Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 873
ХуЛитери: 4
Всичко: 877

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗелени пеперуди
раздел: Други ...
автор: pc_indi

Ако Бог е искал човека да има крила, щял е да му сложи. Или е сложил, но при сглобяването са се подвили и са останали отвътре, а после е било късно да преправя , та... за компенсация ни е вдъхнал стремежът към летене. Защото човекът е обречен на летене. И го постига с всички възможни средства.
Моето се оказа много първобитно - пеперудите в стомаха. Ама не от ония- розовите- те се попиляха отдавна, остана само една- Кралицата- майка, която се движи като дама от старата аристокрация- тежко, тежко. С космодиск и магнитни наколенници, но крилата са ѝ естествени, тъмно розови, обрамчени с фини черни линии и ситни бели точици за разкош. Отдавна не ми смущава перисталтиката, само понякога, колкото да напомни за себе си, припърхва и демонстрира класа . Като една пенсионирана прима балерина.
Онези пеперуди са други...Зелени... Не просто зелени, а евъргрийни, на които с времето крилата им заякват все повече. Те се активират, когато разкъсам скафандъра на умората, изляза от вътрешния, сив джоб на ежедневието, сгъна грижливо всички излишно високи и стърчащи сгради пред себе си , прекрача ги и...потъна в прегръдките на Планината и Природата.
Тогава, зелените пеперуди първо свиват стомаха и коленете ми, докато ме изравнят с ръста и теглото си, докато се издигна над дърветата, над поляните, морето, реките, дефилетата и скалите. За да могат дланите на душата ми да ги докоснат, погалят, очертаят, преплетат пръсти с тях и се съберат в благодарна молитва за тази красота. Благодарност за очите, които правят своя превод на тази красота.
Предимството на това летателно средство- зелените пеперуди в стомаха, е в това, че за разлика от самолетите и други програмирани и проектирани летилА, те могат да поспрат над избрано място с цел по- продължителен и детайлен възторг, да поддържат свободно избрана височина, траектория , дестинация и продължителност на полета.
Зелените пеперуди са онова летателно средство, което ме издига от земята , до Височината на Земята. Което пълни дробовете ми с аромата ѝ на топла пръст, вдигаща следнощна пара; с уханието на дъжд , на билки и цветя.
Те са летателното средство, което чрез съприкосновение с Природата, ме отнася до онзи миг, онази точка алеф , където си спомням Началото,спомням си себе си, единявам се с нея, с всяко нейно проявление и летейки, прегръщам Земята, продължавайки да бъда част от нея.
Сякаш точно този миг, тази точка, е целта на стремежа към летене. Моя и на всеки човек. Защото човека наистина може да лети. И всъщност, май се оказва, че ...създаден по образ и подобие на Бога, не значи , че Бог е безкрилен и не може да лети, а че човека може да лети само като него. Като Бог.


Публикувано от hixxtam на 06.07.2016 @ 08:56:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pc_indi

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:19:35 часа

добави твой текст
"Зелени пеперуди" | Вход | 6 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Зелени пеперуди
от mariq-desislava на 06.07.2016 @ 15:41:42
(Профил | Изпрати бележка)
Затова в кратки отрязъци от време е нужно да спрем да мислим като хора - с предположения, силогизми, предикати и цялата останала сган на логическия инструментариум, а да започнем да мислим като богове или като Дух поне, за да можем да левитираме - шегувам се.:)
Сега разбирам защо логиката в училище (и до сега) ми беше трудна наука - ами то няма нищо човешко в мен, как да стане.:)))

До тук с лирическите отклонения - много естетски текст, с онази особена, крехка красота на сърдечното израстване, след прочита вече съм сигурна, че всеки от нас притежава душевни криле, наречени Творчество.{}


Re: Зелени пеперуди
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 08.07.2016 @ 01:58:56
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)) Признавам си, че и аз бях изненадана с научните си логични затруднения,но...ми, свиква се.:) Едва когато започнем да мислим като Дух, или като Бог поне, ще можем да мислим като себе си..:)
Благодаря ти за " естетски"!!! Защото на изпита по естетика ми беше много зле, преди да вляза повръщах и...незнам как изкарах 3 в бременна несвяст..:) Дано на сърце растем съдържимо! {}

]


Re: Зелени пеперуди
от zika на 06.07.2016 @ 21:21:15
(Профил | Изпрати бележка)
Екстракт от Океана Въображение!
Инди, има сила и изисканост в думите ти!
Обичам зеленото на душата ти!


Re: Зелени пеперуди
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 08.07.2016 @ 02:05:06
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Ами.. съвсем обикновен и естествано роден текст е, мисля, откровено изказан, без особен труд..:)
Зелена е сърдечната чакра, а на гръцки за " душа" и " пеперуда" думата е една- психе..
Обични поздрави, Зика Ейнджъл! :)

]


Re: Зелени пеперуди
от yoro на 06.07.2016 @ 22:54:23
(Профил | Изпрати бележка)
Много красиво и духовно-осъзнато е това зелено-ефирно летателно изживяване!
Познато ми е неописуемото усещане за сливане с Природата и откъсване от всичко земно, няма аналог и си е чиста проба божествен полет!


Re: Зелени пеперуди
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 08.07.2016 @ 02:09:26
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Съвсем естествено и откровено летежно споделян е - колкот можем, толкоз си летим..Моето е като детско велосипедче с три колелца..:)
Благодаря ти, от сърце! :)
Поздрав!

]


Re: Зелени пеперуди
от zebaitel на 08.07.2016 @ 08:18:44
(Профил | Изпрати бележка)
Инди, чиста проба зелена енергия си е твоят текст!!! Четеш и усещаш как можеш да направиш всичко и да летиш и да пълзиш, и все ще има у тебе сила да продължиш!

Ей такова летило като твоето отдавна не беше ми се случвало!!! Благодаря ти!


Re: Зелени пеперуди
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 09.07.2016 @ 01:21:32
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Всяко летене започва с пълзене! Продължението е неизбежно, когато предварително е написано.
Радвам се, че ти допадна нещото ми! БЛАГОДАРЯ ТИ!!!

]


Re: Зелени пеперуди
от IGeorgieva на 09.07.2016 @ 09:43:38
(Профил | Изпрати бележка)
Много красив текст...зареди ме с положителни мисли и усещания!

Поздрави!


Re: Зелени пеперуди
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 10.07.2016 @ 01:02:48
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Наистина се радвам, че създава такива мисли и усещания текста ми! Благодаря ти за добрите думи!
Поздрав и от мен!

]


Re: Зелени пеперуди
от Marta на 11.07.2016 @ 11:11:35
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Прекрасно е това, видях си резидавите пеперуди - млечнозелени като мляко с мента са моите :)
Харесах го от пръв поглед. Познах ги, между земята и небето летят, текат, свързват ги с безбройни нишки :)


Re: Зелени пеперуди
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 14.07.2016 @ 01:36:43
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Точно такива са! Не само твоите, моите също Просто, породата им си е такава.. Радвам се, че така реално ги усещаш! Благодаря ти за приказното присъствие!

]