Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 735
ХуЛитери: 4
Всичко: 739

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: tehnomobi
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСега си ми паднала 19
раздел: Разкази
автор: Heel

Седим на пейката пред входа. Мими ме гледа стреснато, не може да повярва на думите ми.
– Искаш да не идвам повече у вас?
– Да, Мими, вече сме много по-добре, благодарение на теб, и нямаме нужда от помощ. Страхотна работа свърши, без теб …нямаше да се справим.
– Но на мен ми е приятно – отвръща тя невинно, по детски, и миглите и изпърхват.
– Кое ти е приятно?
– Как кое! Приятно ми е да се грижа за вас, нали си ми приятел – отвръща тя с глух глас.
– Мими, прекалено си добричка, а животът… понякога е суров с такива хора.
– Затова станах сестра, за да помагам на хората – казва тя, а след кратко колебание добавя – Тя ти е казала нещо за мен, нали? Какво?
– Каза ми, да. Вероятно ревнува от теб. За което не мога да й се сърдя обаче. Скоро тръгвам на работа, знаеш, така че ще се виждаме всеки ден. Но тя ти е много благодарна. Смята да наеме рехабилитатор и да продължи с упражненията
– Това е хубаво, лошото е, че ме мрази.
– О, я стига, Мими! Защо да те мрази? Само ревнува малко. Все пак тя знае, че сме били гаджета.
– Не ми отговори какво ти е казала.
– Мими, хайде да сложим край на този разговор. Знаеш, че те ценя много.
– Какво ти каза?
– Каза ми, че си я докосвала по особен начин. И се почувствала некомфортно от това.
– Е, ето че всичко се изясни. Тъкмо към това се стремях, макар и инстинктивно в началото. Да, харесвам я. По-точно харесвам тялото й. Тя е много красива. Наистина ми беше приятно да я докосвам. Но повече си падам по мъже, в частност по теб.
– Мими!
– Де да можеше да живеем тримата заедно – По бузата й се търкулва сълза.
– Съжалявам, ако съм сбъркал нещо в отношенията ни.
– Нищо не си сбъркал, просто животът е сбъркан. – Завърта се на пети и се отдалечава с бърза крачка. Проследявам я с поглед, докато не изчезва зад съседния блок, след което се качвам горе.
Тя ме чака в антрето, облегната на гардероба, за да не натоварва много краката си.
– Видях, че разговаряте пред входа. Какво стана, разкара ли я?
– Бъди спокойна, няма да я видиш повече тук.
– Разсърди ли се?
– Не, всичко е наред.
– Не те ли попита защо я пъдиш?
– Аз не съм я пъдил. Просто я помолих да не идва повече. Казах й, че вече нямаме нужда от нея и й благодарих за помощта. Сега доволна ли си?
– Ти май с две женици искаше да живееш, а може би за харем мечтаеш.
– Престани, криво ми е.
– Че аз какво съм виновна, че тя ми пускаше ръце!
– Престани, моля те!
– Цяло чудо е, че ти избра мен, недъгавата… засега.
– Нямаш основание да ревнуваш. Връзката ни с Мими бе съвсем кратка и приключи отдавна. Но тя си остава моя приятелка.
– Твоя си работа. – Тя пристъпва неуверено по коридора, към спалнята, като мести патериците си с неестествено резки движения. Залитва. Мятам се към нея и я подхващам.
– Какво става, по дяволите! – виквам уплашено аз.
– Краката ми се схванаха от нерви. Помогни ми да стигна до леглото.
Занасям я на ръце, после тя пуска няколко сълзи и аз я прегръщам. Тя се сгушва в мен като уплашена животинка. Става ми мъчно за нея. И друго ми става.
Събличам я припряно и я изчуквам. Незнайно защо този път нещата се получиха доста груби. Но на нея й хареса, и то много. Рядко съм я чувал да стене толкова, докато го правим.


Публикувано от Administrator на 19.03.2018 @ 18:23:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:16:47 часа

добави твой текст
"Сега си ми паднала 19" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.