Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 876
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 878

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà Ñâåòëàíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: zelenonametalo

 ïëàíèíàòà,çàîáèêîëåíî îò îãðîìíè âå÷íî çåëåíè áîðîâå è ñòîòèöè ìàëêî ðàçêëîíåíèÿ íà ðåêà ßíòðà, ñå ðàçïðîñòèðàëî ïðåêðàñíî ïîáåëÿëî îò ñíåãà ãðàä÷å.Õîðàòà òàì æèâåëè òàêà ìèðîëþáèâî,êàêòî áèëî òèïè÷íî çà ïëàíèíàðèòå ïîðàäè ìàëêèÿ èì äîñòúï äî âúíøíè õîðà.Ìàéñêè Òðúí áèë ìàëúê ãðàä,íî îæèâåí è ðàáîòåù íà äîáðî íèâî,ñ ãîëåìè ïðèõîäè îò âîäíàòà ïúðçàëêà,êîÿòî áèëà åäèíñòâåíà ïî ðîäà ñè,à áåç ïëîùàäíèÿ ñåíñåé Äèìèòúð,áèë ìíîãî óâàæàâàí â ñôåðàòà íà êàðàòåòî.

Îáÿâàòà çà òîâà ãðàä÷å,íå áèëà äîñòàòú÷íà ïðè÷èíà äà ñå îòèäå òàì,çàùîòî ïúðçàëêàòà áèëà íÿêàê ñòðàøíà,à äîäæî èìàëî ïî÷òè íàâñÿêúäå.Àíòîí îáà÷å,çàáåëÿçàë äðóãà ìíîãî ïî-ïðèÿòíà ïðè÷èíà - Ñâåòëàíà.Äîêàòî ðàçãëåæäàøå ôîðóìà íà ñàéòà,Àíòîí çàáåëÿçà,÷å òàì å íàïèñàíà ìàëêî è ñïðåòíàòà ïîêàíà îò ìîìè÷å. ïîêàíà ïèøåøå - "Êàçâàì ñå Ñâåòëàíà è òúé êàòî âå÷å ñòàíàõ íà 19 ãîäèíè àç ñè òúðñÿ ìîì÷å". Ñíèìêà íà Ñâåòëàíà áå îòñòðàíè íà ñòàòèéêàòà.
Àíòîí ñå âïëåíè â òîâà ìîìè÷å, âúïðåêè ÷å èçãëåæäàøå íÿêàê ïëîñêî è ïðîñòè÷êî, áåç ãîëÿìà áëåñòÿùà êîñà, êàêòî âñúùíîñò ïîâå÷åòî ãðàäñêè ìîìè÷åòà, áåç íàïðàâåíè âåæäè èëè ïúê áåç äîðè äà èìà ïðåêðàñíî òÿëî.Òîé âèäÿ â íåÿ íåùî äðóãî - ïðîñòîòà è ÷åñòíîñò.
Òà êîé áè íàïèñàë òî÷íî ïî òàêúâ íà÷èí îáÿâà çà ñðåùà-òîâà ìèñëåøå ïî ïúòÿ ñè çà Ìàéñêè Òðúí Àíòîí, âúëíåíèåòî ìèíàâàøå ïî òÿëîòî ìó, êàòî ïðèÿòåí ãúäåë. àâòîáóñà çà Ìàéñêè Òðúí íÿìàøå ìíîãî õîðà,ñàìî åäíà áàáà ñåäíàëà äî øîôüîðà è åäíî ìàëêî ìîìè÷åíöå, çàäðÿìàëî äî ïðîçîðåöà.Çàâîèòå èç ïëàíèíàòà íå áÿõà íèòî îñòðè, íèòî ïðåêàëåíî äúëãè, ñÿêàø ïúòÿ êúì ãðàä÷åòî òå êàíåøå, Àíòîí âñå ïîâå÷å ñå ðàçãîðåùÿâàøå, âñå ïîâå÷å æåëàåøå äà ñðåùíå ÷îâåêà, çàðàäè êîãîòî îòèâàøå òàì.Íå ñëåä äúëãî,ñëåä åäèí ìíîãî îñòúð çàâîé,ñå ïîêàçà öåëèÿ ãðàä,îáâèò â áîðîâå,à ïëúòíî äî ìàëêèòå ðåêè÷êè òóê-òàìå ñå ñðåùàõà âîäåíèöè,ñÿêàø ïîçäðàâÿâàéêè ñ ðàäîñò îò ñòàðè âðåìåíà.
