Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 824
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 829

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËóäàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: anelia79

Âúðâåøå ïî êîðèäîðà, ñëåäâàíà îò äâàìàòà ñè ïàçà÷è. Ðúöåòå é áÿõà ïðèñòåãíàòè êúì ãúðäèòå ñ óñìèðèòåëíà ðèçà. Êîñàòà é ïàäàøå ñâîáîäíî ïî ðàìåíåòå è ïîëåïâàøå ïî èçïîòåíîòî é ÷åëî. Íàâúí áåøå ãîðåù àâãóñòîâñêè äåí, à çàä ñòåíèòå íà êëèíèêàòà áåøå îùå ïî-ãîðåùî. Ëóäà, ïðèçíàõà ÿ çà ëóäà è òðÿáâàøå äà îñòàíå äî êðàÿ íà æèâîòà ñè ìåæäó òåçè ñòåíè.
Ñòèãíàõà äî íåéíàòà ñòàÿ. Åäèíèÿò ïàçà÷ ñå ïðèáëèæè îòêúì ãúðáà é è îòâúðçà ðèçàòà, äîêàòî äðóãèÿò ñòîåøå áëèçî äî òÿõ ñ ïàëêà â ðúöå, ãîòîâ çà äåéñòâèå. Èçáóòàõà ÿ âúòðå è çàòâîðèõà âðàòàòà. ×ó ñå èçùðàêâàíåòî íà êëþ÷, à ïîñëå òèøèíà. Ìàëêà, áÿëà ñòàÿ ñ ëåãëî, ñòîë, ìàñè÷êà è òåñåí ïðîçîðåö âèñîêî äî òàâàíà, îáåçîïàñåí ñ ðåøåòêè.
Ïðèëåãíà è ñå îïèòà äà ïîñïè. Òóê âðåìåòî òå÷åøå áàâíî. Åäâà ïîëîæèëà ãëàâà íà âúçãëàâíèöàòà, âèäÿ îòíîâî ìàëêîòî òåëöå è èçêðèâåíèòå îò àãîíèÿ óñòíè. Ñêî÷è ñ ïèñúê îò ëåãëîòî. Çíàåøå êàêâî ñëåäâà - èíæåêöèÿ ñ óñïîêîèòåëíî è íåñïîêîåí ñúí, èçïúëíåí ñ êîøìàðè. Òîâà áåøå íàé-æåñòîêîòî íàêàçàíèå.  ñúíÿ ñè âèêàøå çà ïîìîù, àãîíèçèðàøå, ìîëåøå è ñòåíåøå, íî íÿìàøå ïîêîé. Òî èäâàøå è ïèòàøå çàùî, à îíåçè ñòîÿõà îòñòðàíè è ñå ñìååõà. Âñå åäèí è ñúùè êîøìàð, âèíàãè íàñèòåí è ðåàëåí, à êîãàòî ñå ñúáóäåøå áåøå èçöåäåíà, îñòàíàëà áåç äúõ, ñàìà. Äà, ìîæå áè íàèñòèíà áåøå ëóäà. Ñàìî ïñèõè÷íî áîëåí ÷îâåê ìîæå äà èçâúðøè òîâà. Íî êàêâî é ñòàíà òîãàâà? Íå ïîìíåøå êîãà áåøå òîâà - ïðåäè ìåñåö, ãîäèíà èëè â÷åðà.

