Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 589
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 592

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂîäà
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: Evensteel

Ìîåòî ìîðå...
Áåøå êúñíî. Êúì 10 è ïîëîâèíà âå÷åðòà. Íÿìàøå âå÷å òúëïè îêîëî áàñåéíà. Íÿìàøå ïèñúöè, ïëÿñúöè è íåïðåêúñíàòè ñìåõîâå. Áåøå òèõî.
Òÿ èñêàøå òî÷íî òîâà. Õîðàòà áÿõà òâúðäå çàåòè äà ñúçäàâàò øóì è íÿêàê íå óñïÿâàõà äà óëîâÿò ïåñåíòà íà âîäàòà. Ìðàçåøå õîðàòà, êîèòî õîäåõà íà ìîðå ñàìî, çà äà ñúçäàâàò øóì, ìðúñîòèÿ è èçãîðÿëà êîæà. Áåøå ñâåòîòàòñòâî. Íèêîé îò òÿõ íå îòèâàøå çàðàäè ñàìîòî ìîðå, çàðàäè êîíòàêòóâàíåòî ñ íåãî.
Îáëå÷å íàáúðçî áàíñêèÿ è ñå çàïúòè êúì áàñåéíà. Ïîâúðõíîñòòà íà âîäàòà áåøå ãëàäêà è ñïîêîéíà. Ñàìî ïðèãëóøåíàòà ñâåòëèíà îò ñêðèòèòå ëàìïè â òàâàíà òàíöóâàøå áàâíî è âåëè÷åñòâåíî ïî òîâà âîäíî îãëåäàëî. Êàê ìè ñå èñêà äà òå äîêîñíà...
Òÿ ñåäíà íà ðúáà è ïîòîïè êðàêàòà ñè âúâ âîäàòà. Èñêàøå äà ñâèêíå ìàëêî ñ òåìïåðàòóðàòà íà âîäàòà. Âñå ïàê íàâúí áåøå çèìà íåçàâèñèìî, ÷å òåìïåðàòóðàòà âúòðå áåøå âèñîêà. Òÿ ñè ïîìèñëè, ÷å ïðåç çèìàòà íà ÷îâåê ìó ñòàâà ñòóäåíî îòâúòðå. Çàòîâà è íà òîïëî ïàê èìà óñåùàíåòî çà ñòóä.
Ïîèãðà ñè ìàëêî ñ âîäàòà. Îáè÷àøå âîäàòà. Ñëåä òîâà áúðçî è ãúâêàâî ñêî÷è â áàñåéíà.
Çâóöèòå èç÷åçíàõà. Ïîêîé. Çàïëóâà áàâíî è ñïîêîéíî. Çà íèêúäå íå áúðçàøå. Áåøå ñè ïëàòèëà, çà äà èäâà òóê âñÿêà âå÷åð êîãàòî íÿìàøå êîé äà è ïðå÷è äà ìèñëè. Èëè äà íå ìèñëè. Çàâèñè îò íàñòðîåíèåòî.
Ïëóâàíåòî áåøå íåéíàòà ìåäèòàöèÿ, íåéíàòà ãðèæà çà âúòðåøíèÿ é ìèð. Ïëóâàøå ëè, ïëóâàøå. Èñêàøå íèêîãà äà íå ñïèðà. Óñåùàøå òÿëîòî ñè ìëàäî, æèçíåíî è ãúâêàâî. Îáúðíà ñå ïî ãðúá è ñå îòïóñíà â ïðåãðúäêàòà íà âîäàòà.  ïúðâèÿò ìîìåíò ïîòúíà, íî ñëåä òîâà òÿëîòî é ñàìî èçïëóâà. Âòðåí÷è ïîãëåä â òàâàíà è ñå óñìèõíà. Íå ÷óâàøå íèùî. Ñàìî íÿêàêâè âèáðàöèè âúâ âîäàòà. Íî çàòèõâàùè.
Èìàøå óñåùàíåòî, ÷å å îòíîâî â ìàé÷èíàòà óòðîáà. Íèùî íå ÿ áåçïîêîåøå, íèùî íå ÿ ÿäåøå îòâúòðå. ×óâñòâàøå ìèð è åäèíñòâî.
Âäèãíà ãëàâà è òÿëîòî è çàñòàíà âåðòèêàëíî âúâ âîäàòà. Îáúðíà ñå è âèäÿ íÿêîé, êîéòî ñòîåøå íà ðúáà íà áàñåéíà.
