Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 473
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 476

Îíëàéí ñåãà:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈç
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: bbobbibgbs70

ÇÀÏÈÑÊÈ ÎÒ ÇÀÒÂÎÐÀ

Äåí ÷åòâúðòè. ×àêàìå íà îïàøêà çà òåëåôîí ñ æåòîíè, êîéòî ñå ïîäñëóøâà. Òàêà ùå ïðîïóñíà ðàçõîäêàòà â çàòâîðåíèÿ äâîð íà ìðà÷íàòà ñãðàäà, íàðå÷åíà êàðå. Òàì å ïúëíî ñ òàòóèðàíè ìóòðè, êîèòî ñàìî ÷àêàò äà ãè ïîãëåäíåø è äà ñå çàÿäàò ñ òåá, íàïðàâî äà ñè èçÿäåø áîÿ, à óíèôîðìåíèòå ñå ïðàâÿò, ÷å íå âèæäàò íèùî.
Òðÿáâà äà ñå èçêúïÿ, àêî óñïåÿ , ÷å ìèðèøà íà âêèñíàòî êèñåëî çåëå.

Äíåñ èìàõ ãîëÿìà èçíåíàäà, êîÿòî íàêàðà ñúðöåòî ìè äà áèå êàòî áàðàáàíèñò îò õàðä - ðîê ãðóïà. Ïðè ìåí íà âèçèòà îò êâîòàòà ñè êàòî àäâîêàò äîéäå ëþáèìàòà ìè æåíà. Ñåäíà ñðåùó ìåí â îëþùåíî âëàæíî ïîìåùåíèå, íàðî÷åíî çà ñâèæäàíå. Äúëãî è âïåðåíî ñå ãëåäàõìå ìúë÷àëèâî â î÷èòå, äîêîñâàõìå ñè ïðúñòèòå è ñè ãîâîðèõìå áåçìúëâíî. Íå èçäúðæàõ è ñå ðàçïëàêàõ. Îòíÿêúäå áúðçî âëåçå ñòàðøèíà, èçâåäîõà ìå íà äâîðà, äèãíàõà ðúöåòå ìè è ìå ïðåòúðñâàõà. Äàäîõà ìè äðåãåð çà àëêîõîë è äðîãà. Ïîñëå ñúñ øóò â çàäíèêà ìå èçïðàòèõà äà ñå âðúùàì â êî÷èíàòà...

Îùå åäèí äåí ìèíà. Äîðè öèãàíèòå ñå îïëàêâàò, ÷å êëîçåòèòå ñà ïúëíà ñâèíùèíà, à îáùèòå êîôè â êèëèèòå íè âîíÿò óáèéñòâåíî. Ãîëÿì ïðîáëåì ñåãà. Öèãàðèòå â ëàâêàòà ñâúðøèõà, à òÿ å â ðåìîíò. Õàðòèÿòà çà öèãàðè – ïðåäèìíî âåñòíèöè ñå ïúëíè ñ âñÿêàêâè ïðàõîîáðàçíè áîêëóöè, äîðè íà÷óêàíè ñ êàìúê õëåáàðêè, ìóõè è ïàÿöè... Âñè÷êè èíäèàíöè / ðîìè / ñå ïîçíàâàò è ñà ðîäíèíè. Äàæå òîâà å ñåìåéíà ãîðäîñò - äà ñè â çàòâîðà, à æåíà òè äà å áðåìåííà, ìàëîëåòíà è âå÷å ïîíå ñ òðè äåöà... Ïðåçåðâàòèâè ëè – òîâà áèëî ïúëíà ãëóïîñò, ÷ëåíîâåòå èì íå èçïèòâàëè è ãðàì óäîâîëñòâèå ñ òåçè ãóìåíè áîêëóöè. Íà ìîé âúïðîñ, çàùî íå ñè íàïðàâÿò ñîáñòâåíà äúðæàâà íÿêúäå ïî ñâåòà, êîÿòî äà ñå êàçâà ïðèìåðíî – Öèãàíèÿ, è âñè÷êè ðîìè äà ñå ñáåðàò òàì, òå âêóïîì îòãîâàðÿò, à êîé ùå íè õðàíè , êîé ùå íè óïðàâëÿâà...