Àíòîí íå áå ïèñàë íà Ñâåòëàíà íèùî,íî çíàåøå êúäå äà ÿ íàìåðè.Àâòîãàðàòà â Ìàéñêè Òðúí áå ìúíè÷êà,íî îòíîâî,èçðÿäíà è ÷èñòà.Äîêàòî Àíòîí âúðâåøå ïî óëèöèòå,òîé çàáåëÿçà ñúùîòî íåùî,íàîêîëî äîðè õîðàòà áÿõà ÷èñòè è ñïðåòíàòè.Ãëàâíèÿ ïëîùàä íå áå êîé çíàå êàêâî,ñ èçìåñòåíè ïëî÷êè,êîèòî íå óñïÿâàõà äà ñå ñêðèÿò ïîä åäâà íàòðóïàëèÿ ñíÿã.Àíòîí òðúãíà êúì àäðåñà,êàòî ðàçáèðàøå ñè ïîìàãàøå ñ æèòåëèòå íà ãðàäà,êîèòî íàé-ó÷òèâî ãî óïúòâàõà.
Ïðåä äîìúò íà Ñâåòëàíà,êîéòî çà èçóìëåíèå íà Àíòîí ñå íàìèðàøå â ãîðàòà,áÿõà íàñÿäàëè îêîëî äîìàøíî íàïðàâåíà äúðâåíà ìàñà ÷åòèðèìà ÷îâåêà.Ñâåòëàíà íå áå ñðåä òÿõ,íî Àíòîí, èçïúëíåí ñ âúëíåíèå è ñðàì, îòèäå ïðè òÿõ.
-Åõî - ïðîìúðìîðè òèõî - Çäðàâåéòå,ìîæå ëè äà âè ïîïèòàì íåùî?
Ïî-âúçðàñòíèÿ ìúæ, åäúð êàòî ìå÷êà, êîñìàò è ìúæåñòâåí ñå îáúðíà,èçãëåæäà õîðàòà îêîëî íåãî ãî ïî÷èòàõà è îñòàâàõà òîé äà ãîâîðè.
-Ãîâîðè ìîìêî,çà êàêâî ñè äîøúë? - Êàçà ìúæúò.
-Òóê ñúì çà äà ñå ñðåùíà ñ ìîìè÷å íà èìå Ñâåòëàíà è çàòîâ...
-À òàêà ëè,åé ñåãà ùå ÿ ïîâèêàìå,Åé,Ìàðèÿ ÿ åäè ïîâèêàé Ñâåòëàíà - Ìúæúò ñå îáúðíà êúì ïî-ñòàðàòà æåíà äî íåãî,äðóãèòå äâå ìîìè÷åòà áÿõà ïîðàçåíè, âúïðîñà "êîé áè òúðñèë Ñâåòëàíà" ñå ÷åòåøå ïî áåëèòå èì ãðóáîâàòè ëèöà.Æåíàòà ñå âúðíà,à Ñâåòëàíà,îáëÿêàíà â ñèíè äúíêè è ëèëàâ ïóëîâåð ñ íàäïèñà "Fly for fun" ñåäåøå ó÷óäåíà äî íåÿ.
-Ìîì÷å,ãîâîðè,åòî ÿ Ñâåòëàíà - Êàçà ïî-ñòàðèÿò ìúæ,èçãëåæäà áàùàòà íà Ñâåòëàíà.
Àíòîí ñå ïî÷óäè,êàê äà ãîâîðè òàêà ïðåä ñåìåéñòâîòî é,ñðàìúò ìó ùåøå äà ãî íàêàðà äà íàïðàâè òîëêîâà ìíîãî âåðáàëíè ãðåøêè,÷å ñðåùàòà ìó ùåøå äà îòèäå äàëå÷ äàëå÷ íà çàïàä,èëè íà ìàéíàòà ìó,êàêòî äóìàøå áàùà ìó.
