Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 804
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 808

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: Marisiema
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàØåñò
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Shrike

Èìåòî ìè å Øåñò. Îò íÿêîëêî ãîäèíè ÷àêàì Ìèõàëÿ, ñúáëè÷àì ñå ïðåç äåí ÷èñòî ãîëà, ïîãëåæäàì íåñêðîìíî êúì ïúëíîëóíèåòî è çàòâàðÿì êàïàêà íà êðåìà, êîéòî Àçàçåëî ìè ïîäõâúðëè íà ïðîëåòíèÿ áàë.
Äà, âñåêè âòîðè äåí å ïúëíîëóíèå â ìîÿ ñâÿò. Òàêà, êàêòî âñåêè ïåòúê çàâúðøâà ñ Âàëïóðãèåâà íîù. Ïî ïðèíöèï. Íèòî åäèí êîñúì îò ñêúïîöåííàòà ìè ïåëåðèíà îò êîæàòà íà íîðêà íå å ïîñðåáðåí íà âÿòúðà. Íàïðîòèâ, ïðèäîáèâà ñ âñÿêà èçìèíàòà ìèíóòà âñå ïî-ëèëàâ îòòåíúê è çàèñêðÿâà â äèñîíàíñ ñ öåëèÿ àáñóðä íà âðåìåãóáåíåòî.  ëÿâàòà ñè ðúêà ñòèñêàì ÷åðåïà-÷àøà ïðåëèâàùà îò ñëàäúê ìàëèíîâ ëèêüîð, â êîéòî ïëóâàò äåñåòèíà çàáëóäåíè âîäíè êîí÷åòà. Ïèÿíè îò ñëàäîñò è ðàçãóë, çà÷åâàò çâåçäîîáðàçóâàíèÿ, ïîäñêà÷àò ïî âúëíèòå íà êóö êðàê è ñè èãðàÿò íà ñëúí÷åâè çàé÷åòà. Èìåòî ìè å Øåñò. Äîñåãà íèêîãà íå ñúì áèëà Øåñò è ñå ÷óäÿ äàëè ïúê íÿìà äà å ïîñëåäíèÿò öàðñêè ãàìáèò íà Íåôåðòèòè. Òîé òàêà åäèí ìàòèðàë âñåêè ñâîé ïðîòèâíèê, ìàòèðàë, äîêàòî åäèí âòîðíèê íå äîøëè ãàìåíèòå îò ãîðíèÿ êâàðòàë, íàõàêàíè ñ àìôåòàìèíè äî äóïêà è èçïðàçíèëè äâå âèíòîâêè â êîðåìà ìó. È îòòîãàç âå÷å íèêîé íå ìàòèðà. Íèêîãî. È îòòîãàç äàæå íÿìà âòîðíèöè. Èìàì ïåòåë, íî íå ñúì ìó äàëà èìå, çàùîòî íå å äîìàøåí ëþáèìåö, à äîëíîïðîáåí ëúæåö îò Ñîôèéñêèÿ öèðê. Èçïàäíàë â íåìèëîñò è ñå ñåòèë, ÷å åäíî âðåìå ñìå áèëè ñúñåäè â òàâàíñêîòî ïîìåùåíèå íà ìîé áèâø êîëåãà ñ áðàäà. Íàìèãíà ìè, èçêóäêóäÿêà ãðúìîãëàñíî è àç ñå íàâèõ äà ãî ïàçÿ äîêàòî êîêîøêèòå îò ïîëîãà áîÿäèñâàò âåëèêäåíñêè ÿéöà. Èìåòî ìè å Øåñò. Äà ñå íàìàæà ëè ñ òîç ïóñòè êðåì? Âðåìå å âå÷å äà ñêà÷àì îò ïðîçîðåöà.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 07.10.2017 @ 09:35:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Shrike

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 08:06:14 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Øåñò" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (17 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Øåñò
îò somebody (somebody_s@abv.bg) íà 15.04.2018 @ 19:01:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))))) Åãàñè ãîòèíèÿò òåêñò, Øðàéê. Ðàäâàì ñå, ÷å ïîïàäíàõ â øåñò, ìàêàð ÷å àç ñúì ñåäåì, à íàé-õóáàâîòî å äà ñè îñåì. Ùå ìè ïîêàæåø ëè îíçè òåêñò çà Äæîíè. Èíòåðåñíî ìè å. Çäðàñòè :))))))))


Re: Øåñò
îò shrike íà 10.02.2019 @ 20:25:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, ñåäåì. Ïðèèñêà ìè ñå óæàñíî äà ñúì îñåì, è äàæå áÿõ. Îñåì. È ñåäåì. È øåñò :-î

Äæîíè... Ùå òè ãî ïðàòÿ, íî íÿìà äà ñå ñìååø!

