Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 692
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 695

Îíëàéí ñåãà:
:: rosi45
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËîðà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: anaangelova

Ìîìè÷åòî ïðèáëèæè. Äúðæåøå â ðúöåòå ñè çàïàëåíà ñâåù. Çàëåçúò ñå ñëèâàøå ñ ïëàìúêà íà áîæèåòî öåëîìúäðèå.Ñ Ëîðà.
Ìîìè÷åòî ïðèáëèæè. Êàçâàøå ñå Ëîðà. Áåøå îñòàíàëî ñèðà÷å, åäâà íà ïåò ãîäèíêè. Ñïîìåíèòå áóäåõà ó íåÿ äúõ îò ñúëçè è êîïðèâà.
Îïèòâàøå ñå äà ñè ñïîìíè äåòñòâîòî, ðîäíàòà ìàéêà. Îíàçè ìàéêà, êîÿòî ïðîäàâàøå òÿëîòî ñè, çà äà èìàò ñ êàêâî äà ïðåæèâÿâàò. È òî äà èìà ñîáñòâåíà ÷èíèÿ ñúñ ñïàãåòè, ñòîë, ëåãëî è ìàñà.
Ïîìíåøå îòêúñëå÷íî çëîêîáíàòà âå÷åð, ïðåäè äåñåò ãîäèíè. Êàêòî îáèêíîâåíî ÷àêàøå ìàéêà ñè, ïðèñåäíàëà äî ìàñàòà. Òðåïåðåøå. Ñòóäúò ïðîíèêâàøå ïðåç ñåòèâàòà. Íî Ëîðà ïðîäúëæàâàøå äà ñòîè áóäíà-áåçìúëâíî, áåçðîïîòíî, óïîðèòî. Âÿòúðúò óäðÿøå äúðâåíèòå ïðîçîðöè, à ñòúêëàòà çâúíòÿõà êàòî êàìáàíè.×àñîâíèêúò òèêòàêàøå. À ñúíÿò íàé-ïîñëå íàääåëÿ. Äîéäå êàòî ñïàñèòåëêà çà äåòñêàòà äóøà, çà êðåõêîòî ñúð÷èöå.Ñïåøå êðîòêî, ñãóøåíà â èçáåëåëèòå çàâèâêè.
Âðàòàòà ñå îòâîðè. Ñêúðöàíåòî íàêàðà ìîìè÷åòî äà ñå ïðîáóäè. Ðàçòúðêà ñúíåíî î÷è.  òúìíèíàòà âèäÿ íåïîçíàò. Áðàäàòà ìó ñêðèâàøå îñíîâàòà íà ëèöåòî.Íî òîâà íå áå íàé-ëîøîòî. Ëîðà âèäÿ ìàéêà ñè. Íåïîçíàòèÿò íîñåøå áåçìúëâíî ïîñëàíèå. Çà ñìúðòíàòà âåñò... Ìàéêà è, íåéíàòà ìàé÷èöà áåçæèçíåíî óäðÿøå ñ ðúêà ëèöåòî íà ÷è÷êîòî, ñÿêàø æåëàåøå äà ñå îñâîáîäè îò îêîâèòå íà ïðåãðúäêàòà.
Ëîðà òðåïåðåøå. Çàâè è ñå ñâÿò.Íÿêàê è ñå ñòîðè, ÷å ïî ïîäà ñå ñòè÷à ëåïêàâà òå÷íîñò-êðúâ. Êðúâòà íà áëèçúê ÷îâåê. Âëåçëèÿò îñòàâè òÿëîòî íà æåíàòà íà åäèíñòâåíîòî øèðîêî ëåãëî. Ïðîìúðìîðè íåùî íîñîâî è õëîïíà âðàòàòà ñëåä ñåáå ñè.
Ñâåòëèíàòà è ìðàêúò ñå ñáëúñêàõà ñ ïúëíà ñèëà. Ñâåòëèíàòà è ìðàêúò ïðåîáúðíàõà ñ ëåêîòàòà ñè äåòñêèÿ ñâÿò.
