Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 581
ХуЛитери: 5
Всичко: 586

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХвърчило
раздел: Разкази
автор: jitanosten

- Казваш, че си малка за мен? И защо? Защото съм се родил някакви двайсетина години преди теб? Та това е просто смешно! Какво са годините, момиче? Знаеш ли?
- Знам!
- Нищо не знаеш!
- Знам, аз!
- Добре! Кажи, какво са двайсет години, в сравнение с една истинска любов!
- Истинска любов е само твоята и то, докато легнеш с мен! После вече няма да съм ти интересна и двайсетте години ще ти натежат. Ще започнеш да си търсиш оправдания, за едно или друго. Ще започнеш да ме ревнуваш, да ми устройваш скандали и това, заради което сега напираш, накрая ще ни раздели! Вече няма да ме желаеш като сега и това ще те кара да се чувстваш слаб и уязвим. Мъжкото ти его няма да го допусне, затова виновна ще изляза аз. Кажи, защо трябва да си причиняваме всичко това? Има ли смисъл?
- В тези неща смисъл не се търси! Ти или искаш някого или не! И за спането не си права! Никога няма да ми омръзнеш, защото те искам! Сега те искам, утре ще те искам и докато съм жив пак ще те желая! Годините тук са без значение! Годините са просто житейски опит и стаж, нищо друго!
- А когато след пет или десет години тялото ти просто престане да ти се подчинява? Как ще ме любиш тогава? Само с мерак не става!
- Става, момиче! Става! Ако не мога, ще платя на друг да те люби и пак ще те направя щастлива! Повярвай ми!
- Да, бе! Голяма любов е твоята! Друг да ме люби решил, че и да му плаща за това! Прощавай, ама това си е чиста перверзия! Как не те е срам, да говориш такива глупости?
- От нищо не се срамувам, защото бих направил всичко, да бъдеш моя!
- В смисъл, да преспиш с мен!
- Едното не изключва другото!
- Добре! Да речем, че го направим! А после? Къде ще отидат всичкият ти огън и жар, след като си постигнал целта си? Ще ме накараш да се чувствам като глупачка и да съжалявам за стореното!
- Няма! Ще те искам всеки ден, докато …..!
- Докато, …. какво?
- Докато ми родиш син, а после дъщеря! После още и още, докато станем едно голямо и весело семейство! Докато започнеш да ме искаш, както аз искам теб сега!
- Лелеее! Ти си голямо хвърчило, бе! Такъв като теб не съм срещала! Вярно, аз все уцелвам най-откачените мъже на земята, но ти биеш всички по лудост! Много си старомоден, да знаеш! Отдавна никой мъж не сваля жена така!
- А аз не те свалям! Аз те качвам, момиче! Качвам те до звездите, до слънцето в моите очи! Ти си най-високо, да знаеш! Друга жена на толкова високо няма за мен!
- Признавам, че си толкова архаичен, та чак започваш да ставаш интересен! Сякаш играеш в театър! Толкова се вживяваш за ….. едно чукане! Аз и без всичките тия приказки пак щях да се навия, щото си ми симпатичен, по някакъв начин. Но ти прекали и започвам да се замислям!
- За какво?
- Амиии…..! Ще преспим двамата и после като се лепнеш …..! Няма откачане! А и деца искаш! И то много! Луда работа! Как ще живея с хвърчило като теб? Погледа ти все в небето ще е забит и какъвто вятър те завее, натам ще хвърчиш! Право да ти кажа, струваш ми се много стар и много опасен! Сега, като се замисля излиза, че си с цели двадесет и седем години, по-възрастен от мен! Това е ужасно голяма разлика!
- Всъщност, е в твоя полза, защото другите жени няма да ме интересуват! Ще ти бъда верен и ще искам само теб!
- А аз дали ще ти бъда вярна? Само теб ли ще искам или ще се заглеждам по младите самци? Много измислена ми се вижда тази история! Аз съм свободна жена и сама определям, с кого да бъда и с кого не! Струва ми се неразумно, да се обвързвам с теб! Макар да съм на тридесет и шест, все още не съм се отписала, човече! Има много самотни жени на моята възраст! Защо не си потърсиш някоя друга? Я се огледай за някоя млада циганка! Те раждат по много деца и не са много придирчиви.
- Така ли мислиш? Че ми трябва просто жена, за да ми роди деца, пък дори да е циганка да е? Че търся млада жена, за тази работа? Че точно ти, с точно твоите очи, твоите устни и ръце нямате никакво значение? Че аз просто съм тръгнал на пазар за жена?!
- А не е ли така?
- Знаеш ли момиче? Може и да съм сгрешил! Виждаш ли, как от годините и житейския опит няма полза, щом човек може да сгреши в преценката си за някого? С теб май бяхме до тук! Жалко! А нещо отвътре тъй ме пареше, че си точно ти, че не бива да се разминаваме ….!
- Хайде, сега! Пак го удари на поезия и театър! Кажи, къде ще ме водиш за тая нощ! Вече казах, че съм ти навита!
- Да! Да! Да! ….. Обаче аз нещо се развих, да ти кажа! Никъде няма да ходим двамата! Тръгвам си и то веднага, защото си нямам вяра! Ако остана още малко с теб, като нищо ще се подам на изкушението! Чао, красавице и ме забрави час по-скоро!
- Чакай! Къде скочи? Чакай, бе човек! Аз просто така си приказвам! Иначе ми харесваш!
- Чаооо!
- Гледай сега, как изхвърча на момента! Направо … хвърчило! А толкова ми харесваше …..!


Публикувано от Administrator на 28.10.2015 @ 15:33:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   jitanosten

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 23:45:15 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Хвърчило" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хвърчило
от Markoni55 на 28.10.2015 @ 17:06:04
(Профил | Изпрати бележка)
Няма угодия....хубава история..


Re: Хвърчило
от jitanosten на 28.10.2015 @ 18:17:22
(Профил | Изпрати бележка)
Прототипът ми е приятел и е на 63 години! :)

]


Re: Хвърчило
от malovo3 на 28.10.2015 @ 17:44:31
(Профил | Изпрати бележка)
Прекрасен разказ!
Попитали един като твоя герои:
– Ти сега, като си на шестдесет години а жената е на четиридесет и пет ще можеш ли да правиш секс?
–Да разбира се!
– Но след пет гадини ти ще си на шестдесет и пет, а тя на петдесет. Тогава?
–Че, кой прави секс с петдесет годишни жени!


Re: Хвърчило
от jitanosten на 28.10.2015 @ 18:18:02
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно вярно! :)

]


Re: Хвърчило
от suleimo на 01.11.2015 @ 08:22:55
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде сега...никой не искал да спи с 50 годишните жени.
30 годишните мъже въобще нямат подобни бариери. Техните причини да не ги описвам, че цял разказ ще стане :)
А относно твоят герой, се вижда, че е широко скроена душа, знае и може...по един или друг начин. А защо не се насочи към някоя наборка. Сега жените са поддържани, спортуват, активни са, сексуално освободени, комплимент за всеки мъж :)