Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 4
Всичко: 846

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНеобходимата вяра. Странни мисли на един странен човек.
раздел: Есета, пътеписи
автор: wawel

С този текст ще ви разкажа за необходимата вяра. Никога не съм се задълбочавал в изучаването на Библията или някаква църковна догма. Считал съм, че това са писания подобни на днешните статии за светските личности и техния живот. По-нископоставените хора описват живота на богатите и известните по тяхното си време. Досадните, подробно описани действащи лица и техните действия с давност от две хиляди години, са неразбираеми за съзнанието ми на човек от 21-ви век. Мотив да се занимаваш с тях е или влиянието на роднина, или искрената вяра, че написаното е истина. Наскоро, попаднах случайно на откровението "и всичко тайно ще стане явно". Стреснах се и ме побиха тръпки. А не е ли така в наши дни? Не направиха ли компютрите, камерите, смартфоните, наблюдението от космоса така, че индивида вече не може нищо да скрие? Всичко е явно и се запитах как е станало това и какво означава. Редовете по-долу в текста са моят опит за отговор.
Щом някой преди толкова време е могъл да види и запише, че всичко тайно ще стане явно като един от знаците за свършека на познатия ни свят, вероятно е прав и за много други неща. И си заслужава да се задълбочиш в това, което е казал и написал. Тоест, Библията вероятно, е пълна с истини и кодирани съобщеня, достъпни на малцина, след цял живот изучаване. Е, аз съм пропуснал своя шанс да почерпя цялата мъдрост на тази книга. Не са ме обучавали с нея още от малък. Но изживения вече живот е развил в мен нещото наречено интуиция. Която успя да се задейства и да продължи да напипва.

Прозренията от прочетеното се сглобиха в едно по-голяма картина. Осъзнах например, че и трите големи световни религии са свързани чрез нещо, което условно наричам "точка на контрола".

При будизма тази точка е изцяло в човека. Спи в него и е въпрос на придвижването и от енергийния център на три пръста под пъпа до мозъка. Спяща под пъпа си е добре. Поддържа тялото и жизнената му сила, но едва качването и мозъка прави възможно разкриването на пълните възможности на индивида. Пробуждане, нирвана, преминаване осъзнато в друга реалност: терпмини, които за мен са само теоритични и нищо не означават. Но са възможни и практикувани от хилядолетия. Има и свидетелства за хора постигнали тези или подобни състояния.

В исляма точката на контрол е предоставена 100% в ръцете на Бога. Коствени проявления на това вярване в нашия свят са действията на талибаните. Те си представят например, че божественото не се намесва на тяхна страна за да изпълни всичките им желания /като индивиди и като общност, включително и пълна победа над враговете/ само защото самите те не са достатъчно праведни в Неговите очи. И се стига до абсурдно и буквално изпълнение на писаното в корана. Обществения оргънизъм се изпълва с такива забрани и табута, че наистина - само аллах може да подобри живота в него. Ако и когато реши да се намеси.

Християнството от своя страна е избрало и защитава точка на контрол, която се намира по средата. 50% е в ръцете на вярващия и 50% в рацете на Бога. "Помогни си сам, за да ти помогне и Господ". Поговорка, която цитираха често баба ми и майка ми. Независимо, че в медиите господстваше социалистическия поглед към света. Златната среда е хубаво нещо, доколкото в нея хората намират отговор на своите търсения. И се съгласяват да приемат много неща от описание на действителността и вселената закотвено мужду двете крайности.

Установените от векове практики и точки на контрол обаче, не вършат работа в днешния ден. Защото той се различава твърде много от отминалите времена. Главната разлика е, че всичко тайно вече е явно. Полицията си разследва престъпления, които са записани както са станали и си ги пуска на ревърс и с повторения. Хората решават да изживеят тайнството на интимността и секса чрез камери и с партньори отстоящи на хиляди километри. Дори масовите средства за информация внушават, че "Биг брадър вижда всичко". Как е станало това? Моето обяснение е, че истинският играч е вкарал в играта четвърта точка на контрол чрез "техническия прогрес". Можем да я неречем уславно "точката на фараона", защото тя олицетворява само това специфично място на поставяне. Чрез компютрите беше сътворена пирамида за контрол и програмиране на особено големи маси от хора. Истинския играч е в точката на фараона, а останалите се стремят да я заемат. Това обаче е невъзможно. В амбицията си, хората озовали се по-близо до върха рушат устоите на обществото, в което оперират и го довеждат до имплозия.

Убеден съм, че точките на контрол в трите големи световни религии са дело на хората изградили и поддържащи тези системи като жив организъм и до днес. Защото предлагат обяснение на заобикалящия ни свят и на задгробния живот от гледна точка на човека. Дават переспектива на общността и индивида чрез обяснения на миналото, действия в настоящето и обещания за бъдещето. От хиляди години поколения от човеци живеят смислен и пълноценен живот в тях и чрез тях.

От друга страна точката на фараона е дело само и единствено на истинския играч. Не предлага живот на индвида в нея и извън нея. Само налага възпроизвеждане на системата, тотален контрол, изискване на подчинение от низшестоящите и ими-тация на пълноценни човешки взаимоотношения от хората близо да върха на пирамидата. Тези горе, вече не правят това от необходимост, а за да демонстрират параден блясък, разкош и удоволствия. За да им завижда масата и за да се подтиска психически от недостъпните за нея неща.

