Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 870
ХуЛитери: 4
Всичко: 874

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: mariq-desislava
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПод окото на Господ - 8
раздел: Романи
автор: elder

Следващата седмица c Катя само се чуваха, той беше много ангажиран и непрекъснато пътуваше. Накрая му се очерта прозорец.
–Катя, чакай ме довечера. Искам да си там когато се прибера, моля те.
Бутна вратата да влезе и тя се метна отгоре му.
Обви крака около кръста му и двамата почнаха диво да се целуват. Той я понесе към бокса и я постави на плота.
–Добър вечер –каза и през целувки.
–Искам те! –тя пак обви крака около него.
–Аууу, някой е гладен.
–Дааа...
Той я прегърна и я понесе към спалнята, но не можаха да стигнат до там. Тя така изкусително се движеше в ръцете му, че той загуби контрол само след няколко крачки. Положи я на килима внимателно и скоро забрави всичките си задръжки.

–Заболя ли те, зайо? Увлякох се, извинявай –беше я притеглил до гърдите си и двамата се опитваха да успокоят дишането си.
–Малко, но ми хареса.
–Миличкото ми то, вече ще внимавам много, не трябва да има болка, само удоволствие. Хайде да се изкъпем, преди някой плувец да е намерил пътя, че и гумичката забравих.
Катя се притесни:
–Дали няма да има проблеми, аз, аз щях да взимам нещо, но...
–Няма страшно, няма да се притесняваш аз съм възрастен мъж, не съм момче. Нямам и болести, мога да покажа медицинско. Хайде под душа –грабна я от земята той.
След банята Катя се настани на дивана по халат, а президента се засуети в бокса само по хавлия на кръста. Върна се с по чаша вино и различни плата.
–Хапни, не искам майка ти да каже, че те държа гладна.
–Ами ти?
–Аз ще изям теб –и шеговито я перна по носа.
Не успяха да отделят много време на храната, за сметка на това пробваха много нови лакомства от друго естество. Катя беше добра ученичка и умееше да прилага наученото с много фантазия.
–Зайо, може ли да го правим без гумичка и сутринта да вземеш хапче, само ако си съгласна? –президента я гледаше с жален поглед.
–Да.
–Зайчето ми то, толкова си добричка.
Накрая заспаха изтощени. Президента се събуди пръв, бяха се отвили през нощта и сега можеше спокойно да гледа голата жена, лежаща до него с по детски свити под главата ръце. Беше толкова невинна и в същото време не го спря, независимо какво искаше от нея. Следваше го, доверявайки му се сляпо, без да страхува или срамува, търсейки удоволствието. Отдавна не беше правил такъв секс, толкова истински.
Още преди закуска, повториха някои уроци от снощи, продължиха под душа и накрая стигнаха до кафето, но сметаната отново ги разсея. Накрая президента се предаде:
–Стига Зайо, тези батерии трябва да се презареждат от време на време. Тайм аут.
Лежаха голи на спалнята и Катя въздъхна:
–Добре, значи закуска и до аптеката.
–Няма нужда да ходим до аптеката, сега ще изпратя някого.
–Срам ме е, аз ще отида.
–Катя, всички правят секс, няма нищо срамно в това. Ще изпратя жена, обещавам. А когато ти е удобно, ще трябва да наминеш през гинеколог, аз ще го уредя. За да не се притесняваш повече за такива неща. Или може да си направим бебче –той я захапа за ухото –малко сладко бебче, красиво като теб и проклето като мен.
–Стив...
–Еее, шегувам се, въпреки че какво лошо има?
–Стив, стига, това са сериозни неща, а ти си женен.
Той се надигна на лакът и я погледна:
–Добре, сега сериозно, знам че бракът ми те притеснява. Ето как стоят нещата, както ти казах и в началото с жена ми де факто сме разделени от години, а секс не правим от още повече. Тя си има някакви връзки, аз също съм имал, няма да крия. Не можем да се разведем по ред причини. Но и не можем да имаме истинска връзка. Разбрахме го още преди години. Така че, искам да си далеч от мисълта, че разваляш брака ми. Такъв съществува само де юре. Много ми се искаше да съм напълно свободен и да мога да кажа на всички, че ти си жената до мен, но е невъзможно, поне засега. Но искам да те запозная с близките ми приятели, ако си съгласна. И искам да пътуваме заедно, където е възможно. И най–главното, искам да живеем заедно, какво ще кажеш?
–Не мога да спра да се състезавам.
–Никога няма да поискам това от теб. Искам да се състезаваш, да печелиш, един ден да станеш треньор или каквото желаеш. Нямам комплекси, за да държа любимата си заключена вкъщи и пазена от евнуси. Просто искам наше местенце, където след работа да се прибираме двамата както всички нормални хора. Харесал съм един апартамент, да видим дали и на теб ще ти хареса...
–Не знам, мама...
-Какво?
-Ами, не знам какво ще и кажа.
–Няма да ме хареса, а?
–Ами, женен си...
–Хайде да направим така, първо да си харесаме апартамент, а после ще поканим майка ти на вечеря, да ни запознаеш. Може пък да ме хареса... знае ли човек...

