Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 998
ХуЛитери: 2
Всичко: 1000

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПътят на духа
раздел: Други ...
автор: KBoianov

В днешно време думи като чакри и екстрасенси са посрещани на двата полюса- от присмех до „Може ли да ми отвориш чакрите? Какво ще ми предскажеш?”. Истината –за този който, наистина непредубедено я потърси, се оказва съвсем друга.
Има ли чакри наистина?
Те са преоткривани многократно от времето на Ведите до сега. Последният път те са измерени от проф. Валори Хънт през 1980г. с обикновен ЕМГ уред. Установен е диапазона от елктромагнитни вълни, които излъчва всяка от тях. Днес има 4 и 5 поколение апарати, които регистрират нашата аура и чакри и после ги изобразяват по компютърен път, за да бъдат видими за нашите очи.

А-ха. И защо не ги виждам?
Ние не виждаме чакрите и аурата, защото те не са в диапазона на възприемане на очите. По същия начин не виждаме микровълните на печката, вълните на телевизора, мобилния и рентгеновите вълни.

Като ги има- за какво служат?
Аурата и чакрите представляват единна енергийна мрежа, съединена с нашето тяло. Най-важни места на съединение са пътища в гръбначния мозък, вегетативните нервни сплитове и ендокринните жлези. Така за всеки орган имаме триадата чакра- нервен сплит-ендокринна жлеза. Заедно с акупунктурните меридиани се образува сложна мрежа, по която текат регистрирани от науката частици- биофотони. Функцията на чакрите е да разпределят потоци с такава честота, която може да бъде възприета от съответния орган. По тази начин виждаме, че в първия от седемте слоя на аурата има директна връзка с функцията на организма в здраве и болест.

Къде са тогава другите качества на чакрите?
Най-напред всяка чакра сече седемте слоя на аурата и така въздейства и на горните слоеве.
Вторият и третият слой отразяват нашите емоции и мисли. Те могат да бъдат регистрирани от днешната апаратура. Въз основа на това е създадена от Дорис Хънт и Шафика Карагула т.нар. психодинамика на чакрите, отразяваща чертите на нашия характер.

А къде са чудесата?
Ще кажа така- до третия слой аурата и чакрите са атрибут на всяко живо гръбначно същество. Това, което отличава човека е неговата духовност, проявявяща се чрез по-горните слоеве.
Тук е човешката универсална обич, телепатията, истината чрез „третото око”, връзката с Бога.
Всеки има тези слоеве и чакри. На практика чакрите функционират съвсем нормално до трети-четвърти слой, те не са запушени. На 7 слой е човешката карма, а 5-6 слой е проява на монадата душа-дух, за която ще стане дума по-късно. Всеки човек има карма и монада, но не ги усеща.

И така- можеш ли да ми отпушиш чакрите?
Днес съществуват най-различни курсове с това примамливо обещание. Какво се получава обаче? Кандидат-чудотворецът получава така желаното отпушване. Би могъл да се чувства здравословно добре- зависи коя чакра към кой орган съответства. Би могъл да има екстрасензорни усещания от тази чакра. И след това вратата се затръшва, защото не е готов.
Отива въпросният клиент отново и пак получава временен статут , плащайки луди пари.

Защо се получава така?

Духовните тела на човека и чакрите трябва да се развиват естествено, ако така сме решили. Никой не може наготово да ви даде духовно развитие. Ако ангелите можеха да говорят, биха ни казали:”Как така? Без грам труд, без преодоляване на греховете и духовните недъзи, без изчистване на духа чрез молитва и покаяние, без изчистване на кармата? Всяка една духовна степен трябва да се заслужи с много пот и сълзи. Тук няма хакери.”

Еми щом не могат да ми ги отворят- ще пробвам сам! Ама- как?

