Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 600
ХуЛитери: 2
Всичко: 602

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: snejenbor

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПре Любов
раздел: Разкази
автор: mitkoeapostolov

Пристигнаха на площадката над залива към четири, докато още печеше. Слязоха по стълбите от планината и се озоваха в средата на плажа. Хванаха се за ръка. Огледаха се. Ситният пясък беше осеян с два реда чадъри, зад които се излежаваше ред шатри. Жената посочи най-близката шатра, но мъжът се намуси. Докато се оглеждаше, стигна края на плажа и се спря пред последната шатра. Веднага се съблякоха. Мъжът носеше жълт бански, а жената шарен. Поръчаха две фрапета на бармана и влязоха във водата.

Плуваха един до друг. Спряха. Жената се отпусна в прегръдките на мъжа. Носеха се по водата. Мъжът целуваше жената, а тя се смееше на глас. Излязоха от водата и легнаха в шатрата. Мъжът застана на една страна и мушна десния си крак между краката на жената. Тялото на жената се изгуби.
В далечината се чу тътен. По плажовете около Кавала се появиха вертикални светкавици, които съсичаха небето и подпалваха морето. В гората над града избухна пожар. Тътенът приближи. Светкавиците се спуснаха първо върху Палио, после над Неа Ираклица. Закапа. Туристите се уплашиха, започнаха панически да събират разхвърляните си вещи и без да се преоблекат, се отправиха тичешком към стълбите. Барманът прибра набързо инвентара, погледна въпросително към двойката в дъното, махна с ръка и се втурна нагоре.
Мъжът се изправи от шатрата и се загледа към морето, после към небето. Спокойно се върна под шатрата. Тътенът вече идваше отгоре. Капките се усилиха. На изхода на плажа, където готвачът идваше в събота и неделя, гонителите на мечти, направени от миди, подрънкваха в ритъм. Листата на маслинените дръвчета, на които бяха вързани, потрепваха. Ветрогонът, детската играчка, закачена до мивката, бясно се въртеше. Огледалото, спокойно като мъжа, отразяваше паническите скокове на бармана.
Отгоре на площадката, се отвори изглед към заливчето, скътано между две скали и завито с пелерина от вечно зелени растения. Водата, обикновено тюркоазена, сега тъмнееше сърдито и се зъбеше на падащите върху нея светкавици.
Там някъде долу, мъжът и жената вероятно се гушеха под шатрата. Покривът ѝ вече пропускаше и сигурно вече бяха подгизнали.
Мъжът изглеждаше на шейсет, средно висок, леко закръглен, плешив с побеляла коса. Жената беше десетина години по-млада от него. Матовата ѝ кожа и едрите ѝ гърди, сега се отмиваха от бесните талази на пороя.


Публикувано от anonimapokrifoff на 08.09.2018 @ 10:20:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   mitkoeapostolov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 21726
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Пре Любов" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.