Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 586
ХуЛитери: 4
Всичко: 590

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: Oldman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТялото
раздел: Разкази
автор: anaangelova

Тялото му се гърчеше сред останките от разпадането на телесната му маса. Не беше в съзнание. По-скоро съзнанието търсеше всякакви нищожни поводи да запази своята индентичност.
Главата му бучеше, шумеше като бумеранг.Гърченето не спираше. Болката бе неописуема и режеща като с нож. Но знаеше,че не може да има тази жена завинаги и това го влудяваше. А колко хубави моменти бяха преживели! Тогава тялото го слушаше и му се подчиняваше без условности.
Ходеше на фитнес и трупаше мускули. Заложеното в душата му хамелионство го правеше привлекателен за жените.Знаеше кога и от коя да си поиска услуга.Не смяташе, че е влюбчив по природа. По-скоро инпулсивно нагъл. Животът му се провираше като устие на река. Не обичаше да работи за някого. Това нарушаваше равновесието в него. Ходеше по барове и лесно избираше една от много.Бързо ги гонеше, когато вече му бяха непотребни.Пълен с първичност, обичаше да се оглежда в огледалото.Плавно сресваше косата си, пръскаше се с парфюм, гладеше ризите си. Не бе мързелив, по-скоро използваше слабостта на околните в своя полза. Винаги. Случваше се да се бие с разни типове, ако избраната се оказваше приятелка на друг. Но тялото му не се огъваше.Запазваше добрата си форма и отново тренираше в сряда.Знаеше, че тогава денят му минава по-лесно. Не бе вярващ, не четеше хороскопи.Интуитивно разбираше, че тогава се случват положителни неща.
Веднъж ...я видя... Влизаше в един от баровете и за секунди я огледа.Едва тогава се успокои. Женската щеше да е негова. Мина за баровец, но не успя от първия път да я свали.Тя се инатеше като лъвица и сякаш самата налагаше своите правила.Той заспа трудно същата вечер. Чудеше се къде греши, почувства се странно, досега не бе изпитвал подобно чувство.Представяше си я мислено и сякаш и се усмихваше с непривична за него топлина.После- реши да я остави, какво толкова, една жена!Ще види, ще срещне друга!...
...Вечерта беше неописуема.Тя се раздаваше напълно. Не успяваше бързо да откликне на желанията и, любовта им бе прекрасна, почти съвършена!Стана друг човек, самоличността - разкрита. Забрави хамелионството, играта на котка и мишка, егоцентризма си, тялото. Тя се превърна в богиня и в заповедите и имаше само страст. Ходеше замаян на работа,често недоспал.Времето преминаваше като във вихър. До момента, в който разбра,че тя е платена жена, при това омъжена.
Веча нямаше достатъчно пари, за да угажда на капризите и и това го правеше неудобен като партньор.
Една вечер пред апартамента го чакаха трима яки мъжаги. Търсеха го и чакаха като копои. Избутаха го навътре в стаята неочаквано.Удряха го, пак, и пак.Търсеха пари. Но причината беше друга.Жената- огнена и дива, алчна и жестока в обичта си...
Тялото му се гърчеше и падаше, устояваше и плачеше. Ушите му бучаха, краката не го държаха,раменете се сливаха с китките.
Гърчове-от болка , стенание -мъка, тревога- изгнание. Те се напластяваха и правеха изхода малко възможен. Духът стоеше над тялото и гледаше, мълчаливо.
Мълчеше до момента на хриповете. И избяга...


Публикувано от anonimapokrifoff на 13.10.2018 @ 11:50:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anaangelova

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:01:28 часа

добави твой текст
"Тялото" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

RE: Тялото
от anaangelova на 22.10.2018 @ 23:03:20
(Профил | Изпрати бележка)
Да, благодаря, ще помисля за продължение.


Re: Тялото
от malovo3 на 22.10.2018 @ 15:21:02
(Профил | Изпрати бележка)
Неочакван край. Трябва да има продължение. Поздрави!