Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 758
ХуЛитери: 0
Всичко: 758

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБез любов
раздел: Есета, пътеписи
автор: anaangelova

Когато обичам, обичам повече от себе си, когато мразя- мразя само мен си...
Кое убива повече, безразличието или липсата на обич?...
Той се прибра, седна шумно на стола и започна да се храни. Почти не я погледна.
Очите му следяха хапката, идваща като изцеление, едната, следващата. Тялото му, добре изглеждащо за годините, натежа и гостенинът-стопанин се изтегна на леглото, с привичния си вече шум.След малко заспа бързо като бебе, похърквайки, доволно нахранен.
Жената въздъхна, а в тази въздишка трептеше нейният вътрешен аз. Не се учудваше вече на нищо, отметна коси и приседна на дивана, тъжно вглеждайки се в детенцето, играещо наоколо.
Кое унищожава толкова бързо една връзка-примирението или отегчението в любовта?
Романът им бе пълен- срещнаха се прекалено млади, влюбиха се, ожениха се, роди им се детето.
Умората ли определя тихото стенание на любовта?
Липсата на пари или сивотата в делничността превръща чувствата в употребена вещ, изхвърлена от линията на живота?
Детето търсеше внимание, посегна към майка си, понечвайки да и покаже силата си в строителството.
Ударите на часовника заглушаваха тихия плач на жената. А детето говореше толкова сладко ... Гласът му напомняше камбанен звън в нощта.
В риданието на младата жена се прокрадваше болката от неразбирането, от липсата на съпричастност, от поруганото доверие, от фалша на хармонията.
И сякаш всичко придоби познати измерения- и звучното похъркване, и сълзите на жената, и детското звънливо гласче, превръщаха реалността в насилник.От този трепет в тишината се появи смирението.Наизустени ноти, очаквани желания, неистов жлъчен шум сред Битието.
От сготвената вечеря с любов нямаше спомен, чиниите изглеждаха мръсни и изхабени с годините, подобно на любовта.Страстта не създаваше, не твореше, тя беше убита. На нейно място дойде разочарованието и поредното безразличие.Верността се отмести наляво и събуди болката.Подобно на хищник прегриза обръча на вярата.Изкорени добротата. Показа истинското си лице-отчуждеността. Студ и тревога. Усещане за превъзходство.На егото. Светлина, а после-мрак.
Животът сякаш си отиваше от стаята. Като наранена лъвица, жената взе кухненския нож. И понечи безмълвно да заглуши познатото гърлено хъркане, да похлупи унижението, да събуди вината.
Вдигна високо ножа, ... плач и тишина в едно, непоносимо бреме, детето ревеше силно...
"Прости!"- изрече бързо и прободе...себе си.
Падна по корем, вперила очи нагоре, умолявайки за опрощение и справедливост.Вратата на примирението се затвори.
А Господ и се усмихна, приласка я отново, погали я нежно по челото и се прибра във вечното си жилище-на покоя.
Кое убива нас самите-усещането, че губим контрол над чувствата или убиването на собствената ни слабост?...
Това е историята на едно семейство, приютило болката и вината под крилото си.
Това може да е твоята история, читателю, ако забравиш,че си ранимо, чувствително човешко същество, с право на избор.Картите на живота не са само черни или бели.Повдигни глава, скрий превъзходството си и не съди жестоко младата жена.
Вихърът на бурята от чувства смаза представата и за добро и зло. Изсмя се сатанински върху крехката и плът, употребявайки я като лист от хартия...
Повярвай ми, не всеки успява да преглътне горчивата чаша на безразличието, превръщайки горчивината в съпричастност.
Разумът е ранена птица, унищожава полета на мисълта.В истинската стойност на любовта не бива да има прегради. Обичайки летиш и този полет нека е от щастие. Обратното е грешка, а в нея прошка -няма.Загива обичта, смазана от липсата на интимност.Няма споделяне, няма диалог. Мълчанието ражда неразбиране и самота.Случва се чувствата да бъдат бесове, нападащи, раняващи, отчуждаващи, убийствени в същността си.
Кои сме ние в напредварата с времето? Къде отиваме необичайки себе си?...
Детско ехо раздира тишината, показва истинското и лице. Дори кръвта не плаши толкова, колкото загубата на другия... Връщането назад е невъзможна мисия. Цялото е разпукано, навява хлад и зрелища.
Обичта я няма, дойде страхът и отчуждението.
Напевен вик, а след него- плач и гробища...


Публикувано от Administrator на 11.10.2018 @ 15:40:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   anaangelova

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:11:33 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Без любов" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.