Áåøå ïîñòúïèëà â ðîäèëíîòî, âå÷å ðàæäàùà. Èñêàøå äà ðîäè ó äîìà, íî ñúñåäêàòà ÿ áåøå ÷óëà è èçâèêàëà áúðçà ïîìîù. Ðîäè ñëåä ïîëîâèí ÷àñ. Ìîìè÷å. Íå èçïèòà íèùî - íèòî îáè÷, íèòî òîïëèíà, íèòî äîðè ëþáîïèòñòâî. Îñòàâèõà ÿ íà åäíà êóøåòêà, à ïîñëå ÿ ïðåìåñòèõà â ñòàÿ ñ îùå äâå æåíè. Îñòàíàëèòå äâå ïðèåìàõà ïîçäðàâëåíèÿ ïî òåëåôîíà è áúáðåõà ïî÷òè íåïðåêúñíàòî. Ðàçáèðà ñå, íà íåÿ íèêîé íå é çâúíåøå. Íÿìàøå è êàêâî äà êîìåíòèðà ñ òÿõ. Çàïî÷íà äà ñå ïèòà çàùî ãî ðîäè? Äàëè íå áåøå ïî-äîáðå äà ãî óáèå â ìèãà, â êîéòî ðàçáðà, ÷å å áðåìåííà? Èëè äà ãî îñòàâè, à ñïîìåíúò çà îíàçè íîù, êîãàòî áåøå çà÷åíàòî äà ÿ ïðåñëåäâà öÿë æèâîò? Äîéäå âðåìå çà êúðìåíå. Àêóøåðêèòå äîíåñîõà áåáåòàòà. Âçå ìàëêîòî âúðçîï÷å â ðúöå, ïîäíåñå ãî êúì íàáúáíàëèòå ñè ãúðäè è òîãàâà..., àìè òîãàâà íå ðàçáðà êàêâî ñå ñëó÷è.  åäèí ìèã îíåçè òðèìà ìúæå áÿõà ïðåä íåÿ, âúðòÿõà ñå â êðúã è ñå õèëåõà, âñå ïî-ñèëíî è ïî-ñèëíî, è ïî-ñèëíî… À ïîñëå ãëú÷êà, âèêîâå, ïèñúöè, íÿêîé ÿ äúðïà, óäðÿ, äðóã é êðåùè, íåÿñíà ðå÷, òúëïà. Ïîãëåäíà íàäîëó è âèäÿ, ÷å ïðúñòèòå é ñå áÿõà âïèëè â ãúðëîòî íà ìàëêîòî, à óñòíèòå ìó áÿõà çàñòèíàëè â àãîíèÿ. Åäíà ñåñòðà âçå âå÷å íåïîäâèæíîòî òÿëî îò ðúöåòå é è ãî èçíåñå. Äîéäå ïîëèöèÿ, èçâåäîõà ÿ, çàêàðàõà ÿ íÿêúäå, èäâàõà õîðà ïèòàõà, ðàçãîâàðÿõà ñ íåÿ, íî òÿ íå ïîìíåøå. Ïîìíåøå ñàìî ìèëàòà æåíà, êîÿòî ðàçãîâàðÿ ñ íåÿ ïðèÿòåëñêè.
- Çäðàâåé, àç ñúì ßíà. Ïñèõîëîã ñúì. Êàê ñå êàçâàø?
- Àëáåíà.
- Íà êîëêî ãîäèíè ñè?
- Íà 19.
- Ó÷èø ëè?
- Ó÷åõ, íî ïðåêúñíàõ.
- Çàùî?
- Çàðàäè áåáåòî.
- Êîé å áàùàòà?
- Íå çíàì. Èçíàñèëèõà ìå.
- Êàê ñå ñëó÷è?
