàòà è íå áå èìàëà âúçìîæíîñò äà ïîääúðæà äîáðà õèãèåíà. Òîé ñå ïîñòàðà äà íå ñáúð÷è íîñ. Íî íå ñå ïîãíóñè, à ìó ñòàíà íÿêàê òúæíî è ìèëî.
Íàé-íàêðàÿ ñòèãíàõà äîëó. Ëèöåòî íà ïîñòðàäàëàòà ãðåéíà. Òÿ ñå íàìåñòè âúðõó ïàòåðèöèòå ñè è êàçà:
– Ìíîãî âè áëàãîäàðÿ! Áåç âàñ íÿìàøå äà ñå ñïðàâÿ! Îò ñúðöå âè áëàãîäàðÿ!
– Íÿìà çà êàêâî.
– Çà ñúæàëåíèå íÿìàì ïàðè ó ñåáå ñè, çà äà âè ïëàòÿ…
– Ãëóïîñòè! Çà êàêâî äà ìè ïëàùàòå!
– Äîáðå. Âñè÷êî õóáàâî. – Òÿ çàêóöóêà êúì ïàðêèíãà, êàòî ñå ñòàðååøå äà äúðæè áîëíèÿ ñè êðàê èçíåñåí íàïðåä – ÿâíî íå áèâàøå äà ãî íàòîâàðâà èçîáùî.
– Èçâèíåòå, ÷å ïèòàì, íî êàê ùå ñå ïðèáåðåòå âêúùè?
– À, íÿìà ïðîáëåì. Äî ïîëîâèí ÷àñ ùå äîéäå äà ìå âçåìå ÷è÷î ìè.
– ×è÷î âè?
– Äà, âå÷å ñàìî íà íåãî ìîãà äà ðàç÷èòàì. Óãîâîðèëè ñìå ñå ïî òåëåôîíà. Ùå ãî èç÷àêàì íà íÿêîÿ ïåéêà.
– Ïîæåëàâàì âè áúðçî âúçñòàíîâÿâàíå. È êúñìåò.
– Áëàãîäàðÿ, âñè÷êî õóáàâî è íà âàñ. Áÿõòå ìíîãî ìèë.
Òîé ñå èçâúðíà è òðúãíà êúì âõîäà.
Æåíà ìó ñå áå ïîÿâèëà. Ìàõíà ìó è ïîòúðêà íàåäðåëèÿ ñè êîðåì.
– Êúäå ñå ãóáèø? – ïîïèòà òÿ è ãî ôèêñèðà ñ ïîäîçðèòåëåí ïîãëåä.
– À, ïîìîãíàõ íà åäíà æåíà äà ñëåçå ïî ñòúëáèòå.
– Âñúùíîñò âèäÿõ. Ìíîãî áå âíèìàòåëåí ñ íåÿ.
– Òÿ èìàøå íóæäà îò ïîìîù.
– Äà, ðàçáèðàì. Äå äà ìîæåøå è íà ìåí ïîíÿêîãà äà ïðàâèø òàêèâà æåñòîâå. Äàæå íå ñè ñïîìíÿì êîãà çà ïîñëåäíî ñè ìè ïîäàâàë ðúêà, êîãàòî ñëèçàì ïî ñòúëáè. Öâåòÿ íå ìè ïîäàðÿâàø, ðÿäêî ìå èçâåæäàø, èçîáùî…
– Ìîëÿ òå, íåäåé òàêà. Æåíàòà å ñúñ ñ÷óïåí êðàê.
– À àç ñúì áðåìåííà. Òîâà íå å ëè âàæíî? Òè äîðè íå ìå ïîïèòà êàê å ìèíàë ïðåãëåäúò.
– Êàê ìèíà?
– Ìíîãî ñè ìèë. Âñè÷êî å íàðåä. Ñëåä íÿêîëêî ìåñåöà ùå ñòàíåø áàùà.
Òîé ñå ïðèáëèæè è ÿ ïðåãúðíà. Æåíà ìó ìèðèøåøå õóáàâî, íå êàòî îíàçè.
– Ñòîðè ìè ñå, ÷å ïîîïèïà ñàêàòàòà äàìà ïî çàäíèêà – ïðîäúëæè òÿ. – Èëè ñúì ñå çàáëóäèëà?
– Ìîëÿ òå, ïðåñòàíè, ïðîñòî è ïîìîãíàõ äà ñëåçå ïî ñòúëáèòå.
– Çàïî÷íà è íà êóöè äà íàëèòàø, ñëåä êàòî çàáðåìåíÿõ è íÿìà êúäå äà ìúðäàì.
– Ãëóïàâî å äà ðåâíóâàø…
– Âñÿêà æåíà èìà íóæäà îò æåñòîâå, íå ðàçáèðàø ëè, ïî äÿâîëèòå! Æåñòîâå!


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 27.02.2019 @ 18:38:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 04:08:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Æåñò" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.