Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 850
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 850

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðîëåò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: boliarkabg

Çàäóõà òèÿ äíè, çàáðóëè ãîëèòå êëîíàöè. Äúðâåòàòà ñå âèäÿõà â ÷óäî. Ìèíàëèÿò äåí ñëúíöå, òîïëî, ïúïêèòå èì íàåäðÿõà çà ÷àñîâå. Äíåñ ïúê ñâúñåíî, äóõà, ÷å è ñòóä íîñè. Àáå è õàâàòà êàòî ñâåòîâíàòà ïîëèòèêà. Äåí ÿ áèâà, ñåäìèöà äðúí÷àò îðúæèÿ. Òóé ìåíå õåì ìå èíòåðåñóâà, õåì ìè äðåìå íà...õììì, äà äå.
Æèâåÿ ñè àç íà ñåëî îò íÿêîëêî ãîäèíè ñ æåíàòà è ñè ãëåäàì êåôà. Äåöàòà ãîëåìè, âíóöèòå îòõâðúêíàõà èäàò ñàìî ëÿòîòî. Çèìàòà ñå ãóøêàìå ñ ãîñïîæàòà è òîëêîâà. Å, ãîñïîæà å àìè, íàëè áÿõìå ãðàæäàíè 40-50 ãîäèíè. Íîîî, ñåãà ñìå îò „çàâúðíàëèòå ñå”. Òàêà íè âèêàò õîðàòà â ñåëîòî, êîèòî íå ñà ãî íàïóñêàëè. Òà, ãóøêàìå ñå öÿëà çèìà íà òîïëè÷êî íèå ñ ìîÿòà ãîñïîæà, õàïâàìå áëàãèíêè, ïèéâàìå òó ÷åðâåíî, òó áÿëà âèíî. Æèâååì ñè ñ åäíà äóìà. À, è ãðåÿíà ðàêèÿ ñðúáâàìå äà íå ÿ îïóùà. Ñúáèðàìå ñå ñ ÷ëåíîâåòå íà ïàðëàìåíòà è æåíèòå èì. Ãîëÿì æèâîò.
Âñÿêî íåùî ñè èìà êðàé îáà÷å, çíàå ñå. Òîÿ âÿòúð äåòî å çàäóõàë íîñè õåì õóáàâî, õåì íåäîòàì. Õóáàâîòî å,÷å ñêîðî ùå ïóêíå ïðîëåòòà, à ëîøîòî, ÷å èçëèçà ðàáîòàòà.  ñåëñêîòî êàôåíå ùå ïðåìåñòèì ïàðëàìåíòàðíèòå çàñåäàíèÿ ñëåä îáÿä, ÷å ñóòðèí íèêîé íÿìà äà íè ïóñêà äà èäåì äî òàì. Ñëàãàò åìáàðãî ãîñïîæèòå íè, ðàáîòà èìà. Ìè, çàòóé âèêàì, ÷å íå å äî òàì õóáàâî äåòî èäâà ïðîëåòòà.
Íå å, íå å, àìà èìà è õóáàâè ñòðàíè. Êàòî ùå ñå ñòîïëè òî, ùå íàïå÷å åäíî õóáàâî ñëúí÷èöå. Êàòî ùå ñå ïîðàçñúáëåêàò æåíóðÿòà . Ùå õâúðëÿò ïàíòàëîíèòå, äåáåëèòå áëóçè. Ùå ðàçëþëåÿò îíèÿ ìè òè ïàçâè ñ äåêîëòåòà. Ùå ïîêàæàò åäíè ãîëè ðúöå äà ãè èçïè÷à ñëúíöåòî. Ùå ìàõíàò ðàçíèòå ïëåòåíè øàïêè è ùå ðàçâåÿò êîñè. Å, òå êîñèòå èì áîÿäèñàíè, àìà îùå ëîâÿò îêîòî. Åé, îíÿ äåí êîãà áåøå ñå ïîñòîïëèëî, îòèâàì êúì êàôåíåòî è ãëåäàì â åäèí äâîð æåíà ñå ïîíàâåëà èç ãðàäèíàòà è âúðøè íåùî. Íå,÷å ìå èíòåðåñóâà äå, íî ñè âèêàì êàêâî ïðàâè, òî êàëíî îùå. Ñ åäíî îêî ïîíàäíèêíàõ. Äà íå ìèñëÿò, ÷å çÿïàì èç ÷óæäèòå äâîðîâå. Îõîîîî, „áî÷êàëà áàëó÷êè” ìè âèêà òÿ êàòî âèäÿ,÷å âñå ïàê íàäíè÷àì. Òþõ, ìàìà ìó ñòàðà, çíà÷è ñå ïîäðàçáèðà êàêâî ïðàâÿ, à óæ ãî ïðàâÿ åé òúé íà, íåâèííî. Åñåíòà íå óñïÿëà äà ãè „ñëîæè”,÷å ñåãà ãè ñëàãàëà. Ìè âèêàì ñè êàòî íå ñè íàìåðèëà êîé äà òè ãè ñëîæè, „áî÷êàé” ñè ãè òè. Íàëè òúé. Àìà òÿ òàÿ áóëêà êàêâî äà âè êàæà. Êàòî íàëÿëà åäíè ïàçâè, ÷å êàòî ãè ïîíàâåëà, íàëè „áî÷êà áàëó÷êè”. Êàòî îïúíàëà åäèí äúëúã êðàê. Ïî÷íåø îò çåìÿòà äà ãî ñëåäèø, à