Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 866
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 870

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà Èç
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: bbobbibgbs70

ÇÀÏÈÑÊÈ ÎÒ ÇÀÒÂÎÐÀ

Äåéñòâèåòî ñå ðàçâèâà â äúðæàâàòà Àáñóðäèñòàí. Òÿ ñå íàìèðà íà ñòàð êîíòèíåíò. Ñúáèòèÿòà ñòàâàò â ãîëÿì ãðàä ñ ìîðå. Ïî òî÷íî â ãîëÿìà ãðîçíà ñãðàäà â ñèòèòî. Ãëàâíèÿò ãåðîé å çàòâîðíèê ñ ÷åòèðè ãîäèøíà ïðèñúäà - åôåêòèâíà, çàðàäè êàòàñòðîôà ñ æåðòâà.
Äîñåãà íå å áèë îñúæäàí è çà ïúðâè ïúò å â ïàíäèçà.  íà÷àëîòî å øîêèðàí è çàòîâà ïî÷âà äà âîäè çàïèñêè, êîèòî ïðåâðúùà â ñâîé òàåí äíåâíèê. Ïî – ñêîðî â ñâîÿ äóøåâíà èçïîâåä. Ñëåä ïðåäàòåëñòâî îò äðóã çàòâîðíèê, äíåâíèêúò å îòêðèò è èççåò îò ðúêîâîäñòâîòî íà òúìíèöàòà. Óíèùîæåí å. Çàòîâà áåëåæêèòå ñà ÷àñòè÷íè è âîäåíè ïî ïàìåò. Äî åäíî âðåìå. Ãëàâíèÿò ãåðîé, ìîæå áè å èçìèñëåí è çàòîâà âîäè çàïèñêèòå ñè îò ïúðâî ëèöå - åäèíñòâåíî ÷èñëî.
„ Îò÷àÿíèåòî çàáëóæäàâà îò÷àÿíèòå. „

Ïàóëó Êóåëþ

ÄÅÍ ÏÚÐÂÈ

Çàõâúðëèõà ìå â ñòàÿ áåç êðóøêà ñ åäèí öèãàíèí ñëåä êîíâîÿ îò òîïëàòà ìè êúùà. Äåæóðíèÿò îôèöåð ðåâå êàòî ãîâåäî è íàðåæäà, ÷å ìó ìèðèøåëî íà àëêîõîë. Ïðåòúðñâàò òè áàãàæà ìèëèìåòúð ïî ìèëèìåòúð. Ïîñëå òå ñúáëè÷àò ãîë è òå êàðàò äà êëåêíåø, äà íå êðèåø íåùî â àíóñà ñè. Îãëåæäàò òå õóáàâî. Äàæå áúðêàò ñ äâà ïðúñòà îáëå÷åíè â ìðúñíà ðúêàâèöà. Ïðîâåðÿâàò è ÷ëåíà, äà íÿìà íåùî â ïèêî÷íèÿ êàíàë. Äúðæàò ñå ñ òåáå êàòî ñ æèâîòíî, íåçàâèñèìî, ÷å íå ñè ðåöèäèâèñò. Ñãðàäàòà îòâúòðå å òúìíà è ìèðèøå íà ãàäîñòè. ×óâàò ñå âèêîâå è ñòåíàíèÿ. Âñè÷êî å â ðåøåòêè. Íàäçèðàòåëèòå ñà ñ ãîëåìè ïàëêè è òå ãëåäàò ëîøî, ÿ ñè ìðúäíàë, ÿ ñè ïîëó÷èë òóïàëêà. Ìèíàâàø ïðåç áåçáðîéíè ìåòàëîòúðñà÷à. Âúòðå å òúìíî è âîíè íà ìóõúë è ñïàðåíî.  ñãðàäàòà èìà íàä 1400 äóøè, ïðè óñëîâèå, ÷å ìîãàò äà ñå ïîìåñòÿò è æèâåÿò íîðìàëíî 500. Íå å ïðàâåí ðåìîíò îò ãîäèíè. Ïîñëå ðàçáðàõ, ÷å â êîðèäîðèòå ïî åòàæèòå èìà ïî íàä 150 ÷îâåêà, à òàêà íàðå÷åíèòå òîàëåòíè – êëîçåòè èìàò ïî äâå çàäðúñòåíè êëåêàëà. Èìà ïî äâå ÷åøìè íà ìèâêèòå, â êîèòî ñå ïèêàå äåíîíîùíî, íÿìà îãëåäàëà. Âîíè íà èçïðàæíåíèÿ, õëîð è àìîíÿê. Çàåäíî ñúì ñ îùå ìíîãî çàòâîðíèöè â ìèçåðíà ñòàÿ ñ äâîéíè ëåãëà.  íÿêîé ïîìåùåíèÿ èìà òðîéíè âèøêè, òåçè, êîèòî ñïÿò íàé – îòãîðå, äèøàò íàïðàâî â òàâàíà.  êîðèäîðà - ìèçåðíà ñòîëîâà è îëþùåí æúëò êëîçåò áåç ñâåòëèíà.  ñòàèòå èìà òúíêè ïðîçîð÷åòà, êàòî àìáðàçóðè çà îðúäèÿ ñ ðåøåòêè è òåëîâå, êîèòî âñÿêà âå÷åð ñå ïðîâåðÿâàò, äàëè íå ñà îòðÿçàíè. Èíòåðåñíî ñàìî, êàê ùå èçáÿãàø îò òàì, ïðè óñëîâèå, ÷å ìîæåø ñàìî äà èçâàäèø ïðúñòèòå ñè… È ÷ëåíà ñè äà ïèêàåø, êàêòî ÷åñòî ñòàâà. Âÿòúðúò îòíàñÿ ìîêðîòî òè ïîñëàíèå â ðàçëè÷íè ïîñîêè, íî ïîíå å ñâîáîäíî.
 íà÷àëîòî íÿêîëêî ñòàðøèíè, êàêòî èì âèêàò òóê – ñòàðøè ñå äúðæàò èçêëþ÷èòåëíî íàãëî è ïðîñòàøêè ñ ìåí, ïðè óñëîâèå, ÷å ñúì êðîòúê êàòî àãúíöå. Ïîâå÷åòî ïàíäèç÷èè ñà íàðêîìàíè, êðàäöè, ñâîäíèöè è òàêèâà êàòî ìåí ñ êàòàñòðîôè.

