Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 874
ХуЛитери: 3
Всичко: 877

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВиктория
раздел: Разкази
автор: liulina

Виктория момиче на фантазията ...
В очите на всеки пилот се забиваше като карфица образа на тази жена,толкова силен образ ...
Най - странното беше,че я помнеха през поколенията,от както самолетите прекосяваха небесната шир,всеки пилот имаше спомени от своята Виктория.
Не просто Виктория,а един и същи образ се ваеше като скулптура и изчезваше като дим,преди да се появи отново със силата на бедствие.
Всеки единмъж,който имаше пилотски способности можеше да разкаже с подробности за срещата си с Виктория,така направи и дядо Ставри,той събра внуците край себе си в коледната вечер и започна да разказва истории от времето когато облаците бяха на една линия с погледа му.
- ... и така -прокашля се той и започна - беше студен и мрачен мартенски следобед,чакахме в кафето на пилотите за новата смяна,полет до Германия,когато пред кафето се чу силен трясък,всички наизлязохме за да видим какво е станало.А там под куфари и чанти лежеше най - красивата жена която съм виждал ... моята Виктория.
Аз се затекох и я поръсих от една чаша с вода...тя отвори големите си кафеви очи и в тях видях себе си бях толкова спокоен.Пожелах я ... исках да завоювам сърцето и ... за първи път се влюбвах от пръв поглед в жена,тя ми се усмихна и проговори:
- благодаря ... не знам какво ми стана,но не се чувствам много добре.
- Имате ли нужда от лекар? - попитах я съобразително.
- Не,не благодаря,всичко е наред,просто ниско кръвно.Ще ми помогнете ли да стана за да стигна до изходаза Германия.
- Да разбира се,Ставри вашият пилот,на услугите ви прекрасна госпожице. - казах аз шеговито,защото исках да видя отново прекрасната и усмивка.
Тя ниастина се усмихна и ми отговори:
- Виктория ... вашия проблемен пасажер...ако можех да не съм ви в тежест...
аз имам ниско кръвно отдавна,често ми се случва да припадам,но ми се налага да пътувам отивам в Германия по работа и нямам друг избор.
- Не се притеснявай Виктория,аз ще се грижа за комфорта по време на пътуването.
- Още веднъж благодаря!!!
... и така аз и помогнах да се настани удобно,постоянно пращах при нея стюардесите си да и угаждат с удоволствия я глезех да стана по близък с тази жена.
Пристигнахме на летището Цюрих,аз побързах да и помогна с багажа,оставяйки довършителните работи на помощник пилота,тя отново ми благодари и после на разяла аз и поисках телефон и я помолих за среща ,а тя се обърна погледна ме загадъчно,после ме целуна и аз загубих съзнание.
Свестих се в болницата,там ми казаха,че съм получил силно натрявяне със токсини и че на устата съм си имал кръв, която не е моя.Тогава започнаха сънищата,сънувах Виктория сънувах,че ме вика,сънувах я гола,сънувах,че я любя,а сутрин когато се събуждах на устните ми имаше кръв, а до мен завивките меришеха на нейния парфюм.Не можех да споделя с никого какво преживявам защото никой нямаше да ми повярва.
Започнах да ставам трескав и мълчалив,по тялото ми се появиха загадъчни драскотини,станах разсеян и допусках грешки,чувствах се недоспал и сякаш някой изпиваше енергията ми.
Отидох на психоаналитик,а той ми каза,че синдрома Виктория е познат в практиката и че всеки втори пилот страда от него.
Препоръча ми да изневеря на Виктория във фантазията си и тя щяла да изчезне аз започнах да се мъча да си представя ,че любя друга жена,ноне се получаваше и като ,че ли Виктория ми се присмиваше.
Намесих дори друга жена в сънищата си,но Виктория ми отмъсти жестокоза това,на следващата сутрин по корева си имах разрязване и трябваше да постъпя в болница за да ме зашият.Разбрах, че Виктория е демон.
Станах набожен и един ден реших да глътна метелно кръстче заящото ми се присъни,че като глътна метално кръстче,Виктория ще се стопи.
Дойде вечерта,отново сънувах ...Виктория събличаше бавно прозвачните си дрехи,гърдите и големи и красиви се показваха пред мен,лицето и прекрасно изглеждаше толкова невинно,фигурата и нежна и тънка извикваше у мен съвършенство,страшното дойде,тя се приближи бавно към мен ивпи устните си в моите.Аз изтръпнах и всичко ме заболя сякаш ме прободоха с нож.Замериса ми на сяра и видях как тя влиза в тялото ви като дим...това се случваше от една седмица ... след което чувах от приятелите си ,че са ме виждали посред нощ в най - долнопробните кръчми ,а аз не помнех да съм ходил никъде,макар сутрин да се събуждах с главобалие и леконравна жена до себе си...стана страшно изведнъж аз усетих,че в тялото ми сме двама и започна битка,аз забодох кръста койтобях глътнал в нейната душа и в мен се чу невероятен писък ... след което спах като къпан ...
От тогава вече никога не сънувах Виктория...надявах се никога да не я срещна ...
Е това е ...деца.
Те бяха заспали ...


Публикувано от mmm на 06.12.2004 @ 10:44:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   liulina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:42:47 часа

добави твой текст
"Виктория" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Виктория
от 4onika (beastofprey@all.bg) на 06.12.2004 @ 11:56:01
(Профил | Изпрати бележка)
Това е Любовта ...
понякога невъзможна,
понякога демонска
или може би страстна ...
може да убие или съживи!
Тя живее дори и след смъртта!
Важно е как ще живеем с Нея до смъртта ......

:)