Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 5
Всичко: 852

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа реторсията с мир
раздел: Други ...
автор: giro

Една френска поговорка гласи: „Търси жената във всички престъпления!”. Аз - не, но французите разбират от жени, нали!?
Учили сме история и, естествено, всичко сме я забравили – кой пък би искал да се учи от историята. А там е бъкано с жени-злодеи. Вярно – с мъже тоже. Демек, злодейството е безполово. Бих слушал с вълнение и възторг защитата на обратната теза. Засега обаче съм спокоен и леко посърнал. Понеже няма кой да ме възторгне, тоест - опровергае.
Дискриминацията и свързаното с нея насилие са отвратителни социални явления. По това не бива да има спор, ясно е. Често, обаче, трябва да възниква спорът относно действително дискриминираната страна. А този спор хич не е лесен и трябва да се подхожда внимателно, но и с много кураж при решаването му.
Хомосексуалистите били дискриминирани. Чудя се – кое ги кара да се чувстват така, пък и кое кара всички да им вярват. Аз например не съм виждал парад на хетеросексуалните в защита на правото им на такъв именно сексуален избор. Как ли би изглеждало такова събитие, любопитно ми е... Обаче парадите на гейовете са доста чести и натрапчиви. А са натрапчиви не защото дразнят с физическото си проявление – голям праз, няколко голи задника в повече отдавна не правят лошо впечатление – а защото се опитват да внушат несъстоятелни послания: вижте ни колко сме дискриминирани от ретроградните мачисти.
Олеле, майко мила, прибери си вересиите!
В нашето направо безполово общество, в което майката и бащата са неразличими по пол, всеки момент ще се изобрети и метод, в който мъжете да раждат, а жените да осеменяват. Ако това все пак не стане, понеже Папата и Отец Николай гневно ще се намесят, поредната кибер-машинка ще го прави вместо людете. Разнополовото съешение на нейните Хард и Софт уери по задание ще цвъка хермафродитчета и всички спорове ще бъдат решени в името на еднополовия вселенски мир. Вероятно за радост и на Вселенския патриарх, в чийто диоцез, както се знае, отдавна не придирят към половете.
Мъжете вече се бръснат като жени, жените всеки момент ще си пуснат бради и мустаци /в защита против рака на простата например/, пичовете си имплантират пластмаса, за да изпълват по-секси дънките си, жените носят кубинки, с които по-успешно да наритват първите и така нататък и т.н. Къде е дискриминацията се питам аз и в същото време лично се чувствам като един дискриминиран... просто човек. За малко да кажа „нормален” човек, но не искам да дискриминирам някой, който само чака да го нарекат „ненормален”, за да ме осъди най-нормално по силата на ненормалните човешки правила.
Обаче не точно за това седнах да пиша.
Навсякъде гледам плакати, прокламиращи против насилието над жени. Браво, така трябва! Чета разни статии по първите страници, настръхвам от репортажите на какви ли не събития с жени-жертви и милея за тяхната защита. Голяма масовост в обществото по въпроса. Ха така! Изглежда значи и проблемът е много голям. Ама аз, нали нямам телевизор и смартфон, едва сега разбрах за този человечески катаклизъм преживял неандерталците, кроманьонците и други братовчеди, но сега пред заслужена гибел в ръцете на ООН и други организации, които се издържат от човешката тъпотия.
Разгеле, осведомих се все пак по въпроса. Какво да правя, занаятът ми е такъв, изхвърля те, ако не се ъпдейтваш на 20 години поне веднъж.
И ето на – статия, озаглавена „273 дела за насилие над жени и момичета в Пловдив за една година”
Бият ли ги, бе, какво ги правят клетите фемини? А защо така? Ренесанса, Хуманизма, Християнството, пък и Домакинстването, къде ги оставихме?!
