Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 855
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 857

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊðèñòàëèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: rosi45

Èâàíîâ áåøå èìåíèò òåëåâèçèîíåí âîäåù, ñ ãîëÿì îïèò.
Ãîñòåíêàòà ìó áåøå ìëàäî äåâîé÷å, ñúâñåì ñêðîìíî îáëå÷åíî- ÷åðåí ñâîáîäåí ïàíòàëîí, ðú÷íî ïëåòåí ïóëîâåð â ÷åðâåíî è ÷åðíî è ïîä íåãî áÿëà áëóçêà .  ãðåìüîðíàòà é áÿõà ïîñòàâèëè èçêëþ÷èòåëíî äåëèêòåí ãðèì- èçãëåæäà è òàì ñà ðàçáðàëè, ÷å òîâà íà ïðúâ ïîãëåä îáèêíîâåíî ìîìè÷å, ïðèòåæàâà íÿêàêâà ñâîÿ êðàñîòà, êîÿòî íå å íåîáõîäèìî äà ñå ïîä÷åðòàâà. Âñúùíîñò ÷àðúò é áåøå íàé-âå÷å â óñìèâêàòà- îçàðÿâàøå ëèöåòî é, ïðèäàâàøå è äîáðîíàìåðåíîñò è èíòåëåêò, ñ êîéòî ñúâñåì íå ïàðàäèðàøå. Òîé ãîâîðåøå, ðúêîìàõàøå, ïðàâåøå ìèìèêè, íî çà ðàçëèêà îò äðóã ïúò ïî÷òè íå ïîãëåæäàøå ñöåíàðèÿ , à òÿ áåøå òîëêîâà åñòåñâåíà, íåïðèíóäåíà.
===

Òîé ñå ïðèáðà âêúùè. Óìîðåíî çàõâúðëè êëþ÷îâåòå íà êðàñèâàòà ìàëêà ìàñè÷êà â àíòðåòî. Âëåçå â õîëà, ñåäíà â óäîáíîòî êðåñëî, îãëåäà ñå- äà, èìàøå ìíîãî êðàñèâ àïàðòàìåíò, ìíîãî ëóêñîçåí äîðè...Íî...çà ïðúâ ïúò óñåòè ìíîãî îñòðî ñàìîòàòà, òèøèíàòà çâúíåøå, êàòî àëàðìà, êàçâàøå, ÷å âðåìåòî ìó èçòè÷à è íà÷èíúò ìó íà æèâîò äî ñåãà íå ãî óäîâëåòâîðÿâà. Äà, áåøå ïóáëè÷íà ëè÷íîñò ñ âëàñò è âëèÿíèå â ðàçëè÷íèòå ñîöèàëíè ñôåðè, íî òîâà íå òîïëåøå äîìà ìó. Ïîìèñëè ñè, ÷å ìîæå äà íàáåðå ïîíå äåñåòèíà òåëåôîíà íà áëÿñêàâè æåíè, êîèòî áÿõà ãîòîâè âåäíàãà äà ñêî÷àò â ëåãëîòî ìó. Èðîíè÷íà óñìèâêà èçêðèâè óñòàòà ìó. Çà åäíà íîù- äà, çà äðóãî íå ñòàâàõà...Îòèäå â áàíÿòà, ïðåäè äà èçëåçå èçòðè çàïîòåíîòî îãëåäàëî è ñå âçðÿ â îáðàçà ñè. Âðåìåòî âå÷å îñòàâÿøå áåëåçè ïî ëèöåòî ìó, íåñúìíåíî. À äåâîé÷åòî îò äíåøíîòî ïðåäàâàíå å êàòî ñâåæà êàïêà ÷èñòà ðîñà . Áåøå òîëêîâà ìëàäà è íåâèííà! Êàêâî ìó ñòàâà- íèùî è íèêàêâî ñè ìîìè÷åíöå...