- Áÿõ ñ ïðèÿòåëè â ïàðêà. Âå÷åðòà òðÿáâàøå äà ñå ïðèáåðà ïî- ðàíî îò îñòàíàëèòå, çàùîòî ðîäèòåëèòå ìè ñà ïðåêàëåíî ñòðîãè. Íå ìè ðàçðåøàâàò äà îñòàâàì äî êúñíî íàâúí, äà èìàì ïðèÿòåë, äà õîäÿ ïî êóïîíè. Òðúãíàõ ñè ñàìà.  òúìíîòî, íà íÿêîëêî ïðåñå÷êè îò áëîêà, ìå ñðåùíàõà òðèìà ìúæå. Ïîïèòàõà êîëêî å ÷àñà. Äîêàòî ñè ïîãëåæäàõ ÷àñîâíèêà, åäèíèÿò ìè çàïóøè óñòàòà è ìå çàâëå÷å íà îòäàëå÷åíà ïåéêà â ïàðêà. Èçðåäèõà ìè ñå è òðèìàòà ïî íÿêîëêî ïúòè. Îïèòàõ ñå äà âèêàì, äà áÿãàì, äà ñå áðàíÿ. Íå óñïÿõ.
- À ïîñëå? Íå ïîòúðñè ëè ïîìîù?
- Ïðèáðàõ ñå âêúùè. Êàçàõ íà ìàéêà ìè. Òÿ ìå îáâèíè, ÷å ñè èçìèñëÿì, ÷å ñúì ïðîïàäíàëà êóðâà, ðàçâðàòíèöà, ëåêî ìîìè÷å, ÷å ñïÿ ñ ìúæå çà ïàðè è ìè çàáðàíè äà ãîâîðÿ çà òîâà. Äà íå ðàçáåðàò õîðàòà, çà ìîå äîáðî áèëî.
- Íå ïîòúðñè ëè ïîìîù â ïîëèöèÿòà?
- Íå ïîñìÿõ.
- Êîãà ðàçáðà, ÷å ñè áðåìåííà?
-  êðàÿ íà òðåòèÿ ìåñåö. Ìèñëåõ, ÷å öèêúëúò ìè å ñïðÿë îò ñòðåñà. Äîðè íå ïðåäïîëàãàõ.
- Ñïîäåëè ëè ñ íÿêîãî?
- Äà, îòíîâî ñ ìàéêà ìè. Òÿ êàçà íà òàòêî è òå ìå èçãîíèõà. Êàçàõà, ÷å âå÷å íÿìàò äúùåðÿ. Ùîì ùå ðàæäàì êîïåëå, äà ñå îïðàâÿì ñàìà. Íå èñêàõà äà ïîñðàìÿ äîáðîòî èì èìå.
- Íÿêîé ïîìîãíà ëè òè êîãàòî áåøå ñàìà?
- Áðàò ìè. Òîé å â Àìåðèêà. Âñåêè ìåñåö ìè èçïðàùàøå èçâåñòíà ñóìà ïàðè çà íàåìà è ïðåõðàíàòà ìè. Ãîâîðèõ ñ íåãî ïî òåëåôîíà. Óáåäè ìå äà çàäúðæà äåòåòî, çàùîòî òî íÿìàëî âèíà çà ñòàíàëîòî. ×îâåê íå ñå ðàæäà çúë, ìè êàçà òîé. Òîâà, ÷å áàùà ìó å çâÿð, íå çíà÷è, ÷å òî òðÿáâà äà ïëàùà çà íåãîâèòå ãðåøêè. Ùÿë äà ìè ïîìàãà ôèíàíñîâî, à êàòî ïîîòðàñíå äåòåòî òðÿáâàøå äà çàìèíà ïðè íåãî.
- À êàêâî ñå ïðîìåíè, êîãàòî âèäÿ äåòåòî?
- Âèäÿõ îòíîâî îíåçè ìúæå, íî òîâà íå áåøå íàé- ëîøîòî. ×óõ ãëàñà íà ìàéêà ìè, ïîâÿðâàõ é, ÷å ñúì ìðúñíèöà è ñàìà ñúì ñè âèíîâíà, ÷å òîâà ùå å áåëåã çà öÿë æèâîò, êîéòî ùå ïîêàçâà êîëêî ñúì ãðåøíà… Íå çíàì, àç …..

