Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 543
ХуЛитери: 4
Всичко: 547

Онлайн сега:
:: Oldman
:: StudioSD
:: pastirka
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖената-Тайна(на Надя)
раздел: Други ...
автор: Pandora

Конферансието, което обявява номерата и трупите в цирка:
"Драги зрители, щастливи сме да Ви представим световно известната, НЕповторимата и ЕДИНСТВЕНА - НЕописуемата ЖЕНА ТАЙНА!!! Аплодисменти за ЖЕНАТА-ТАЙНА!!!"

(Оркестъра засвирва тържествен марш. Следват фойерверки, сценични пироефекти, пушек и сценична мъгла. А след това нищо. Празно. Само оркестъра продължава да свири напрегната музика, както при много рискована циркова акробатика на трапец.)

Публиката ръкопляска силно. Родителите повдигат децата си, за да могат да видят ЖЕНАТА ТАЙНА. Няколко зрители с по-слаби нерви припадат от напрежението.

Конферансието продължава:
"Драги зрители, скъпи любители на цирковото изкуство, това е ТЯ! Представяме Ви ЖЕНАТА ТАЙНА в цялото нейно величествено и тайно съвършенство!"
(конферансието сочи с пръст към празния въздух пред него)
"Единствената и неповторима ЖЕНА ТАЙНА!
Тя е толкова потайна, че никой, никога не я е виждал, никой не знае как изглежда, и изобщо никой не знае абсолютно нищо за нея!!! Сега тя ще Ви представи своят НАЙ-ТАЕН цирков номер! Специално за вас драги зрители!
Този номер е толкова ТАЕН, че никой нищо не знае за него. Думите, драги зрители, не могат да опишат колко е ПОТАЕН тайният номер на ЖЕНАТА ТАЙНА!!!
Защото той е ТАЕН! Просто няма по-ТАЙНА жена от ЖЕНАТА ТАЙНА драги зрители!!! По целият свят!"
(оркестъра свири туш, светлините на прожекторите се приглушават, на
арената се създава напрегната, опасна атмосфера, в цирка настъпва потаен полумрак! И изведнъж се включва спот прожектора, който ярко осветява ЖЕНАТА ТАЙНА. (Но тя естествено не се вижда, защото е ТАЙНА) Конферансието гледа с благоговение ЖЕНАТА ТАЙНА (която не се вижда)

Зрителите изпадат в напрегнато очакване на невероятния ТАЕН номер! В цирка настъпва драматична тишина, в която се чуват само напрегнатите чинели на оркестъра, засилващи още повече напрежението!

(На арената се изливат потоци сценични пушеци, спот прожектора променя цветовете си и ярко осветява ЖЕНАТА ТАЙНА)

ТЯ се концентрира, извършва няколко тайни, медитиращи движения. Тайно си поема дъх. Напряга всичките си тайни сили. Концентрира се. Концентрира се... Концентрира се тайно...
И изведнъж, без никакво предупреждение, ЖЕНАТА ТАЙНА изпълнява своят невероятен, неописуем и единствен по рода си ТАЕН НОМЕР!!!

Изпълнява го виртуозно, без никакво колебание или грешка. ТАЙНИЯТ НОМЕР е просто перфектен!!! Тя знае че има талант за тайни! Уверена е в себе си, и в своите тайни сили! ЖЕНАТА ТАЙНА триумфира!

(Оркестъра избухва в тържествена музика. Грандиозни фойерверки и сценични пироефекти заливат арената със светлини и огън. Лазерни ефекти и холограми осветяват покрива на цирковия купол. Включват се всички
прожектори и заливат арената със светлина!)

Публиката изпада в екстаз!!! Хората стават на крака и аплодират ЖЕНАТА ТАЙНА. Конферансието не успява да си каже репликите! Зрителите хвърлят ТАЙНИ букети цветя, които засипват сияещата ЖЕНА ТАЙНА. Тя тайно изглежда уморена от изпълнението на своя ТАЕН НОМЕР. Но това не се вижда от никой, защото
всичко е ТАЙНА (и нищо не се вижда изобщо) ЖЕНАТА ТАЙНА се покланя тайно и прави тайни реверанси.

(Директора на цирка се усмихва доволно от прозореца на офиса си, който е високо над арената, и мислено се поздравява за тайния договор, който е сключил със ЖЕНАТА ТАЙНА за тригодишен период, включващ тайно
заплащане, и много тайни клаузи.)

ЖЕНАТА ТАЙНА, тайно напуска арената, изпратена от бурните аплодисменти на публиката.
Поредния грандиозен успех на нейния ТАЕН НОМЕР.
Никой нищо не е видял - ТАЙНИЯ НОМЕР е тайна!

