Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 514
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 519

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LioCasablanca
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑâîé
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: riiva

Äúëãî ñà ìå òúðñèëè. Êàçàõà ìè ãî. Êàçàõà ìè ãî íÿêîëêî ïúòè.
Âñúùíîñò âñåêè ïúò, êîãàòî ïîãëåæäàì êúì òÿõ è äðåáíèòå èì ñèíè ëè÷èöà çàáëåñòÿâàò â òðîãàòåëíî óìèëåíèå. Íå ãîâîðÿò, ïî-ñêîðî öâúð÷àò, íî òîâà íå å òîëêîâà âàæíî - îò ìîåòî ãúðëî èçëèçà ñúùèÿ ïðîíèçèòåëåí ùèïåù çâóê, à ñå ðàçáèðàìå. Ìîåòî íîâî ãúðëî. Ñòàðàÿ ñå äà íå ìèñëÿ çà íåãî, íèòî çà òîðñà, êúì êîéòî å ïðèêðåïåíî òîâà ãúðëî, íèòî çà òúíêèòå ñèíè ðúöå, êîèòî ñå ÷óäÿ êúäå äà äÿíà è íàêðàÿ âçåìàì ñîëîìîíîâîòî ðåøåíèå ïðîñòî äà ñòèñíà ìåæäó ñèíèòå êîêàëåñòè áåäðà. Ñúçíàíèåòî ìè îòêàçâà äà ñå çàäúðæè â òîâà òÿëî. Òîëêîâà å ãðîçíî è äðåáíî. È ÷óæäî. À àç õàðåñâàì êðàñèâè íåùà – êàòî ðóñèÿ êè÷óð óìîðåíî óâèñíàë äî ÷åëîòî íà Ìàÿ, èëè ëèëàòà íà èðèñà äî ñòåíàòà íà âèëàòà, èëè æúëòîòî â ðàïè÷íèòå íèâÿ, èëè îáëèòå êàìúíè âúâ ðåêàòà êðàé ñåëîòî.
À òå ñà ìå ÷àêàëè, âñÿêà íîù. È íîù ñëåä íîù ñå å íîñèëî åõîòî, äîêàòî ìå íàìåðè, äîêàòî ìå ïîâèêà. Ïàê ïðè ñâîèòå. Ïðè ìîÿòà ðàñà, îíåçè, íà êîèòî ïðèíàäëåæà. Âïðî÷åì, àç âñå ïàê èìàì èçáîð – ìîãà äà ãëåäàì èëè â ñêóòà ñè, â çäðàâî ñòèñíàòèòå ðúöå, èëè â òÿõ, â ìîèòå òîêó-ùî îòêðèòè íå-Çåìíè ðîäíèíè. È â äâàòà ñëó÷àÿ å îòâðàòèòåëíî. Ìîÿòà ðàñà, èñòèíñêàòà ìè ðàñà, å íèñêà è òðîìàâà.  íàñ èìà íåùî òàêà òðîãàòåëíî, áåççàùèòíî: ñÿêàø çëîíàìåðåíî ñúçäàíèå å ñãëîáÿâàëî óðîäëèâèòå òåëà - îò ñòàäî ïèíãâèíè è íåñúðàçìåðíî ãîëåìè êðàéíèöè. Ïîñëåäíîòî, ðàçáèðà ñå, å çàáëóäà, ñòîÿ òóê, íà òîçè ñòîë, âå÷å öÿëà âå÷íîñò, ðàçãëåäàë ñúì ãè. Ðàçãëåäàë ñúì ãè äîáðå. Òå íå ñà áåççàùèòíè, ïðîñòî òðÿáâà äà ãëåäàø â î÷èòå èì.  çëîáíî ïðîáëÿñâàùèòå ìàëêè î÷è âúðõó çàîñòðåíà òúíêà ãëàâà.