Äíåñ ðàíî ñóòðèíòà âñè÷êè ìîè ñúêèëèéíèöè – êàòî ìðàâêè ìå íàïàäíàõà îùå äîêàòî ñïÿõ. Áèë ñúì õàõî è ñúì ïðå÷èë íà íîðìàëíèÿò èì æèâîò. Ìúë÷à ñâèðåïî è ãëåäàì â åäíà òî÷êà. Ïàê ñúì ñå óíåñúë. Ñúáóäè ìå óäàð â ãëàâàòà ñ îáóâêà, ïîñëå øàìàð è þìðóê. Öÿëàòà áàíäà ñå íàõâúðëè âúðõó ìåí, ñëåä êàòî ìè ìåòíàõà åäíà ïðàøíà ÷åðãà. Ñíîùè èìàõ ñòðàøíè áîëêè â ñòîìàõà è ñå ðàçõîæäàõ íàñàì – íàòàì â òúìíèÿ ëàáèðèíò îò äâîéíè ëåãëà è çëîâîíèÿ. Òîâà áèë ãðåõúò ìè, à òå õúðêàõà êàòî çìåéîâå. Âðàòàòà ñêðúöíà ñ òåæúê óäàð è âñè÷êî óòèõíà. Ãëàâàòà ìè ùåøå äà ñå ïðúñíå îò ãíÿâ, ïàðåùî óñåùàíå è ñúðöåáèåíå...

Ïàê èìàõ ïîñåùåíèå îò äâàìà áëèçêè ìîè õîðà. Îò äâîéíèÿ ïëåò è ðåâà íà öèãàíèòå íå ñå ÷óâà, íèòî âèæäà íèùî. Ïëàêàõ ìíîãî, áÿõà ìè äîíåñëè õðàíèòåëíè ïðîäóêòè. Êàòî ãè âçåìåõ âñè÷êî ñå ðàçãðàáâàøå îò ñòàðèòå òàðòîðè ïî êèëèèòå, êîèòî ãè ïðîáóòâàõà íà óíèôîðìåíèòå çà ðàçëè÷íè ïðèâèëåãèè. Çàïàçåíà ïðàñòàðà ìàðêà âúâ âñè÷êè àáñóðäèñòàíòñêè ïàíäèçè. Âå÷åðòà ñúíóâàõ ÷å ïèøêàì, à âñå íå ìîãà äà ñâúðøà. ×óâàõ è ñúí íà âîäîïàä. Âðàòàòà çà òîàëåòíàòà ó äîìà áå çàêëþ÷åíà... Ñúáóäèõ ñå ñ âèê è öÿë ïîäãèçíàë îò ñîáñòâåíàòà ñè òîïëà ñîëåíà óðèíà...

Ïðåìåñòèõà ìå â äðóãà êèëèÿ. Êèáðèòåíà êóòèéêà – îêîëî äâà íà òðè ìåòðà ñ äâå òåñíè êàòî èãëåíè óøè ïðîçîð÷åòà è òå îáâèòè îòâúí ñ ðåøåòêè îò áîäëèâà òåë. Òóê ùå áúäà ñúâñåì ñàì îêîëî ñåäìèöà, ïðåäè äà ìå ïðåìåñòÿò â çàòâîðíè÷åñêàòà ëóäíèöà â äàëå÷åí ïëàíèíñêè ãðàä. Òàêà ìè å ïî – äîáðå, ïðè óñëîâèå, ÷å ðåæèìúò å ñúùèÿò, íî ñúì – çäðàâåé àç ! Íèêîé îò áèâøèòå ìè ñúêèëèéíèöè, êîèòî âúïðåêè, ÷å ÿäÿõà îò ìîÿòà õðàíà, ïèåõà îò ìîåòî êàôåíöå è ïóøèõà îò êóïåíè îò ìåí öèãàðè íå ìå ïîæåëà â òÿõíî ïîìåùåíèå. Òàêà ñå íàìåðèõ â òåñåí êàòî êîâ÷åã èçîëàòîð. Ìîèòå ôàðèñåè äîðè íàïèñàëè îáùî ïèñìî ñ ïîäïèñè îò êðèâè êðúñò÷åòà ñ èñêàíå äà áúäà èçãîíåí îò òîçè çàòâîð è ïðåìåñòåí äîæèâîòíî â äðóã. Àç íàèñòèíà ÷óâàõ ãëàñîâåòå íà ìîèòå ðîäèòåëè, äàæå óñåùàõ êàê ìå äîêîñâàò. ßâÿâàõà ñå êàòî ìàëêè ñâåòåùè êðèñòàëíè ñðåáúðíè ïðàõîîáðàçíè òîïêè – âèä ôîðìà íà äðóã òèï åíåðãèÿ, êîÿòî áäåøå íàä ìåí . Òÿëîòî ìè íå èçäúðæàøå è èñêàõ äà òðúãíà ñ òÿõ, íî... Íÿìàøå êàê.

