Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 858
ХуЛитери: 0
Всичко: 858

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбещавам ти, любима
раздел: Фантастика
автор: Milvushina

Днес е първият ден от новия ни живот, любима. След тридесет години на мечти и планове най-сетне сме само двамата с теб. Обещавам ти, че ще бъда винаги до теб в радост и болка, в здраве и болест, в бедност и богатство, от този ден насетне до последния си дъх. Кълна се, че никой и нищо повече няма да ни раздели.
Помниш ли, когато още бяхме млади и изпълнени с копнежи? Ти беше обещаваща бъдеща магьосница, а аз мечтаех да стана най-прочутия майстор на артефакти за всички времена. Една задушна лятна нощ наблюдавахме заедно звездите, а ти протегна ръка към небето. Обещах ти, че един ден ще те заведа там на космическия си кораб. Ти ми се изсмя и ме нарече заблуден мечтател. Каза, че никога няма да успея, че машина дело на човешка ръка не може да постигне това, на което е способна само естествената магия. Обаче аз винаги си удържам на обещанията, любов моя. Ела, нека ти покажа новия си кораб – цяло десетилетие го строих само за теб. Металните тръби, болтовете и гайките изграждат един кораб, но той не е дом, ако ти не си част от него.

Обещах ти изненадата на живота ти, ако дойдеш у дома днес. Благодаря ти, че ми позволи да ти докажа, че съм променен човек. Наистина го мислех, когато ти казах, че проблемите ни ще бъдат решени веднъж и завинаги, че повече няма да ти досаждам, ако и този път ме отхвърлиш. Както виждаш, аз наистина съм човек на думата си. И докато влача парализираното ти тяло към машинното отделение, тържествено се заклевам, че никога, никога повече няма да прося любов от теб.

Ето тук, мила, настани се удобно на металната маса. Тя ще ти е легло до края на дните ти. Колко са прекрасни косите ти, като ореол от чисто злато обграждащ главата ти. Недей ме гледа така отровно – и на мен ми е криво да ги скрия под каската от метални проводници, но трябват и жертви. Нека да сваля робата ти и да огледам прекрасното ти тяло само още миг. Донесъл съм ти подарък изработен специално за теб – бляскава нова рокля от фино преплетени сребърни и медни жици. Възхищавам се на съвършената ти кожа докато те свързвам към двигателя и го слушам как ръмжи с нов живот.

Прегръщам те в тъмнината и целувам устните ти за сбогом. Нека бръмченето на двигателя, захранван от магията в кръвта ти, да бъде вечната ти приспивна песен. Махам ти за последно, затръшвам вратата на машинното и заглушавам писъците ти. Не си прави труда, мила моя, ние сме само двата тук. Нали ти казах – тук съм, но вече те оставям. Шев по шев в затвора ти те заварявам. Харесва ли ти, скъпа, новият ти мрачен дом?

Днес е денят, в които се сбъдват мечтите ни. Готова ли си за пътешествие сред далечните звезди? Защото с теб трябва да побързаме да се махнем от тая жалка планета преди колегите ти от магическия съвет да са се усетили, че те няма. Приготви се, любима, тръгваме вече. С усмивка натискам бутона за излитане и се откъсваме от здравата хватка на гравитацията.

О, да, ще бъде едно много дълго пътуване, но аз винаги ще съм до теб. Обещавам ти това, любов моя. Обещавам.


Публикувано от hixxtam на 11.04.2016 @ 09:25:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   Milvushina

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 9416
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Обещавам ти, любима" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обещавам ти, любима
от zika на 11.04.2016 @ 20:00:41
(Профил | Изпрати бележка)
Усещането е за плъзгаща се змия по мек и зелен мъх. В началото е страстно и остро, за да премине в почти комиксно кресчендо. Поздравления!


Re: Обещавам ти, любима
от mariq-desislava на 11.04.2016 @ 15:42:30
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторство си е да "подмамиш" читателя, че чете любовна история, докато много бързо започнат да го обземат едни асоциации със "Соларис".:) Абе, зловещичко усещане оставя след себе си това произведение, няма какво да се лъжем, но аз обичам ужасяващи истории и то съзидателни, както в случая.