Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 776
ХуЛитери: 1
Всичко: 777

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПортугалска Карма
раздел: Други ...
автор: mitkoeapostolov

Много се изписа по повод спечелването на европейското първенство във Франция от наглед незаслужилите португалци. Триумфът на вечно пренебрегваните иберийци изглежда още по-нелеп на фона на третото им място в една от най-лесните групи и на една единствена победа в редовното време от седем мача. Поне на пръв поглед.
Футболът е странна игра. Понякога печели най-добрият и морално извисен отбор (Барселона), понякога този с най-много пари (Реал Марид), а понякога печелят отбори като Лестър, Гърция и... Португалия. С една дума чарът на най-популярната дейност в света се крие в емоционалния изблик на Алекс Фъргюсън след финала на шампионската лига през 1999- Football, Bloody hell! (Футболът, леле мале!)
На фона на комерсиализацията на спорта през втората половина на 20 и началото на 21 век, победите на състави от последната категория стават все по-трудни, но пък и все по-желани от неутралния зрител. Каква магия направи отборът на Португалия, за да излъже най-големите европейски колоси и да грабне заветна първа титла от голям футболен форум?
Отговорът на този въпрос се крие назад във времето, през далечната 2004 година, по време на европейското първенство в... Португалия (между другото и последния футболен форум с българско участие). За тези, които си спомнят, това беше първенството на което португалците показаха много силна и красива игра. Тогава те спечелиха една от най-силните групи, изпреварвайки отбори като Испания и Русия. След това надделяха над Англия с дузпи и победиха Холандия в редовното време...за да запишат загуба на финала от Гърция (втора поредна след тази в групите).
Именно през 2004 за пръв път малка държава (във футболно отношение) под ръководството на немския гуру Ото Рехагел успя да пробие до европейския връх с пестелив футбол и желязна защита. Гърците тогава излязоха от групата през иглени уши- с равен брой точки с третия отбор Испания. След това победиха колоса Франция и техничните чехи с по 1-0, за да додрапат до мача за трофея.
През 2016 се случи същото, само че на шампионското място на гърците се озоваха португалците, а на мястото на загубилия португалски домакин се озоваха французите. Също като техните балкански събратя от 2004, през 2016 португалците излязоха от групата на магия и постигнаха най-минималните възможни успехи по пътя към финала, за да победят сочения за голям фаворит домакин. За още по-голям парадокс, сегашния треньор на Португалия, Фернандо Сантос, e предишният треньор на... Гърция. Съвпадение или карма?!
Ако беше победил най-красивият футбол, на 10 юли в Париж, трофеят трябваше да е в ръцете на хърватския капитан Дарио Срна. Ако парите бяха взели връх, купата трябваше да е прегръдката на белгийския капитан Еден Азар. В крайна сметка, явно 2016 е годината на неочакваните победители защото само месец след шампионската титла на Лестър, кармата ощасливи капитана на Португалия Кристиано Роналдо с европейската купа. Ако се следва логиката, че загубилия финала домакин печели купата след 12 години, то нека читателите заложат, че през 2028 шампион ще е Франция! (а ако Господ отново реши да е българин, защо не и България да стане вице шампион като домакин?)


Публикувано от anonimapokrifoff на 12.07.2016 @ 16:39:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   mitkoeapostolov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 48773
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Португалска Карма" | Вход | 0 коментара (1 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.