Ãîñïîäè, êàê ìå ãëåäàò! Êàòî ùàñòëèâî çàâúðíàëèÿ ñå áëóäåí ñèí. Çíàì, ÷å çà ìåí íå ñà îïàñíè, èñêðåíî ñå ðàäâàò, ÷å íàé-ñåòíå ñà ìå îòêðèëè, è íàé-èíòåðåñíîòî å, ÷å è àç ñå ðàäâàì. Ùàñòëèâ ñúì äà ñå âúðíà íà ãîëÿìàòà Áÿëà ïëàíåòà. Èëè ÷àñò îò ìåí å ùàñòëèâà – ÷óæäàòà ÷àñò, â êîÿòî áåçñïèðíî ñå âúðòè è âúçïðîèçâåæäà íåïîçíàòà ÄÍÊ. Íî íå å ñàìî òÿëîòî, â ñúçíàíèåòî ìè ñå ñúáóæäàò ñïîìåíè: ñïîìåíè, êîèòî ÷îâåøêîòî ìè àç íå áè ìîãëî äà èìà. È àç ñúì ñèãóðåí, çíàì, ÷å òåçè ñïîìåíè ñúùî ñà ìîè. Êðà÷à ïî åëåêòðèôèöèðàíàòà áÿëà ïúòåêà, ñëåä êðàã èëè äâà ùå ñìåíÿ ïúòåêàòà ñ äðóãà, êîÿòî îòèâà â ãîðíàòà ÷àñò íà ìåãàïîëèñà. Òàì å ëåãîâèùåòî ìè. Òàì ìå ÷àêà Èíí, ïðåêðàñíàòà Èíí ñúñ çëàòèñòèòå òî÷èöè â ãîëåìèòå èìíè. Å, ìîæå áè íå ÷àêà òî÷íî ìåí, òÿ ùå ÷àêà êîÿòî è äà å îò ìîèòå ÷àñòè, ïðúñíàòè èç íàé-îòäàëå÷åíèòå è äèâè êúò÷åòà íà Âñåëåíàòà. Ñàìî ÷å àç ùå ñå âúðíà ïúðâè è Èíí ùå îáè÷à íàé-ìíîãî ìåí. Ìåí ñà îòêðèëè íàé-áúðçî, ñèíüî-çåëåíàòà ïëàíåòà å ñúâñåì íàáëèçî, ñàìî íà ïåðñåöè å îò ðîäèíàòà.
Óñìèõâàì ñå è ñïîìåíúò ñå ïðîìåíÿ, òîçè ñïîìåí ñúùî å ìîé. Ðåêàòà å áóéíà è ïðèäîøëà, à àç êðà÷à òâúðäå áëèçî äî íåÿ. Ìèñëÿ ñè çà áîëêàòà â ïîäáèòèòå ìè ïåòè è, ÷å îáóâêèòå ñòðàøíî ìè óáèâàò, íî íå ìîãà äà ñïðà, à ïúê íå èñêàì äà ñå îòäàëå÷àâàì. Ïåñåíòà ñå íîñè íèñêî íàä âîäàòà è ñàìî òóê ìîãà äà ÿ ÷óâàì äîáðå. Ñïîìíÿì ñè êàê âúðâÿõ ïðåç öÿëàòà íîù, à âñå îùå íå çíàÿ êúäå îòèâàì. Íî çíàì, ÷å òðÿáâà äà âúðâÿ, öåëòà å áëèçî. Òàì ìå ÷àêàò ìîèòå õîðà. Âúïðåêè, ÷å íÿêúäå äúëáîêî â ñåáå ñè çíàì: íå ìå ÷àêàò „õîðà”. Ïåñåíòà ìè å ïðèïîìíèëà íåùî, à òî å ñëàäêî è íÿêàê òúæíî, êàòî ñïîìåí çà íåùî îòäàâíà ïðèêëþ÷èëî. Íåùî, çà êîåòî íÿêàê çíàåø, ÷å êîãàòî ñè ãî ïðèïîìíèø, áîëêàòà ùå ñå âúðíå, ïðåêðàñíà è ñèëíà, êàêâàòî å áèëà è ïðåäè.
