Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 493
ХуЛитери: 1
Всичко: 494

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаMonday morning по български
раздел: Есета, пътеписи
автор: lennichkata

Понеделнишки нацупена съм пак. Всичко ми е наопаки от сутринта.
От автобуса с разнебитената седалка и метрото, което замина под подсмърчащия ми нос, до кафето в офиса с аромат от шеста цедка и утайка с художествена стойност. Даже като се замисля още на зазоряване се събудих крива и като видях обичайната напоследък Софийска мъгла, съвсем се вкиснах. Световъртежите още ме преследват даже и в съня ми. Неуморно. Денонощно съм като пияна с тях. Даже и иконките на айфона затанцуваха днес в рейса на път за лобното ми място - офиса. Алкохолна (пре)достатъчност е приемливата диагноза...Всичко покрай мен е посивяло, увехтяло, с тръпчив мирис на плесен- и вещите , и хората, всичко се е обезцветило и прашасало, изтипосано отколе на лавицата на ежедневното живуркане, потънало в летаргия и примирение.Безлични са всички, попаднала съм в царството на сенчестите, в някаква бездушна пустош и тишина, където времето е спряло да лети, забравило е даже да пълзи.. Тук нищо не цъфти,не диша, без плач е , без смях е , без глас, ни трепет, ни живот. А аз крещя , като психично нездрав човек крещя. Сърдечната честота се покачва рязко по скалата, а от очите ми преливат потоци кървави сълзи от гняв, от мъка, от безсилие.Палитрата на чувствата е в контраста на противоречията на загубената ми душа. Какъв художник е живота само - едновременно рисува с арогантната четка на Пикасо и дълбоката нежност на усещането в Моне, в оптическата илюзия на лудостта в Дали.
Гоня призраците, но не тези "от блока" , а тези от шеметното, деструктурирано мое. Шеметно мисля да деструктурирам реалността си , за да спася това, което още диша и цъфти.
Съвсем се отвях в мислите си, чак ме дострашава. Каква бях-каква станах..Загубвам ли се или вече се изгубих-някъде в пространството между печката и пералнята -мечтата на всяка работеща българска жена-сакрално пространство-цял един свят, заключен в 2 квадратни метра. Там ли заключих небесата си, там ли скрих безумното си детско вдъхновение, там ли угасих пламъчетата в очите си и всеки порив за неочаквана ваканция???.. Понякога ми се струва, че сама си градя стени и огради, сама се наливам с отрова за живот..Сякаш спирам да искам да ме има, а не е така. Искам, искам да живея и всеки миг да виждам пламъчетата в очите на децата ми. Да ги виждам как ме обичат, как ми се ядосват, как играят, как се карат и как се обичат. Те са моят свят, моят замък от приказките, с феите и синьото небе, с безкрайните градини и музиката във вятъра. Ще умра щом спра да чувам. Не сега обаче, сега трябва малко да поработя и да върна онова момиче с тесните дънки и модерен каскет, което виждаше в небето картини, което пишеше стихове на салфетките в кварталната кръчма, обсебена от любовта си. Танцуваше навън,особено в дъжда, това е просто класика..Танцуваше и се смееше с глас.Но танцът свърши, смехът секна и само някъде, понякога все още се чува глас.. Още чувам..

Кафето наистина е отвратително, мразя лошо кафе..., говори за липса на стил и усещане за живот. Виж Миланското късо връща поезията в живота и слънцето, и изгрева, и Любовта...


Публикувано от Administrator на 19.02.2016 @ 12:27:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   lennichkata

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 02:39:08 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Monday morning по български" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Monday morning по български
от Vlad_Ongyl (natural_world@abv.bg) на 22.02.2016 @ 20:02:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=Matador
"Виж, Миланското късо връща поезията в живота и слънцето, и изгрева, и Любовта..."

Да, добро е, но талянците го пият на крак - най-много на две-три глътки, понякога и на една. :) Най-дълго за две-три минути, виждал съм и как още докато е сервирано и барманът още не е прибрал металното евро, клиентът вече го е изпил, пожелава: "Хубав ден, довиждане!", и вече е тръгнал към входа. Защото за тях не е ритуално свещенодействие или допълнение към цигарата, а глътка енергия и хапче за ободряване.

След което отново работят.

"Утайката с художествена стойност" ме усмихна - запомнящ се образ! :)