Ïîíÿêîãà ìè ñå ãóáÿò öåëè äíè. Íå çíàì êúäå ñúì. Ïðèâèæäàò ìè ñå åäíè ïåéçàæè è ÷àñò îò ãðàäñêè åñêèçè, à àç ñúì ëåãíàë ïîëóìúðòúâ íà ëåãëî ñ äþøåê îò ñëàìà. Ïúëåí å ñúñ ñâèíñêè áúëõè, êîèòî êàòî òå óõàïÿò îñòàâÿò ïî êîæàòà ëàáèðèíò îò îãðîìíè ïúïêè – âñå åäíî åäíî åäðà øàðêà, êîèòî îñâåí ÷å ñúðáÿò óæàñíî, ìèíàâàò òðóäíî è ñòàâàò íà ðàíè. Ïîèñêàõ ëå÷åíèå è òî âåäíàãà. Èíà÷å ùÿõ äà óìðà è äóøåâíî è ôèçè÷åñêè... Íåêà áúäå ñâåòëèíà... Ïî äÿâîëèòå, íåêà áúäå, êàêâîòî è äà å. Íå èñêàì äà óìðà â òàçè çàáðàâåíà îò Áîãà äóïêà...

Ñåãà ñúì ñàì. Ñòàðøèíèòå ïðîâåðÿâàò âñåêè äåí ïî íÿêîëêî ïúòè ñ ìåòàëåí ëîñò ðåøåòêèòå ïî êèòàéñêèòå î÷è – ïðîçîð÷åòà, äà íå ñúì ãè îòðÿçàë ñëó÷àéíî. Äîðè è äà ñúì, êîåòî å ïúëåí èäèîòèçúì, ïðåç òÿõ ìîãà äà ïðåêàðàì ñàìî ïðúñòà ñè. ×óâàì ãóêàíå íà âëþáåí ãúëúá. Ìàêàð è ìàëêè êèòàéñêèòå öåïêè ìè ïðèëè÷àò íà îãðîìíè ñëúí÷åâè íåáîñêëîíè, îò êîèòî íå ìîãà äà îòêúñíà çàòâîðåíèòå ñè ãóðëèâè ÷åðâåíè îò áåçñúíèå î÷è. Çàêëþ÷åíîòî ìè ñâîáîäîëþáèå èñêà äà ñïÿ è äà çàáðàâÿ. Ïîñëå äà ñå ñúáóäÿ è òîâà äà å áèë ëîø êîøìàð. Óâè, òîâà å ðåàëíîñòòà. Ñåãà èìàì êúñ ðåøåòú÷íî íåáå.  çàòâîðà ÷îâåê ñå ó÷è äà ñå ðàäâà äîðè è íà ëú÷ ñâåòëèíà è ãëúòêà ñâåæ âúçäóõ. À òúìíèíàòà å íàé – âåðíèÿò ïðèÿòåë. Óìîðåíèòå ìè î÷è ñå çàòâàðÿò áîëåçíåíî è ÿâíî óìèðàì, èëè çàñïèâàì... Âðåìåòî ùå ïîêàæå.

… - Ñòàâàé ! Îòâîðè è äâàòà ïðîçîðåöà...
Íàâúí å îùå òúìíî. Ëàìïàòà â êèëèÿòà ìè ñâåòè êàòî åäíîîê çìåé öÿëà íîù, äà íå áè äà íàïðàâÿ íÿêîÿ ãëóïîñò. Âçåòè ìè ñà êîëàíà íà ïàíòàëîíà, êîéòî ìè å øèðîê è ïàäà è âðúçêèòå íà îáóâêèòå äà íå ñå îáåñÿ íà ëàìïàòà. Çëîâåùèÿò êðÿñúê íà ñòàðøèíàòà ìå êàðà äà ïîäñêî÷à îò òîïëîòî ëåãëî.  ïîìåùåíèåòî å âëàæíî, òÿñíî è ñòóäåíî. Ïàðíîòî íå å ïóñíàòî. Îòâàðÿì è äâåòå ìàëêè ïðîçîð÷åòà, çà äà âèäÿò ñâèðåïèòå óíèôîðìåíè íÿìà ëè îòðÿçàíè ðåøåòêè. Ïîíå âëèçà ñâåæ âúçäóõ â ïåò è ïîëîâèíà ñóòðèíòà. Òîâà ñè å òî çà Äîáðî óòðî...