Òàêà, ñëåä òîçè ðàçãîâîð, çà ïúðâè ïúò ñëåä ñëó÷èëîòî ñå èçïèòà îáëåê÷åíèå, ðàçáðà, ÷å íå å âèíîâíà, ÷å ñà ÿ èçíàñèëèëè. Íî äåòåòî… Âå÷å íå áåøå ñèãóðíà äàëè å âèíîâíà èëè íåâèííà, äàëè òîâà, ÷å å ëóäà ÿ îíåâèíÿâà, äàëè òàêúâ ãðÿõ ìîæå äà áúäå èçêóïåí, äîðè ñ öåíàòà íà òåçè êîøìàðè, ñ öåíàòà íà ñàìîòàòà è ðåäêèòå êàðòè÷êè îò Àìåðèêà. Êîëêî ëè âðåìå áåøå ìèíàëî - ñåäìèöà, ìåñåö, ãîäèíà.
Àëáåíà ñòàíà îò ëåãëîòî, âçå ìàëêàòà øíîëà îò øêàô÷åòî è âúðçà ïîñèâåëèòå ñè êîñè.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 13.05.2016 @ 21:51:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   anelia79

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
323 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 48512
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ëóäàòà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëóäàòà
îò rainy íà 13.05.2016 @ 22:52:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ìíîãî õëÿá èìà â ðàçêàçà òè... Àìà äðàìàòèçìúò ìó å ìàëêî - ìíîãî ñúì êðúâîæàäíà :)
Èìàø íåïîäõîäÿùè ðàçêàçíè èçðå÷åíèÿ - àìà íå ðàçêàçíè êàòî åìîöèÿ, à êàòî èñòîðè÷åñêî ïîâåñòâîâàâíèå. Òîçè ðàçêàç òðÿáâà äà ñìðàçÿâà, à íå äà ðåëàêñèðà.
Èíà÷å òî÷íî â íàé-òåæêèòå ìîìåíòè ðàâíèÿò òîí ìè âëèçà íàé-ìàçíî...

Âèæ, ñöåíàòà ñ ïðúñòèòå è ãúðëîòî... Îòèâàì äà ÷åòà äðóãèòå :)
Ïîçäðàâè ñúðäå÷íè!


Re: Ëóäàòà
îò kristi íà 13.05.2016 @ 23:42:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïåñòåëèâ èçêàç. Äîáðå çàòâîðåíà ðàìêà, â êîÿòî ðàçêàçàíîòî íå ïðèë÷à íà áóõíàë êåêñ îò åìîöèè. Ñïîìåíàâàíåòî íà èìåòî íà ãåðîèíÿòà åäâà â êðàÿ íà ðàçêàçà å äåëèêàòíà ïðåïðàòêà êúì ÷èòàòåëÿ, ÷å äà! òÿ å îíîâà ìîìè÷å, êîåòî îòíîâî ìîæå äà èìà ÷îâåøêè îáðàç.
Õàðåñà ìè!

Ï!!!


Re: Ëóäàòà
îò IGeorgieva íà 14.05.2016 @ 09:54:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçòúðñâàùà èñòîðèÿ. Ïðîäúëæàâàé äà ðàçêàçâàø.
Îòíîñíî ôèíàëà ñè ìèñëÿ, ÷å áèõ ñå âúðíàëà êúì 1-âî ëèöå, íî òîâà å ñàìî åäíî óñåùàíå. :)


Re: Ëóäàòà
îò mariq-desislava íà 16.05.2016 @ 07:44:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàçâàò, ÷å ñëåä òðàâìà âúçïðèÿòèÿòà ñå ïðîìåíÿò êîðåííî è ñëåä êàòî ïðî÷åòîõ òîçè ñìðàçÿâàù òåêñò, âå÷å ñúì ñèãóðíà â òîâà. Çíàåõ ñè, ÷å íå òðÿáâà äà ãî ÷åòà, çàùîòî òâúðäå ìíîãî ñúïðåæèâÿâàì è ïîñëå ñå ÷óâñòâàì êàòî èçöåäåíà, íî íå óñòîÿõ.:)
Ïîíåæå ñúì ëàèê íàé-ìíîãî ìè õàðåñà òîâà, ÷å íå å óòî÷íåí âðåìåâèÿò îòðÿçúê è çàòîâà ôèíàëà ìå èçòúðáóøè äóøåâíî.