Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 727
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 730

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÕîáè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: magdabor

Òîì çàïî÷íà äà ñå ó÷è äà ïèøå, êîãàòî áåøå íà øåéñåò è òðè ãîäèíè. Ó÷åøå ñàì, áåç ó÷èòåë. Òîâà íå áåøå ëåêà çàäà÷à, íî òîé îáè÷àøå ïðåäèçâèêàòåëñòâàòà è òî÷íî çà òîâà ñå çàõâàíà. Çà âúçðàñòåí ìúæ, êîéòî ïðåç æèâîòà ñè íå å õâàùàë ìîëèâ â ðúêà, ïèñàíåòî íå å ëåñíî.

Îòíà÷àëî ñòèñêàøå ïèñàëêàòà ñ âñå ñèëà, òà ÷àê êîêàë÷åòàòà íà ïðúñòèòå ìó ïîáåëÿâàõà, à ïî õàðòèÿòà îñòàâàõà äúëáîêè ñëåäè, ïîíÿêîãà è äóïêè. Ëèöåòî ìó ñå çà÷åðâÿâàøå, ïî íîñà ìó èçáèâàõà åäðè êàïêè ïîò, êîèòî ñå èçòúðêóëâàõà è ïàäàõà âúðõó ëèñòà. Òîì òó ñå îò÷àéâàøå, òó èçïàäàøå â ãíåâíè ïðèñòúïè è çàìåðâàøå ñòåíèòå ñ èçïèñàíèòå ëèñòè. Ñëåä åäèí òàêúâ ïðèñòúï äîðè ñå íàëîæè äà èçâèêàò ëåêàðÿ ìó, çàùîòî áåøå âäèãíàë êðúâíîòî.
Æåíà ìó î÷àêâàøå äà çàðåæå ïèñàíåòî âñåêè ìîìåíò, íî Òîì ñå çàèíàòè è íå ñå îòêàçà. Ñëåä åäíà ãîäèíà òîé âå÷å ïèøåøå ñâîáîäíî. Áåøå ïðèäîáèë íåâåðîÿòíà áúðçèíà - âå÷å ìîæåøå äà çàïèøå âñÿêà ðåïëèêà îò íÿêîé ôèëì è äîðè îò ñïîðòåí ìà÷! Àëà ïèñàíåòî ïîä äèêòîâêà ìó ñòàíà ñêó÷íî. Íàèñòèíà èìàøå áúðçèíà, íî ïî÷åðêúò ìó áåøå ãðîçåí, óæàñíî ãðîçåí. Ïëåíÿâàõà ãî êðàñèâî èçïèñàíèòå äðåâíè êíèãè. Îñîáåíî òåçè îò Ñðåäíîâåêîâèåòî. Ïðåäè Ãóòåíáåðã äà èçìèñëè ïå÷àòíàòà ìàøèíà âñÿêà êíèãà å áèëà óíèêàò, ïëîä íà äúëãè äíè è íîùè íåóìîðíà ðàáîòà. Òîãàâà êíèãèòå ñà áèëè ïèñàíè íà ðúêà îò ñòàðàòåëíè ìîíàñè.
Òîì çàïî÷íà äà ðàáîòè âúðõó êðàñíîïèñà ñè. Ñ ïðåöèçíè, ïëàâíè äâèæåíèÿ ñòàðàòåëíî èçðèñóâàøå áóêâèòå. Îòêðè, ÷å êðàñèâî èçïèñàíîòî ñëîâî ïðèäîáèâà íîâ, ïî-äúëáîê ñìèñúë. Ïðåïèñâíàøå êóëèíàðíè ðåöåïòè, ñòèõîòâîðåíèÿ, ïàñàæè îò Áèáëèÿòà, àôîðèçìè è ïðî÷åå. Ïðàâåøå ãî ïî öåëè íîùè. Ñåãà ïèñàíåòî ìó äîñòàâÿøå íàñëàäà. Óñåùàøå ïèñàëêàòà êàòî ïðîäúëæåíèå íà ðúêàòà ñè. ×óâñòâàøå êàê áåëèÿò ëèñò òðúïíå îò óäîâîëñòâèå îò äîïèðà íà ïèñåöà. Îòêðè îñîáåíà åðîòèêà â êàëèãðàôèÿòà. Ãðàôè÷íèòå ñèìâîëè îæèâÿõà â íåãîâàòà ôàíòàçèÿ. Êðàñèâèòå áóêâè ñ òåõíèòå íåæíè èçâèâêè ìó ïðèëè÷àõà íà ãîëè æåíñêè òåëà, õâàíàòè åäíà çà äðóãà è óâëå÷åíè â ñòðàñòåí òàíö. Èçó÷è ðàçëè÷íèòå êàëèãðàôñêè ñòèëîâå è øêîëè äîêàòî íàêðàÿ ñúçäàäå ñâîé ñîáñòâåí.
