Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 758
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 761

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏëàæúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Kateto

Ïåòèìà äóøè åäíîâðåìåííî îñòàâèõà ïåòòå ñè êíèãè íàïðàâî âúðõó ãîðåùèÿ ïÿñúê. Áåç äà ïðîìåíÿò ïîçèòå ñè âúðõó íàìà÷êàíèòå õàâëèè, ïîïèïâàéêè áàíñêèòå ñè, ñå âòîðà÷èõà âúâ âúëíèòå. Òàì, ñúâúðøåíî ãîëè è ñúâúðøåíî ñàìè ñå öåëóâàõà ìîì÷å è ìîìè÷å. Òå äîéäîõà ìàëêî ïðåäè òîâà è íèêîé íå èì îáúðíà âíèìàíèå. Òîé, ïî÷òè êîìè÷åí, ñ áóéíàòà ñè êúäðàâà êîñà è øèðîê ÷åðåí ïàíòàëîí, ñâëå÷åí íà õúëáîöèòå ìó êàòî íà ìîíàõ îò Øàî Ëèí.
Òÿ, ñ îáðúñíàòà ãëàâà, ñúâúðøåíî èçâàÿí ÷åðåï è íåáðåæíà áàñìåíà ðîêëÿ íà ñèòíè öâåòÿ. Âúðõó òÿñíàòà èâèöà, êîÿòî ðàçäåëÿøå ñëàäêàòà âîäà îò ìîðåòî, òå íàáúðçî íàõâúðëÿõà äðåõèòå ñè è áàâíî, ìíîãî áàâíî, ñÿêàø íàîêîëî íÿìàøå íèêîãî, õâàíàòè çà ðúöå òðúãíàõà êúì âúëíèòå. Ãëàäêèòå é ãúðäè, íàëåòè è îáëè, è äâåòå ïîëîâèíè íà ìúæêèÿ çàäíèê îïèñâàõà êðúãîâå âúâ âúçäóõà è ñÿêàø äîïúëíèòåëíî îçàïòÿâàõà â ïðèìêèòå ñè âðåìåòî, êàòî íà çàáàâåí êàäàíñ. Ñëúíöåòî ñïðÿ äà äèøà è íà ïëàæà ñòàíà òèõî è íàïðåãíàòî, êàêòî ïðåäè ëÿòíà áóðÿ.
È òîãàâà ïåòèìà äóøè åäíîâðåìåííî îñòàâèõà ïåòòå ñè êíèãè íàïðàâî âúðõó ãîðåùèÿ ïÿñúê. Áåç äà ïðîìåíÿò ïîçèòå ñè âúðõó íàìà÷êàíèòå õàâëèè, ñå âòîðà÷èõà âúâ âúëíèòå.
Òå ñå îáúðíàõà êúì áðåãà – ñúâúðøåíèòå èì òåëà ñå î÷åðòàõà â êîíòðàæóð íà ôîíà íà îñâåòåíèÿ õîðèçîíò. Äîêîñâàõà ñå íåæíî, ïðåãðúùàõà ñå, òè÷àõà âúâ âîäàòà, ïàê ñå öåëóâàõà. Ñìåõúò é, îò÷åòëèâ è ìàëêî ïî ìúæêè ãúðëåí, îòåêâàøå çàåäíî ñ âúëíèòå, êîèòî ñå ðàçáèâàõà â òîçè íàæåæåí, þæåí ïëàæ. Çà äà ÿ ðàçâåñåëè îùå, òîé çàïî÷íà äà ïðàâè ñàëòà âúâ âîäàòà. Êîãàòî çàäíèêúò ìó ñå îáðúùàøå âúâ âúçäóõà, òÿ ñå çàëèâàøå îò ñìÿõ ïðè âèäà íà ñíîï÷åòî ìîêðè êîñìè, â êîèòî ñëúíöåòî ñå ïðúñêàøå íà êàï÷èöè. Òîé ïàê ÿ öåëóâàøå è ïîãëúùàøå – ñèãóðíî å ïîãëúùàë, ñîëåíàòà âîäà îò óñòíèòå é.
Æåíèòå íà ìúæåòå, îâëàæíåëè îò òîëêîâà ëþáîâ, íÿìàõà âðåìå äà ãè ñðú÷êàò, çà äà íå ãëåäàò. Ìúæåòå íà æåíèòå, çàáðàâèëè, ÷å èìàò ïîëîâèíêè, ïðîñòî ïîïèâàõà îíàçè ãîëîòà, áåçìúëâíè è ñ íàòåæàëè äîëíèöè.
Òîé âå÷å ÿ íîñåøå íà ðúöå, òÿ ïëèñêàøå âîäà âúðõó íåãî è ñå ïðåãðúùàõà è ñëèâàõà êàòî äâåòå ïîëîâèíè íà åäíî è ñúùî ñëúíöå. Îò ðàçñòîÿíèå, áåç äà ïîñòàâÿ ðúêà âúðõó ìîêðèÿ é âåíåðèí õúëì, áåç òÿ äà äîêîñâà àíòè÷íî âåëè÷åñòâåíèÿ ìó ïåíèñ, äâàìàòà ñå ëþáåõà òàêà, âñå åäíî áÿõà Àäàì è Åâà íà òîçè çàòúíòåí è íàæåæåí þæåí ïëàæ.
À òàì, íà ñóøàòà, íàé-òðóäíî áåøå äèøàíåòî. Íèêîé íå èñêàøå äà èçïóñíå è ñåêóíäà îò ñëó÷âàùîòî ñå ñðåä âúëíèòå. Äèøàõà íà ïðåñåêóëêè, òðóäíî ïîåìàõà âúçäóõ è ãî èçïóñêàõà òîëêîâà ãîðåù, âñå åäíî íà ïÿñúêà íå ëåæàõà õîðà, à îãíåäèøàùè äðàêîíè. À äâàìàòà, ñúâúðøåíî ãîëè è ñúâúðøåíî ñàìè íå ñïèðàõà äà ñå öåëóâàò. Ïðîäúëæèõà è äîêàòî âúðâÿõà ìíîãî áàâíî, ñÿêàø íàîêîëî íÿìàøå íèêîãî, õâàíàòè çà ðúöå êúì òÿñíàòà èâèöà, êîÿòî îòäåëÿøå ìîðåòî îò ñëàäêàòà âîäà. Ãëàâèòå ãè ñúïðîâîäèõà è ìúë÷àõà, äîêàòî òÿ, ñ îáðúñíàòà ãëàâà è ñúâúðøåíî èçâàÿí ÷åðåï íàõëóçâàøå íåáðåæíàòà ñè áàñìåíà ðîêëÿ íà ñèòíè öâåòÿ. Òîé ñ áóéíàòà ñè êúäðàâà êîñà ïàê ñòàíà ïî÷òè êîìè÷åí êàòî èçäúðïà äî õúëáîöèòå ñè øèðîêèÿ ÷åðåí ïàíòàëîí.
Öàðñòâîòî â ïðèêàçêàòà ñå ñúæèâèëî, êîãàòî ïðèíöúò öåëóíàë ñïÿùàòà êðàñàâèöà. Òàêà è ïëàæúò çàæóæà, îùå ïî-íàæåæåí, êîãàòî ìîì÷åòî è ìîìè÷åòî ñè òðúãíàõà. Ïåòòå êíèãè îñòàíàõà äà ëåæàò íàêðèâåíè âúðõó ãîðåùèÿ ïÿñúê.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 09.07.2015 @ 11:27:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Kateto

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 13:24:28 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïëàæúò" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.