Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1001
ХуЛитери: 3
Всичко: 1004

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдин съботен ден
раздел: Други ...
автор: perlita

Беше просто една семейна съботна разходка през февруари.
Разходка по Главната в гр.Пловдив със страхотни приятели. Тъкмо излизахме от едно кафене, което всъщност можех да заменя с една лека шопинг терапия /все пак съм само жена/, но това с мъж до теб рядко се получава.)))
Всъщност кафето никак не беше лошо, просто в стремежа си да бъда навсякъде и да свърша колкото повече, толкова повече, не успях и днес да изпадна в нирвана и да се опитам да усетя съставките на така обожаваната от мен черна напитка.
Обичам Пловдив от дете. Там винаги ме посрещат страхотни емоции, сякаш ме очакват зад някой ъгъл и усещайки появяването ми, колкото и рядко да е напоследък, изкачат и ме сграбчват толкова силно, че да пожелая да се върна за още.
И се случи… Просто излизах от едно кафене, вървях, почти бях себе си и тогава минах покрай уличен музикант, който свиреше бавна песен. Не я помня, не мога да я чуя. Не помня на какъв инструмент свиреше, не помня дори дали го погледнах. Видях двойка на средна възраст, която танцуваше. Бяха удивителни, излъчваха толкова страст, щастие и покой, че в един миг не можех да помръдна. В онзи момент тайничко им завиждах.
Затова, че в този късен следобед, сред толкова много хора, те бяха една отделна вселена. Една пълнота нужна само на двама, без суета, без претенции и изисквания. Танц….
Един от приятелите ни каза, че мъжът просто показвал стъпките. Не, той показваше на жената срещу него как да живее, как да се усмихва, как дори мрачният зимен ден може да те стопли.
Не исках да вървя напред, исках още малко да ги погледам. Ако можеше и на мен да покажат как да „летя“, защото осъзнах, че съм забравила, че някъде съм изгубила нещо. Определено бях обременена и със сигурност комплексирана. Мисълта, че мога да танцувам на централна улица, в който и да е град, е нереална за мен. Още по нелепото е, че в една секунда си представих точно това. Помислих си, че това е емоция и усещане, които никога няма да изпитам, защото да не ме помислят за „ луда“ явно ми е по-важно.
Почувствах се малко тъжна, съвсем малко. След това се усмихнах и разбрах каква късметлийка съм да имам възможността да бъда провокирана, да не спирам да търся, да не се отказвам, да искам да дишам и да се смея много.
Затова много те обичам Пловдив и ти благодаря, че се докоснах до усещането да разпериш криле, дори да знаеш, че няма да полетиш. Благодаря и на тази двойка, която никога няма да видя отново, но ще помня – очарованието, усмивката, страстта, доверието, свободата, подадената ръка.
Когато сънувам ще мога и аз!


Публикувано от Administrator на 08.02.2017 @ 10:57:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   perlita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:35:34 часа

добави твой текст
"Един съботен ден" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Един съботен ден
от Vlad_Ongyl (natural_world@abv.bg) на 08.02.2017 @ 19:15:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Matador
Бяха удивителни, излъчваха толкова страст, щастие и покой, че в един миг не можех да помръдна. В онзи момент тайничко им завиждах.
Затова, че в този късен следобед, сред толкова много хора, те бяха една отделна вселена. Една пълнота нужна само на двама, без суета, без претенции и изисквания. Танц….

почти бях себе си

Зная едно място, където "почти" може би ще е излишно. :)

Опитай в Гугъл с: tangueros Buenos Aires La Boca

:)


Re: Един съботен ден
от Vlad_Ongyl (natural_world@abv.bg) на 08.02.2017 @ 19:47:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Matador
Пропуснал съм две неща - първо, че и аз харесвам Пловдив (особено Стария) :), и второто, особено важно - опитай в Гугъл с: tangueros Buenos Aires La Boca с опцията "изображения".

]