-Å,òóê ñúì çà äà êàæà íåùî íà Ñâåòëàíà,Ñâåòëàíà ùå äîéäåø ëè? -
Áàùàòà ñå ïîçà÷óäè,íî êèìíà íà ó÷óäåíàòà Ñâåòëàíà,à òÿ ñêîêíà â ïðèêëþ÷åíèåòî.Âìåñòî äà âúðâè òÿ ïîäñêà÷àøå êúì íåïîçíàòèÿ,íåâèííà êàòî ñúðíà è áëàãîðîäíà êàòî êîøóòà.
-Çäðàâåé - óñìèõíà ñå Ñâåòëàíà.
-Çäðàñòè - Àíòîí ñúùî ñå óñìèõíà øèðîêî,ñÿêàø íà íåñõâàíàòà îò äðóãè øåãà - Ïðî÷åòîõ òîâà êîåòî ñè íàïèñàëà â ñàéòà íà ãðàäà,òîâà ÷å èñêàø "ìîì÷å" - Àíòîí îòíîâî ñå çàñìÿ,ñÿêàø íà íå ñõâàíàòà øåãà,êàòî òîâà ïîðàäè íÿêàêâà ïðè÷èíà ðàçñìÿ è Ñâåòëàíà.
-Äà,òàêà å,è òè ñè äîøúë çà äà ñå çàïîçíàåì.Êîëêî ñè ñòðàíåí,çàùî ïðîñòî íå ìè ïèñà ïúðâî,êîé çíàå îò êúäå èäâàø.
Àíòîí ñå óñìèõíà.
-Íåêà ñå ðàçõîäèì,à,à,çàáðàâèõ - Àíòîí ïðîòåãíà ðúêàòà ñè êúì íåéíàòà - Êàçâàì ñå Àíòîí,ïðå-ïðèÿòíî ìè å äà ñå çàïîçíàåì.
-Ñâåòëàíà - îòâúðíà ïîðàçåíà òÿ.
-Å íà êúäå ùå õîäèì Ñâåòëàíà?
-Ùå îòèäåì êúäåòî âñåêè òðÿáâà äà èäå ïîíå âåäíúæ,íî ïðåäè òîâà òðÿáâà äà ìèíà äî äîäæîòî,çàùîòî ñåíñåÿ ìå âèêàøå.
Àíòîí ñå ñúãëàñè, è ñëåä êàòî ñå ñáîãóâà ñúñ ñåìåéñòâîòî è,êàòî ðàçáèðà ñå ñå èçâèíè çà íàòðàï÷èâîñòòà,òå òðúãíàõà èç Ìàéñêè Òðúí,êúì òàçè íåçíàéíà àòðàêöèÿ.Àíòîí áå ïîðàçåí îò íà÷èíà ïî êîéòî Ñâåòëàíà ãîâîðåøå,ñÿêàø íå çíàåùà ùî å ëúæà,âúïðåêè ÷å áå óáåäåí ÷å çíàå.Èçãëåæäà òÿ áå ðåøèëà äà ñå äúðæè ñ õîðàòà ÷åñòíî,êàêòî è Àíòîí ïðåäè âðåìå,îáåùàíèå êîåòî ìó êîñòâà äîñòà.Ïî ïúòÿ Ñâåòëàíà ìó ðàçêàçâàøå çà êàðòèíèòå,êîéòî òÿ ðèñóâàëà,çà ïðåêðàñíèòå áîðîâå çàä êúùàòà èì,çà êðàñèâèòå ìèãîâå èç Ìàéñêè Òðúí,à Àíòîí ñåäåøå è ñå óñìèõâàøå,à êîãàòî ìó áå äàäåíà âúçìîæíîñò ðàçêàçâàøå çàáàâíè ñëó÷êè îò íåãîâèÿ ãðàä.
Çàëàòà íà äîäæîòî íå áå òîâà êîåòî ñå î÷àêâàøå,òÿ áå åäèíñòâåíàòà íåïîääúðæàíà ñãðàäà.Äâóåòàæíàòà è ñòðóêòóðà èçãëåæäàøå íå ñòàáèëíà,à íà ãîðíèÿ åòàæ íàêè÷åí ñ ìíîãî ìàëêè ïðîçîðöè ñå âèæäàõà ÿñíî äóïêèòå,òàì êúäåòî ëèïñâàõà ïðîçîðöè.Ñâåòëàíà ñå óñìèõíà è çàáàâè õîä,êàòî ìè îáÿñíè,÷å òåçè ïðîçîðöè,ñà ìàõíàòè íàðî÷íî îò ñåíñåÿ,çà äà âëèçàë áîéíèÿò äóõ.
