Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 0
Всичко: 862

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСега си ми паднала 20
раздел: Разкази
автор: heel

Телефонът ми звънва, докато пуша цигара след края на смяната. Поглеждам екрана. Непознат номер. Изведнъж нещо започва да ме човърка. Незнайно защо ми се струва, че ще е голяма грешка, ако вдигна. Секунда по-късно се отърсвам от лошото предчувствие и приемам обаждането.

– Ей, гълъбчета, как я карате? – стържещ мъжки глас, който ми е познат, само дето не мога да се сетя откъде.
– Какво? – отвръщам притеснено.
– Попитах дали си живеете добре двамката. – Нейният мъж! Но той трябва да е в затвора! Как е възможно… – Ти да не си глътна езика бе?
– Не желая да разговарям с теб.
– Чакай, чакай, да не вземеш да затвориш. Имам да ти кажа нещо важно.
– Я се разкарай!
– Знаеш ли, започваш да ми ставаш симпатичен. Вече съжалявам, че те гръмнах, честно ти казвам. Ти си просто един глупак, щом си позволил на тази курва жена ми да ти завърти главата.
– Не говори така за нея, гадино! Заслужаваш да гниеш в затвора до живот заради това, което й стори.
– А, тук не е чак толкова зле, да знаеш. Но да не се занимаваме с глупости. – Тъкмо се каня да затворя, когато той изръмжава: – Пращам ти едно клипче. На имейла. Хвърли му едно око. Между другото… обърни внимание, че е заснето преди три дена. Хайде, чао. Много ви здраве… гълъбчета. – Преди да успея да кажа нещо, той затваря.
Знам, че не бива да отварям видеофайла, но просто не мога да се въздържа. Моля се да не става въпрос за нещо, което ще обърка живота ми. Страх ме е да не загубя щастието, което съм постигнал през последните няколко седмици.
Сядам в колата и пускам проклетия запис.
Виждам празна непозната стая. Камерата е неподвижна, като че ли е закачена на тавана. После изведнъж се появява Тя. Домъква се до прозореца куцукайки и се заглежда навън. Минута по-късно пристига онзи неин приятел Владо, който прилича на мутра. Казват си нещо, но не разбирам какво поради липсата на звук, после Тя присяда предпазливо на един фотьойл, изпъва немощните си крака и захвърля патериците на пода. Владо се приближава, застава точно пред нея и… си разкопчава колана.
Виждайки как тя налапва недървения му член, запращам телефона към таблото. Телефонът обаче не се счупва. Насилвам се да догледам записа. Няколкоминутна свирка, това е всичко.
Имам чувството, че животът ми се е разпаднал на дребни парчета, които се разхвърчават във всички посоки като шрапнел. Лицето ми гори, сърцето ми се опитва да изскочи от гърдите. Струва ми се, че ще припадна. После всичко се размазва заради сълзите, избили в очите ми.
Паля колата и подкарвам към къщи. Нямам представа какво ще направя и дали изобщо ще направя нещо. По едно време чувам крясъци, моите. На кръстовището няколко пешеходци ме гледат стреснато.
Успявам някак си да стигна до дома си. Отварям входната врата. Влизам.
Жената, която обичам и която направи живота ми ад, реди пасианс на лаптопа си. Хвърля ми отвеян поглед и се усмихва, след което подхвърля:
– Купих тортичка, искаш ли?
– Не.
– Днес ще излизаме ли? Похвалиха ми едно ново ресторантче…
– Ела ди ти покажа един интересен клип.
– Е, не ме карай да ставам де.
– Виж, виж! – Тиквам телефона пред лицето й.
Тя примигва неразбиращо, после ококорва очи по начин, който при други обстоятелства би ми се сторил смешен. В един миг кожата й става като избелена с белина.
– Кой ти даде това? – пита тя с треперлив глас и прави опит да се надигне, забравила, че за това са й нужни патерици.
– Има ли значение?
Тя свежда виновно глава. Изглежда съкрушена, но аз изобщо не се трогвам. Гневът ми се разгаря още повече.
Тя се изправя с мъка на крака. Очите й са натежали от сълзи. Коленете й треперят. Като че ли иска да побегне. Жалка гледка.
– Няма ли да кажеш нещо? – изсъсквам.
– Много съжалявам. Това бе ужасна грешка. Владо ми правеше услуги. Бях му задължена. Той си пада по мен… Не можех да продължа да се измъквам.
– А, значи си му благодарила чрез свирка.
– Нищо не разбираш! – крясва тя. Очите й святкат.
– Какво не разбирам, какво не разбирам! Да е проклет деня, в който те срещнах отново! Ти си долно същество!
– Толкова си наивен …
Тогава изведнъж пред очите ми пада перде.
Осъзнавам, че съм я хванал за раменете и я разтрисам с всичка сила. Тя крещи, главата й се люшка бясно.
– Спри! Боли ме! Боли ме! – писва тя. После се чува изпукване и тя забелва очи и се свлича като чувал с картофи на пода.
Отнема ми няколко секунди да осъзная, че вратът й, пострадал сериозно при катастрофата, не е издържал.
Вече аз съм гнусният насилник.
– Миличка, кажи нещо, моля те, кажи ми…
– Боли, боли … краката … изтръпнаха ми краката…


Публикувано от alfa_c на 02.09.2018 @ 09:24:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 8434
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Сега си ми паднала 20" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сега си ми паднала 20
от Angelche на 02.09.2018 @ 10:06:18
(Профил | Изпрати бележка)
Ииихаааа, благодаря за продължението:))))
Надявам се да има още:))) Изненадах се и се зарадвах
приятно:) Интересна е тази историйка, а ти умееш да преплиташ
нещата!
Поздрав:))))))))))))))