==

Òåëåôîíúò èççâúíÿ. Èâàíîâ âäèãíà ñ äîñàäà.
- Èâàíîâ ñëóøà
- Ãîñïîäèí Èâàíîâ, àç...àç ñúì Êðèñòàëèíà, îò â÷åðàøíîòî ïðåäàâàíå...àç, àìè áèõ æåëàëà äà ñå âèäèì...
- Äà íå ñè íàïèñàëà íÿêîå íîâî âúëíóâàùî åñå?
- Íííå, ïîíå çàñåãà...ìîæå ëè äà ìè îòäåëèòå ïîëîâèí ÷àñ çà êàôå?
Òîé çàìúë÷à- àêî ïðèåìå, ùå íàãàçè â äúëáîêè âîäè, àêî îòêàæå- ùå îáèäè äåâîé÷åòî.
- Äîáðå!
Òÿ áåøå âå÷å â êàôåíåòî. Òîçè ïúò ñå áåøå îïèòàëà äà áúäå ïî-äîáðå îáëå÷åíà: êîïðèíåíà ðèçà-øåìèçåòà â öâÿò ïåïåë îò ðîçè, ãàðíèðàíà ñ äàíòåëà è ïàíòàëîí ïî êðêàòà, îáóâêè íà òîê, ãðèìèðàíà òâúðäå îáèëíî- ÿâíî èñêàøå äà èçãëåæäà ïî-ãîëÿìà. Òîé ñåäíà ñðåùó íåÿ, ïîïè òàçè "ðîñíà êàïêà" çà ìèã è ñå çà÷óäè êàêâà òåìà äà ïîäõâàíå. Ìîìè÷åòî áåøå ñêðèëî î÷èòå ñè ïîä äúëãèòå ìèãëè- ÿâíî ñå ÷óâñòâàøå íåëîâêî. Ðàçìåíèõà íÿêîëêî áàíàëíè ôðàçè. Òúêìî ñè ìèñëåøå êàê äà ñè èçìúêíå, êîãàòî òÿ ðàçêî ñòàíà îò ñòîëà, ïðîòåãíà êúì íåãî ñãúíàò ëèñò è êàçà:
- Ïðî÷åòåòå òîâà, ìîëÿ- è ñ áúðçà êðà÷êà ñå îòäàëå÷è. Òîé ïúõíà ëèñòà â äæîáà ñè- ïàê íÿêîå ñú÷èíåíèå, äî ãóøà ìó áÿõà äîøëè îïèòèòå íà êîãî ëè íå äà ïîïàäíå â øîóòî ìó.

==

Èâàíîâ âëåçå â áàíÿòà è ñìúêíà âñè÷êî îò ñåáå ñè, çà äà ãî ïóñíå â êîøà çà ïðàâå. Íåùî èçøóìîëÿ. À, äà îíÿ ëèñò! Îñòàâè ãî íà ëàâèöàòà è âëåçå ïîä äóøà. Ïî-êúñíî, îòåã÷åí, ñè ñïîìíè çà íåãî è îòèäå çà ãî âçåìå. Ñëîæè î÷èëàòà. Î, ñàìî íÿêîëêî ðåäà- òîâà íå å åñå. "Ãîñïîäèí Èâàíîâ, ñëåäÿ ïðåäàâàíåòî Âè íåîòëú÷íî...çàùî ëè? Çàùîòî îò òèéíåéäæúðñêèòå ñè ãîäèíè ñúì âëþáåíà áåçíàäåæäíî âúâ Âàñ, ïîâå÷å íå ìîæåõ äà òàÿ òîâà â ñåáå ñè. Ìîëÿ, äàéòå ìè øàíñ". Îñòàâè áàâíî ëèñòà. Áåøå ëåêî øîêèðàí- íåñòàíäàðòåí íà÷èí çà äîìîãâàíå äî íåãî. Òâúðäå íàèâíî...íî òÿ ïðîñòî å åäíî äåâîé÷å, ïîìèñëè ñè, èçîáùî íå å îáèãðàíà â ñâàëêèòå. Ïðèÿòíî áåøå âñúùíîñò, íî òðÿáâàùå äà ïîìèñëè, âå÷å å íàä 40 è ñïîíòàííèòå ðåøåíèÿ íå áÿõà â ïðèîðèòåòà ìó. Íå ñåãà, òâúðäå å óìîðåí, òðÿáâà ìíîãî äåëèêàòíî äà ïîäõîäè...