Âðåìåòî â çàòâîðà ïðåïóñêà íàçàä. Ñòðåëêèòå íà ÷àñîâíèêà ñå äâèæàò íàçàä, îáðàòíî íà ÷àñîâíèêîâàòà ñòðåëêà ñ áÿñíà ñêîðîñò. Íàïðåä – ñ òåìïîòî íà òîðåí ÷åðâåé, çàêà÷åí íà ðèáîëîâíà êóêà...

Îòêëþ÷âàò êèëèÿòà. Èìàì ïåò ìèíóòè çà òîàëåò. Èçìèâàì ëèöåòî, èçñèïâàì óðèíàòà îò âîíÿùàòà êîôà, èçìèâàì ðúöåòå, çàïî÷âàì ñúñ çúáèòå, íî âðåìåòî å òàéìàóò. Îáðàòíî â ìðà÷íîòî ïîìåùåíèå ñ ïàñòà çà çúáè ïî óñòíèòå. Íÿìàì ÷åòêà, äà íå ñå ïðîìóøà ñ íåÿ, òà ñ ïðúñòè òúðêàõ çúáêèòå. Ùðàêâàò êëþ÷îâåòå. Íÿêúäå ïîä ïîêðèâà ÷óâàì ðàçãîâîðà íà ãúëúáè è ãóãóòêè. Çíà÷è, äîðè è òóê èìà ... Äà èìà ñâîáîäíè. Ïðåç ðåøåòêèòå è áîäëèâàòà òåë óñïÿâàì äà âèäÿ, êàê äâà ãúëúáà ñå ïðèòèñêàò åäèí â äðóã íà îòñðåùíèÿ ïîêðèâ è èçïîâÿäâàò ëþáîâòà ñè. Êúäå ëè ñè ëþáîâ ìîÿ ...

Òúãóâàì ïî âñÿêà èçãóáåíà â òàçè ÷åðíà äóïêà ìèíóòà. Èìàì êíèæêà è òÿ ìå ñïàñÿâà çàñåãà. Íà òîçè åòàæ ñúì ñúñ çàòâîðíèöèòå, êîèòî èìàò äîæèâîòíè ïðèñúäè, áåç ïðàâî äà îáæàëâàíå. Íå çíàì êîå å ïî – ñòðàøíîòî – òÿõíîòî ïîëîæåíèå, èëè ñìúðòíàòà ïðèñúäà, êîÿòî â òàçè äúðæàâà çàñåãà íå ñúùåñòâóâà, ïîíå âðåìåííî. Òîâà çíà÷è äà æèâååø, îáðå÷åí íà çàòâîð äî êðàÿ íà ìèçåðíèòå ñè äíè. È âñå ïàê... È âñå ïàê æèâååø, íàëè. Ãîâîðèõ ñ åäèí îò òÿõ ïðåç òÿñíîòî ìó ïðîçîð÷å. Òå öÿë äåí ðàáîòÿò êàòî ìðàâêè – ñãëîáÿâàò õèìèêàëêè, èìàò òåëåâèçîðè, íî íå âèæäàò íåáåòî. Íå âêóñâàò îò âúçäóõà íàâúí. Ðàçõîæäàò ñå ñàìî â êîðèäîðà ïî ÷àñ íà äåí ïîä ñòðîãèòå ïîãëåäè íà âúîðúæåíèòå ñòàðøèíè, áðîíèðàíè ñ æèëåòêè.
Òîçè íàãëåä íîðìàëíî èçãëåæäàù ÷îâåê, èçâúðøèë õëàäíîêðúâíî æåñòîêî äâîéíî óáèéñòâî íå å çàãóáèë íàäåæäà â æèâîòà. Äàæå ñúæàëÿâà è èñêà äà ñå ïîïðàâè. Ñòàíàë å íàáîæåí. Òîâà äàäå ñèëè è íà ìåí. Ñòàíàõ ïðèÿòåë ñ ïî÷òè âñè÷êè äîæèâîòíè. Àç õîäÿ ïî êîðèäîðà, êîãàòî òå ñà çàòâîðåíè è îáðàòíîòî. Âñè÷êèòå ìè ïðèëè÷àò íà îáèêíîâåíè, óìîðåíè, ìúæå.