Íå çíàì, äàëè ùå èçäúðæà, òðåòèðàò òå êàòî æèâîòíî. Îáðàòíîòî áðîåíå çàïî÷íà, à å åäâà äåí ïúðâè îò íàä 1400… Äàæå ñè íàïðàâèõ êàëåíäàð÷å, äà ãè îòìÿòàì. Äíåñ, äîêàòî ãî ïðàâèõ ãî íàìîêðèõ. Âîäàòà ñàìà ïîòå÷å îò î÷èòå ìè. Òîëêîâà ìíîãî êðúñò÷åòà...

Êîëåãèòå òîïëÿò âîäà ñ ìàëêè áúðçîâàðè / ñàìî òàêèâà ñà ðàçðåøåíè/ è òàêà ñå ìèÿò. Òîïëàòà âîäà è áàíÿòà ñà ëóêñ, åäèí ïúò ñåäìè÷íî, àêî ñå âðåäèø.
Äíåñ ìàéêà ìè ùåøå, àêî áåøå æèâà äà íàâúðøè 69 ãîäèíè. ×åñòèò ðîæäåí äåí ìàìî, òè - êîÿòî ñè íà íåáåòî, à àç ñúì íà çåìÿòà, íî â àäà. ×óâñòâàì ñå óæàñíî. Ãóáÿò ìè ñå ìîìåíòè, âñå åäíî ãëåäàì êàðòèíèòå íà Ãîÿ. Ïðèïàäíàë ñúì, íàé – âåðîÿòíî îò íåðâíî íàïðåæåíèå. Ìîì÷åòàòà îò ñòàÿòà ñà ìå ñâåñòèëè. Ãëúòíàë ñúì ñè åçèêà. Çàòâîðíèöèòå ñà ìå ñïàñèëè îò ñèãóðíà ñìúðò. Èíà÷å ùÿõ äà óìðà íà ðîæäåíèÿ äåí íà ìàìà. Ðåñòàðòèðàì ñå, íå ïîìíÿ íèùî, îñâåí òúìíèíà è áîëêà â ãúðäèòå…

