Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 873
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 878

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: mariq-desislava
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈç öèêúëà
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: flood

ÌÍÈÌÈßÒ ÌÚÐÒÂÅÖ

Èíñïåêòîðúò âÿðâàøå â ñåáå ñè. Òîëêîâà ïúòè íþõúò ìó íå ãî áåøå ïðåäàâàë. Ìíîãî ïúòè. Ìîæå áè äâà. Èëè ïîâå÷å. Êîé äà ãè áðîè? È êàê? Ñ êîÿ ðúêà? Ñ ëÿâàòà? Èëè ñ äÿñíàòà? Òà ðúöåòå ÷åñòî èìàò ïîâå÷å îò äâà ïðúñòà. Òîâà å íåâúçìîæíî áðîåíå.
– Òóê íå å èìàëî ïðåñòúïëåíèå – êàçà íà ëåéòåíàíòà, êîéòî äîéäå ïðåäè íåãî äà îáñëåäâà îáñòàíîâêàòà è íîñåøå òåôòåð÷å äà çàïèñâà âñè÷êî. – Òîâà íå å òðóï. Âäèãíåòå ãî! Åòî ÷å ñòàâà. Îïàà! À òàêà! Îáèñêèðàéòå ãî ïðàâ, ìðúñíèêúò. Íå ìîæåòå ëè? Åòî êàê.
Òðóïúò ñå ñâëå÷å, à èíñïåêòîðúò íàðåäè äà ãî âäèãíàò è ãî çàêà÷è íà êóêàòà çà äðàíå íà æèâîòíè â îôèñà ñè, îòâè íàìèðàùà ñå â ÷àíòàòà ìó ïîìïà çà ñàìîëåòíè ãóìè è íàòèñíà ñ ïåòèòå ñè. Âúçäóõúò èçñâèñòÿ íàîêîëî.
– Âèæäàòå ëè? Âñè÷êî å âúïðîñ íà âúçäóõ. Âúçäóõ ïîä íàëÿãàíå. Òîçè ÷îâåê íå äèøà. Íå ðàçáèðàòå ëè, ÷å èìà íóæäà îò âúçäóõ?
Îñòàâè áåçöåðåìîííî ïîìïàòà, çàïàëè áóëäîçåðà ñè è òðúãíà äà ïèå êàôå â öåíòúðà íà ãðàäà.
– Èíñïåêòîðå, èíñïåêòîðå... – Ëåéòåíàíòúò òè÷àøå ñëåä íåãî, çà÷åðâåí, óìîðåí è ïî÷òè óìåí. – Èíñïåêòîðå, ïðîïóñíàõòå, íåùî! – êàçà ñ ïîñëåäíèòå ñè êîíñêè ñèëè. Òîé äðóãè ñèëè íÿìàøå.
– Êàêâî äà ñúì ïðîïóñíàë? – îòñå÷å âîäà÷úò áåç äà ñïèðà ïðúäíÿòà íà áóëäîçåðà. – Òîâà å òåîðåòè÷åñêè íåâúçìîæíî. Ãîâîðè, ëåéòåíàíò, àêî òè ñòèñêà àóñïóõà!
Ñòèñíà ìó è ðå÷å:
– Íà ïðàêòèêà íå óñòàíîâèõòå, ÷å òðóïúò å íåìúðòúâ. Èìà îãíåñòðåëíà ðàíà â íåãî. Îò êóðøóì.
Äî êàôåòî èìàøå ñàìî íÿêîëêî ìèíóòè. Âîäà÷úò íå îáè÷àøå äà ãî çàíèìàâàò ñ ãëóïîñòè òîëêîâà áëèçî äî öåëòà.
– Âèæ, âèõðîãîíå, ñâîéñòâåíî å çà êóðøóìèòå äà ïîïàäàò â òåëà. Òåçè òåëà ñå îêàçâàò ìúðòâè â ïîâå÷åòî ñëó÷àè. Íå ñà ëè âè ó÷èëè â ó÷èëèùåòî äà ñòðåëÿòå ïî ìèøåíè? Èëè â êàçàðìàòà? Íå ñòå ëè ìóøêàëè òîðáè ñ ïÿñúê? Òîçè ÷îâåê å óìðÿë. Çà áîãà! Òóê íÿìà ïðåñòúïëåíèå. Íî áèõ ïðåïîðú÷àë äà ïðîäúëæèòå îáèñêà íà òîçè, õì, ìúðòúâ. Íèêîãà íå ñå çíàå. Ïîíÿêîãà çàñïàëèòå èçãëåæäàò êàòî ìúðòâè, ëåéòåíàíò. Èçòàðàøåòå ãî íàâñÿêúäå. Âåðîÿòíî ùå îòêðèåòå ïàðè. Âçåìåòå ãè. Ïàðèòå, çà ðàçëèêà îò ìúðòâèòå, íèêîãà íå ñïÿò.
Ëåéòåíàíòúò íåäîóìÿâàøå è ðàçìàõâàøå ðúöå ïðåä âîçèëîòî. Êðåùåøå:
– Èíñïåêòîðå, ìîæå ëè äà ñå êà÷à ïðè âàñ? Óáèòèÿò å ìúðòúâ! Íåêà äà îáÿñíÿ. Ùå ñå íàëîæè äà ïðàâèì àóòîïñèÿ... Ùå ïîìîëÿ çà ðàçðåøåíèå!
– Ðàçáèðà ñå, ÷å íå ìîæå! Íàëè âèæäàø ëè, ÷å ðàçñëåäâàì, ïî äÿâîëèòå? Íî ùîì íàñòîÿâàø, ùå òå ñìàæà. Î÷åâèäíî íÿìà êàê äà ïðîäúëæà ðàáîòàòà ñè èíà÷å. Ãúñåíèöà òàêàâà. Ìðúñíà ãàä íåñúîáðàçèòåëíà!
Ãóìèòå íà áóëäîçåðà áÿõà îãðîìíè è òåæêè. Ëåéòåíàíòúò íå ïðîãîâîðè âå÷å, òåôòåð÷åòî ìó ïîòúíà â çåìÿòà. Íÿìàøå êàê äà ãîâîðè. Áåøå ñå ïðåâúðíàë â ïåïåðóäà, à òå íå ñà ïðèêàçëèâè.  äíåâíèêà íà ïîëèöèÿòà îòñúñòâàõà ðåãèñòðèðàíè ñëó÷àè íà óáèéñòâà çà òîçè ìåñåö. Íèòî çà äðóãèÿ. Îùå ïî-ìàëêî – çà ìåñåöèòå çàíàïðåä. Èíñïåêòîðúò çíàåøå òîâà è î÷àêâàøå ïîâèøåíèå. Ìîæåøå äà ìó äàäàò òàíê.
Áåç äðóãî â ðàéîíà áåøå ïúëíî ñ ïåïåðóäè.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 05.08.2017 @ 12:12:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   flood

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 21:37:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èç öèêúëà " | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.