Като споменах Домакинстването се сетих - понеже съм малко и в кухнята, така да се каже, бих искал да издам една малка истина: Не броят на делата, а съдържанието им определя коифициента на тяхната тревожност. Пак от кухнята да споделя и наблюденията си, че делата по ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА ОТ ДОМАШНОТО НАСИЛИЕ обичайно представляват предварителен, тактически бой за спечелване на предстоящата бракоразводна война. Един вид – преброяване на силите. Да живеят адвокатите! - и те семейства хранят. А колцина от вас са виждали разводи, при които децата са дадени на бащите?! Малей, какви палачи-гадняри сме значи, а!? Хак ни е!
Страх ме е от ужасното внушение, идващо от всичко това – мъжете са гадове, понеже тормозят своите ангели-жени.
Дали е така, бе хора?!
Ако една жена може немедленно да се снабди със съдебно-медицинско удостоверение за подутия си клепач, с какво ли пък удостоверение да се снабди един изтормозен от нейните истерии съпруг. Как ли би изглеждал този документ, ако трябваше да свидетелства, че клетникът е в остро паническо разстройство, само защото благоверната му, в перманентни пристъпи на благоверие, не го пуска, в името на неговото добро, да пие биричка с пиргишите от квартала. Обратно - ако тя изяде един шамар, задето се е самозабравила в Мола, пък сметката за ток и за хладилник тежи връз заплатата на мъжа й, жената е насилена. Айде в съда! – първото не може да се докаже, но за второто има надлежни документи.
В правото има едно понятие, наречено „компенсация на вини”. В наказателното право, основано на диалектическия материализъм, то се нарича „реторсия”, а в обичайното право, основано на разума за хигиена в отношенията на обществото – „зъб за зъб”.
Не съм за това! В никакъв случай. Никой мислещ и вярващ човек не бива да е! Трябва да знаем – компенсираното насилие си е насилие и то двойно.
Обаче привидното решаване на проблема чрез конституционно признати начини и средства нерядко също има като краен ефект чувството за причинено насилие. Ето - по цитирания закон, който бди над домашните жертви, дори да няма други доказателства за претендираното насилие, голата декларация за насилие над действителната или мнима жертва се явява достатъчна основа за осъждане /чл.13, ал.3 вр. чл.9, ал.3 от ЗЗДН/. Може би това е добре. А може би е добре само в общества, където хората не злоупотребяват тъй дръзко помежду си. Нашето сякаш не е такова. Иска ли някой да възрази?! Нима с ножицата, с която Армани крои платнените си прелести не може да се извърши насилие, въпреки замисъла, вложен в нея.
Оттегчих ви, а вероятно някои от вас и отвратих. Затова ще приключа:
Какво ще правим с останалите животни на планетата, ако се дзверим само в суринамските жаби, гинещи от амазонските гущери-жабари? Не, не сравнявам жените със суринамски жаби, понеже, поне аз, не бих искал да бъда сравняван с гущер. Обаче никой проблем не може да бъде изкоренен, докато лечението е насочено само върху последиците му. Това се знае и от курсовете по приложна медицина и гещалт-психология на Полу-колю /както един приятел нарича любимеца-писател на низвергнатите дами/. Иначе мерките са палеативни, а не изцеряващи.
Затова нека разделим страданието си към жертвите на домашното насилие на две части /не е задължително да са равни/ - едната да остане за онзи, който в своето невежество не е намерил друг начин да се опълчи против перфидното насилие срещу себе си, което закон не го лови. Когато решаваме съдбата му на палач, нека се вгледаме в съдбата му на Човек.
Не на насилието!!!
Мейк лав, нот уор!!!
Вижда ми се лесно... пък и приятно. Препоръчвам го като алтернатива на ЗЗДН.

