Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 743
ХуЛитери: 4
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМетаморфозата 3
раздел: Разкази
автор: rosi45

Бяха на летището. Виола щеше да лети за Париж, а Жорж я изпращаше.
В последния момент тя леко докосна с прекрасните си устни бузата му. С тази ефирна, нежна, приятелска целувка, тя изказваше благодарността си за всичко, което той беше направил за нея.
В самолета си мислеше, че от тук нататък трябваше да се справя сама. Чувстваше се като хвърлена в дълбокото на морето. За Париж не знаеше нищо освен символът й- Айфеловата кула. В момента я вълнуваше обаче бъдещата й работа. Манекенка. Нямаше опит...но имаше данни, дадени й от Господ и не на последно място, нейната адаптивност.
Когато слезе от самолета и потегли към известната модна къща, макар и само от автобуса, усети ,че това е необикновен град. По тротоарите малките, красиви, кафененца с пъстрите тенти; булевардите с красиви дървета, оживените улици...ето там двама влюбени са се понесли на крилата на любовта, личи отдалеч; на един тротоар възрастен мъж свиреше на акордеон- да, шансоните на парижани, Жорж й беше споменал за тях...и за непреходната им изпълнителка Едит Пиаф. Каза й да посети непременно Монмартър- кварталът на парижите бохеми, почитатели и творящи изкуство. Жените не бяха особено елегантни, смяташе, че тъй като тук е Меката на модата, всички парижанки ще са суперелегантни. Не беше така, но я впечатли, че всички бяха усмихнати и с ведро настроение...някаква безгрижност се носеше във въздуха. Ще трябва да опознае този град.
===

Още на следващата сутрин се потопи в забързаното, динамично и много напрегнато ежедневие на манекенките по време на подготовката на ревю. Вечерта беше изтощена- тази професия не беше никак лека! Спомни си всичко от деня. Манекенките жужаха като в кошер. Разбра бързо, че ежедневната им борба беше с килограмите, направо си гладуваха, на нея й се сториха кльощави...но явно изискванията са такива. Не пропусна да отбележи, че някои бяха твърде превъзбудени, много енергични, от къде тези сили? Скоро разбра- обменяха си хапчета, стимуланти, а може би и нещо по-силно, за да издържат на темпото. Виола се зарече да не прибягва до това, нямаше намерение и да гладува- мерките й бяха перфектни! Разбра, че манекенката има малко живот на подиума, повечето момичета мечтаеха да срещнат някой богат мъж...за времето, когато вече нямаше да се котират. Веднъж настъпи по-голямо от обичайното оживление. В подготвителното помещение, сред безбройните тоалети, аксесоари и гримове се появи един, много странен според Виола мъж. Снежнобялата му коса, прибрана в опашка и снежнобялата му риза с извънредно висока яка се открояваха на всичко черно в екстравагантния му тоалет. В ръката с черна ръкавица държеше ветрило. Всички манекенки го наобиколиха,пърхайки като ято пъстри пеперуди, настана истинска еуфория...А той стоеше леден и недостижим, скрит зад черните си очила, обвит от осезаемо количество суета. Виола попита едно от момичетата кой е този господин.
- Не познаваш един от най-забележителните дизайнери ?! Виола, наистина има какво да учиш! Та това е Карл Лагерфелд!

До края на пребивавенето си беше вече очарована от този град, където почитаха червено вино и всички бяха влюбени! Не предполагаше, че Жорж толкова ще й липсва. Как искаше да обикалят този град ръка за ръка...Вместо това, още от първия ден трябваше да отблъсква неприкритите покани за леглото от мъжката част на големия екип!
===
Самолетът кацна на летище София и стюардесите отвориха вратата на самолета. Пътниците се заизнизваха по стълбичката. Жорж отвори широко очи- едва позна Виола в тази изключително елегантна, приковаваща погледите, жена. Неговата Виола! Опита да се справи с вълнението си. Но се оказа, че не е необходимо. Виола, грациозна дори на ниски токчета, се затича към него веднага след като го съзря
- Жорж, Жорж! Боже колко ми липсваше! Париж без теб...беше болезнено! Скъпи, никога повече няма да се разделяме! Разбираш ли? Никога!
Стояха прегърнати, около тях света се въртеше, бяха единствените хора на планетата. Говореха само очите им. Дълго лелеяната и от двамата целувка, дълго сдържаната страст, дългото подчиняване на нормите и мозъка, си казаха думата. Това беше от целувките, които се помнят вечно и се случват на малкото щастливци между хората!

ПП- Този път няма да напиша "край", може да ми щукне да напиша още...знае ли човек...


Публикувано от anonimapokrifoff на 26.04.2018 @ 08:38:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   rosi45

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:03:34 часа

добави твой текст
"Метаморфозата 3" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Метаморфозата 3
от Angelche на 27.04.2018 @ 06:58:22
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав край, без "край":))) Обичам когато свършва с -
"три дни яли, пили и се веселили":))) Хареса ми rosi:)))


Re: Метаморфозата 3
от doktora на 26.04.2018 @ 11:02:08
(Профил | Изпрати бележка)
Развитието на сюжетната линия ми припомни един гледан, сравнително скоро, телевизионен руски филм "Червената кралица"... повествованието ти няма нищо общо или заимствано...просто се случват чудеса дори и в една "крепостническа" путиновска държава, защо да не се случат и у нас...не ли така, Розали, или. :)


Re: Метаморфозата 3
от libra на 26.04.2018 @ 23:15:02
(Профил | Изпрати бележка)
според мен всички истории трябва да завършват с хубав край :)