Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 703
ХуЛитери: 0
Всичко: 703

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧупливата Лили
раздел: Разкази
автор: Heel

Той се движеше в нея с резки тласъци, предизвикани от обзелата го буйна страст. Не беше внимателен, а трябваше, защото… Лили си каза, че не бива да мисли за болестта си в тези блажени мигове на върховна наслада, когато цялото й същество, копнееше за още и още и още…

Отлепяха устните си само за кратко, колкото да изпъшкат от възбуда и копнеж. Актът продължаваше вече половин час и имаше не само сексуален, но и емоционален заряд. Да, Лили обичаше този мъж. Обичаше го с цялото си сърце. Искаше да се обвърже завинаги с него… стига той да пожелае.
- Ники, обичам те – прошепна тя и впи нокти в гърба му, без да осъзнава, че му причинява болка.
- И аз те обичам, Лили – отвърна Никола и проникна още по-дълбоко, задъхвайки се от вълнение. Лили посрещна с готовност новата поредица от тласъци, като разкрачи още повече краката си. Имаше чувството, че е лека като балон с хелий и всеки момент ще започне да се издига.
При последвалото силно притискане, когато Никола еякулираше, Лили усети как нещо в таза й изпука и започна да пулсира болезнено. Болката бързо се усили и плъзна нагоре, стягайки кръста й в парализираща хватка. Лили изпъшка и отпусна краката си. Опасяваше се, че се е случило точно това, което от край време всячески се бе опитвала да избегне. Никола приключи и се полегна тежко върху нея – не бе разбрал, че има проблем. Лили го избута внимателно настрани. Идеше й да завие от болка и гняв, но някак си успя да се въздържи. Не искаше да плаши любимия си, с когото не бе споделила здравословния си проблем.
– Ники, остави ме сама, моля те.
– Какво има?
– Просто съм изморена, искам да си почина.
– Да не би да сбърках нещо?
– Не, не, сексът бе прекрасен. Може би емоциите ми дойдоха малко в повече.
– Обичам те, Лили.
– И аз те обичам.
– Искаш ли да направя нещо за теб?
– Не, смятам да подремна малко, а ти… май е време да тръгваш на работа?
– Да.
– Добре тогава, до довечера.
Никола стана от леглото и започна да се облича, като хвърляше притеснени погледи към любимата си.
– Изглеждаш ми бледа.
– Дребно неразположение, не се притеснявай, ще се оправя.
Никола си тръгна, а Лили остана да лежи по гръб с изпружени крака, чудейки се какво си е счупила този път. Малко по-късно направи опит да седне, но й се удаде само да се надигне леко на лакти. Чувстваше се като премазана от валяк. Вдигна телефона си и се обади на майка си, която спеше в съседната стая.
– Мамо, мисля, че пак си счупих нещо – проплака Лили.
– Олеле! Сигурна ли си, миличка?
– Да, мамо.
– Идвам.

