Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1013
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 1016

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: rady
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçâúíçåìíàòà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: antoan1antoan

Ìúæúò êàðàøå êîëàòà ñè ïî äúëãèÿ è ïóñò ïúò. Ïîëåòà ñ íåïîçíàòà çà íåãî ðàñòèòåëíîñò, ñå ìÿðêàõà îòëÿâî è îòäÿñíî. Íàáëèæàâàøå 18.30 ÷àñà, è ñâåòëèíàòà çàïî÷íà äà ñå ïðåâðúùà â çäðà÷. Æèâîòî îãúí÷å íà öèãàðàòà áåøå åäèíñòâåíàòà êîìïàíèÿ íà ïúòóâàùèÿ. Äîðè ðàäèîòî íå ðàáîòåøå â òàçè ìåñòíîñò. Íà ïúòÿ, îòäÿñíî, ñå ïîÿâè ôèãóðà íà æåíà. Åé òàêà, îò íèùîòî.
"Òóê íÿìà ñãðàäè, íå ñúì ñðåùàë äðóãà êîëà îò ïîëîâèí ÷àñ" - ìèíà ìèñúë â ãëàâàòà íà Äæîí. Íî ôèãóðàòà ñúùåñòâóâàøå. Ìåðöåäåñúò çàêîâà, êîãàòî ñå èçðàâíè ñ æåíàòà.
- Êà÷åòå ñå! - êàçà ìúæúò.
Æåíñêàòà ôèãóðà ñå ïðåìåñòè îò ïúòÿ, ñÿäàéêè íà ïðåäíàòà ñåäàëêà. Äâèãàòåëÿ èçðúìæà è íåìñêàòà ìàøèíà ïîòåãëè. Äæîí ïîãëåäíà ñ ïåðèôåðíîòî ñè çðåíèå êúì íîâàòà ñè êîìïàíèÿ è óñòàíîâè, ÷å ìîìè÷åòî èçëú÷âà ìàãíåòèçúì. Äðåõèòå è ñòîÿõà äîáðå, íî áÿõà îñîáåíè êàòî ìàòåðèÿ è öâÿò. À è íå îòðîíè íèòî çâóê, çà òàçè èçìèíàëà ìèíóòà. Íà íåãî ñàìèÿ ñúùî íå ìó ñå ãîâîðåøå, êîåòî ìó ñå âèäÿ íååñòåñòâåíî. Äóìèòå, êîèòî ñå íàäÿâàøå äà èçðå÷å, ñÿêàø áÿõà çàêëþ÷åíè.
 åäèí ìîìåíò, òî÷íî êîãàòî ìàøèíàòà ñå áå óñêîðèëà äî 120 êì/÷àñ, Äæîí ÷ó ñîáñòâåíàòà ñè ìèñúë:
- "Ñïðè"!
Áåç äà çíàå çàùî, ìëàäèÿò ìúæ íàáè ñïèðà÷êèòå. Ïúòÿò áåøå âñå òàêà ïóñò. Ãóìèòå èçñêúðöàõà çëîâåùî, íî êîëàòà ñïðÿ, âñå-ïàê áåçïðîáëåìíî, êàòî èçêëþ÷èì ñëåäèòå, êîèòî îñòàíàõà îò ñïèðà÷íèÿ ïúò. Ïîãëåäíà êúì ìîìè÷åòî, êîåòî ãî î÷àêâàøå ñ âëàæåí ïîãëåä. Êúñàòà ïîëà íå ñêðèâàøå âå÷å áåëüîòî, ñúñ ñòðàííà ðèñóíêà, òî÷íî íà îíîâà ìÿñòî, êîåòî ãî ïðèâëè÷àøå íåóäúðæèìî.
- "Ïðèëè÷à íà íÿêàêâà çâåçäà - òðÿáâà äà å íÿêàêâà ìîäà" - ïîìèñëè ñè Äæîí.  ñëåäâàùèÿ ìèã, ìëàäåæúò óñåòè, ÷å ïîòúâà â ïëúòòà íà êðàñàâèöàòà. Óäîâîëñòâèåòî ãî ïîðàçè êàòî ãðúì.
- "À ñåãà ùå ïîãúëíà Äóøàòà òè" - èíôîðìàöèÿòà ïðîíèêíà â ñúçíàíèåòî ìó, îöâåòíà ñ ðîáîòñêè îáåðòîíîâå. Âèäÿ êàòî íà ôèëì êàê ñâåòëà, ÷èñòà åíåðãèÿ ñå óñòðåìÿâà êúì óñòàòà íà íåïîçíàòàòà.
- "Íî êàê òàêà òðúãíà ñàìà??" - áåøå ïîñëåäíàòà ïëúòñêà ìèñúë íà Äæîí. Ìîçúêúò ìó ðàáîòè îùå òî÷íî 40 ñåêóíäè.
Ìëàäàòà æåíà ñòàíà è ïèïíà áåçðàçëè÷íî, èçòè÷àùàòà ëåïêàâà òå÷íîñò ìåæäó êðàêàòà ñè. Èçõâúðëè â òðåâàòà ñâàëåíèòå ãàùè÷êè, ïîîïðàâè è ïîëàòà, îñòàâàéêè ãîëà ïîä íåÿ. Î÷èòå é áëåñòÿùè, êàòî íà õèùíèê, ïðîìåíèõà èçðàæåíèåòî ñè êúì ìèëîâèäíà ïðèòåãàòåëíîñò. Ïîñëå èçëåçå íà ïúòÿ è çà÷àêà îòíîâî.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 14.08.2018 @ 10:22:04 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   antoan1antoan

