Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 588
ХуЛитери: 2
Всичко: 590

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОтговорът - из дневниците на лудия дракон
раздел: Фантастика
автор: X-RAY

Чувствах се свободен. Бях приел за даденост най големия си страх и сега нямаше какво да ме уплаши. Поседях в мрежата около два часа, а след това натраках на Ван Вламенк отговор:
„Дълбоко неуважаеми гоподин Вламенк,
Смятам да се придържам към това име, защото все още не съм открил как се казвате.
Писмото Ви е изтъкано от несъответствия и лъжи.Единствената истина в него е, че съм участник във Вашия експеримент.
Всичко друго е съмнително
1.В архивите на Пасифика институт, Калифорния никога не е съществувал студент и докторант с това име.
2.С колко души сте експериментирали, никой не знае, но подборът на жертвите ви не е случаен и е свързан с предварително проучване, наблюдение и подготовка. Никой не може да извади неподготвен копие на куфара на жертвата.
3.Един ръководител на екип, който експериментира със 100 души, надали ще си играе лично на криеница с един от „обектите”.
4. Вашият експеримент може и да не е увредил живота и здравето ми, но провали почивката ми в отдавна мечтано от мен място. BTW, не помислихте ли, че стрелбата по мен с халосни патрони би могла да ми причини инфаркт?
5. Не ме интересува, Ваши или на НПО-то са вещите в куфара, важното е, че не са мои и не са ми потребни. Вече Ви ги върнах веднъж!
6. Вила Орсула е доста скъп избор за щаб-квартира на Вашия проект, и е неразбираемо, защо наемате апартамента, след като явно не се задържате там.
7.Не искам да се срещаме засега, защото се опасявам, да не ме осъдят за лека телесна повреда. Фактът, че се страхувате да ми оставите телефонния си номер, означава, че и вие разчитате на повече сетива.
Стойте далеч от мен и се радвайте на добро здраве!
Искрен, но не Ваш:
Илия Илиев”
Пъхнах писмото в разопакования колет, но преди да го затворя, взех, че измъкнах книгата. Алтер-егото се разбунту-ва, а аз не го послушах. Де да бях...
После, се заех да попълня данните за подателя и получателя.
Без да мисля, машинално в графата „получател” изписах следното:
Receiver: Johannes Gerhard van der Klaas
481 Diamond street
San Francisco, CA 94114
USA
Уупс! Това ли беше истината за Вламенк? Отново задълбах в Мрежата. Без съмнение беше той. В White Pages открих адреса, който вече знаех, мобилния и стационарния телефон, това, че беше разведен, неосъждан, без деца, 48 годишен.Изрядна шофьорска книжка. Последна известна работа – Калифорнийски университет, преди 10 години. Върнах се в архивите на Пасифика институт - наистина беше завършил Клинична, Дълбинна и Архетипна психология. Не ме е излъгал много. В края накраищата Вламенк означаваше фламандец.
Помислих, че не бива да попълвам действителния адрес. Провокации, експерименти...Мразех да се чувствам „обект”. Отново опаковах и адресирах до Вила Орсула, Дубровник. Нямаше нужда да давам още козове на този мръсник. Нека смята, че не зная кой е.
Изпратих колета, върнах се и взех книгата. Разгръщах празните страници и тъкмо се канех да напиша нещо, когато в съзнанието ми изплуваха спомени за смъртта на Шарл ІХ. Моментално свързах две и две. Страниците на моята книга може би не бяха напоени с отрова, но вече не се и съмнявах, че са обработени със синтетичен халюциноген. А вероятно и писмото, и ризите...Хлопнах кориците, трябваха ми ръкавици. Късно. Загледах се в металната пластина, знаците и вдлъбнатината, оставена от куршума. Не можех да откъсна погледа си: в овалната следа се въртяха спирални линии, знаците обикаляха в кръг около спиралата, а около мен пространството жужеше и вибрираше. Някаква фуния засмукваше съзнанието ми и всичко почерня.


Публикувано от Administrator на 21.07.2016 @ 15:36:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   X-RAY

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 26508
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Отговорът - из дневниците на лудия дракон" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.