Истинският играч е издигал тази система в познатия ни свят два пъти. С център Египет и в древния Рим. Когато се е случило това, управлението от точката на контрол на фараона и на цезар се е простирало над гражданите на тези империи.Но не и над евреите и варварите. Начина на управление донесъл разрушение и смърт за древните римляни и египтяни, но техните антагонисти са дошли на тяхно място и са подхванали нишката като победители. В известен смисъл, евреите са били преки свидетели на начина на управление на нашия съвременен свят. Видели са признаците на упадък и разрушение и са предупредили бъдещите поколения чрез текстове в Библията.

Истинският играч се е провалил в древността. Затова пък, в наши дни е въздигнал точката на контрол на фараона над всички етноси, култури и общества едновременно. От Вашингтон, през Лондон, Берлин, Москва, Пекин, Токио, чак до Канбера се говори на един и същи език. Този на компютрите, смартфоните, глобалната търговия, финасовите пазари и еднаквите новини.

Възможната опозиция на това е смачкана още в зародиш, защото човека вече не е оставян в състояние на покой и вътрешна тишина. Духовните центрове са атакувани със wi fi четвърто и дори вече пето поколение. Това ужасно пречи на медитацията и обърква дори вглъбените хора в техните търсения и духовен живот. Те, първо, не правят точни прозрения за случващото се в момента и второ са в плен на илюзията, че съвременните технологии биха могли да им помогнат за пропагандиране на тяхната духовна традиция, личните им открития и допълнения към нея. Това е дълбоко невярно и непостижимо.

Папата е прекрасен пример. Неговите послания наистина удрят в чувствителни точки на духовността. Нямам личен контакт със светия отец и не мога да преценя доколко думите и делата му извират от самия него или са плод на щаб и сътрудници, но масата ги приема като гарнитура и нищо повече. Наскоро проповядваше, как мафиотите се отдалечават от Бога и живеят в грях. Масата слуша казаните от него неща, но истинското и подчинение и стремеж е към парите, смартфоните, компютрите, вещите и светската власт. Всички хора които познавам /аз включително/ имат представа кой точно е "кръстника", какво прави за да придобие и укрепи властта си. Допускат, че не е изключено да действат или станат като него. Поради обстоятелства или за удовлетворяване на желания на собствената си личност. Чували са и за Бай Добри. Склонни са да приемат, че отдаването на почит към духовните му усилия и постижения чрез издигане на паметник е благородно и необходимо дело. Но не допускат, че е възможно самите те да положат същите усилия, да минат през всички трудности, които е срещнал и да се превърнат в Него. Няма да си провалят живота я! Пък и царквата цени блясъка "по традиция". Направила си е ценова листа за всяко нейно действие в ежедневието. Тоест, бизнес схемата на кръсника, но без насилие и осветена през вековете. Ясно е къде да се застане и накъде да се върви от прагматичната гледна точка на съвременния човек.

След като целия свят е примамен в точката на контрол на фараона, то и имплозията ще бъде световна. Няма да има хора, които да подхванат човешките дела и да ги изведат в друга, традиционна или пък нова, но самоподдържаща се точка на контрол. Необходимата ни вяра е, че след глобалния катаклизъм ще останат групи от хора, които, оставени сами на себе си, отново ще открият истинската духовност и чистата връзка с Бога. Още по-необходимо е да вярваме, че всеки индивид, дори в наши дни, може да се справи с тази задача. Като за начало трябва да изгони търговците от храма си, да презре господстващата форма на обществено устройство и да потърси доброто и красотата в действията и мислите си. За пълноценна връзка с чистата сила и енергия ми е трудно да си помисля, че е възможна сега. Или поне е много трудно постижима на ниво индивид. Замърсяването е всекидневно, инфилтрира се незабелязано и е безмилостно. Например, вместо да се говори и действа за развитие на двигателя с вътрешно горене, намиращ се във всеки човек, се дискутира с часове за електрически коли, автономни коли, летящи коли. Съзнанието не е оставяно да се събуди и да се запита: а защо ми е автомобил? Бог ми е дал механизъм, за да преодолявам разстояния. В тялото ми е. Да, не съм в състояние да стигна за осем часа от София до Бургас, но това естествения ми ритъм ли е? Защо трябва да приема да живея според очакванията на околните, но в постоянно свръхпретоварване? Няма никаква почивка за мозъка от заразяването. Вместо да се върне назад към естественото и богоугодното, вече му внушават, че трябва да се чипира, за да се грижат пълноценно за здравето му. Което ни припомня осезаемо за библейската притча за белега на звяра. И само доказва по още един признак, че апокалипсиса приближава и е неминуем. Атомната бомба е факт и сме отвъд критичната точка. А днес, сега, се говори и за роботи убийци, изкуствен интелект и прочее неща, които ще рушът и сеят смърт в познатия ни свят, освободени от моралните норми и нужди на човека.

Каквото сме си надробили, това ще сърбаме. Неглежираме предупражденията на светите отци вече 2000 гдини. И ще ги видим като действия в нашия свят. Скоро.


Публикувано от alfa_c на 23.12.2018 @ 13:19:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   wawel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:54:15 часа

добави твой текст
"Необходимата вяра. Странни мисли на един странен човек." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Необходимата вяра. Странни мисли на един стр
от mariq-desislava на 24.12.2018 @ 15:35:50
(Профил | Изпрати бележка)
Много задълбочен текст. В апокалипсиса обаче няма нищо божествено, той се "прави" от хората и малцина осъзнават, че е необходим, за да се започне на чисто.{}