С уважение: /подпис/
/Д-р Менгеле/


Публикувано от anonimapokrifoff на 05.12.2014 @ 08:04:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:43:38 часа

добави твой текст
"За реторсията с мир" | Вход | 3 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За реторсията с мир
от shrike на 05.12.2014 @ 18:09:11
(Профил | Изпрати бележка)
На мен ми се виждат повърхностни представените разсъждения. Жените и мъжете са различни и няма нищо лошо или нередно в това. Оснвните идеи са малко лъкътушещи но:

1. Хомосексуализмът или различността по принцип е дискриминирана на много и различни нива. Малко ни е трудно като вид да се научим на толерантност. Да го отричаме е все едно да си навираме главите в пясъка и да се надяваме, че дупетата ни са достатъчно цветни... Гей-парадът в показността си е не по-малко дразнещ от хетеросексуалното тропане с крак "ние сме нормални и ние ще казваме кое е нормално".

2. Истерията не е приоритет на жените, но съм съгласна, че вероятно се среща по-често при тях. То по тази логика да вземем да се сърдим на мъжете, че пият кат задници и миришат на лук или на пот. Или че не им идва на акъла, че не щем еба.., а любене. Или че гледат мачове нонстоп. Или... ай да не издребнявам. Но с две думи затова да ги спукваме от бой щот не ни кефи. Ебаси кво искат ще ги бием ами като не ни подаряват рози! :-) Ми за мен това нанася духовна болка не по-малко от въпросната женска истерия на мъжа. Моля ви се... Това не е градивна посока. Взаимното уважение, разбиране и любов имат повече шанс. Не е възможно да се обичат всички, но толерантността е постижима.



Прекаленият светец и Богу не е драг както е казал народа. Ултра-фенимизмът е крайност. Както и половата дискриминация. Затварянето на очите за последната и нежеланието да се променим не е много обнадеждаващ начин за справяне с проблема.


Re: За реторсията с мир
от giro на 07.12.2014 @ 11:59:10
(Профил | Изпрати бележка)
драго ми е, че си отделила такова внимание на текста ми!
аз не омаловажавам никое насилие - нито това над жените, нито това над мъжете,
просто по един провокативен начин се опитвам да представя и една друга гледна точка, на която, както изглежда, е отречено правото на живот... ми това тоже е дискриминация!
текстът не може да не е повърхностен в рамките на сатиричната публицистика, бих искал да изглежда като въпрос, нежели като отговор...
по отношение на споделените ти мисли, аз мога да формулирам доста възражения, но това е нормално, щом сме различни...
само да кажа - миризмата на чесън и пот е рядко явление, но се среща и сред представителите на, не знам откъде идва тази заблуда - "нежния" пол...
а сексът без любов калява характера:)))))))))))))))
айде със здраве и с добро настроение!
поздрави, киро

]


Re: За реторсията с мир
от Solara на 05.12.2014 @ 17:31:33
(Профил | Изпрати бележка)
Много глупости дрънкаш, та даже и ги списваш. :( Сори, за откровено изразеното мнение!


Re: За реторсията с мир
от giro на 07.12.2014 @ 11:49:30
(Профил | Изпрати бележка)
обожавам откровените ти мнения:))))))))))))))))))))
в случая мнението ти е супер илюстрация на тезата ми, благодарим!!!!!

]


Re: За реторсията с мир
от daro на 11.12.2014 @ 10:45:24
(Профил | Изпрати бележка)
долавям твоето забавление от късогледите погледи на

коментарната публика ;)


Re: За реторсията с мир
от giro на 11.12.2014 @ 11:51:01
(Профил | Изпрати бележка)
моите мисли не са така дълбоки, че късогледството да е пречка...,
просто понякога тонът, конкретните изрази и отделни думи ни правят твърде силно впечатление и отклоняват вниманието ни от лайтмотива...
а това също е част от приказната различност, в която малодушните се считат дискриминирани...
мерси, даро, че ме навести
твой: кирсън о,джъдж

]


Re: За реторсията с мир
от mamontovo_dyrvo на 24.12.2014 @ 20:42:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ако се захване тази тема в дълбочина текстът ще достатъчно дълъг, достатъчен за научен труд. Сатиричното представяне на проблема е просто редица от жалони, на които да се облегнем в спора. Няма нищо невярно в разсъжденията на Киро-просто той захапва един проблем. На мен лично ми хареса и то много. Еднозначността не е полезна за никого. И авторът го доказва. Както между другото и критиците му.

]


Re: За реторсията с мир
от giro на 25.12.2014 @ 22:42:59
(Профил | Изпрати бележка)
мара, мара и честита коледа, аз смуча свински кокали и вино,а твят коментар отново ме радва, благодаря ти, мамонтово такова едно дръвче!

]