Ëîðà âèæäàøå ñèëóåò è ÷óâàøå áóáîòåíåòî íà âÿòúðà îò ãîðàòà. Ñòóäúò ïðîðÿçâàøå òúíêèòå äðåøêè. Ëîðà óñåòè áîëêà â êîëåíàòà. È íàñòîé÷èâàòà ëåïêàâîñò ïî çåìÿòà. Ãëàâàòà ÿ áîëåøå äî êðàåí ïðåäåë:
"Êîé å òîçè? Ìàìà, êúäå å? Èñêàì ìàìà!"-øåïíåõà óñòíèòå.Äåòåòî ïî÷óâñòâà ïàðåíå îêîëî î÷èòå, à â òúìíîòî íå óñïÿâàøå äà ðàçëè÷è äîáðå ëåãëîòî, ìàñàòà, ñòîëà. Ñàìî ñúëçèòå ïàäàõà êàòî êðèñòàëè âúðõó áåëèòå îáóâêè. Áÿõà ïðåäâåñòíèöè íà èñêðèòå îò îãúí. Íà óáèòàòà íàäåæäà. Íà ïðåìàçàíèÿ ñâÿò.Åäèí áåçñèëåí îïèò çà ùàñòèå.Áåøå ñàìà. Ñàìîòàòà ñå ïðîêðàäâàøå êàòî õèåíà â íîùòà.Îãðîìíà áåçäíà-è ïàê ñàìîòà. À áóðÿòà? Çàùî íå ïðåñòàâàøå? Óøèòå áó÷àõà, ñúðöåòî ïðåïóñêàøå â ãàëîï, êàòî ïîäãîíåíî æèâîòíî.
"Ìàìî... Ìàìî, ìàìè÷êî..."- ìîëåøå ñå òÿ. Ðúöåòå òúðñåõà ñèìâîëà íà ëþáîâòà. Äîêîñíà ðúêà-ìàé÷èíàòà. Âïëåòå ïðúñòè â êîñèòå, öåëóâàøå ÿ ïî áåçêðúâíèòå óñòíè.Ñêîðî ñòàíà ìíîãî òèõî.Äåòåòî îòíîâî çàñïà.
Íà äðóãèÿ äåí áóðÿòà áå îòìèíàëà. Ñëúíöåòî òîïëåøå ñ îáè÷ ñâåòà.Ïðîëåòòà îçåëåíè ïîëÿòà, ïîãðèæè ñå çà ïðúñòòà, çà âñÿêà ìàëêà ÷àñò îò âñåëåíàòà. Ïðîëåòíèÿò âåòðåö ïðîáóäè äóõà íà çåìíîòî àíãåë÷å. Òî ñå íàðè÷àøå Ëîðà. Äúðæåøå â ðúöåòå ñè çàïàëåíà ñâåù. Îñòàòúöèòå îò àëåíàòà êðúâ ïî íåÿ íå ïðèòåñíÿâàøå òèøèíàòà. Äåíÿò îòìèíàâàøå áàâíî è òÿãîñòíî. Çàëåçúò îñâåòÿâàøå öÿëàòà ãîðà, ïðèäàâàéêè íà ïðèðîäàòà îñîáåíà òîíàëíîñò...Ïðúñòòà ïîå ñâåùòà. À Áîæèÿòà ïðîìèñúë ÷ðåç ìàëêîòî ñúð÷èöå êàðàøå âîñúêúò äà ãîðè. Íàïîìíÿøå çà Ëîðà, ïîðàñòíàëîòî ñèðà÷å. È çà áåçäóøèåòî íà ñâåòà. Êúäå îòèäå ëþáîâòà?Îíàçè âåëèêàòà, õóìàííàòà, ìèëîñúðäíàòà? Âçàèìíîñòòà! Òîïëîòàòà! Íàäåæäàòà! Õàðìîíèÿòà! Ðàâíîâåñèåòî! Ñúâåñòòà! Õîðàòà!...
Ïîñëåäâà áåçñèëåí âèê...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 11.11.2018 @ 14:55:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   anaangelova

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 40153
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ëîðà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.