ÄÅÍ ÂÒÎÐÈ
48 ÷àñà â çàòâîðà. Ñòàâàìå â 6 ÷àñà çà ïðîâåðêà. Òîêúò ñå ñïèðà â 22 ÷àñà. Íàñòàâà òúìíèöà.  ñòàÿ ñúì ñ äåñåòêè ïóøà÷è, à àç íå ïóøà. Ïóøàò ìðúñîòèè – ñúáèðàíè ñòúðãîòèíè îò ôàñîâå çàâèòè â ñòàðè âåñòíèöè, èëè õàðòèè îìàçíåíè îò çàêóñêè. Êëåêàëàòà ñà çàåòè îò óñìèõíàòè öèãàíè ñ öèãàðè â óñòà. Íå ìîæåø äà ñå âðåäèø îò òÿõ. Îò äâåòå ÷åøìè òå÷å áàâíî òîïëà íå÷èñòà âîäà. Ìèðèøå íà ãíèëî è ïèêî÷. Öèãàíèòå êðåùÿò îò ñóòðèíòà, âñå åäíî ñà æàáåøêè õîð, çàïî÷âàò îò åäèí ñèãíàë íà íÿêîé ìàíãàë è ñå âêëþ÷âàò âñè÷êèòå âêóïîì. Ìèðèçëèâè è ïðîòèâíè. Íî åäèííè.

 8 ÷àñà âòîðà áåçñìèñëåíà ïðîâåðêà. Íàðåäåíè ñìå êàòî âîéíèöè â êîðèäîðà. Ñëåä òîâà âðàòàòà ñå çàêëþ÷âà àâòîìàòè÷íî. Íèùî íå ïîìíÿ â òåçè ñåíêè. Áóòàò ìå äà èçëÿçà â òúìíèÿ âîíÿù íà öèãàðè è ãíèëî êîðèäîð. Õîäÿ êàòî ïðèçðàê. Ïîñëå ñâåòâà ïðîæåêòîð è ìîùåí âçðèâ íà àëàðìà – ìàõàéòå ñå îò êîðèäîðà – çàáðàíåíî å çà ðàçõîäêà. Íÿêîé ìå íàïëþâà, ïîñëå ìå ðèòàò â êîëåíàòà, óäðÿò ìå ïî âðàòà, â ñëàáèíèòå, ïðèòúìíÿâà ìè… Ãàäíàòà ìèðèçëèâà çàâèâêà. Ñâèíñêè áúëõè è ãîëåìè ÷åðíè õëåáàðêè. Ñêúðöà âèøêàòà è ïîä ñëàìåíèÿ äþøåê ñå ìú÷à äà âåãåòèðàì. Èñêàì ñè êðúñòà êàòî Õðèñòîñ. Íî òðÿáâà äà òðàÿ, äëúæåí ñúì äà èçêóïÿ ãðåõîâåòå ñè...

Ñóòðèí îáèêàëÿìå çàòâîðíè÷åñêèÿ ïëàö, íàðå÷åí êàðå ïî åäèí ÷àñ. Ñàìî òîâà å ñâîáîäíîòî õîäåíå çà äåíÿ êàòî ñòàäî îâöå â êðúã ïîä ïðåçðèòåëíèòå ïðàçíè ïîãëåäè íà ñòàðøèíèòå. Íÿêîé òàòóèðàíè ìóòðè âäèãàò òåæåñòè êàòî ëóäè.  ñðåäàòà íà êàðåòî èìà ùàíãè, óñïîðåäêà è ëîñò. Ìóñêóëèòå îòêðèòî ïñóâàò äåæóðíèòå òúìíè÷àðè. Òå èì îòâðúùàò ñúñ ñúùîòî. Ïúðâèòå îáà÷å èì ñå êàíÿò – êàòî èçëÿçàò îò ïàíäèçà, ùå ãè ðàçìàæàò îò áîé è òÿõ è äåöàòà èì, à çà æåíèòå, äà íå ãîâîðÿ. Ùå ãè ... Îòãîðå îò âèøêèòå íè íàáëþäàâàò óíèôîðìåíè ñúñ çàðåäåíè àâòîìàòè - Êàëàøíèêîâ, äà íå èçáÿãàìå. Êúäå ëè – òðÿáâà äà ñòàíåì íåâèäèìè ïòèöè…
Äíåñ ñå èçêúïàõìå â îáùà áàíÿ ñ øåñò äóøà, îò êîèòî ðàáîòÿò äâà. Ïðåç ìèíóòà ñå ðåäóâàò âðÿëà è ëåäåíà âîäà. Âúòðå â îëþùåíîòî ñòóäåíî ïîìåùåíèå ñìå íàä 30 ÷îâåêà. Èìàìå ëîåíè, ìàçíè äåáåëè ñàïóíè çà ìèåíå. Äðóãèòå, òåçè, êîèòî ñìå ñè äîíåñëè, ñå êîíôèñêóâàò îò ÷èñòà÷èòå / øåôîâåòå íà êîðèäîðèòå/ çà õèãèåíèçèðàíå óæ íà ïîìåùåíèÿòà.  ïîëçà íà äúðæàâàòà. Òåçè ãðîçíè ñàïóíè ìèðèøàò íà ëîøî è íå ñå ïåíÿò. Öèãàíèòå, êàòî ñà ìîêðè ìèðèøàò îùå ïî ëîøî. Ãëåäàò òå ñ îêîêîðåíè î÷è è ÷àêàò äà íàïðàâèø ãðåøêà, äà ãè ïðåäèçâèêàø ñ ïîãëåä èëè íåðâíî äâèæåíèå. Ïîñëå ñå õâúðëÿò íàä òåá. Èëè òå êàíÿò, äà ïðàâèòå ñåêñ, çàùîòî áèëè ìíîãî íàäàðåíè. Ùÿëî äà áúäå ñòðàõîòíî ïðåæèâÿâàíå. Íÿìà ñðåäíî ïîëîæåíèå. Òðÿáâà äà îöåëåÿ ...