Òðúñâàì ãëàâà è ðàçøèðÿâàì ñúçíàíèåòî ñè èçâúí êîðàáà. Äîñòàòú÷íî ñúì ñå íàãëåäàë íà âñè÷êî òóê. À è ùå èìàì ìíîãî âðåìå äà ïðîäúëæà. Çàùîòî ñúì ñèãóðåí, ùå òðúãíà ñ òÿõ, êúì ìîÿòà Èíí, êúì ìîÿ äîì, êúì áëåùóêàùàòà â ñðåáðèñòî Áÿëà ïëàíåòà. Ñëúíöåòî îòâúí âå÷å ïðåæóðÿ, íî íå ñå òðåâîæà, íèêîé íÿìà äà âèäè êîðàáà. Ñúçíàíèåòî ìè ïðîáèâà òâúðäà ãîðåùà èâèöà è òîâà äîñòà áîëè, ïðåìèíàë ñúì ïðåç åíåðãèéíàòà çàùèòà íà êîðàáà. Íÿìà äà õîäÿ äàëå÷å, íî ìè ñå èñêà äà âèäÿ ðåêàòà è ïîæúëòåëèòå îò ðàïèöà íèâè. Æàëêî, èñêàøå ìè ñå òîâà ëÿòî äà çàïî÷íà ðåìîíòà íà âèëàòà. Ùåøå äà å õóáàâî äà ïîñðåùàìå íîùèòå òóê, ñðåä àðîìàòà íà äèâà çåëåíèíà è ñðåä òèõèÿ õîð íà ùóðöèòå. Ìàÿ ùå ìè ëèïñâà. Òðÿáâàøå äà é êàæà, ÷å òðúãâàì. Èëè äà ÿ öåëóíà. Èëè äà é êàæà, ÷å ÿ îáè÷àì. Òðÿáâàøå äà íàïðàâÿ ìíîãî íåùà. Íî íàé-âå÷å òðÿáâàøå äà é êàæà „ïðîñòè ìè”. Ñúçíàíèåòî ìè ñå íàäâåñâà ïðåç çàòúìíåíèÿ íàïîëîâèíà ïðîçîðåö. Ùîðèòå ìè ïðå÷àò äà ÿ âèäÿ, íî òÿ å òàì, óñåùàì ÿ. Ñúëçèòå é ñà îáâèëè êúùàòà êàòî òúìåí ïàøêóë è äúñêèòå ëåêî ïðîñêúðöâàò ïîä íàïîðà íà åìîöèèòå é. Ñòàâà ìè òúæíî, òÿ íÿìà ïðåäñòàâà êîëêî ñèëíî ñòðàäàò çàðàäè íåÿ âñè÷êè. Òúãàòà é å êàòî æèâà, ðàçïðîñòðÿëà ñå å íà êèëîìåòðè îò êúùàòà, òèõî ïðîõëåí÷âà â ïëà÷à íà áåáåòî íà ñúñåäèòå, ñâèëà ñå å â óñìèâêàòà íà îâ÷àðÿ îòñðåùà, ïðåñêà÷à âíèìàòåëíî ñòúïêèòå ìè – âñå ïîêðàé ðåêàòà, ÷àê äîêàòî ñòèãíå äî êîðàáà.
Ãîòîâ ñúì - öâúðòÿùèÿò çâóê ñå èçâèâà êúì íîâèòå ìè ïîçíàòè – ñúáðàë ñúì âñè÷êèòå ñè ñïîìåíè, ìîãà äà òðúãíà. È ãëàñúò ìè âå÷å íå ìè çâó÷è ñìåøíî. Òå ìå ãëåäàò, âèæäàò íåùî, êîåòî àç íå ìîãà äà âèäÿ. Îáðúùàì ñå, Òúãàòà íà Ìàÿ ìå å ïîñëåäâàëà, ïðåìèíàëà å áàðèåðàòà è ñòîè ðåäîì ñ ìåí. Òå ìå ãëåäàò, íî ðàäîñòòà èì ñåãà å òèõà è áåççâó÷íà, íÿêàê ïî÷òèòåëíà. Ìèñëèëè ñà, ÷å ìå ñïàñÿâàò, ÷å íÿìà íèêîé, îò êîãîòî äà ìå îòíåìàò, íÿìà íèêîé òóê, êîéòî äà ìå íàðè÷à ñâîé. Ñàìî ÷å, èìà, è òå ìúë÷àò. Âòóðâàò ñå êúì êîíòðîëíèòå òàáëà, çà äà íå ñå íàëàãà äà ìå ïîïèòàò. Êîðàáúò ñå èçäèãà, îùå êðàã è îò íåãî ùå îñòàíàò ñàìî áåëè ñëåäè. Òúãàòà ñå ïîêëàùà, íî íÿìà íàìåðåíèå äà ñè âúðâè. Êàêâî ïúê, íåêà äîéäå. Íÿêîé äåí ìîæå äà ïîèñêàì äà ñå çàâúðíà. Ïðè Ìàÿ, ïðè âèëàòà è æúëòèòå íèâè, ïðè äåòñêèÿ ïëà÷ è ïðèèæäàùàòà íàïðîëåò ðåêà. À Òúãàòà ùå å êàòî ñïîìåí çà íåùî ñëàäêî è íÿêàê òúæíî, íåùî îòäàâíà ïðèêëþ÷èëî è íèêîãà íå áèëî. È êîãàòî íàèñòèíà ñúì ãîòîâ äà ñå âúðíà, ñïîìåíúò ùå å òàì è ùå ìå âîäè. Êàòî ôàð êúì íåïîçíàòà çåìÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 18.05.2015 @ 18:39:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   riiva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 11:18:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñâîé" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.