===

Åäíà ïðèâå÷åð òÿ ñå îáàäè:
- Íà âõîäà íà ïàðêà ñúì, ùå ìå ïðèäðóæèòå ëè â åäíà ðàçõîäêà?
Çàùî íå? Åäèí ÷àñ â ïðèñúñòâèåòî íà òîâà î÷àðîâàòåëíî ñúçäàíèå ùå å èñòèíñêè ðåëàêñ...
Òðúãíàõà ïî àëåèòå íà ïàðêà, îáëå÷åí â îðàíæåâî÷åðâåíèòå êðàñêè íà ðàííàòà åñåí. Òèøèíà, ñïîêîéñòâèå, ñóìðàêúò ñå ñïóñêàøå. Êðèñòàëèíà ñâúðíà îò àëåÿòà è íàâëåçå â ìàëúê îàçèñ îò äúðâåòà. Íå ìîæåøå äà ÿ îñòàâè, ïîñëåäâà ÿ. Ëèñòàòà øóìîëÿõà ïîä êðàêàòà èì, âúçäóõúò áåøå çàðåäåí ñ íÿêàêâî î÷àêâàíå...Òÿ ñå îáëåãíà íà åäíî äúðâî.
- Ùå ìå öåëóíåø ëè
Ñëåä ìèã êîëåáàíèå òîé ñå íàâåäå è äîêîñíà ëåêî, íåæíî, ïî÷òè áàùèíñêè óñòíèòå é. Áåøå êàòî íà ôèëì...íî òîé ñå âçå â ðúöå è ñå îòäàëå÷è. Òÿ ãî íàñòèãíà, òîé ÿ óëîâè çà ðúêà è êàçà:
- Õàéäå, êúñíî ñòàíà, ùå òå èçïðàòÿ äî âàñ. Ìúë÷àõà. Íÿìàøå âðåìå, òðÿáâàøå äà çàãîâîðè:
- Ìèëà Êðèñòàëèíà, òè ñè ïðåêðàñíà âúâ âñÿêî îòíîøåíèå, ìîæå äà ñå ãîðäååø ñúñ ñåáå ñè. Çàáðàâè òàçè âå÷åð...Çàùî ëè? Çàùîòî ñè òîëêîâà ìëàäà, ùå ñðåùíåø òîëêîâà ìíîãî ìúæå , ìëàäè ìúæå...òà öåëèÿò æèâîò å ïðåä òåá. Äîñòàòú÷íî îòãîâîðåí ñúì è íÿìà äà ñå âúçïîëçâàì ! Ìîæå áè ñåãà ùå ñòðàäàø, íî ñëåä ãîäèíè ùå âèäèø,÷å ñúì áèë ïðàâ. Ìëàäîñòòà ëåñíî ùå òå èçâåäå îò òîâà ñúñòîÿíèå.

Äà,Êðèñòàëèíà ñè ïîïëàêà...è äà, ñëåä ìåñåö æèâîòúò òàêà ÿ çàâúðòÿ, ÷å òÿ îñòàíà ñàìî ñ åäèí ÷óäåñåí ñïîìåí, êîéòî íÿìàøå äà çàáðàâè äî êðàÿ íà æèâàòà ñè- ñ ïúðâàòà ëþáîâ å òàêà. Íå ìîæåøå äà íå îöåíè äæåíòúëìåíñêîòî ìó ïîâåäåíèå!