]


Re: Øåñò
îò tearfly íà 07.10.2017 @ 19:34:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàìàæè êðåìà è áðîé äî Ñåäåì, òîãàâà, ìîæå áè, ñâåòúò îò ïðîçîðåöà ùå ñêî÷è â òåá...ìíîãî ìè õàðåñà òåêñòà òè, Shrike!


Re: Øåñò
îò shrike íà 08.10.2017 @ 12:15:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñåäåì. Ñåäåì ñè ãî ïàçÿ. Ïðåñêà÷àì ãî è áðîÿ ìàé íà îáðàòíî. Èìàì Îñåì îò 2015:

Èìåòî ìè å Îñåì. Extremely rare. Èìàì îùå íÿêîëêî êúñà çà õâúðëÿíå. Ñ âêóñ íà îãúí. Íÿìà êàê, âúæåòàòà ñà ñå âïèëè äî ñêúñâàíå. Âðåìåòî ñå å ñâèëî äî ñèíãóëÿðíîñò â ñúðöåòî íà ìðàêà. À ìè å íóæíî äà ñòèãíà Äðàêîíîâîòî êðèëî, åé òàì, îòâúä Þæíèÿ êðúñò. Äíåñ. Çàòîâà ùå íàõðàíÿ ÷åðâåíàòà ïòèöà ñ ïëúòòà ñè. Èìàì ñàìî îùå íÿêîëêî êúñà áåëÿçàíè ñúñ ëþáîâ. Íî ïîñëåäíèÿò, ïîñëåäíèÿò êúñ å çà òåá, Çåä. Ïîñëå ñòàâàì áåçèìåííà. Îáðàòíî áðîåíå. Äî íà÷àëîòî. Èëè êðàÿò.

Êîëêî õóáàâî äà ñêî÷è ñâåòúò! Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Øåñò
îò rady íà 07.10.2017 @ 15:07:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Èìåòî ìè å ä-ð Óèëáúð Äàôîäèë 11 Ñóåéí.
Áîñ ñúì. Íîñÿ ïóðïóðíà òîãà îò äðàïåðèè, êîèòî íàìåðèõ â ðàçâàëèíèòå íà õîòåë "Àìåðèêàíà".
Àç ñúì áèâø ïðåçèäåíò íà ÑÀÙ, ïîñëåäíèÿò, íàé-âèñîêèÿò è åäèíñòâåíèÿò, êîéòî ñå å ðàçâåë, äîêàòî å áèë â Áåëèÿ äîì. Æèâåÿ íà ïúðâèÿ åòàæ íà Åìïàéúð Ñòåéò Áèëäèíã ñ 16ãîäèøíàòà ñè âíó÷êà Ìåëúäè Îðèîóë2 ôîí Ïåòåðñâàëä è ëþáîâíèêà è ÈñèäîðÐàçáúðè19 Êîåí. Æèâååì ñàìè â öÿëàòà ñãðàäà. Íàé-áëèçêàòà íè ñúñåäêà å íà êèëîìåòúð è ïîëîâèíà îò òóê.
Òîêó-ùî ÷óõ äà êóêóðèãà åäèí îò íåéíèòå ïåòëè."
Êóðò Âîíèãúò - "Ôàðñ èëè íèêîãà ïîâå÷å ñàìîòà"

Íàïîìíè ìè íà òîçè âåëèê è ëþáèì ×îâåê! Çà êîåòî áëàãîäàðÿ!


Re: Øåñò
îò shrike íà 07.10.2017 @ 19:18:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:-) Ëþáèì ìè å òîé! ßâíî íàäíè÷à îò íÿêîå úãúë÷å. Òúêìî ñå ÷óäåõ êàêâî äà ïðåïðî÷åòà. Áëàãîäàðÿ è àç.

