Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 0
Вчера: 1
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 3
Всичко: 582

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ автобуса София – Ловеч
раздел: Хумор и сатира
автор: milyovelchev

– Двайсет и трето място – изръмжа шофьорът и ме изгледа свирепо.
Реших, че щом го казва, съм длъжен да си седна на мястото, макар че автобусът беше полупразен. Помислих си: полупразен или полупълен? Не е все едно. Показва характера на човека. И аз сега какъв съм – оптимист или песимист? И защо ми ръмжи? Не може ли с усмивка...
Намерих си номера и сърцето ми подскочи. На съседната седалка спеше страхотно маце! Предположих, че спи, защото си беше скрила главата под черно, кожено яке, висящо на закачалката до прозореца. Не знам оптимист ли съм, или песимист, но определено съм късметлия. Къса кожена пола, стройни крака в мрежести чорапи, малък, стегнат бюст... Жена, та дрънка! Ръцете ѝ ми се сториха малко неподдържани, но бяха обкичени със златни пръстени и гривни. Седнах внимателно, за да не я събудя, извадих си електронната книжка и се зачетох. Някъде към Ботевград ми се доспа, прибрах киндела във вътрешния джоб и затворих очи. Изглежда доста съм поспал, дори някаква еротика сънувах, когато се стреснах. Дамата до мен си беше сложила ръката върху моята, а аз я държах за бедрото! Дори малко по-интимно. Кръвта ми се качи в главата и слепоочията започнаха да пулсират. Уплаших се да не получа удар. Не беше възможно да си измъкна ръката внимателно, защото нейната здраво я притискаше към бедрото, а и с другия крак ме стискаше.
Не съм го направил съзнателно, честна дума! Идея си нямам как е станало. Но и тя… защо така?! Нейното не може да е случайно. Усетила е ръката ми, погледнала ме е… Какво ли си е помислила? Със сигурност обаче ме е харесала! Жената не е като мъжа. При нея трябва да има чувства. Не се води като мъжа от долни животински нагони. Нещо ѝ подсказва, че този силен и красив мъж до нея е достоен да бъде баща на децата ѝ, ще се грижи за нея, ще я обича. Така и тя може би се чувства привлечена от мен. За миг си представих, че сме семейство, държим двете си деца за ръце, вървим усмихнати през парка…
Все пак от моя страна това е просташко. Трябва да намеря начин да си измъкна ръката! Реших да не мърдам, да се правя на заспал и да дебна удобен момент. Отворих леко очи и разбрах, че сме на Тетевенския боаз.
На разклона за Абланица автобусът спря, някакви хора слязоха, но това не промени нищо. Надеждата ми беше Троянският разклон. Помислих си, там има остър завой, може би от центробежната сила ще ме отпусне малко и ще успея…
Планът не се състоя. Малко преди разклона, без да ме пуска, се притисна плътно до мен и прошепна в ухото ми:
– Сладур, трябва да слизам. Аз съм за Троян.
Погледнах я и кръвта ми се смрази. Познах го от раз! Петър – Пепи Джокондата от Троян!


Публикувано от Administrator на 13.01.2019 @ 12:57:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   milyovelchev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 00:39:05 часа

добави твой текст
"В автобуса София – Ловеч" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В автобуса София – Ловеч
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 14.01.2019 @ 12:22:55
(Профил | Изпрати бележка)
Пепи Джокондата я познавам - симпатяга е. Но ти си по-голяма, явно.


Re: В автобуса София – Ловеч
от Angelche на 13.01.2019 @ 21:47:19
(Профил | Изпрати бележка)
Хихиихи, неочакван край:))) Историйката ти ме разсмя, благодаря:))))