Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 783
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 784

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑåëñêà íîâèíà
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Gligor

Íå çíàì äàëè çíààòå, àìà Íèêîëèíà Ïîùàæèéêàòà ïðåäè íåìà íåêîëêî ìåñåöà ðîäè èçíåíàäâàùî åáàñè. È íåëè îò ðàçíàñàíå íà âåñíèöè ñå íàó÷è äà ãè ÷åòå, òà ïðî÷åëà ó íåêàêîâ âåñíèê ÷å åäíà æåíñêà ïî ãðàäî çåëà òà ñè èçâàäèëà ñèñàòà äà íàðàíè áåáåòî ó íåêàêîâ ìàãàçèí, àïà òàì çåëè òà è íàïðàéëå çàáåëåøêà è îíà ñåãà ùåëà äà çèìà íåêàêâè ïàðè îò ìàãàçèíî çàðäè çàáåëåøêàòà åáàñè. Îíàà æåíà, à íå Íèêîëèíà.
È íàøòà êâî äà ïðàé êàòî å ó íåäîñòèã íà ïàðè è îíà, çåìå òà é ñêèìíå è äèãíå áåáåòî òà ó ñëàòêàðíèöàòà. Äî òóê äîáðå, àìà ñè âèêíå åäíà ëåìîíàäà è ñåäíå òà ñè èçâàäè è îíà ñèñàòà è ìó äàëà íà áåáåòî äà åäå. È ñàìî ñå îãëåæäàëà íåêîé äà çåìå äà é íàïðàé çàáåëåøêà, òà äà ðúãíå äà ãî îñúæäà çà ïàðè, àìà íå äî÷åêàëà åáàñè. Ïîùàæèéêàòà, à íå äðóãàòà.
Äîáðå àìà ñå ðàçáðà, ÷å è êìåòèöàòà áèëà ðàçáðàëà ïî òåëåâèçîðî, ÷å âåðíî èìàëî áèëî òàêîâ ñëó÷åé ó ãðàäî è äà íå çåìå äà ñòàíå íåêî ñàêàòëúê òà íèå ïî ñåëî äà èçîñòàíåìå, îíà ðåøè äà ïðàé ðàçïèòâàíå êâî äà ïðàé ñ Íèêîëèíà.  ñìèñàë äà íàïðàé ëè ãëîáà íà Ïîùàæèéêàòà åëè äà íå íàïðàé. È â ñìèñàë äàëè äà èçäàäå äåêðåò è äà çàáðàíè êàðìà÷êè äà îëèçàò ó ñëàòêàðíèöàòà åëè äà íå çàáðàíè. È äà ðàçðåøè ëè äà ñå ïðàâàò çàáåëåøêè íà êàðìà÷êè åëè äà íå ðàçðåøè. Ùî îíî äîïóùè ëè ñå ïðîáèô åäíà äà ïî÷íå äà ñè ïîêàçâà ñèñèòå äîêàòî ïèå ëåìîíàäà, ñè÷êè ÷å ïî÷íàò è òå òåêà.
È íèå êâî äà ïðàéìå, ñáðàìå ñå ó õîðåìàãî äà ñå èçêàæåìå è äà å èçâàäèìå îò òèà ìúêè è íåâîëè åáàñè. Êìåòèöàòà, à íå Íèêîëèíà.
Êàêòî ñè ìó å ðåäà âèêíàìå ïî åäíî è ñå óìèñëèìå. È íè òåêà, íè òåêà.
Ùî è÷ íå å ëåñíî äà ñå çåìå òàêîâî ðåøåíèå äà òè êàæåì.
Íàé îòïðåä ñå èñêàçà Âèòêà Êðú÷ìàðêàòà, ùî îíà áåøå äåæóðíà ó õîðåìàãî ÷å Áëàãîé áèë íåêàäå ïî äîñòàôêè, è âèêà ÿçå ñúì ðåøèòåëíî ïðîòèâ âèêà. Ïðîòèô ñúì è êîÿ èìà è êîÿ íåìà áþñ êàòî îðàòà, äà ñå ðàçïèùîëâà ïî îïùåñòâåíè ìåñòà. Ùî ñòàíå ëè òåêà âèêà, âèå ñè÷êèòå ÷å ðúãíåòå ó ñëàòêàðíèöàòà äà íàáëüîäàâàòå è îáîðîòî ÷å ñïàäíå ñåðüîçíî è òå òåêà.
Ïîñëå ñå ïðåñòðàøè Åôòèì Ôåëøåðî, ùî íàëè äîêòîð ñè ïàäà íåùî è óø ãè ðàçáèðà òåà ðàáîòè. È ðå÷å ÿçå ìèñëèì, ÷å è÷ íåìà äà å õåãèåíè÷íî äåòå êîå îùå íå ìîå äà îäè, äà ãî ìúêíàò äà ãî ðàíàò ïî ñëàòêàðíèöè. Ïîñëå èìà è äðóãî íåùî âèêà.  íåçàâèñèìîñò îò òîâà äàëè êàðìà÷êàòà ÷å ïèå ëåìîíàäà åëè áîçà åëè äðóãî íåùî, àêî ñå îêàïå ìîå äà îâðåäè âêóñîâèòå ðåöåïöèîíè íà äåòåòî, à òîâà ñå íå äîïóùà îò íàøòà çäðàâíîîõðàíèòåëíà ñèñòåìà àïà çà êàñàòà äà íå ãîâîðèìå åáàñè.
Âëàäî Ìàñòèêàðà ñòàíà, äîïè ñè êâî èìàøå ó ÷àøàòà è ñå èçêàçà ïðîòèâ Êðú÷ìàðêàòà. Âèòêå âèêà, è÷ íå ñè ïðàâà åáàñè. È äà èìà è äà íåìà áþñ êàòî îðàòà, êàòî ïèíåø ÷åòðè-øåñ ìàñòèêè âèêà, ñè÷êèòå ñèñè ñòàâàò åäíàêâè. Òåêà ÷å ÿçå ñúì ñèëíî çà, äà ñè ñå ðàçïèùîëâà êîÿ ñè ñàêà è êúäå ñè ñàêà åáàñè. È ñè ñåäíà, êàòî íå çàáðàé äà ñè âèêíå îùå åäíà, òà Âèòêà äà ìó íå îïîíèðâà âàîáùå èçîáùî.
Ôíåçàïíî ñå íàäèãíà Âåëè÷êî Òèõîòî, ïîñî÷è Âëàäî, ïîñëå äèãíà ïàëåö íàãîðå è ñè ñåäíà. Ñè÷êè ñå ñåòèõìå, ÷å è íåãî òðåáâà äà ãî áðîéìå, ÷å íå å íàïðîòèâ åáàñè. È çà êîé ëè ïúò ñå î÷óäèõìå êàê áåç äóìè ñå èçðàçåâà ÿñíî òà çíàà ëè ñå. È îò ÷óäåíå íà ÷óäåíå ñè âèêíàìå îùå ïî åäíî è òå òåêà. Áåç Âëàäî, ùî îí âå÷å íè âîäåøå ñ åäíà.
Ó òîà ìîìåíò îëåçíà Ëè÷êî Øàõìàòà è îò åäèí ïîãëåä ðàçáðà çà êâî ñìå ñå îìèñëèëå. È îùå ïðåäè äà ñåäíå, àìà íå ïðåäè äà ñè âèêíå åäíî, âèêà âèøòå êâî ÷å âè êàæåì. Äàéòå äà èç÷åêàìå êàê ÷å ñå ðàçâèå åíäøïèëà ó ãðàäî è ïîñëå ÷å ðåøàâàìå íàäúëãî è íàøèðîêî âèêà. Àìà äà íå îëàçà êìåòèöàòà ó ðàçî÷àðîâàíèà è äà çåìå äà íè èçìèñëè íåêî äàíàê, äà ãëàñóâàìå íàáúðæå ñ äèãàíå íà ðúöå è äà ñè ãëåäàìå íàøòà ðàáîòà åáàñè.
Ñè÷êèòå îáëåê÷åíî ñè âèêíàìå îùå ïî åäíî è íàáúðæå ãëàñóâàìå è òå òåêà.
Êàê ñè áåøå è ïî èñêàçâàíèàòà òåêà ñå ñëî÷è è îò ãëàñóâàíåòî åáàñè.
 ñìèñàë òî÷íî ïîðàâíî.
Àìà îíî íåìàøå êàê äà å èíà÷å, ùîì íèå ñ Ïåòàð÷î Ïúïêàòà, íèùî ÷å ñìå ïúðâè ïðèÿòåëå ãëàñîâàìå ðàçíîáðàçíî åáàñè. ßçå áåõ ñàãëàñåí äà ñå ðàçïèùîëâàò æåíîðÿòà à îí áåøå íàïðîòèâ, àìà êàòî ñå ñåòèø êâî ìó ñå ñëî÷è êîãà êàðóöàòà ìó ïðåêëþöà îðãàíàò, ÷å ñå ñåòèø è ùî òåêà ãëàñîâà åáàñè.