òîé îòèèèèâà äî ãîðå, íåâèäÿ ñå. Õóáàâî å äà âèäèø îïúíàò æåíñêè êðàê, òà ìàêàð è â ïàíòàëîí îáóò. Åååå, êàêâî êàòî íå å â ïúðâà ìëàäîñò æåíàòà, âñå ñè å æåíà è íå å çà èçõâúðëÿíå îùå. Äíåøíèòå æåíè ñå ãðèæàò çà ñåáå ñè è ñå ïîääúðæàò õóáàâè. Òà è íàñ ó÷àò è ñèëÿò íà òàÿ ðàáîòà. Äà ñìå îáðúñíàòè ìàêàð è èç êúùè èëè ïúê íà ñåëî. Äà ñìå ÷èñòè, ïîäñòðèãàíè è ñðåñàíè. Òúé àìè, äà íå èì âîíèì íà ïúð÷èíà. Õóáàâî ïðàâÿò. ß, êàê íà íàñ íè å äîáðå äà âèäèì õóáàâà æåíà, íàëè è òå èñêàò äà îïëàêâàò îêî.
-Êúäå ñå îòíåñå ïàê, êàêâî ñè ñå ïîäïðÿë íà ëîïàòàòà - ïðîâèêíà ñå ìîåòî ñúêðîâèùå îò òåðàñêàòà íà êóõíÿòà. Åé, âèæäà áå è íà äâîðà äà ñúì, ïàê ìå ùðàêâà. Èçëÿçîõ äà ïðåìåòà äâîðà ïðîëåòíî, äà ãî ïî÷èñòÿ, ÷å çèìàòà ñå å ïîíàòðóïàëî òóé -îíóé ïîä ñíåãà. Êàòî ïóêíå ïðîëåò äâîðúò äà å ÷èñò êàçâà ãîñïîæàòà. Äà íå ñè ñå ñìåÿò õîðàòà. Çàòîâà ãî ÷èñòÿ. Ãîòîâ ñúì áå, ïî÷èñòèõ, èçõâúðëèõ áîêëóêà, àìà íàëè ñå çàìå÷òàõ, ñúì ñå ïîäïðÿë íà ëîïàòàòà.
- Õàéäååå, õàéäå, àêî ñè ñâúðøèë ïðèáèðàé ñå, íå ñòîé òàì êàòî ïàìåòíèê. Îáÿäúò å ãîòîâ. Äà ãðåÿ ëè ðàêèÿòà - âèêà ïàê ñúêðîâèùåòî ìè. Äà ÿ ñãðåå ëèèè, ÷óäÿ ñå. Íàëè óæ ïðîëåò å, äà ñïèðàìå âå÷å ñ òàÿ ãðåÿíà ðàêèÿ. Íàìðúçíàõ îáà÷å ñ òîâà ÷èñòåíå íà äâîðà è â òîÿ âÿòúð, ÿ äà ñãðååì îùå âåäíúæ, ïúê íàòàòúê ùå óäðÿìå ïî åäíà ñòóäåíà.
- Ñãðåé, ñãðåé, - âèêíàõ è àç êàòî âèäÿõ, ÷å äåëâàòà é îùå ñåäè íà òåðàñêàòà. Íà ìàéòàï äå, íàëè âèêàìå „äåëâà” íà æåíà ñëîæèëà ðúöåòå íà êðúñòà.
- Ñãðåé, ÷å äà èçïðàùàìå çèìàòà ñòèãà íè âå÷å. Åé ÿ, ÿ âèæ êàêâà ïðîëåò êàðà íàñàì òîÿ ðàçâèãîð. Èäå, èäååå, èäå ìîÿ õóáàâèöå - ïðàâÿ é ÷åòêà àç - Èäå ïðîëåòòà ,íÿìà ìàéòàï. Àéäå, èäà è àç.
Ïðèáèðàì îðúäèÿòà íà òðóäà íà ìÿñòîòî èì, îòóïâàì äðåõàòà ñè îò ïðàõòà è òðúãâàì êúì êúùè, à â ãúðäèòå ìè õóóóóáàâî, åäíî ìèëî òàêîâà. Ïðîëåò èäå.

Ìèëêà Ìàðêîâà


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 23.02.2015 @ 16:45:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   boliarkabg

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 03:01:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïðîëåò" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïðîëåò
îò malovo3 íà 24.02.2015 @ 11:45:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ìè õàðåñà. Òàÿ ñåëñêà èäèëèÿ!


Re: Ïðîëåò
îò divcviat (divcviat@abv.bg) íà 25.02.2015 @ 02:56:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿêàê ïî ëåêî ìè ñòàíà,êàòî ïðî÷åòîõ!Ïîçäðàâëåíèå!


Re: Ïðîëåò
îò IGeorgieva íà 28.02.2015 @ 17:16:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç óñåòèõ ïðîëåòòà. Ìíîãî ìè õàðåñà!
Ïîçäðàâè!