]


Re: Øåñò
îò Elling (mizzzantrop@abv.bg) íà 07.10.2017 @ 13:39:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñåí ïîäõîä. Êúì ñúùåñòâóâàíåòî è ïðåäíàçíà÷åíèåòî íà ïåòåëà, èìàì ïðåäâèä. Èëè òåðàñèðàí ïîõîä ïðåç ðàçíèòå ìó òàì âðåìåíà, ðàâíîíîùèÿ è äðóãè ïðèêàçêè, âêëþ÷âàùè â îáúðêàíîòî ñåáå ñè, ìå÷òè çà ïðàâè ïúòèùà ïîä ëóííà ñâåòëèíà, è äåëôèíè íàêëÿêàëè ïîä îñòðîâè, ïðåïúëíåíè ñúñ ñèðåíè. Íå ñúì ñèëåí ñ öèôðèòå (íèòî ñ áóêâèòå èëè ñ íîòèòå), íî àêî òè ñè ïðèñâîÿâàø øåñòèöàòà, òî êúäå ïî âñè÷êè àíãåëè, âëàñòè è íà÷àëà îñòàâàì àç? Èíà÷å áåçñïîðíî, óâàæàâàì ïðåíåáðåæèòåëíîòî òè îòíîøåíèå êúì ãîðíîêâàðòàëíèòå ãàìåíè, íî îòíîâî ñòèãàìå äî êîíôëèêòíà òî÷êà, çàùîòî àç âúâ âúïðîñíèÿ âòîðíèê ñúì ïîåë ñòàðòîâèÿ ñè äúõ èçâúí îêîëîïëîäíèòå ìàé÷èíè âîäè è ñúì ïðåäïðèåë ïúðâèòå ñè ñòúïêè êàòî àìôèáèÿ. Òàêà ÷å, ìèëî ìè ìîìè÷å - âòîðíèê èìà è ùå èìà. Çàðîâè èëþçèèòå ñè çà íåãîâîòî àíèõèëèðàíå äúëáîêî ïîä ëåâèÿ êîðåí íà äîìàøíèÿ ñè ëþáèìåö-êàêòóñ. Íî òîâà, êîåòî èñòèíñêè ìè íàïðàâè âïå÷àòëåíèå, ñëåä òîëêîâà êðàæáè êîèòî ñè èçâúðøèëà òóê, e, ÷å äîðè íå ïðàâèø íàìåê çà ñúùåñòâóâàíåòî íà ñëàäêîòî îò ïðÿñíî îêúïàíè â íàïúïâàùàòà ïðîëåò çåëåíè îðåõ÷åòà. À òî íå áè ïîçâîëèëî äà ñå èçâúðøâàò ñêîêîâå îò ðàçíèòå ìó ïðîçîðöè, äîðè îò íåóñòàíîâåíè ïðåäâàðèòåëíî âèñî÷èíè. Îñòàâÿì ïðåäïîñëåäíîòî ñè èçðå÷åíèå, äà ïîìèñëèø âúðõó íåãî - ñðåä áèòèå, ïèòèå è ïóëîâåðè ñ îñòðî áèå. Äðóãîòî å âÿòúðíè÷åâ äèì...

À ïîäõîäÿùà ïåñåí ñúùî áè áèëà è:
https://www.youtube.com/watch?v=NwVJeLHaKZQ


Re: Øåñò
îò secret_rose íà 07.10.2017 @ 13:44:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ðàçìèñëè ìå ñåãà...

]


Re: Øåñò
îò shrike íà 07.10.2017 @ 19:28:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàñêîðî ñè êóïèõ ïóëîâåð ñ îñòðî äåêîëòå. Çà âòîðè ïúò ìè å. Ïúðâèÿò áåøå æúëò. ßðêî. Îêàçà ñå èçêëþ÷èòåëíî äúðæåëèâ. Íî íàêðàÿ ìè îêúñÿ. Íà ðúöåòå. Î÷èòå ñà ðóáèíåíè. Ïîâòàðÿì. Ðóáèíåíè. Íèêàêâî ñëàäêî îò çåëåíè îðåõ÷åòà íå ñúì âèäÿëà âñå îùå. Çà ìèñëåíåòî å îê. Ïåòåëúò å ÷åðâåí. È ñå î÷àêâà äà ìå îòíåñå îò ðàÿ. Êðåìúò å èñòèíñêè /ïîäàðúê îò Àçàçåëî/. Ñòîè íà íîùíîòî ìè øêàô÷å. Ìàæÿ ñè ïåòèòå ñ íåãî è êàòî áëåñòÿò íèêîé íå âèæäà. Êàêòî è êàòî ñêà÷àì.