==

Íà åäíî ïàðòè Êðèñòàëèíà ñðåùíà ìëàä ìúæ, âå÷å ñ ïðîôåñèÿ. Òîé íå ñå îòêúñíà îò íåÿ íèòî çà ìèã. Íå ïîçâîëè íèêîé äà ïðèïàðè äî íåÿ. Òàêà çàïî÷íà íåãîâîòî óõàæâàíå, íàñòîé÷èâî è óïîðèòî. Êðèñòàëèíà ñè êàçà- ùîì òîëêîâà ìå îáè÷à, ñèãóðíî ùå ìå íîñè íà ðúöå... Çàáðàâè äà ñå ïîïèòà äàëè òÿ ãî îáè÷à. Òîçè ïðîïóñê ùåøå äà ñå îêàæå ôàòàëåí çà áðàêà é!  ñëåäâàùèãå ãîäèíè âñè÷êî ñå ðàçâè òâúðäå áúðçî- áðåìåííîñò, ðàæäàíå, ìàëêî äåòå, íà êîåòî ñå îòäàäå è ò.í. Åäíîîáðàçíî åæåäíåâèå, ñèâî è òÿãîñòíî, íî òÿ èìàøå ñèëíî ðàçâèòî ÷óâñòâî çà äúëã è îòãîâîðíîñò è íå ìèñëåøå çà ðàçâîä. Íî òîâà íå ñïàñè ñåìåéñòâîòî èì. Íàìåñè ñå òðåòè ÷îâåê, æåíà, òâúðäå àãðåñèâíà â ñâîèòå íàìåðåíèÿ... è òîãàâà âñè÷êî ñòàíà íåñïàñÿåìî.
Êîãàòî äåòåòî áåøå ìàëêî, Êðèñòàëèíà ãî ðàçõîæäàøå ÷åñòî â ãðàäèíàòà. Âåäíúæ íà îòñðåùíàòà ñòðàíà íà àëåÿòà âèäÿ Èâàíîâ. Ñúðöåòî é ñå ðàçòóïòÿ, íî íå ïîêàçà, ÷å ãî å çàáåëÿçàëà. Òîé ñúùî íå äàäå âèä,÷å ÿ å ïîçíàë, íî ïî åçèêà íà òÿëîòî, òÿ ñè ïîìèñëè, ÷å íå å îñòàíàëà íåçàáåëÿçàíà. Ðàçìèíàõà ñå çà ñåêóíäè..

==

Êðèñòàëèíà âëåçå â ñóïåðìàðêåòà è åäâà íå ñå ñáëúñêà ñ åäèí ÷îâåê íà âðàòàòà. Èâàíîâ! Òîé ðåàãèðà ïî-áúðçî.
- Çäðàâåé...Êðèñòàëèíà- è ïîäàäå ðúêà
- Çäðàâåéòå!
Êàòî ÷å è äâàìàòà èñêðåíî ñå ðàäâàõà íà ñðåùàòà. Ïîãîâîðèõà, òîé ÿ ïîêàíè íà êàôå ó äîìà ñè- îêàçà ñå, ÷å æèâåÿò ñúâñåì áëèçî åäèí äî äðóã è å öÿëî ÷óäî, ÷å äî ñåãà íå ñà ñå çàñåêëè. Áÿõà èçìèíàëè öåëè 20 ãîäèíè! Ñèãóðíî èìàøå êàêâî äà ñè êàæàò.
- Àç ñå îòäàäîõ íà êàðèåðà
- Äà , çíàì, ñòàíàõòå äèðåêòîð íà òåëåâèçèÿ
- À òè?
- Àç ñå îòäàäîõ íà äåòåòî ñè. Ñëàâà Áîãó âå÷å å ãîëÿì è ñàìîñòîÿòåëåí è ìîèòå àíãàæèìåíòè íàìàëÿõà
- Ðàäâàì ñå çà òåá, àç îñòàíàõ ñàì
 åäèí ìîìåíò è äâàìàòà ìèñëåõà çà åäíî- äà äîâúðøàò òîâà, êîåòî ñå áåøå çàðîäèëî ïðåäè ãîäèíè. Äà, òå êîíñóìèðàõà âðúçêàòà ñè. È òîãàâà...ñòàíà ÿñíî, ïîíå çà Êðèñòàëèíà, ÷å "ãîëàìàòà" ëþáîâ å áèëà åäíà èëþçèÿ íà ìëàäåæêîòî é î÷àêâàíå çà ïðèíöà íà áÿë êîí...Âå÷å áåøå çðÿëà æåíà è âèæäàøå íåùàòà â ðåàëíàòà èì ñâåòëèíà. Êîãàòî èçëèçå îò äîìà ìó, ðàçáðà ÷å ïîâå÷å íÿìà äà ñå ïîâòîðè òîâà. Íåùàòà íå ìîæåøå äà çàïî÷íàò îò òàì êúäåòî áÿõà ñâúðøèëè, çàùîòî è äâàìàòà áÿõà ìíîãî ïðåæèâÿëè, ìíîãî íàó÷èëè è ìíîãî ñå áÿõà ïðîìåíèëè çà òåçè 20 ãîäèíè. Âðåìåòî íå ñå âðúùà íèêîãà íàçàä- íèòî ìèã...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 09.05.2018 @ 11:25:18 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   rosi45

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
385 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 18125
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Êðèñòàëèíà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.