Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 878
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 882

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: mariq-desislava
:: pinkmousy
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍàøåòî
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: weliw

„Àêî èñêàø äà ðàçáåðåø êîå å òâîå, ïóñíè âñè÷êî – òâîåòî ùå îñòàíå ïðè òåá.” Èëè ùå ñå âúðíå – â äðóãà èíòåðïðåòàöèÿ íà òàçè ñåíòåíöèÿ. Å òîâà „ùå ñå âúðíå” âå÷å å íàäåæäàòà, êîÿòî ïî ìîåìó ñè å äÿâîëñêà ðàáîòà. Äà ñå íàäÿâàø íà íåùî, êîåòî íå çàâèñè îò òåá è ÿ ñòàíå, ÿ – íå. Ãàäíî î÷àêâàíå ñ 50%-îâ óñïåõ. Èë øå ñòàíå, èë íåìà äà ñòàíå.
Òúïî è ãëóïàâî. À å òàêîâà, çàùîòî ñå îñíîâàâà íà æåëàíèåòî íè äà ñòàíå. Àêî ïóñíåì íåùîòî â ìèð è ñè îñòàíåì â ìèð, ñâîáîäíè îò ìåðàöè, òîãàâà íÿìà î÷àêâàíå – íÿìà ãàäîñò. Âñè÷êî å äîáðî, êîãàòî å â ìèð. Êàêâîòî äîéäå – òî ùå å . À çà ëèïñàòà íà ìèð ðàáîòè ñòðàõúò. Ñòðàõ îò òîâà, ÷å íÿìà äà ïîëó÷èì æåëàíîòî. Íå ÷å ñòðàõúò ùå íè ãî îñèãóðè èëè ïúê àêî óñïåå äà íè ãî äàäå íÿìà äà å âúâ âèäà, îò êîéòî íàèñòèíà ñå íóæäàåì. Ñòðàõ îò ñúñòîÿíèåòî, â êîåòî ùå ñìå, êîãàòî ñìå ëèøåíè îò íàøåòî æåëàíî. È ê’âî? ...ß ïî-äîáðå äà ñè íàâëå÷åì ñèëàòà íà ñìåëîñòòà çà äà ïðèåìàìå æèâîòà òàêúâ, êàêúâòî å è äà áúäåì òîâà, êîåòî ñìå áåç íàøèòå æåëàíèÿ è íàøèòå ñòðàõîâå. Æåëàíèÿòà è ñòðàõîâåòå íè èçðàçÿâàò íàøàòà ñëàáîñò. Ñëàáîñò è áåçäåéñòâèå. Æåëàíèÿòà è ñòðàõîâåòå ñà íàøàòà ëåíîñò. Ëåíîñò è î÷àêâàíå. Òå èìåííî íîñÿò ñòðàäàíèåòî. Íàøèòå æåëàíèÿ è ñòðàõîâå ñà íàøèòå áîëåñòè. Äà ñòå âèäåëè äåéíè è àêòèâíè õîðà äà áîëåäóâàò? Ðàçáîëÿâàò ñå, êîãàòî ñå ñïðàò â î÷àêâàíå. Äîêàòî ñïèðàíåòî çà ïî÷èâêà íå å áîëåñò – òî å çäðàâå. Èìà ðàçëèêà.
Æåëàíèå,ñòðàõ è áåçäåéñòâèå – åòî ÿ òðîéêàòà, îñèãóðÿâàùà ñòðàäàíèÿ è áîëåñòè. Íà êîéòî ìó õàðåñâà – äà ñè ÿ ïàçè! Â êîìïëåêò.
...Äà îñâîáîäèì âñè÷êî, êîåòî å ïðè íàñ. Êîåòî å íàøå – òî ùå ñå âúðíå. Íåçàâèñèìî îò òîâà äàëè ãî æåëàåì. Çàùîòî ñå âðúùàò è íåùà è õîðà, êîèòî íå ñìå æåëàëè. Íî ñå âðúùàò. Åìè íàøè ñà – çàòîâà ñå âðúùàò. ßâíî èìà óðîöè, êîèòî íå ñìå óñâîèëè – çàòîâà ñà íàøè. Âðúùàò ñå è òàêèâà, êîèòî æåëàåì. Äîáðå ñà äîøëè! Íî ÷åñòî ñëåä âðåìå ñå îêàçâà, ÷å íàøåòî æåëàíî íå íè íîñè î÷àêâàíàòà ðàäîñò, à íîâè íåïîäîçèðàíè ñòðàäàíèÿ. Òúé ÷å, îêàçâà ñå, æåëàíèåòî å èçìàìíî. Èçìàìíî å, òúé êàòî íå å ðîäåíî îò ïîêîÿ, à îò íÿêàêâà ñòðàñò. Ñòðàñòòà å îáðàòíîòî íà ïîêîÿ.
Ñàìî ìèðúò è ïîêîÿò ñà èñòèíñêè è èñòèíñêè íàøè, ñòèãà äà íå ãè ïðåíåáðåãâàìå. Êîåòî íå îçíà÷àâà áåçäåéñòâèå. Âèíàãè, êîãàòî äåéñòâèåòî íè çîâå íå áèâà äà ñå êîëåáàåì è äà îòëàãàìå. Êîãà íè çîâå ëè?  ñúñòîÿíèå íà ïîêîé òîâà çíàíèå å ÿñíî è óáåäèòåëíî.  ñúñòîÿíèå íà ïîêîé íà óìà è åìîöèèòå íåîáõîäèìîñòòà îò äåéñòâèå å íåñúìíåíà è íè âäèãà îò ïîêîÿ âúâ ôèçè÷åñêàòà àêòèâíîñò. È òîãàâà äåéñòâàìå. Ôèçè÷åñêîòî äåéñòâèå å íàé-ïðîäóêòèâíî, êîãàòî åìîöèÿòà å â ïîêîé. Òîãàâà ïîáåæäàâàìå.
...À òîâà, êîåòî ñå âðúùà ïðè íàñ äîáðå å äîøëî! Çàùîòî å íàøå!


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 17.10.2015 @ 17:08:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   weliw

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 21:45:05 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Íàøåòî" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íàøåòî
îò malovo3 íà 17.10.2015 @ 18:01:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
" Âèíàãè, êîãàòî äåéñòâèåòî íè çîâå íå áèâà äà ñå êîëåáàåì è äà îòëàãàìå"
Ñêà÷àìå ñìåëî.
Ïîçäðàâè!