Колкото и да е скептичен моят събеседник , отговорът е –да, може. Така трябва.
Първата стъпка на избралия духовен път е самопознанието. Нужно е да се погледнем отстрани и да видим какви черти на характера имаме-кои са лоши привички, кой-неправилни, натрапливи възгледи, кои постъпки са били лоши спрямо ближните и могат ли те да се оправят.
Паралелно с това духовният човек трябва като малко дете да се научи да усеща- себе си, природата, другите хора. Да вдишва енергията на слънцето и природата и така да укрепва духовно и като растение да се издига енергията нагоре от краката до главата, пробуждайки заспалата ни духовност.
В един момент търсещият ще пробуди един ...поспаланко в сърдечната си чакра. Това е безсмъртната част на душата, вътрешния ангел-хранител, съвестта. Той е като един пътник с куфарче, където са записани делата от миналите ни прераждания. Макар и не с лист и молив, ангелът записва и настоящите ни грехове и добри дела.
Той ще се зарадва и ще си протегнем ръце. В седмия слой на аурата е нашата карма- що за бъркотия сме сътворили дотук. Там е и житейската програма. Това не означава обаче, че всичко е предрешено. Монадата човек-ангел или ако искате душа-дух има проява в 5 и 6 слой на аурата и там е битката за духовно развитие, за изчистване от греховете.

Кой ще ни помогне тогава?
Отговорът е- Свети Дух! Съединявайки се с вътрешното си Аз, ние отключваме връзката с Отца.
В евангелие на Йоан е казано, че в сърцето Иисус ще стори обиталище, откъдето да се свързваме с Духа. От там ние ще получим поучения, духовни дарби-харизми, целебен елей за духа и тялото и ред други. Свети Дух не е фикция- има го описан в много религии и е ослепителнобяла гореща колона Светлина. Той има качествата на личност- наставлява, наказва, дарява, отнема, лекува и пр.
Триадата дух-душа- Свети Дух трябва да бъде поддържана с редовна молитва- така енергийната връзка ще е здрава и постоянна.

Това ли е да си екстрасенс?

Отговорът е- не. Това е да станеш духовен човек, достоен за подражание. Всеки може да постигне самопознание и да има връзка с вътрешното си Аз. От там насетне е един труден и неизвестен като време духовен път. Посветилият се на него, трябва да изчисти греховете и кармата от всяка една чакра, търпеливо и сърцато да върви нагоре по духовната лествица, както св.Йоан Лествички от 7 век е описал. Въпреки архаичните думи, смисълът е именно да третираме отрицателното като нещо поправимо, оприличавайки го с бесовете. Тъй се стига на 25 от 30 нива до смиреномъдрието- човек е намерил мир, хармония и връзка с Бога.
Екстрасенс еобщо понятие за паранормалните качества на човека- един може да е добър телепат, друг-ясновидец, трети-лечител, четвърти- вижда кармата, пети- възприема Божието слово и много други. Ясно е, че лечителят може да не е ясновидец и обратно.

Ами ако не искам да ставам такъв? Може ли да се спре?
До нивото на сърдечната чакра- да. Но искрено се съмнявам, че онзи приятел отвътре ще ви остави на мира.

И какво станало после?- дърпа ме за ръкава едно любознателно дете.
Пътят на духа е безкраен. Но една от стъпките му стига до Орфей. Трябва да се гордеем с духовните си предци и да им се поклоним, защото те поставиха Началото.


Публикувано от anonimapokrifoff на 31.12.2015 @ 11:38:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:01:32 часа

добави твой текст
"Пътят на духа" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пътят на духа
от kasiana на 31.12.2015 @ 20:16:33
(Профил | Изпрати бележка)
Харесах много!!!!! Браво!!!!!

Щастлива и благодатна да е за теб и всички,
които обичаш и те обичат, Коста!:)


Re: Пътят на духа
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 12.01.2016 @ 20:31:20
(Профил | Изпрати бележка)
Допълнение:
Може да не искам да се променям изобщо.
Ние плуваме в реката на времето. Менят се бреговете и теченията. На един завой ще видиш пъстърви, а на друг- раци в подмолите се крият. Но заедно с реката се променя и твоето тяло и дух- времето го е сторило. Какъв образ ще видиш като се огледаш в плитчината? Но внимавай, защото отражението не е твоя лик, а истината за духа ти.