Öåëè òðè äíè â çàòâîðà. Çàïî÷âà êàêòî âèíàãè ñ äåæóðíàòà ïðîâåðêà îò ñòàðøèíèòå íà ìîì÷åòàòà îò ñòàÿòà. Ñëåä êàòî òå çàòâîðÿò â äóïêàòà, íÿìàø äîñòúï äî òîàëåòíà. Îñòàâà åäíà êîôà âúòðå â ïîìåùåíèåòî, ñëåä 20.00 ÷àñà. Òÿ ìèðèøå íà èçãíèë æúëò àìîíÿê, óæ èçìèòà. Òðÿáâà äà óðèíèðàø â íåÿ èëè ïî ãîëÿìà íóæäà. Äà ñå èçòðîïàø, êàçâàò ñòàðèòå ïóøêè. Âúòðå ñìå íàä 20 äóøè . Êîôàòà å åäíà è ùîì ïðåëåå, ñå ìèíàâà ñ ïàðöàë îò íîâîáðàíöèòå. Òîé íÿìà êúäå äà ñå èçìèå. È òîâà äî ñóòðèíòà, ñ òàçè ìèðèçìà, õëåáàðêèòå è áúëõèòå, êîèòî òå ÿäàò êàòî òåñòî. Ïîâå÷åòî ïàíäèç÷èè õúðêàò êàòî äúñêîðåçíèöà, èëè òàòóèðàò ÷àñòè îò òÿëîòî ñè öÿëà íîù. Èíæåêòèðàò òå÷åí ïàðàôèí â ÷ëåíîâåòå ñè, äà ñòàíàò ïî-ãîëåìè è îíàíèðàò øóìíî ïî ñíèìêèòå çàêà÷åíè íàä ãëàâèòå èì ïîä ñâåòëèíàòà íà êèáðèòåíè êëå÷êè èëè èçãàñâàùè ôàñîâå. Äðóãè âàäÿò ñêðèòè òåëåôîíè è ìàñòðóáèðàò ãîâîðåéêè ñ áëèçêè õîðà. Äîêîãà ùå ïðîäúëæè òîâà Ãîñïîäè.……


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 04.06.2015 @ 20:48:21 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   bbobbibgbs70

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:16:33 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
" Èç " | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èç
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 05.06.2015 @ 10:15:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çâó÷è ìíîãî àâòåíòè÷íî, íàïðàâî îòáëúñêâàùî ÷àê. È âñå ïàê èíòåðåñíî - òåìàòà å òåæêà, íî ñìåëî ñå ãìóðêàø â íåÿ, áåç ïî íèêàêúâ íà÷èí äà ÿ çàõàðîñâàø. Õàðåñâà ìè, ìîæå ëè îùå :)
Ïîçäðàâè!

  • Re: Èç îò bbobbibgbs70 íà 05.06.2015 @ 22:35:33