-Óàó,òîâà å íåâåðîÿòíî - îòêëèêíàõ àç.
Çà äà âëåçåì â äîäæîòî îáà÷å,îùå îò âõîäà ìó,íè êàçàõà äà ñâàëèì îáóâêèòå ñè,çà ìåí òîâà áå òðóäíîñò,òúé êàòî èìàõ îáóâêè òèï - åäâà ñëàãàùè ñå -,íî âåäíúæ ñëîæåíè,â òÿõ íå ñå ÷óâñòâà ñòóä.Âñå ïàê ñå ñúáóõ,èñêàõ äà âèäÿ ñåíñåÿ,à åäíà áàáà äîðè ìè ïðåäëîæè äà ìè ïîìîãíå,ñëåä êàòî è îòêàçàõ òÿ ìè ñå ðàçñúðäè,ïîãëåäíà ìå ñÿêàø ñúì äÿâîë.
-Åëà,ïîáúðçàé - êàçà Ñâåòëàíà
-Èäâààààì - îòâúðíàõ.
Îò âúòðå çàëàòà áå äîáðå,ïîäúò áå ÷èñò,àëà ñòóäåí,âðàòèòå íå ñêúðöàõà ïðè îòâàðÿíå,à ìèðèçìàòà áå ñâåæà è ïðèÿòíà.Ñâåòëàíà òóê èçãëåæäàøå äîðè êðàñèâà,ñÿêàø íà ìÿñòî.Èçâåäíúæ ñè ïðåäñòàâèõ êàê àêî íå òðúãíå íà äîáðå,âúïðåêè ÷å ñå ñúìíÿâàì,Ñâåòëàíà ìîæå äà ìè íàáèå êàí÷åòî,ïîáèõà ìå òðúïêè íà âúëíåíèå,ùÿõ äà ÿ ñìà÷êàì.
Òÿ âëåçå ñàìà â çàëàòà ñ òåïèõà,òúé êàòî ñìåòíàõ òîâà çà ðåäíî,àç íå ÿ ïðèäðóæèõ âúòðå,à è êàêâî ìîæåøå äà è íàïðàâè ñåíñåÿ,òîé ñèãóðíî ÿ âèêàøå çà äà è äàäå íåùî.
Äîêàòî ïîäñëóøâàõ,âðàòà ñå îòâîðè ðÿçêî è ìå öàïíà ïî óõîòî,Ñâåòëàíà èçëåçå ÿäîñàíà.
-Êàêâî ñòàâà ã-æèöå àç ñúì îò Ìàéñêè Òðúí - ïîïèòàõ àç.
-Àààà ìè íèùî ñïåöèàëíî,îñâåí ÷å íå ìîãà äà òðåíèðàì çà äâå ñåäìèöè,çàùîòî â ïîñëåäíàòà áèòêà íå òðÿáâàøå äà ÷óïÿ íîñà íà ïðîòèâíèêà ñè,àõ ìàãàðåøêè áóäèë ÷óïëèâ,ñàìî äà ãî õâàíà.
-Õàõàõà,òè ëè ùå ãî íàáèåø - Òÿ âåäíàãà ìå ïîäãîíè,à àç áÿãàõ â çàêà÷êàòà ñè,òÿ ñå óñïîêîé ïî÷òè âåäíàãà,íî âñå ïàê óñïÿ äà ìå öàïàðäîñà ëåêî ïî êðàòóíàòà,êîåòî ïî-ñêîðî áåøå ïî÷óêâàíå çà áëàãîäàðÿ.
-Å,äà ñå íàñî÷âàìå êúì àòðàêöèÿòà,à?
-Íåêà,íåêà - ñúãëàñèõ ñå âåäíàãà,íÿìàõ òúðïåíèå.
Àòðàêöèÿòà áå òî÷íî çàä äîäæîòî è ïðåäñòàâëÿâàøå îãðîìíà âîäíà ïúðçàëêà,âñúùíîñò ïðåäíàçíà÷åíà çà ñïóñêàíå ïðåç çèìàòà,êîãàòî èìà ìíîãî ñíÿã.Ñåãà îáà÷å íÿìàøå ïî÷òè íèêàêúâ.
-Ñâåòëàíà,êàêâî ùå ïðàâèì òàì?
