Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 854
ХуЛитери: 3
Всичко: 857

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИмпромпту в Лю-мажор
раздел: Нъ чис бългЪрски
автор: fadul

Живял някога в "Люлин", в девети микрорайон човек, който нито пиел, нито пушел, даже не се друсал. На всичко отгоре не харесвал сръбско и чалга, въобще - бил черната овца на квартала откъдето и да го погледнеш. Люлинци се срамували от него и колчем го срещнели, не пропускали да го заплюят в лицето - така де, излагал им джинса.

Толкова злост и неприязън на едно място идвали в повече на горкия човек и той сериозно се замислил да смени квартала. Пуснал обява в базар бе ге, за беда обаче никой не искал да купи едностайният му панел на 17-тия етаж с изглед към Филиповци. Човекът разбрал, че ако не се впише в общата картинка не го очаква нищо хубаво. Купил си дискове на Азис, Малина и Нелина, заключил се в къщи и три дни се опитвал да чуе цяло парче, без да повърне. На четвъртия ден сутринта две бездомни кучета изтеглили късата клечка, защото били уцелени с изхвърлени от 17-тия етаж компактдискове в момента, в който дъвчели гранясал колбас. Едното куче се задавило и умряло, а другото получило фрактура на хипоталамуса и пет седмици вместо да лае - кукуригало.
Но да се върнем към човека, защото тази история си е негова. Та той решил, че няма нищо страшно, и като не е успял да се впише с музикален вкус, ще се впише с пушене на джойнт. Да, ама толкова бил задръстен, че не знаел откъде да се снабди с трева. Решил да стреля наслуки и отишъл в кварталната книжарница:
- Две тетрадки с широки и тесни редове, сухо лепило и две цигари марихуана - казал той с пресъхнало гърло.
- Тетрадките и лепилото свършиха, а вместо ония конопени боклуци ви препоръчвам тези симпатични хапченца. Сега те са на мода - отговорила продавачката и го накарала да се почувства специален и почти симпатичен. Като за начало човекът купил шест от тези „хапченца” и, неизмерно щастлив, взел стъпалата до 17-тия етаж на един дъх. Глътнал три наведнъж, и то - без вода. След малко хапчетата подействали и човекът видял как две миещи мечки влезли в кухнята, измили килограм картофи и сготвили огретен. След това едната му го сервирала, а другите две му рецитирала стихове от Омар Хаям.
Поразен от тази вълна несъстоятелност, човекът изхвърлил останалите пет хапчета в мивката и решил да заложи на добрия дух на алкохола. Купил си бутилка водка, и след половин час съседите му били стреснати от мощни децибели Шостакович, и по-специално валс номер две. Като бонус получили вокален съпровод, силно напомнящ гласа на задръстеняка от 17-ти етаж. След тази случка рейтингът му сред люлинската общност ударил долна мъртва точка и я умъртвил за втори път. Животът му се превърнал в истински ад: подигравките завалели като в стихотворение на Яворов, колата му редовно осъмвала без гуми, вратата му през ден била палена, а веднъж голдън ретривърът му се завърнал от разходка с набучено в задника флагче с надпис "Ас сам омникат на Люлин".
Веднъж, докато се прибирал с метрото, до него седнал стар човек. От дума на дума станало дума за това кой от къде е. Оказало се, че старецът също е от Люлин, само че седми микрорайон, почитател е на Моцарт и Кафка, а немският символизъм от първата половина на 18-ти век му е нестихваща страст. Това обаче, което поразило нашият човек бил факта, че никой не го подигравал, нито му правел проблеми за еретичното му по люлинските канони битие. Човекът попитал стареца как така.
-Много просто – отговорил старецът – казвам им, че Моцарт е композитор на мелодии за джиесеми, а Кафка е автор на текстовете на предния албум на Малина. Избиват се да четат и слушат, само от снобария. Онази вечер в кварталната кръчма танцуваха Валкириите на Вагнер със забучени метли в задниците.
Човекът си отдъхнал – най-после щял да се отърве от непрекъснатите подигравки, на всичко отгоре имал шанс да окултури съкварталците си от девети микрорайон. Ето, в областта на културата седми вече ги водел с доста на нула. И така, отишъл в най-оборотната кръчма на квартала - „Чорбаджи Марко”, плеснал си експерията на масата, а тя зазвъняла с мелодията на токата и фуга в ре минор от Бах.
-Брато, к`ва е тая простотия, нерви ме! – казал охранителят - спирай я, да не ти осиротее експерията!
-Това е инструментал от новия албум на Марко и Снежина. Само аз го имам, изнесох го от студиото.
-Верно?! Аре да ми го префърлиш! – превъзбудил се труженикът на силовия фронт и си включил блутуут-а.
След два дни от всички блокове на девети микрорайон се чувало безсмъртното произведение на Йохан Себастиян. Само от апартамента на човека се носело „Nessum Dorma”, или иначе казано пилотното парче от новия проект на Фики Стораро.


Публикувано от nikikomedvenska на 15.01.2016 @ 14:05:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Нъ чис бългЪрски

» Материали от
   fadul

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:21:44 часа

добави твой текст
"Импромпту в Лю-мажор" | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Импромпту в Лю-мажор
от cattiva2511 на 16.01.2016 @ 20:16:04
(Профил | Изпрати бележка)
Да-а-а... само се чудя да се смея ли, да рева ли?
Много забавно, чете се бързо и с усмивка, която се появява несъзнателно. Само дето като свърши се питам, дали наистина е толкова смешно?! То ако не е най-новия хит на нЕкоя пЕвачка къ да ти влее у мозъка?


Re: Импромпту в Лю-мажор
от ah_mak (ah_mak@abv.bg) на 16.01.2016 @ 14:08:46
(Профил | Изпрати бележка)
Валкириите на Вагнер и Шостакович
редовно и в нашия квартал...таковата...


Re: Импромпту в Лю-мажор
от kameja на 15.01.2016 @ 16:22:11
(Профил | Изпрати бележка)
Просто брилянтно! Смях се от сърце. Браво!


Re: Импромпту в Лю-мажор
от Markoni55 на 15.01.2016 @ 17:13:42
(Профил | Изпрати бележка)
яко та дрънка...вече съм ти фен! Казах!


Re: Импромпту в Лю-мажор
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 15.01.2016 @ 14:57:48
(Профил | Изпрати бележка)
Логнах се, за да ти кажа, че е много свежо. Смяла съм се с глас!


Re: Импромпту в Лю-мажор
от Caniko на 15.01.2016 @ 15:01:47
(Профил | Изпрати бележка) http://caniko-cania.blogspot.com/
С една дума:
*
да четат и слушат, само от снобария. Онази вечер в кварталната кръчма танцуваха Валкириите на Вагнер със забучени метли в задниците.
*

Прекрасно представяне на 80% (оптимистично) Bg народопсихология
:-)))))))))))))))))))))