Конферансието успява да си поеме дъх и казва:
"Това беше грандиозния ТАЕН номер на ЖЕНАТА ТАЙНА, драги зрители! А сега продължаваме със Невероятните, Двуглави сиамски близнаци, които гълтат огън..."
И цирковата програма продължава... Зрителите вече забравят тайния номер на ЖЕНАТА ТАЙНА...

А тя, в този момент, зад кулисите тайно се усамотява в тайната си гримьорна.
Сваля грима си пред огледалото. И тайно се натъжава. Застига я умората от изпълнението на тайният и номер. Усеща тежеста на напрежението от всички тези ТАЙНИ. Тайно си мечтае да дойде ден, в който вече няма да има тайни.
Когато вече няма да бъде световно известната ЖЕНА ТАЙНА, а просто едно обикновено момиче с големи очи.
Тези мисли малко натъжават ЖЕНАТА ТАЙНА. Тя тайно изважда чекмеджето на шкафа с огледалото за гримиране и го обръща с дъното нагоре. А там, скрит на дъното на чекмеджето има залепен таен плик със кокаин. ЖЕНАТА ТАЙНА го отлепва и тайно дори от себе си, сипва една линийка с треперещи пръсти.
Тайно изважда тънка сламка и тайно вдишва отровата. ЖЕНАТА ТАЙНА тайно изпитва вина.
След това се отпуска в стола си и две сълзи неусетно се спускат по бузите и.
Тайно.
ЖЕНАТА ТАЙНА прибира чекмеджето на мястото му. Но не скрива останалия кокаин
в тайника му. Тайни съмнения разкъсват мислите и.
Тя седи срещу огледалото и гледа отражението си съсредоточено. Този път действието на кокаина е много по-странно от обикновенно. Минало и бъдеще се размиват в едно. Изчезва разликата между спомени и планове. Този път, кокаина не я развеселява. Не носи екстаз и утеха. Този път е различно.
ЖЕНАТА ТАЙНА изважда едно писмо от таен обожател. Гледа го около минута без да вижда текста и прави нещо много странно:
Бавно изсипва всичкият останал кокаин върху писмото. На самата нея не и е ясно какво прави. Гледа как белият прах е засипал буквите. А после запалва хартията. Заедно с писмото изгаря и кокаина. ЖЕНАТА ТАЙНА е учудена. Тя има много писма. Може всеки ден да гори по едно.
Писмото догаря на шкафа. ЖЕНАТА ТАЙНА усеща някаква странна лекота в себе си. Усмихва се на изражението си в огледалото... Идва и да затанцува из гримьорната. А после се сеща за тайният договор, който е подписала със директора на цирка и се натъжава. Не може да си спомни всички тайни клаузи в договора. Но нещо я притеснява. Сяда на стола замислена. И изведнъж прихва да се смее с цяло гърло. Отмята главата си назад от смях и се смее до сълзи. Защото се е сетила че договора е ТАЕН и никой не знае за него. Никой не
знае за нея нищо! Та нали тя е ЖЕНАТА ТАЙНА. Тя е свободна!
ЖЕНАТА ТАЙНА бързо се преоблича във всекидневните си дрехи и вече не е ЖЕНАТА ТАЙНА а едно обикновено, усмихнато момиче.
Изтичва навън, далече от прожекторите на арената, далече от публиката, която вече я е забравила, далече от цирка...

Момичето тича към брега на морето под слънчевите лъчи. Косата и се вее като копринена пелерина зад нея. И това момиче е щастливо. Вече не е ЖЕНАТА ТАЙНА. Чувства се лека и ефирна. Само малко съжалява че повече няма да изпълнява своят ТАЕН номер. Но си казва че това не е болка за умиране.
То така или иначе никой никога не го е виждал този ТАЕН номер. Толкова е ТАЕН...

А останалата част от тази история е тайна...
;-)))


Публикувано от hixxtam на 04.12.2004 @ 00:46:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Pandora

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 15:29:04 часа

добави твой текст
"Жената-Тайна(на Надя)" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жената-Тайна(на Надя)
от sradev (sradev@wp.pl) на 04.12.2004 @ 04:22:02
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
taen [aragorn.pb.bialystok.pl] komentar


Re: Жената-Тайна(на Надя)
от jel (kopriva132001-all@yahoo.com) на 04.12.2004 @ 07:03:47
(Профил | Изпрати бележка)
Мног тайно,с много внушения,постави го на светлината.