Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 801
ХуЛитери: 2
Всичко: 803

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзповед
раздел: Разкази
автор: stiphenstrash

-Отче,дойдох да се изповядам,защото съм много грешен!
-Говори,чадо,Бог е милостив и ще ти прости греховете!
-Казвам се Натайр,отче.Всичко започна една мрачна есенна нощ когато се връщах към къщи доста пийнал.
Пълната луна все още блестеше,когато черни облаци я закриха.Падна гъста мъгла.Успях някак да се добера,но вратата се оказа заключена.Зачуках с юмруци,но моята кобра не помръдна дебелия си задник.Наложи се да мина през мазето.Качих се горе,останах смаян.Някакви едри черни котараци се мотаеха из хола.Пребройх тринадесет!Направо побеснях и креснах на равнодушната си съпруга,която дремеше в креслото си.
-Чуй ме добре,мързелива кучко!Сега ще изляза,но когато се върна тези котки да ги няма тук,ясен ли съм?
Тя не отговори нищо и аз окончателно превъртях и непростимо за мъж я проклех:
-Ако тези котки останат тук,да ти ръфат кокалите!
След това отидох да си допия в кръчмата.Стоях там до сутринта,отче.Когато се прибрах заварих страшна гледка.Мръсницата лежеше мъртва на пода,а проклетите мъркащи твари ръфаха месата й!С оцапани в кръв муцуни ме гледаха зловещо и ръмжаха като хиени.Избягах потресен и си купих пушка.Само дебнех из града за черни котараци и веднага ги убивах.След седмица вече бях убил двайсетина и когато след поредния лов доволен се прибирах в къщи видях отдалеч,че къщата ми гори.Някой вече беше извикал пожарната.
Един от съседите ми каза,че не видял никой да излиза от къщата освен обичайните черни мустакати изроди...Побеснях и се заклех да изтрепя всички мяукащи в този град.Гаража ми беше оцелял.Преспах там,а на сутринта заредих пушката и тръгнах на лов.Но писаните сякаш бяха потънали в земята.Прибрах се изморен и заварих гаража в пламъци.Затичах се и видях как от пламъците в индианска нижка се измъкват тринадесет черни котарака.Луднах и почнах да стрелям,но куршумите не ги ловяха.Тогава грабнах брадвата и замахнах към първата котка.Недоумявах,но острието премина през нея,а тя си оставаше цяла...Нападнах друга и замахнах,но се получи същото.Тя си остана невредима.Едва тогава осъзнах,че това е дяволска работа.Козни на рогатия.Затова дойдох в църквата.Навярно ти знаеш как да обезсилиш Сатаната.
-Труден въпрос,чадо,но да опитаме с традиционните Киприянови молитви.
-Направи го тогава дядо попе,иначе тази проклетия може да обхване целия град и да изгорим като факли в дяволския огън,макар да сме православни и дори служители на бога.
-Много е късно вече,градът е наш!
Расото му се свлече на пода и със сардоничен кикот оттам изкочи огромен черен котарак със светещи кръвясали очи...


Публикувано от viatarna на 08.12.2015 @ 18:10:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   stiphenstrash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:47:41 часа

добави твой текст
"Изповед" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изповед
от didooo80 на 09.12.2015 @ 08:49:42
(Профил | Изпрати бележка)
котките не съ лоши животни, би трябвало да са под закрила на закона


Re: Изповед
от Gazarkata17 на 09.12.2015 @ 14:54:38
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми.Напомня ми за разказа на Едгар Алън По.Демоните могат да се превъплащават във всякакви образи.