- Èçâèíåòå, íî ùå çàòâàðÿìå.
Áåøå ìëàä ìúæ íà îêîëî 25 ãîäèíè. Ãúñòà ÷åðíà êîñà, äîáðî òåëîñëîæåíèå. Îòáåëÿçà òåçè íåùà íÿêàê ìåõàíè÷íî. Ìîçúêúò é ñàì ïðàâåøå òîâà. À òÿ îáè÷àøå äà íàáëþäàâà êàê òîé ðàáîòè.
Ìúæúò îáà÷å áåøå ñ áàíñêè.
- Ñëåä êàòî çàòâàðÿòå âèå çàùî ñòå ñ áàíñêè?
Òîé íå î÷àêâàøå ïîäîáåí âúïðîñ è ñå çàñìÿ.
- Èñêàòå ëè äà îñòàíåòå îùå ìàëêî?
Òÿ ñå óñìèõíà.
- À âèå ùå ñå ïðèñúåäèíèòå ëè?
Ìúæúò çÿïíà.
Âòðåí÷è ñå â íåÿ çà îêîëî ìèíóòà, à òÿ ïðîäúëæè ñïîêîéíî äà ãî èçó÷àâà ñ ïîãëåä.
Ñìåõúò é ñå ðàçíåñå ïî âîäíàòà ïîâúðõíîñò çâúíêî è åíåðãè÷íî.
- Íå ñå ïðèòåñíÿâàéòå. Èçëèçàì. - êàçà òÿ.
Ñëåä òîâà ñå îòïðàâè êúì ðúáà íà áàñåéíà è òðúãíà äà èçëèçà îò âîäàòà.
- Àç...
Òÿ âå÷å áåøå âúí. Ïî òÿëîòî é ñå ñòè÷àøå âîäà, áàâíî è íåæíî. Êàòî ìèëóâêà, êàòî íåæíà èçïîâåä.
- Çíàì, çíàì. - ñëåä òîâà òÿ ñå óñìèõíà. - Íàëè ìîæå äà ñå èçêúïÿ? Íÿìà äà îòíåìå ïîâå÷å îò 10 ìèíóòè. Ñëåä òîâà ùå ìîæåòå äà çàêëþ÷èòå ñïîêîéíî.
È áåç äà ÷àêà îòãîâîð òÿ ñå âðúòíà íà áîñèòå ñè ìîêðè ïåòè è ñå îòïðàâè êúì áàíÿòà.
À òîé ïðîäúëæè äà ñòîè òàì âòðåùåí. Áåøå ÿ íàáëþäàâàë íÿêîëêî âå÷åðè, â êîèòî òÿ ïëóâàøå äî çàáðàâà. Òÿ èäâàøå êúì 10 è ñè òðúãâàøå êúì 5-6 ñóòðèíòà. È ïðåç öÿëîòî òîâà âðåìå ïëóâàøå. Ñÿêàø ñå îïèòâàøå ÷ðåç âîäàòà äà îòìèå íåùî.
Âèäÿ êàê ñå îòäàëå÷àâà êúì áàíÿòà. Òÿëîòî é áåøå íåâåðîÿòíî ãúâêàâî, ñèëíî... êðàñèâî. Ïðåãëúòíà. Ñëåä òîâà òðúñíà ãëàâà, çà äà èçáèå òåçè ìèñëè îò ãëàâàòà ñè, íî íå óñïÿ. Åòî ÿ îòíîâî. Èçëèçà îòíîâî îò áàñåéíà. Âîäàòà, ñòè÷àùà ñå. Ìîêðèòå êðàêà. Êúì áàíÿòà.
Øëÿï. Øëÿï.
Ðàçñìÿ ñå. Ñëåä òîâà ñå îòïðàâè êúì áàíÿòà.
Âëåçå â ïîìåùåíèåòî. Îòêúì äóøîâåòå èçëèçàøå ïàðà íà ãîëåìè áåëè êúëáåòà. Ñòðóâàøå ìó ñå, ÷å âñè÷êî å â îáëàöè.
Òÿ ïååøå. Èçíåíàäàòà ìó áåøå îùå ïî-ãîëÿìà. Òÿ ïååøå äîáðå.
Ñåäíà íà ïåéêàòà ñðåøó äóøîâåòå è çà÷àêà òÿ äà èçëåçå.