***

Лили лежеше в болничното си легло и се взираше в потъмнялото от гняв лице на майка си, която крачеше напред-назад, стиснала в ръката си някакъв намачкан документ.
– Този Никола е виновен! – изсъска възрастната жена. – Нерезът му с нерез мръсен!
– Не е виновен. Той не знаеше.
– Не си му казала?
– Не, мислех, че няма да има проблеми.
– Ама ти луда ли си, дъще! Ох, трябваше да му обясня, че се налага да е по-внимателен с теб, още когато започнахте да излизате заедно преди месец.
– Не се обвинявай, грешката е моя. Но се опасявах, че ще ме зареже, ако разбере. А аз… аз го обичам.
– Я стига, обичала го! Глупости!
– Мамо! Недей!
– Ох, миличка, толкова ми е мъчно за теб! Дванайсет счупвания за период от шест години. Ту крак, ту ръка, а сега и таза. Все се надявам някога да намерят лечение за това генетично заболяване.
– И аз се надявам, мамо. Какво ти каза докторът?
– Утре ще те изпишат. Нищо повече не могат да направят за теб тук. Трябва да лежиш в специален хамак поне два месеца. Следобяд вкъщи ще дойде човек да го монтира.
– Мамо, защо си ми взела мобилния.
– Не исках да се обаждаш на Никола преди да сме уточнили някои неща.
– Какви неща?
– Всъщност изобщо не искам да му се обаждаш, засега.
– Не, в никакъв случай. Не съм съгласна.
– Дъще, изслушай ме и се опитай да помислиш трезво. Ако разбере, че си толкова чуплива, че не можеш да правиш секс, ще те зареже.
– Може да се получи, просто трябва да е по-внимателен.
– Нали ги знаеш колко са необуздани мъжете. Ще се заплесне и пак ще те потроши. Не, никакви срещи с него, докато не се възстановиш!
– Но ние няма да правим нищо! Само ще си приказваме.
– Нима искаш да те вижда такава? Лежаща в ортопедичен хамак, с катетър, в невъзможност да се обслужваш сама? Може би си мислиш, че той гори от желание да ти слага подлогата?
– Мамо, ужасна си!
– Аз ще се грижа за теб, така че искам да ме слушаш. Мисля ти доброто.
– Няма да се откажа от него!
– Не искам това от теб.
– А какво искаш?
– Няма да му се обаждаш, докато не се възстановиш. Ако дойде вкъщи, ще му кажа, че си заминала при братовчедка си в Англия.
– Много плоска лъжа. Няма да се хване. Той знае, че искам да се виждаме всеки ден.
– Заминала си за Англия и ще му се обадиш след три месеца, точка.
– И какъв е смисълът от тази тъпотия?
– Първо, няма да те вижда в такова безпомощно състояние. Второ, ще провериш дали са силни чувствата му. Трето, той няма да разбере, че е виновен за инцидента и съответно няма да го измъчва вина. След три месеца, когато си стъпиш на краката, ще го извикаме и ще му разкажем всичко. Ако решите да продължите връзката си, аз ще ви дам благословията си. Заклевам се!
Лили сбърчи замислено вежди, после с присвити устни каза:
– Добре.
– Никакви телефонни разговори, ясно?
– Вече ти казах, че съм съгласна.
– Обичам те, Лили.
– И аз те обичам, мамо.

***

Лили се принуди да си смени номера на телефона, защото Никола я обсипваше с безброй телефонни позвънявания и есемеси. Тя не му отговори нито един път, бе твърдо решена да спази обещанието си. Майка й, както винаги, бе успяла да я убеди в правотата си. Обаче Лили не бе сигурна дали ще издържи да не вижда любимия си цели три месеца. Чудеше се дали чувствата му към нея няма да охладнеят.
На следващия ден, след като Лили бе докарана вкъщи с частна линейка от болницата и настанена в ортопедичния хамак, който бе монтиран над леглото й, Николай се появи на вратата. Настояваше да влезе. Майката на Лили, разбира се, не го пусна. Тя започна да го убеждава, че Лили е заминала за Англия.
– Тя защо не си вдига телефона? – настоя Никола. – Ако съм я обидил с нещо, готов съм да падна на колене пред нея и да я помоля за прошка. Макар че последния път, когато се видяхме, всичко изглеждаше наред…
– Ще ти се обади, когато се прибере. След около три месеца. Не ти е сърдита. Просто по спешност замина за чужбина.
– Какво ще прави там?
– Това са лични работи, не е твоя работа.
– И не иска да се чуваме?
– Не й е до теб в момента, разбери.
– Намерила си е друг?
– Не, не си е намерила друг, така че се успокой.
– Тя нали е добре.
– Добре е, всичко е наред.
Лееща сълзи, Лили слушаше какво си говорят двамата и й идеше да извика Никола при себе си, но нямаше кураж да се опълчи на майка си. Сърцето й се късаше от мъка. Накрая си каза, че след няколко месеца всичко ще се нареди и че просто трябва с воля да преодолее този тежък период. Успокояваше я единствено настойчивостта на Никола, която тя възприемаше като знак за силна привързаност. „Скоро пак ще се съберем, да.”
Никола продължи да досажда на майка й, докато един ден тя не го заплаши, че ще повика полиция. Младежът си тръгна намусен, с наведена глава, и повече не позвъни на вратата им. Лили се остави на грижите на всеотдайната си майка, твърдо решета да си стъпи на краката възможно най-бързо. През деня мислеше за Никола, през нощта го сънуваше.

