Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 427
ХуЛитери: 2
Всичко: 429

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
раздел: Други ...
автор: giro

Когато учехме в татовите времена за подвига на Матросов, идеята беше да ни се внуши потребност да загинем в подходящия момент в името на общото спасение.
Звучи познато, някак библейски дори. Да, това е идея от прастари времена. Малко преди Матросов, прадядо ни Леонид по същите причини отиде на ахкири.
Много са тези единични примери, но все пак са толкова малко, че сме ги запомнили.
Е, нито сме запомнили всички, нито пък всички ние ги помним, но е човешко нали!?
Човешко е точно толкова, колкото страхопъзльовщината. А тя е основният фактор оформил човечеството в днешния му вид. Няма да досаждам с аргументи за тази теза - те са очевидни.

Римляните били жестоки, но и умни люде - практикували децимация. При прояви на страх и загуба на бойното знаме например, всеки десети легионер бил убиван. Та знаем за победите на пустите му римляни, нали?!
Днешните българи сме полуидиоти, които отдавна сме загубили бойните си знамена - не ни ги отнеха чужди врагове, сами ги унищожихме в името на "мирния преход". Та нали, щом правим мирен преход, "бойни" знамена не ни трябват. Ето защо и децимация не сме преживели - слава Богу, нали?! Според мен, уви...

Мдаммм. Като ефект от това наше малоумие, наречено за благозвучие "толерантност", загубихме знанието за функцията на бойното знаме.
А без този байряк загубихме знанието за собствената си идентичност. Сега сме некви неозаглавени "фоби", "фили", "...ейци" и прочие чикибойци - "материал", както казва един не твърде умен, но ужасно хитър "хомо", пример за успешния БГ "сапиенс".

Днес обаче, трябва да започнем битка - битката за собствената ни нация, в която битка врагът е собствения ни народ! Това успяха да направят всички онези, които къде тайно, къде явно се присмиваха на Леонид и Матросов. Това, за разлика от други битки, не става нито с пълководци, нито с децимация. Тази война е индивидуално дело на всеки от нас, защото трябва да пребори себе си - да унищожи страхливеца в себе си и да каже СТИГА на филите, фобите, ейците и материалите!
Голямото ни предимство е, че това може да се направи и без бойни знамена - просто става въпрос за любов, а тя не обича знамената. За сметка на това се нуждае от жертви. Днес, вместо да жертваме физическият си живот като цитираните колеги, ще спечелим тази война като жертваме комфорта си, захвърляйки го пред амбразурата на собствената ни алчност за власт и пари!
Трудно е нали?
Лично аз не вярвам в успеха, но ще пробвам. Пробвайте, моля ви и вие!


Публикувано от anonimapokrifoff на 14.12.2015 @ 12:34:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 14:18:40 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко" | Вход | 6 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 14.12.2015 @ 13:42:29
(Профил | Изпрати бележка)
Омръзна ни да живеем спокойно и мирно. В условията на мир избуяват нечовешките, или напротив, твърде човешките страсти, които не са за пример. Войната е във всеки от нас и ние все по-силно я желаем. Не е нормално във времето на едно поколение да няма поне един о-голям социален катаклизъм. Вида линее и загубва човешката си същност.

Любовта не ще реши всичките ни проблеми. Трябва кръв и децимацията е едно добро решение. Спартанците са изхвърляли хилавите си деца в пропастта, а останалите са ги закалявали до смърт. Годен е който остане. Останалото е недостойно оцеляване на един изроден и незаслужаващ да живее вид, който служи само за преобразуване и пилеене на човешките ресурси.

Да освободим природата от недостойния ни вид!


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от zaltia на 14.12.2015 @ 21:31:51
(Профил | Изпрати бележка)
Блажени са вярващите...
Те и свещите вече са на двойна цена...
Кучетата лаят...кервана си върви...
Сори Киро...знам, че си в съдебната система...и си по наясно с нещата...
но блатото си е блато, пич...
Харесах размишленията ти по темата...
Едно приятелско наздраве от мен!!!


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от doktora на 15.12.2015 @ 13:00:22
(Профил | Изпрати бележка)
Двамата ми приятели, по горе изказали се ,Киро казаха почти всичко, след твоята емошънъл дисекция, на всичко под небето, де да беше само съдебната, не ли така...
И понякога си мисля, че човек не звучи гордо...
Наказани сме в маймунски тела не случайно...да не забравяме, но забравяме... а алчността и агресията са заложени априори, иначе няма оцеляване на животното, наречено от кого ли?!?човек хех
Та и до днес, огледай се, приятелю, не че не си наясно...войни и наркотици, разврат и крайни религиозни изстъпления...
НО има Кой да овъзмездява и наказва... Нищо не е забравено!
Затуй майната им, Природата/Създателят, знае как да се чисти,

И не подценявайте Висшият Разум, вие управляващи империи, но жалки кукли на конци!
Док диксит!


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 15.12.2015 @ 14:18:38
(Профил | Изпрати бележка)
Доки, приятелю, ти ме накара да се размисля, дали изгонвайки ни от Едема, Създателя не ни е заточил умишлено в "маймунските тела", да изкарваме хляба си с пот, а женските ни да раждат с кръв!

Мисля, че е бил прекалено снизходителен...

]


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 15.12.2015 @ 14:16:16
(Профил | Изпрати бележка)
Да, всеки от нас трябва да пожелае " да унищожи страхливеца в себе си". Ако оплеви този страх, ще избуее вярата в собствените му сили и тя ще го поведе. Дано сме пораснали и помъдрели и успеем да превърнем спящия в нас страхливец в боец. Иска ми се да бъда вярваща до екзалтираност, но нещо все не ми позволява да дам предимство на тази вяра...


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от giro на 18.12.2015 @ 08:43:22
(Профил | Изпрати бележка)
ееех, ако се имаме за повече от грабителите на пари и животи, ще се ограничим с войната вътре в нас, но е жалко да видиш, че няма водачи с чисти сърца...
Негово величество Статуквото е нещо, за което алчното човечество разделя дете от майка и не само у нас - вижте, че всички войни за за запазване на този зловещ владетел на умове и сърца...
Майната им - ако не можеш да промениш света, промени себе си...


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 18.12.2015 @ 09:19:55
(Профил | Изпрати бележка)
Статуквото е кръвожадния изрод на всяка революция, който изяжда децата ѝ. Обречени ли сме на него?
Аз още искам инфантилно да променя света около себе си.
Няма да успея и вероятно накрая ще трябва да променям себе си, което си е друг вид статукво. Пораженческо, но въпрос на оцеляване.

]


Re: За съдебната реформа уж, но всъщност за всичко
от mamontovo_dyrvo на 31.01.2016 @ 21:44:47
(Профил | Изпрати бележка)
Да се хванем за косите и да се измъкнем... пък после да се захванем с почистване...