Òà íîâèíàòà ìè íàêàäå òåáå å, ÷å ñåëîòî ïàê ÷å ÷åêà êâî ÷å êàæå ãðàäî.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 06.04.2015 @ 20:26:15 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Gligor

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:49:16 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ñåëñêà íîâèíà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñåëñêà íîâèíà
îò doktora íà 07.04.2015 @ 14:07:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
)))))))))))))))))
Õåå ïà, àêòóàëíî å, åáàñè, øè ñà ðàçïèùîëâàò, ÷è íèé íè ñìè ñè êëüîöíàëè îðãàíà, òúé äå...åáàñè, ãîëÿìóòó ñåëî äà íè äèêòóâà õàõ
Íàçäðàâå, Ãëèòîðå, åáàñè, íà÷è))))))))))


Re: Ñåëñêà íîâèíà
îò malovo3 íà 07.04.2015 @ 12:09:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêòóàëíî,õèòðî è óâðåìå íàïèñàíî.
Áðàâî!


Re: Ñåëñêà íîâèíà
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 12.04.2015 @ 00:02:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
Áðàâîñ! Àêòîàëíî å îòêúäåñåêúäå! :))
Ñâåòúë è óñìèõíàò Âåëèêäåí!


Re: Ñåëñêà íîâèíà
îò Markoni55 íà 17.04.2015 @ 15:51:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìú êú ñúì ãó ïðîïóùèëà òå òâà? Áðàâîñ! ñòå âñå íàé-ïðúâè óò âàøòî ñåëî!
Ïîçäðàâè, èñêðåíî ñå ñìÿõìå ñ Æîðåòî, çàùîòî êàêòî âèíàãè òåìàòà òè å ñóïåð àêòóàëíà.