Апартаментът беше мезонет с 3 спални и невероятна гледка. На първия етаж бяха огромен хол, кухня и трапезария, а на втория спалните. Имаше самостоятелен гараж, от който тръгваше директен асансьор. Терасите бяха огромни и защитени с бронирани стъкла. Тази на хола беше превърната в зимна градина с редки растения. Банята на голямата спалня беше с автоматично затъмняващи се стъкла и от 4 местното джакузи се разкриваше гледка към красивите насрещни хълмове. Бяха на 20тия етаж и въздуха беше чист и прозрачен. Мебелите навсякъде бяха дизайнерски и беше обзаведено по онзи изчистен начин, който шепнеше колко много пари струва всичко. Имаше и малък фитнес. Катя гледаше невярващо.
–Ако не ти харесват мебелите, може да ги сменим. Ако не ти харесва апартамента, и него може да сменим.
–Много е голям...
–Не е, нали ще каним гости.
–Аз, много е красиво, но...
–Какво?
–Не може ли някой по–малък?
Президента я придърпа към себе си
–Не може, трябва да има място и за любовта ми към теб, а тя е голяма и иска много място –целуна я по бузата –Съгласна... Кажи да, моля те!
Катя огледа отново страхотния хол, после Стив, после пак хола и накрая сви рамене:
–Да
–Честито, заповядайте ключовете от първото ви общо жилище с моята скромна особа –театрално падайки на колена Стивън и поднесе ключовете –И като се замисля, всички тези легла трябва да се изпробват, да се види кое е най–удобното...
–Всички? –Катя направи престорено ужасена физиономия.
–Да, и диваните и пода и кухненската маса.
–Без масата.
–Добре, без масата, тогава терасата, джакузито, шезлонга...
–А после аз съм виновна, че батериите се изтощавали...

През следващите два дни с кратки прекъсвания, за да даде разпореждания и да подпише документи президента, бяха заети да изпробват удобството на различните мебели... Бяха им донесли дрехите от другия апартамент, но така и не стигнаха до тях. Катя беше в превъзходна физическа форма и ненаситна като дете в сладкарница.
–А смятах, че секса е нещо гадно, колко съм била глупава... –лежеше преметнала крак през кръста му и го галеше с пръст по гърдите
–Секса е само удоволствие –ръката му се плъзна м/у краката и, за да и демонстрира нагледно, тя реагира веднага и той я поведе на ново дълго пътешествие.

Лежаха в джакузито и гледаха залеза.
–Колената ти са ожулени –учудено констатира тя.
–И лактите – разсмя се Стивън – контузи ме, трябва да ми платиш, но аз пък те белязах – и посочи по една смучка на двете и гърди.
–Оля ще пита откъде са ми.
–Коя е Оля?
–Най–добрата ми приятелка, тренираме заедно и спим в една стая на лагера.
–А, момичето, което ти беше заело гаджето си и за което питаше дали може да и кажеш за нас, това ли?
–Да.
-Ако искаш може да ги поканим на гости с гаджето и, или пак са разделени? - Оля и приятеля и имаха бурна връзка и често пълнеха клюкарските страници на вестниците – Може да поканим и един мой приятел с гаджето му, тя е колкото вас и да си спретнем купон тук или на вилата...
Катя го гледаше.
–Какво, ако избързвам, кажи. Просто искам да не ти е скучно...
–Мислех си за мама...
–Ами аз утре трябва да поработя през деня, прибери се, поговорете и вечерта ще ни запознаеш. Но трябва да е тук, не мога да дойда у вас, няма как. Леонов ще се погрижи.
Всъщност, президента вече се беше погрижил Леонов да я подработи. „Не е лесна“–каза му той. Но Стивън беше спокоен, знаеше как да се справи, майката си имаше слабо място, обичаше дъщеря си.


Публикувано от Administrator на 14.09.2016 @ 12:32:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   elder

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:49:52 часа

добави твой текст
"Под окото на Господ - 8" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.