-Ùå ïîãëåäíåø îò ãîðå,ùå ðàçáåðåø ùî çà ÿêîñò ñè èçïóñíàë,êàòî íå ñå ñåòè äà ìè ïèøåø,àç ùÿõ äà òè êàæà äà äîéäåø êîãàòî èìà ñíÿã.
Òÿ ìå áå êàðàëà äà äîéäà òóê,ñàìî çà äà íå ñå ñïóñíà.Ùî çà ÿêîñò ïðèòåæàâà òîâà ìîìè÷å.
-ßêà ñè - êàçàõ àç,êàòî âåäíàãà îòâúðíàõ ãëàâà,òúé êàòî áÿõ ïðåêàëåíî îòêðèò.Òÿ îáà÷å ïðîñëåäè òîâà ìè îòâðúùàíå è íå îòãîâîðè.Çà êîåòî è áëàãîäàðÿ.
Îêàçà ñå ÷å ïúðçàëêàòà å çàòâîðåíà è Ñâåòëàíà îòèäå äà ãîâîðè ñ íÿêàêâè íåéíè õîðà.Îáà÷å íå ìè ñå ÷àêàøå.Âèäÿõ åäíà àâàðèéíà ñòúëáà è ðåøèõ äà ñå êà÷à ïî íåÿ,çàùîòî,çàðàäè ïðèêëþ÷åíèåòî.Âñúùíîñò ñå îêàçà ÷å îò òàì,ìîæåø äà âèäèø öåëèÿ óëåé íà ïúðçàëêàòà,íî íå îò ïîçèöèÿòà îò êîÿòî ïðèíöèïíî ñå ñêà÷à,à îò äâà ìåòðà ïî-íàãîðå.Óëåÿ çàïî÷âàøå ñ îãðîìíî óñòðåìëåíèå íàäîëó,ñëåä êîåòî ñëåäâàøå èçâèâêà ïðåäíàçíà÷åíà äà òå õâúðëè íàãîðå.Íå èñêàõ äîðè äà ñè ïîìèñëÿì äà ñêî÷à,àêî ùå äà áÿõ 10 ìåòðà ïî-íàäîëó,òîâà ñè áå ñòðàøíî.Âÿòúð íåíàäåéíî ñå ïîÿâè,à àç çàòðåïåðåõ ãîðå,îò ñòðàõ è îò ñòóä.Ñÿêàø âÿòúðà ïðèäîáè ðúöå è ìå áóòíà íàïðåä,íÿìàøå ïðåãðàäà è àç ñå õëúçíàõ íàäîëó,ïàäàéêè íàäîëó ñ ãëàâà êúì ïúðçàëêàòà.Óæàñà ñå âïëåíè â êîñòèòå ìè,à ïúðâèÿ êîíòàêò ñ ïúðçàëêàòà ìè ñå ñòîðè êàòî óäàð îò ÿäîñàí áèê.Òúé êàòî íå ïàäíàõ íà ïðàâî,àç õâðúêíàõ ñòðàíè îò ïúðçàëêàòà,êúäåòî ñå áÿõà íàêóï÷èëè ìíîãî òúíêè äúðâåòà.Íÿìàøå êàêâî äðóãî äà ïðàâÿ,àç ëåòÿõ è ñãðàá÷âàõ âñÿêî äúðâî ïî ïúòÿ,âñÿêà ìàëêà íàäåæäà äà íå óìðà ïðè ïàäàíåòî.
Ïîñëåäíîòî êîåòî ïîìíÿ,ïðåäè äà ïðèïàäíà áå êàê ñåäÿ ïî ãðúá ãëåäàéêè â ïîñîêàòà îò êîÿòî ñå ïîÿâè Ñâåòëàíà.Òÿ òè÷àøå êúì ìåí,íî íà òî÷íî åäíà ñòúïêà ðàçñòîÿíèå,ñå ñïúíà è ïàäíà âúðõó ãúðäèòå ìå.Òîãàâà çà ïðúâ ïúò ñïëåòîõìå óñòíè.Áîëåøå


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 05.03.2015 @ 11:36:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   zelenonametalo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 18:37:42 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
" Ñâåòëàíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñâåòëàíà
îò mamontovo_dyrvo íà 10.03.2015 @ 15:57:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õå-õå! Èíòåðåñíà ëþáîâíà èñòîðèÿ...