Íî òÿ ïðîäúëæàâàøå äà ñòîè òàì, ïîä âîäàòà, è äà ïåå. Òîé ñå ïðèáëèæè áàâíî äî âðàòàòà. Áåøå ëåêî îòêðåõíàòà. È ïîãëåäíà.
Íå ãî íàïðàâè ñ íÿêàêâà óìèñúë. Ïðîñòî èñêàøå äà ÿ âèäè. Ñàìà. Òàì ñðåä âîäàòà. Êàê ïåå. Êàê âîäàòà ñå ñòè÷à.
Ïàðà. Òÿ áåøå òàì, íî òîé íå ìîæåøå äà ÿ âèäè. ×óâàøå ñå ñàìî êàê ïåå.
 äóøàòà ìó ñå çàãíåçäè åäíî ïðèÿòíî ÷óâñòâî. Âñå åäíî òÿ áåøå òàì çà íåãî.
Ïî òÿëîòî ìó ñå ðàçëÿ òîïëèíà.
Ñåäíà îòíîâî íà ïåéêàòà. Ìàëêî ñëåä òîâà âîäàòà ñïðÿ è òÿ èçëåçå. Áåøå óâèëà îêîëî òÿëîòî ñè äåáåëà áÿëà êúðïà. Áîñèòå è êðàêà øëÿïàõà ïî ïîäà. Ëåêî òðåïåðåøå îò ñòóä.
Ïîìèñëè ñè êàê ëè èçãëåæäàò çúðíàòà íà ãúðäèòå é ñåãà êîãàòî é å ñòóäåíî. Ìîæå áè òî÷íî òàêà êàêòî àêî ãè ïîãàëåøå.
Òÿ ñå îáúðíà è ãî âèäÿ. Íå êàçà íèùî. Íèòî ïîêàçà, ÷å å èçíåíàäàíà.
- Îáè÷àø ëè äà ñòîèø â áàíÿòà? - ïîïèòà òÿ.
Òîé ñå ñòúïèñà.
- Àìè... çàâèñè. Îáè÷àì. Äà.
- È àç. Íàëè÷èåòî íà òîëêîâà ìíîãî âîäÿ ìå óñïîêîÿâà. Êàêòî áàñåéíúò. Êàêòî ìîðåòî. Æàëêî, ÷å íå ìîãà äà õîäÿ ÷åñòî íà ìîðå.
Òîé ìúë÷åøå. Íå ìîæåøå äà êàæå íèùî. Òîëêîâà ìó áåøå ïðèÿòíî äà ñòîè è äà ÿ ãëåäà òàêà... ÷èñòà è íåâèííà. Êîñàòà é áåøå ìîêðà. Íåæíî ñå ñòåëåøå îêîëî ëèöåòî é, êîåòî áåøå èçêëþ÷èòåëíî áëåäî. Îïèòà ñå äà âèäè î÷èòå é. Ñèíè. Êàêâè î÷è ñàìî! Äúëáîêè, èñêðåíè, íåæíè. Êàòî ìîðåòî.
- Çàùî íå ñå ïðåíåñåø äà æèâååø íÿêúäå îêîëî ìîðåòî? - ïîïèòà òîé.
Òÿ çàìúë÷à. Ìèíàõà íÿêîëêî ìèíóòè ïðåäè äà îòãîâîðè.
- Õîðàòà òàì íå óâàæàâàò ìîðåòî. Ùå ìè å òðóäíî äà æèâåÿ îêîëî òÿõ. Ïðåäïî÷èòàì äà ñúì òóê è äà ãî îáè÷àì ïî òîçè íà÷èí âìåñòî âñåêè äåí äà ãëåäàì êàê ãî óíèæàâàò êàòî êðàñèâà óëè÷íèöà, ïðîäàâàùà ñå çà ïàðè.
Íå áåøå ìèñëèë ïî òîçè íà÷èí. Ìîæå áè òÿ èìàøå ïðàâî.
- Ñòóäåíî ëè òè å?
- Äà - êàçà òÿ. Çúáèòå é òèõî ïîòðàêâàõà. - Ì-ì-ìíîãî.
Òîé ñå ðàçñìÿ è é ïîäàäå åäíà ñóõà êúðïà ñ êîÿòî äà ñå óâèå.
- Áè ëè ñå îáúðíàë?
Òîé íå èñêàøå, íî èíñòèíêòèâíî ñå ïîä÷èíè.