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:39:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçâúíçåìíàòà " | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçâúíçåìíàòà
îò RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) íà 18.09.2018 @ 09:46:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà ìó ìèñëÿò òåçè ñ *Ìåðöåäåñ*-èòå.Íà ìîÿòà *Ëàäà* íå ïðàâÿò àâòîñòîï- ò.å.
íà òàêàâà *ñàìîòíà æåíà*, äåòî ùå ìè ïðàâè ìèíåòè â Ëàäàòà - íååå... :) :) :)

Àìà, ÷å õóáàâ *õîðúð* - ÷àê ñå èçêåôèõ!!! :) :) :)

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Èçâúíçåìíàòà
îò antoan1antoan íà 18.09.2018 @ 16:23:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
1. Äà æèâåå ðîêåíäðîëà! È ñúîòâåòíî âñè÷êè ñâúðçàíè ñ íåãî äà ñà æèâè è çäðàâè :)
2. Áðåééé :) ñòðàõîòåí êîìåíòàð, Rock! Àìà íÿìà ëàäè, íÿìà òðàáàíòè - èçâúíçåìíèòå òðåïÿò íàðåä :) Âíèìàâàé ñ àâòîñòîïà :) è àêî íÿêîÿ æåíà òè ñå âèäè èçâúíçåìíî-êðàñèâà - äà ñå ñåòèø çà òîçè ïîñò :) Àìà ìèíåòè íÿìà áðå :) íÿìàøå âðåìå (îò èçëÿëîòî ñå âäúõíîâåíèå) äà ãè âêëþ÷à. Ïàòà-êþòà è Äæîí ñè îòèäå çàðàäè åäíî èçïðàçâàíå... :(
Íàïèñàõ àíãëèéñêî èìå íà ãåðîÿ è çàïàäíà êîëà - çà äà ñå ïîëó÷è íÿêàêâî ðàçñòîÿíèå îò íàñ. Äà íå çàñÿãà íàøàòà òåðèòîðèÿ, àìà êàòî ñå çàìèñëÿ ïî-äúëáîêî - òîçè êðàòúê ðàçêàç ìè ãî å ðîäèëî ïîäñúçíàíèåòî, âåðîÿòíî çàðàäè ÑÏÈÍ-à. Êîé çíàå. Íî îïðåäåëåíî âÿðâàì â èçâúíçåìíèòå è â òÿõíèòå íå-äîáðè íàìåðåíèÿ.
Îùå âåäíúæ áëàãîäàðÿ çà åìîöèîíàëíèÿ êîìåíòàð - à çà ìèíåòè - ïî äîáðî îò ÷åòèâîòî íà Ñòåôàí: "Èçâúíçåìíè ñúïðóãè" - íÿìà :) Àêî áÿõ ïîñòàâèë è òàçè åêñòðà - ùÿõìå ìíîãî äà ñè ñúâïàäíåì... Èíà÷å ñúñ Ñòåôêî íàïðàâèõìå äîñòà ìóçèêà çàåäíî - àìà òîâà å äðóãà òåìà.

]