Óíèôîðìåíèÿò ãèãàíò âëåçå â êèëèÿòà è ñúñ ñòúðæåù ãëàñ ìè êàçà, ÷å èìàë çà ìåí äîáðà è ëîøà íîâèíà. Çàïî÷íà ñ âòîðàòà çà äà ìè äîñòàâè óäîâîëñòâèå ñïîðåä íåãî. Ëîøàòà áèëà, ÷å íÿìà äîáðà, êàçà òîé è ñå ïðåâè íà äâå îò îáçåëèÿ ãî ëóäåøêè ñìÿõ ïðèìåñåí ñúñ çàäîâîëñòâî è óñåùàíå çà ïîáåäà. Ïî÷òè ñ õðèïòåíå äîáàâè ãðúìîãëàñíî, ÷å äîáðàòà âåñò å òàçè – íÿìàëî ëîøà. Ïðîäúëæè äà ñå õèëè è áëúñíà ïîáåäîíîñíî òåæêàòà ìåòàëíà âðàòà. Ïîíå îñòàíàõ ñàì, çà äà ñëóøàì ìåëîäèÿòà îò êðèëàòà íà íåâèäèìèòå çà ìåí ñâîáîäíè ãúëúáè, êîèòî îáà÷å íàïóê íà âñè÷êî òóê, ïîíå çà ìåí ñúùåñòâóâàõà ...

Áîÿí ÑÒÀÍÈËÎÂ

2011 - 2015


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 06.06.2015 @ 16:54:22 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   bbobbibgbs70

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 23:12:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èç " | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èç
îò doktora íà 06.06.2015 @ 18:57:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîòðåñåí ñúì...ñþæåòà å áàíàëåí, íî ïîäíåñåí ñ ìíîãî ôèíåñ è ÷åòèâíîñò...åäíà ìúêà èçïúëçÿâà îò úãëèòå íà òîçè õîðúð, â êîéòî å ïðåäåëíî ÿñíî, ÷å è â çàòâîðà å êàòî â Àáñóðäèñòàí...è îáðàòíîòî...öèãàíèí äà ñè, è â çàòâîðà ùå áúäåø ÷îâåê, äîêàòî áúëãàðèí çíà÷è îáðå÷åí...

Ïîçäðàâëåíèÿ, Áîÿí Ñòàíèëîâ! Ìîèòå ïî÷èòàíèÿ, ïèñàòåëþ òàëàíòëèâ!
Äîê,
îò áðåãà...

  • Re: Èç îò bbobbibgbs70 íà 06.06.2015 @ 23:57:46

Re: Èç
îò divcviat (divcviat@abv.bg) íà 07.06.2015 @ 10:45:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàîñ çàïå÷àòàí â ìèñëè,
òàì ëè ñè... èëè âå÷å ñè áèë.
íåïîðÿäúê,èçãóáèõìå ìàé âå÷å ñìèñúëà
â òîç äî(Æèâîòåí) çàòâîð..
Ïîçäðàâëåíèå,Áîÿíå!

  • Re: Èç îò bbobbibgbs70 íà 07.06.2015 @ 13:27:42

Re: Èç
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 09.06.2015 @ 09:04:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòíîâî òè áëàãîäàðÿ, ÷å ñïîäåëÿø ñ íàñ òîçè ãîð÷èâ è òîëêîâà èñòèíñêè òåêñò, òîçè âîïúë íà ñòðàäàùàòà òè äóøà. È êîëêîòî è ïîâå÷å ÷àñòè äà íè äàäåø, çíàé, ÷å äîêàòî ÷åòà è òå ñú-ïðåæèâÿâàì, ìîÿòà äóøà òå ïðåãðúùà è å ñ òåá.
À àêî ðåøèø äà èçäàäåø âñè÷êî òîâà â êíèæíî òÿëî, àç ñúì ïúðâèÿò ÷èòàòåë, äà çíàåø!

Ïîçäðàâè, Áîÿíå!

  • Re: Èç îò bbobbibgbs70 íà 09.06.2015 @ 18:31:30