×ó êàê ìîêðàòà êúðïà áåøå îñòàâåíà íà ïåéêàòà. Ïðåäñòàâè ñè êàê äðóãàòà ñå óâèâà îêîëî òÿëîòî é. Êàê äîêîñâà êîæàòà. Ãàëè ÿ. Êàê ÿ îáãðúùà.
- Ãîòîâî.
Òîé ñå îáúðíà îòíîâî. Òÿ ñå íàñòàíè äî íåãî íà ïåéêàòà è ñå çàãëåäà â åäíà ëîêâà íà ïîäà.
- Ìîæå ëè äà òå âèäÿ ãîëà?
- Çàùî? - ïîïèòà òÿ áúðçî.
Òîé íå âÿðâàøå, ÷å å êàçàë òîâà íà ãëàñ. Íèêîãà íå áè ñè ïîçâîëèë òàêîâà íåùî. Íî íåùî â íåÿ ãî êàðàøå äà êàçâà ñàìî èñòèíàòà. Íèùî äðóãî. Èìàøå íåîïðåäåëèìîòî æåëàíèå äà ãî íàïðàâè. Êàêâî ìîæåøå äà çàãóáè? Íåÿ. È íèùî ïîâå÷å.
Íî íå áåøå ëè ïðåêàëåíî ìíîãî...
- Æåëàÿ òå. Èñêàì äà òå âèäÿ ãîëà. Ïîïèòà ìå çàùî. Èñêàì êîãàòî ñè ëåãíà äîâå÷åðà è êîãàòî ëåãëîòî ñå çàòîïëè äà ñè ïðåäñòàâÿ, ÷å ñè äî ìåí. Èñêàì äà èìàì ïðåäñòàâà êàê èçãëåæäà òÿëîòî òè. Ñ ïîäðîáíîñòè. Èñêàì äà ñè ïðåäñòàâÿ, ÷å òå ëþáÿ. ×å ïðèòèñêàì òÿëîòî òè äî ìîåòî. ×å âëèçàì â òåá. ×å òè ãî èñêàø. ×å ìå äîêîñâàø. ×å ìå æåëàåø.
Òîé ñå çàäúõà. Çàìëúêíà è âïåðè ïîãëåä â íåÿ.
À òÿ ãî ãëåäàøå ñ åäíè îãðîìíè î÷è, â êîèòî ìîðåòî ñå âúëíóâàøå, áóøóâàøå. Âúëíèòå ïðèèæäàõà è ñå îòäðúïâàõà.
Òèøèíà.
"Åòî. Êàçàõ ãî. Ñåãà òÿ ùå ìå ïðàòè ïî äÿâîëèòå. Ùå ñå îáëå÷å íàáúðçî è ùå èç÷åçíå çàâèíàãè îò æèâîòà ìè. Êàêúâ èäèîò ñúì..."
- Äîáðå.
Òîé íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà íà óøèòå ñè.
Òÿ ñå èçïðàâè è áúðçî îòäðúïíà êúðïàòà. Îñòàíà ãîëà ïðåä íåãî. Êðåõêà è íåæíà.
Òîé íå ñìååøå äà îòìåñòè ïîãëåä îò î÷èòå é. Íî òÿ ñå ïðèáëèæè.
Âèäÿ ãúðäèòå é. Åäðè è ñòåãíàòè. Ñ øîêîëàäîâèòå çúðíà. Êîðåìúò. Ïëîñúê è ñòåãíàò. Íå ïîñìÿ äà ïîãëåäíå òàì êúäåòî íàé-ìíîãî èñêàøå. Ïðîäúëæè íàäîëó. Áåäðàòà. Ãëàäêè è ìåêè. Íàäîëó.
Òÿ ñåäíà äî íåãî.
- Èñêàø ëè äà ìå äîêîñíåø?
Ïðîòåãíà ðúêàòà ñè è õâàíà íåãîâàòà. Ñëåä òîâà îáúðíà äëàíòà ìó íàãîðå è ÿ ïîñòàâè íà áóçàòà ñè. Ñãóøè ñå â íåÿ êàòî êîòå. Ñëåä òîâà ïðèäèâèæè ðúêàòà ìó êúì øèÿòà. Òîé óñåòè ìåêàòà, ãëàäêà êîæà. Òÿ çàäúðæà ïðúñòèòå ìó âúðõó øèÿòà è òîé óñïÿ äà óñåòè òóïòåíåòî íà ñúðöåòî é. Áúðçî. Ñòðàñòíî.