]


Re: Øåñò
îò Elling (mizzzantrop@abv.bg) íà 07.10.2017 @ 20:06:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
A ñåãàøíèÿò öâÿò êàêúâ å - îðàíæåâ, àêî ñëåäâàìå íîâîïîëó÷èëàòà ñå ãðàäàöèÿ? Çà î÷èòå íÿìà íóæäà äà ìè ïîâòàðÿø. Çíàì. È ñúì ãî íàïèñàë. Ìíîãîôàñåòíè. À çà îðåõ÷åòàòà êàê ñè ãî ïðåäñòàâÿø? Ïî ïîùàòà ëè: Îò ñåëî äî Âàíÿ...
È íå ñêà÷àé. Íå è êîãàòî èìàø ïåòåë-íîñà÷ ;)

]


Re: Øåñò
îò shrike íà 10.10.2017 @ 19:19:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È êàê äà íå ñêà÷àì, àç çàðàäè åäíîòî ñêà÷àíå âñè÷êî äàâàì! Òàêàâà ìè å ïðèðîäàòà - ïîäñêîêëèâà :-)
Îò ñåëî äî Âàíÿ, àìè! Òî íÿìà äà ìó ïîðàñíàò êðèëöà íà òóé ñëàäêî â êðàéíà ñìåòêà :-)
Ñåãàøíèÿò å ÷åðåí.

]


Re: Øåñò
îò secret_rose íà 07.10.2017 @ 13:11:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Òîçè ìàëèíîâ êîêòåéë ìè îïðàâè ãëàâàòà ïîíå çà ñåäìèöà íàïðåä :)))
Ðàçêîøíî å!


Re: Øåñò
îò shrike íà 08.10.2017 @ 12:07:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âàæíîòî å äà íå ñå ïðåêàëÿâà ñ ëèêüîðà :-). Îñâåí â èìåòî íà êîí÷åòàòà! Ñëàäêî ìíîãî å ðàñïè÷åëîòî. Ïèé÷÷åëîòî ïî áèâàøå.
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Øåñò
îò elsion (negesta@gmail.com) íà 07.10.2017 @ 12:08:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàëèíîâ ëèêüîð íå, àìè ìàéñòîðñêè êîêòåéë ìàðãàðèòà :)

... Îñòàâè ïåòåëà, âçåìè ñè êîòàðàê è çâåçäåí ñêèïòúð. Òúêàíòà íà çàõàáåíîòî åæåäíåâèå êðèå ïîä áðåçåíòà ñè äðàãîöåííè öâåòÿ, à ÷àñîâíèêúò ñ ìàõàëî íà ñòåíàòà òè ìîæå äà ñïèðà è îáðúùà âðåìåòî


Re: Øåñò
îò shrike íà 10.10.2017 @ 18:59:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìäà, ïèÿíñòâîòî íà åäèí Øðàéê :-)
... Òîé ïåòåëúò ñâúøíîñò å ÷åéíäæëèíã, åäèí ïúò å êîòå, äðóã ïúò êó÷å, òðåòè - êîí, íî íàé-÷åñòî å ã...ç. Òúé-òúé, ñàìî çâåçäåí ñêèïòúð îïðàâÿ ïîëîæåíèåòî. "Îáðúùà âðåìåòî" - åé íà òîâà ñå ïîäïèñâàì ìèëèàðä ïúòè äî ñâúðøåêà íà ñâåòà.
Åëñ, òè ñè çëàòî!

]


Re: Øåñò
îò mariq-desislava íà 07.10.2017 @ 11:54:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëåëå, Øðàéêè, íà "Äæóäàñ" ëè ãî ïèñà, èìàì ïðåäâèä òî÷íî îïðåäåëåíà 40-ãîäèøíà ïåñåí, ìíîãî ÿ îáè÷àì:

https://www.youtube.com/watch?v=y0nzVF8SiNM

Êàòî ñëîâîâúðòåæ å òîçè òåêñò, ñ òîëêîâà ïðåïðàòêè è ñåìàíòè÷åí ðàçãóë, èçïðóæèë ïèïàëà íàâñÿêúäå.:)


Re: Øåñò
îò shrike íà 10.10.2017 @ 19:14:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñè÷êè ÷ëåíîâå íà Äæóäàñ âåäíàãà äà ñå ÿâÿò êàòî ìëàäîæåíöè ïðåä ìåí!

Ïðèçíàâàì áåç áîé, íå áåøå íà Äæóäàñ. Ñëîâúðòåæ íå àìè ñëîâúðòîï :-) Íàïèñàíî å çà îêîëî 3 ìèíóòè, ïîäîçèðàì ïîä àêîìïàíèìåíòà íà íÿêàêâî ñàêðàëíî ìóçèöèðàíå íà ìèðîçäàíèåòî, çà êîåòî åäèíñòâåí Àçàçåëî èìà ñëóõ.

Èçïðóæâàì ðàçãóëíî ïñåâäîïîäè è ñå ïðåïðàùàì ïðè ïåñåíòà íà Äæóäàñ :-)

]