Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 966
ХуЛитери: 0
Всичко: 966

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе на меншевиките
раздел: Други ...
автор: giro

„Пушенето убива!”, „Пушачите умират по-млади”, „Пушенето вреди сериозно на вас и на другите около вас”... Още много подобни тъпотии пушачите са принудени да търпят, докато нетърпеливо вадят поредната цигарка от навремето красиво изглеждащата кутия.
Ами майната ви на вас - тези, които измислихте поредния начин, чрез който да ни натрапите отвратното си лицемерие. В случая поне на половината човечество.
Щом „пушенето убива”, нека се погрижим за живота си, а не да разрешаваме рекламите и продажбата му. То трябва да е абсолютно забранено или, също както доста по-сигурно убиващите пушки на ловджиите, да бъде поставено под разрешителен режим. Например: пред нарочна медицинска комисия, в която със съвещателен глас ще участва вицепримиерът по народното дълголетие, кандидат–пушачът трябва да докаже въпиющата си потребност от никотини и катрани в организЪмА си и след това ще му бъде дадена карта с валидност от 3 дена + 10 цигари от одобрен от здравната каса вид и доставчик, преминал стриктна обществена поръчка. Следващо кандидатстване ще е възможно след една година.

Рак на белите дробове, белодробен емфизем, хипертония, куроспад и стерилност, никотиново акне по гъзните бузи, маслено зелени стафилококови сополи, гранясали зъби, син език... До всичко това води пушенето според официалната доктрина, съчинена от бивши пушачи и неосведомени лекари-чиновници.
Чудно, бе, мамка му! - марихуната чрез нейния ТХК е наркотично вещество, държането на което е тежко наказуемо. Още по-наказуемо е разпространяването му. Хич не съм чул, обаче, тя да вреди на белите дробове – в нея никотин и катрани няма. Дали убива не е известно. Знае се, че те прави малко хахав и не съвсем адекватен. Айде, може и напълно неадекватен да те направи. Ми какво ли пък прави с теб и с тези около теб джанковицата от дядовия казан, а? А меката топлина, не претопля ли прекалено субстанцията в черепната ти кутия, каквато и да е тя. Бирата вади камъни в бъбреците, но е вредна за хипертоници, а и те прави необратим шкембелия. Предлагам на бирените етикети да има снимка на Швейк с предупреждение: „Бираджиите надебеляват и оглупяват по-млади”. На саламите, носталгично именовани „В името на народа”, трябва да пише: „Яденето на салам те прави по-гладен и вреди на тези, които не могат да си го купят”...

Фантазиите ми стигат и по-далеч, ще прощавате.
На парламента трябва да се смени лозунгът с много по-актуален. След кончината на непрежалимия ни хан Кубрат съдържанието му рязко е загубило популярност. Днес вече никой не може да го разтълкува, понеже пръчките на новите, парламентарни принцове са от хром-ванадий-никелова стомана и поначало са нечупливи. Знае се, нали!? Кой ли пък не ги е изпробвал на задника си!
Та така, ето моите няколко алтернативи за подмяна на девиза: „Гласуването убива”, „Гласоподавателите полудяват по-млади” или „Гласоподавателите обедняват по-млади”, а може и нещо позитивно като например: „Влизането в парламента помага на вас и на близките около вас”... и т.н. и т.н.
А защо надписите да не се поставят като предупредителни пътни знаци на вратите на многочетните ни ведомства: Пред НАП: „Плащането на данъци убива”, пред МВР „Спазването на закона убива”, пред Минправосъдието: „Съдебната система вреди на вас и на другите около вас”, пред МТ: „Трудът грози човека”, пред Миненегргетиката и икономиката: „Токът убива” и прочие.
Оставям останалите алтернативи на Вашето въображение, уважаеми съотечественици, пушачи. На малцинството непушачи искам да проговоря с думите на Вожда Ленин: Не на меншевиките!


Публикувано от viatarna на 18.03.2015 @ 18:53:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:01:03 часа

добави твой текст
"Не на меншевиките" | Вход | 3 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Не на меншевиките
от malovo3 на 18.03.2015 @ 20:35:46
(Профил | Изпрати бележка)
Това дето си написал "Фантазиите ми стигат и по-далеч, ще прощавате." е
точно "УМЕСТО" Браво!


Re: Не на меншевиките
от giro на 19.03.2015 @ 10:04:12
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря за отзива!

]


Re: Не на меншевиките
от daro на 19.03.2015 @ 07:10:03
(Профил | Изпрати бележка)
ограниченията отглеждат разделения с основанието старо като света :)

и... майната му на добруването за човека!

черпя те едно "малко", на Тома Марков:

"грижа за човека - до всяка кръчма, аптека" ;)

готин ден, бай Кире! :)

(.)



Re: Не на меншевиките
от daro на 19.03.2015 @ 07:54:03
(Профил | Изпрати бележка)
ааа, забравих да спомена... така, само за протокола, г-н Николов ;)

миналия петък в Сърница, докато димяха местано-пеевските и

борисовите скари, на приятелите ми - Салих и Реджеб, "главите им

пушиха" в Англия, защото е непосилна издръжката на децата им, решили

да учат в светски училища, в по-големите български градове

...

]


Re: Не на меншевиките
от giro на 19.03.2015 @ 10:04:43
(Профил | Изпрати бележка)
Т.Марков - точно и ясно!

]


Re: Не на меншевиките
от zebaitel на 19.03.2015 @ 08:55:05
(Профил | Изпрати бележка)
Точно, ярко...но безсмислието няма граници!


Re: Не на меншевиките
от giro на 19.03.2015 @ 10:05:45
(Профил | Изпрати бележка)
е, помниш дядо Алберт А. : две необятни неща знам - Вселената и човешката тъпотия, но за първото не съм съвсем сигурен

поздрави!

]