Ñëåä òîâà ðúêàòà é ãî ïîâåäå êúì ãúðäèòå. Òîé çàïî÷íà äà ãè ãàëè. Îòíà÷àëî ìàëêî íåóâåðåðåíî. Ïðèáëèæè ñå äî íåÿ. Óñåòè àðîìàòà íà êîæàòà é. Íàâåäå ãëàâà è ïðîêàðà åçèê ïî çúðíîòî íà åäíàòà ãúðäà. Òÿ ïîãàëè êîñàòà ìó. Êàòî íà ìàëêî äåòå. Çàðîâè ïðúñòè â íåÿ. Ñëåä òîâà îòäðúïíà ãëàâàòà ìó îò ñåáå ñè. Ïîñòàâè ðúêà íà ãúðäèòå ìó è ëåêî íàòèñíà. Òîé ñå ïîä÷èíè è ëåãíà íà ïåéêàòà.
Òÿ çàïî÷íà äà ãî ãàëè. Îáè÷àøå äà óñåùà êîæà ïîä ïðúñòèòå ñè. Îáè÷àøå äà óñåùà êàê òÿëîòî îòêëèêâà íà äîïèð, íà ëàñêà. Òîïëèíà.
 òàêèâà ìîìåíòè îñúçíàâàøå êîëêî áîæåñòâåíà å ÷îâåøêàòà íàòóðà. Îáè÷àøå äà áîãîòâîðè òåëàòà.
Ïðîêàðà ðúöå ïî êîæàòà íà ãúðäèòå. Íåæíî è áàâíî.
Òîé ïîòúíà â îêåàí. Íå ìîæåøå äà ïîìðúäíå. Òîëêîâà ìíîãî òîïëèíà, íåæíîñò, òîëêîâà ìíîãî ÷óâñòâà.
- Ïðåäñòàâè ñè, ÷å ñåãà ñìå â ìîðåòî. Âîäàòà ìåêî òå îáãðúùà. Îòïóñíè òÿëîòî ñè. Òÿ çíàå êàê òè ùå ñå ÷óâñòâàø äîáðå. - øåïíåøå òèõ î â óõîòî ìó.
Òîé íå ìîæåøå äà êàæå íèùî. Òÿ îòïóñíà òÿëîòî ñè âúðõó íåãîâîòî êàòî ïîëúõ íà âÿòúð. Äîêîñíà óñòíèòå ìó ñ ïðúñòè. Ïîãàëè ãè. Ñëåä òîâà ìåêî ãî öåëóíà.
Ïîãàëè ãî ñ òÿëîòî ñè, ñ äóøàòà ñè, ñúñ ñúðöåòî ñè.
Ïîãàëè ãî ñ âñÿêà êàïêà îò ìîðåòî. Ñ âñÿêà ìèñúë, ñ âñÿêî ÷óâñòâî.
Ñãóøè ñå â íåãî è çàìðÿ çà ìèã.
À òîé ñòîåøå òàêà... íåïîäâèæåí âúâ âðåìåòî è ïðîñòðàíñòâîòî. Âñå åäíî âñè÷êî çàìðÿ. Ïîêîé è íåæíîñò ãî çàëèâàõà íà âúëíè. Íå ìîæåøå äà êîíòðîëèðà ìèñëèòå è ÷óâñòâàòà ñè. Òå ïðîñòî áÿõà íåñúùåñòâåíè â òîçè ìîìåíò. Ìîæåøå ñàìî äà ãè èçïèòâà.
Òÿ áàâíî íàäèãíà ãëàâà è ãî ïîãëåäíà. Òîé ðàçáðà. Îáúðíà ÿ ïî ãðúá è âëåçå â íåÿ.
Òÿ çàòâîðè î÷è.
Òîé ñïðÿ.
- Ïîãëåäíè ìå. Èñêàì äà ìå ãëåäàø â î÷èòå. Ìîëÿ òå. Ìîëÿ òå..
Òÿ îòâîðè î÷è - áèñòðè âîäîïàäè. Âãëåäà ñå â î÷èòå ìó è íå îòìåñòè ïîãëåä ïîâå÷å.
À òîé çàïî÷íà áàâíî è íåæíî äà ñå äâèæè. Ñòðóâàøå ìó ñå, ÷å ïîòúâà â íåîáÿòíà, áåçêðàéíà ìåêîòà. Åäèíñòâåíà ïî ðîäà ñè íåæíîñò.
