Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 785
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 788

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐàçêðà÷åíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: heel

Òåõíèêúò óñïÿ äà ñè ñâúðøè ðàáîòàòà çà íÿìà è ïîëîâèí ÷àñ. Áå óëåñíåí îò ôàêòà, ÷å ïàöèåíòêàòà ñïåøå – âåðîÿòíî çàðàäè óïîéâàùèòå ñðåäñòâà, êîèòî é áÿõà äàëè. Ïðèñåäíà íà åäíà òàáóðåòêà è èçáúðñà ïîòíîòî ñè ÷åëî. Ìîæåøå äà ñè ïîçâîëè ìàëêà ïî÷èâêà. Êàêòî ñè ñåäåøå, îãëåäà îòíîâî „òàêúìèòå“. Ïðåöåíè, ÷å íå ñà íóæíè íèêàêâè êîðåêöèè.
Ñòàâàéêè, áåç äà èñêà ðèòíà íàçàä òàáóðåòêàòà è îò ïîñëåäâàëîòî ñòúðæåíå ïàöèåíòêàòà ñå ñúáóäè. Î÷èòå é áàâíî ñå ðàçøèðèõà îò óæàñ.
Òåõíèêúò ìíîãî ìðàçåøå äà äàâà îáÿñíåíèÿ, à áå î÷åâèäíî, ÷å âñåêè ìîìåíò ùå áúäå îáñèïàí ñ õèëÿäè âúïðîñè.
Ìëàäàòà æåíà åñòåñòâåíî ñå áå çàãëåäàëà â êðàêàòà ñè. Óñòíèòå é âå÷å ïîòðåïåðâàõà îò íåðâè. Òåõíèêúò òúêìî ñå ÷óäåøå äàëè íÿìà äà ìîæå äà ñå èçìúêíå ïî òåðëèöè, êîãàòî òÿ êðåñíà:
– Êàêâî ñòå íàïðàâèëè ñ ìåí? – Èçãëåæäàøå ìèëà æåíà, âåðîÿòíî çàðàäè ìåêèòå ÷åðòè íà ëèöåòî, íî ãëàñúò é áå êàòî íà ðàíåí òèðàíîçàâúð. Ìúæúò äàæå ìàëêî ñå ñòðåñíà, íå ÷å äîñåãà íå ñè áå èìàë ðàáîòà ñ øîêèðàíè ïàöèåíòè.
– Áîÿ ñå, ÷å ñòå ïîñòðàäàëè, ãîñïîæî.  ìîìåíòà ñå íàìèðàòå â áîëíèöà.
– Çíàì, ÷å ñúì ïîñòðàäàëà, íàëè êàòàñòðîôèðàõ. È åñòåñòâåíî, ÷å ùå ñúì â áîëíèöà. Ïîïèòàõ âè êàêâî ñòå íàïðàâèëè!
×îâåêúò ïîâäèãíà ó÷óäåíî âåæäè. Ðåàêöèÿòà é ìó ñå âèæäàøå ñòðàííà, ìåêî êàçàíî.
– Àìè êàêâî… Ëåêàðèòå ñà íàìåñòèëè ñ÷óïåíèòå êîñòè è ñà îñèãóðèëè îáåçäâèæâàíå, à àç ñå ïîãðèæèõ êðàêàòà âè äà ñà … ïðàâèëíî ïîçèöèîíèðàíè.
– Àìà êàêâè ñà òåçè ãëóïîñòè! – ïðîïëàêà òÿ. – Âèå âñúùíîñò êàêúâ ñòå?
– Àç ñúì îðòîïåäè÷åí òåõíèê.
– Íÿìàòå ïðàâî äà ìå ðàçêðà÷âàòå òàêà – âèêíà æåíàòà è ðàçìàõà ðúöå. Î÷åâèäíî áå ìíîãî âúçìóòåíà.
– Ìíîãî ñúæàëÿâàì, íî… – Ïîêîëåáà ñå. Íå ìîæåøå äà ðàçáåðå êàêúâ òî÷íî å ïðîáëåìúò. – Íÿìà îò êàêâî äà ñå ïðèòåñíÿâàòå. Íèùî íå âè ñå âèæäà, òàêà äà ñå êàæå. Ñëîæèëè ñà âè ïàìïåðñ …
– Îõ, åãàòè òúïîòèÿòà. Äà âè ïðèëè÷àì íà ñðàìåæëèâà äåâîéêà? Óô, ìíîãî ìðàçÿ äà äàâàì îáÿñíåíèÿ.
Òåõíèêúò ñúâñåì ñå îáúðêà. Çàãîâîðè:
– Çíà÷è … ãèïñèðàíèÿò âè êðàê ñúì ãî âäèãíàë, çà äà ñëèçà êðúâòà íàäîëó è äà íå âè áîëè. Äðóãèÿò å èçòåãëåí ñúñ ñêîáà, çàáèòà â êîñòòà, è òåæåñòè, çà äà íå ñå ðàçìåñòÿò êîñòíèòå ôðàãìåíòè. Ïîäëîæêàòà å ñëîæåíà çà óäîáñòâî. Íàëàãà ñå ïîñòðàäàëèòå êðàéíèöè äà ñå äúðæàò â ïîäõîäÿùîòî ïîëîæåíèå.