***

Месец и половина след инцидента Лили успя с нечовешки усилия, подкрепяна от майка си, да се изправи и да направи няколко плахи крачици. После продължи да се раздвижва под инструкциите на рехабилитатор и вече успяваше да изминава къси разстояния, подпряна на патериците си. Краката не я държаха и болката в таза все още не бе изчезнала, но като цяло възстановяването вървеше по план. Вярваше, че майка й скоро ще й позволи да се обади на Никола. Копнееше отново да го вземе в прегръдките си и отново да се любят, но вече много внимателно и контролирано, пък макар и с риск удоволствието да бъде накърнено в някаква степен.
Никола не се бе появявал от почти два месеца, но Лили вярваше, че не я е забравил, а просто чака търпеливо да изтече срокът, поставен от майка й.
Един ден, когато майка й бе отишла на гости у роднини, Лили реши да се поразходи навън. Това щеше да е първото й излизане след инцидента, но тя вече се чувстваше достатъчно стабилна на патериците и не се страхуваше, че може да падне. Смяташе да изненада приятно майка си, като й каже че вече може да се справя сама. Да, майка й със сигурност щеше да се зарадва.
Паркът я омая с божествените есенни цветове, спокойствието и свежия въздух. Лили крачеше бавно по покритата с нападали листа алея и попиваше жадно с очи всичко около себе си. Патериците й потракваха ритмично, а отмалелите й от дългото обездвижване крака като че ли с всяка изминала минута набираха сила. Тежестта в прасците и бедрата постепенно се стопяваше. Скоро, съвсем скоро щеше да се обади на Никола, да му разкаже всичко и да го помоли за прошка. Той беше добър човек, щеше да разбере.
– Лили? – подвикна някой зад гърба й. Тя се обърна. Никола. Стоеше на десетина метра зад нея и я поглъщаше с жадния си взор. Трепереше. Беше бял като платно, но очите му грееха от вълнение.
– Никола?
– Лили, какво се е случило? Тези патерици? Пострадала си? Кога? Как?
– Сложно е за обясняване, Ники. Но аз всичко ще ти обясня, след малко, когато мама се прибере.
– Защо постъпи така с мен? Къде сгреших, кажи?
– Не си виновен, Ники. Не си виновен.
– Значи не си била в Англия?
– Не, тук бях през цялото време. А ти какво правиш в парка?
– Често наминавах оттук, надявах се да те видя.
Никола изглеждаше напълно объркан.
– Аз те обичам – промълви той предпазливо.
– Аз също те обичам.
Лицето на Никола грейна. Той се приближи с вдървена походка, плъзна ръцете си около талията на Лили и впи устните си в нейните. Горещата целувка разпали емоциите им. Патериците паднаха и Лили увисна тежко в прегръдката на любимия си. Продължиха да се целуват, шепнейки нежни слова. Ники приведе силното си тяло напред в опит да се притисне колкото се може по-силно в Лили. Засмука шията й.
Секунда по-късно гръбнакът на младата жена се огъна леко, но това леко огъване бе достатъчно два от лумбалните й прешлени да се строшат с остро изпукване. Лили изписка и се сгърчи от ужас и болка под учудения поглед на Николай, който нямаше никаква представа какво е причинил. В унеса си на безумно влюбен той дори не бе чул гадното изщракване.
– Лили, заболя ли те нещо?
– Всичко е наред, ти не си виновен, не си виновен – проплака с треперлив глас Лили, мъчейки се да сдържи напиращите сълзи.
Тогава Лили осъзна, че не може да помръдне краката си, всъщност не ги чувстваше изобщо, сякаш бяха отделени от тялото й.
– Лили, защо се отпусна така? Какво става?
– Ти не си виновен, не си, не си…
Никола положи внимателно прекършената си приятелка на асфалтовата алея и се развика за помощ. Насъбраха се хора, някой извика линейка. А Лили лежеше в неестествена поза, зареяла тъжните си очи във феерията от падащи жълти листа.


Публикувано от anonimapokrifoff на 12.11.2015 @ 21:49:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:28:53 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Чупливата Лили" | Вход | 5 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Чупливата Лили
от Elling (mizzzantrop@abv.bg) на 12.11.2015 @ 23:32:52
(Профил | Изпрати бележка)
Офффф, ужасно е! Не, не разказът - той е страхотен, но нещо много реално го приех. Чак ми се стори, че си сецнах кръста...брррр
Поздрави!


Re: Чупливата Лили
от malovo3 на 13.11.2015 @ 09:48:22
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен разказ!
Поздрави!


Re: Чупливата Лили
от suleimo на 13.11.2015 @ 11:12:19
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса си...дори много!
Тук имаше повече емоция, повече история, повече драма.
И финала си го биваше!


Re: Чупливата Лили
от Caniko на 13.11.2015 @ 15:07:03
(Профил | Изпрати бележка) http://caniko-cania.blogspot.com/
Силно въздействащ разказ!
Поздравления за сюжета и за талантливо написаната творба!
:-)))


Re: Чупливата Лили
от somebody на 14.11.2015 @ 22:43:54
(Профил | Изпрати бележка)
Все очаквах на финала героите да са кукли, а то............ Бива те :)