"Èñêà ìè ñå äà óìðà â ìîìåíò êàòî òîçè. Íå ïî äðóã íà÷èí. À êîãàòî ñúì îáè÷àíà, ðàçáèðàíà, áîãîòâîðåíà è íåñàìà."
- Îáè÷àì òå... Îáè÷àì òå, êîÿòî è äà ñè. Êàêâàòî è äà ñè.
Èçëÿçîõ îò ñòàÿòà. Õâúðëèõ åäèí ïîñëåäåí ïîãëåä. Òå ïðîäúëæàâàõà äà ñå ëþáÿò íåæíî, âñåîòäàéíî, ñòðàñòíî. Äàâàõà è ïîëó÷àâàõà. Îáè÷àõà ñå. Áåç äóìè è óñëîâíîñòè. Áåç ïðàâèëà. Áåç îãðàíè÷åíèÿ. Áåç ñâÿí.
Ïîñëåäåí òëàñúê. È äâàìàòà çàìðÿõà òàêà. Íåïîäâèæíè.
"Àêî ìîæåõ äà îïèøà òîâà, êîåòî èçïèòâàì ñåãà... Ñàìî àêî ìîæåõ" - ìèñëåøå ñè òîé.
Òÿ ñå áåøå ñãóøèëà â òÿëîòî ìó. Êàòî â óáåæèùå. Îáè÷àøå ãî. Òèõî çàìúðêà íàóì òàêà êàêòî ïðàâÿò êîòêèòå è ñå îòïóñíà.
Ñòîÿõ äî âðàòàòà è ãëåäàõ.
Ñëåä ÷àñ òÿ ñòàíà è ñå îáëå÷å. À òîé ñòîåøå è ãëåäàøå áåçïîìîùíî. Áåøå ñòàíàëî 6 ÷àñà.
- Òðÿáâà äà ñè âúðâÿ. Èìàì ëåêöèè ïîñëå.
- Èñêàì äà òå âèäÿ ïàê. Ìîëÿ òå. Èñêàì.
Òÿ íå êàçà íèùî.
Ãðàáíà îáóâêèòå ñè áúðçî è èçòè÷à íàâúí.
À òîé óñïÿ ñàìî äà èçâèêà ñëåä íåÿ:
- Îáè÷àì òå! Íå çàáðàâÿé òîâà!
Ñëåä òîâà òèõî ñè èçìúðìîðè:
- Ìîðå ìîå...
Ãëåäàõ ÿ êàê èçëèçà îò ñãðàäàòà. Ãëåäàõ è íåãî êàê ñòîè âñå îùå íà ïåéêàòà è âòðåí÷åíî ãëåäà ëîêâàòà. Âèäÿõ è óñìèâêàòà ïî óñòíèòå ìó. Òîé èçëåçå îò áàíÿòà. È êîãàòî ìèíàâàøå ïîêðàé ìåí àç âèäÿõ â î÷èòå ìó ìîðåòî. Âúëíèòå, áóøóâàùè.
Äåíÿò ìèíà áàâíî è ìú÷èòåëíî. Íÿìàøå òúðïåíèå äà èçãîíè âñè÷êè êëèåíòè è äà çàòâîðè, çà äà ÿ ÷àêà.
Ñòàíà 10. Íî íåÿ ÿ íÿìàøå. Ñòàíà 11. Íåÿ ïàê ÿ íÿìàøå. Òîé ñåäíà íà ðúáà íà áàñåéíà è ñå çàãëåäà âúâ âîäàòà. Äâå ñúëçè íÿêàê åñòåñòâåíî ñå òúðêóëèõà ïî áóçèòå ìó è ñå çàòè÷àõà êúì âîäàòà. Âñåêè èñêàøå äà íå ñå ÷óâñòâà ñàì.
Èçâåäíúæ óñåòè íåæíà è òîïëà ïðåãðúäêà.
È òîïúë äúõ â óõîòî ñè:
- Ïðåäñòàâè ñè, ÷å ñåãà ñìå â ìîðåòî. Âîäàòà ìåêî òå îáãðúùà. Îòïóñíè òÿëîòî ñè. Òÿ çíàå êàê òè ùå ñå ÷óâñòâàø äîáðå.
Òîé ñå óñìèõíà è ñå îñòàâè íà ìîðåòî. Íà íåãîâîòî ìîðå.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.12.2004 @ 19:33:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Evensteel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 00:05:34 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âîäà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.