– Äîáðå äå, ùå òè îáÿñíÿ – èçìúðìîðè æåíàòà. – Åòî êàêúâ å ïðîáëåìúò… Ìúæúò ìè å ìíîãî ðåâíèâ. Çà äà íå ñè êúñà íåðâèòå, ñå ðàçáðàõìå äà ñå ïîäëîæà íà åäíà ïðîöåäóðà.  áåäðàòà ìè áÿõà âêàðàíè ìèíèàòþðíè ñåíçîðè, êîèòî îò÷èòàò âñÿêî ðàçêðà÷âàíå. Ìúæúò ìè ïîëó÷àâà èíôîðìàöèÿòà ÷ðåç ìîáèëíî ïðåäëîæåíèå. Ñåãà, êàêòî ñòå ìå íàðåäèëè, òîé ñè ìèñëè, ÷å ìó èçíåâåðÿâàì.
Òåõíèêúò õëúöíà. Ñ ìúêà ñå âúçäúðæà äà íå ñå ðàçñìåå.
– À, çíà÷è òîâà å íåùî êàòî äåâñòâåí êîëàí.
– Ìîæå äà ñå êàæå – èçñúñêà ïàöèåíòêàòà.
– Äîáðå äå, îáàäåòå ñå íà ÷îâåêà è ãî óñïîêîéòå, ÷å ñàìî ñòå êàòàñòðîôèðàëè è ñòå ñå èçïîòðîøèëè.
– Àìà âèå çà ãëóïà÷êà ëè ìå ñìÿòàòå! Òåëåôîíúò ìè ñå ñ÷óïè. À è àç íå ïîìíÿ íîìåðà íà Ïåïè, òàêà ÷å íÿìà êàê äà ñå ñâúðæà ñ íåãî ÷ðåç äðóã àïàðàò. Ñåãà òîé ñèãóðíî ñè ìèñëè, ÷å íÿêîé ìå å îïúíàë.
– Ìíîãî íåïðèÿòíà ñèòóàöèÿ.
– Íåïðèÿòíà ÿ, à è Ïåïè êàêúâòî å íåðâàê…
– Ñúæàëÿâàì ãîñïîæî.
– Íÿìà êàêâî äà ñúæàëÿâàø. Ðàçêà÷àé âåäíàãà òåçè äæàäæè è ãè ìàõàé! Èñêàì êðàêàòà ìè äà ñà ñúáðàíè êàòî íà ïîñëóøíî ìîìè÷å. ßñíà ëè ñúì?
– Àáñóðä! Íÿìà íà÷èí! Òîâà å áåçóìèå!
– Àêî òðÿáâà ùå ñå ïîäïèøà íÿêúäå.
– Àáå ãîñïîæî, íå ñõâàùàòå ëè, ÷å òîâà áè îçíà÷àâàëî äà ðèñêóâàòå çäðàâåòî ñè?
– Îñòàâåòå íà ìåí äà ïðåöåíÿâàì. Íå èñêàì Ïåïè äà ñå ïîáúðêâà è äà ìå ìèñëè çà êóðâà.
– Äîáðå äå, íàëè âñå íÿêîãà ùå ðàçáåðå èñòèíàòà. Íÿìà êàê äà âè èçêàðà âèíîâíà.
– Òàêà å, íî äîêàòî ðàçáåðå, ùå áåñíåå. Íÿìàø ïðåäñòàâà êîëêî å ðåâíèâ.
– Íå, íÿìà äà ïðàâÿ ãëóïîñòè – êàçà òåõíèêúò, ïîñëå ñå âðúòíà è èçëåçå. Äîêàòî êðà÷åøå ïî êîðèäîðà, ÷ó ÷å ïàöèåíòêàòà èçâèêà: – Èäèîò ìðúñåí, íå ìå îñòàâÿé òàêà! Ãàäèíà òàêàâà! Âúðíè ñå, áå!
Íÿêîëêî ÷àñà ïî-êúñíî êúì òåõíèêà, êîéòî ïóøåøå öèãàðà ïðåä âõîäà, ñå ïðèáëèæè åäúð, êúñîïîäñòðèãàí ìúæ.
– Òè ëè ñè Èâàí, îðòîïåäè÷åí òåõíèê?
– Àç, äà – ñìîòîëåâè ïðèòåñíåíî ÷îâå÷åöúò.
– Íÿìàø ïðàâî äà ðàçêðà÷âàø æåíà ìè – çàÿâè ìó áàáàíêàòà è ñ åäèí óäàð ìó ðàçáè íîñà. – Ùå ñå øàøêàì àç ÷àñîâå íàðåä, à òî êàêâî, íèùî è íèêàêâà êàòàñòðîôà. Èìàø êúñìåò, ÷å ìè ñå ïîîïðàâè íàñòðîåíèåòî êàòî ðàçáðàõ èñòèíàòà, èíà÷å…


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 11.12.2018 @ 18:00:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 17:41:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðàçêðà÷åíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðàçêðà÷åíà
îò yotovava íà 13.12.2018 @ 09:53:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ùóðî :)