Æåíà ìó íå ðàçáèðàøå íåãîâàòà ñòðàñò êúì êàëèãðàôèÿòà. Êîìó å íåîáõîäèìî äà ïèøå íà ðúêà åïîõàòà íà êîìïþòðèòå?! Íî ïîñëå ñå ïðèìèðè - âñå ïàê èìà è ïî-ëîøè õîáèòà êàòî ïèÿíñòâîòî è õîäåíåòî ïî ÷óæäè æåíè. Äîðè çàïî÷íà äà ìó ïîäàðÿâà êðàñèâè ïèñàëêè ñ ïèñöè îò èñòèíñêî çëàòî è ñïåöèàëíè ìàñòèëà, êîéòî ïîðú÷âàøå îò öÿë ñâÿò. Èìàøå ìàñòèëî ÷åðâåíîêàôÿâî, êàòî àôðèêàíñêàòà çåìÿ, êîåòî ñå ïðèãîòâÿøå îò ïîòîìöè íà òóçåìñêî ïëåìå; è èçóìðóäåíîçåëåíî, êîåòî äîñòàâÿõà îò íîâà Ãâèíåÿ, èçâëè÷àíî îò ðÿäêî ðàñòåíèå. Îò Åâðîïà ïðèñòèãàøå ìàñòèëî ñ äâàäåñåò è ÷åòèðè êàðàòîâ çëàòåí ïðàõ, êîåòî ñå íàíàñÿøå ñàìî ñ ïèñåö íàïðàâåí îò ïà÷î ïåðî.
Íî ñêîðî è êàëèãðàôèÿòà íå ãî çàáàâëÿâàøå. Íà Òîì ìó îìðúçíà äà ïðåïèñâà ÷óæäè ñòèõîâå è ìèñëè. Åäíà êúñíà âå÷åð, êîãàòî íå ìîæåøå äà çàñïè, òîé õâàíà åâòèíà õàðòèÿ è ïðîñò ìîëèâ è çàïî÷íà äà ïèøå ëþáîâåí ñòèõ ïîñâåòåí íà ñúïðóãàòà ìó. Äóìèòå ñå ëååõà îò íåãî ñ íåâåðîÿòíà ñêîðîñò, êàòî ðåêà, êîÿòî å áèëà çàïðèùåíà è íàé-ïîñëå å ïðîáèëà áåíòà. À ñëåä òîâà çàñïà áëàæåí ñúí. Íà ñóòðèíòà, ïðî÷èòàéêè íàïèñàíîòî, ñàì ñå ó÷óäè íà âúëøåáíèòå è íåæíè äóìè, íà êðàñèâèòå ìåòàôîðè è ìîùíèÿ åìîöèîíàëåí çàðÿä íà ñòèõîâåòå ìó. Ñÿêàø íå òîé áå ïèñàë òåçè ðåäîâå. È ñúùåâðåìåííî ñè áÿõà íåãîâè - áåøå óñïÿë äà êàæå âñè÷êî îíîâà, êîåòî âèíàãè å ÷óâñòâàë, íî íÿêàê äî ñåãà íå å íàìèðàë òî÷íèòå äóìè. Ìèíàõà íÿêîëêî äíè ïðåäè äà ñå îñìåëè äà äàäå íà æåíà ñè äà ïðî÷åòå ñòèõîâåòå ìó. Äîêàòî ãè ÷åòåøå î÷èòå è ïëóâíàõà â ñúëçè. Òàçè íîù ïðåêàðàõà êàêòî â íà÷àëîòî íà âðúçêàòà èì ïðåäè ïîâå÷å îò ÷åòèðèäåñåò ãîäèíè. Êàêòî è ñëåäâàùàòà è ïî-ñëåäâàùàòà è îùå ìíîãî ñëåä òÿõ. Ñÿêàø îòíîâî áÿõà ñå âëþáèëè åäèí äðóã. À ñòèõîâåòå ìó ñòàâàõà âñå ïî-ñìåëè è ïî-èçÿùíè.
Îòíà÷àëî ïðèÿòåëèòå ìó íå ðàçáèðàõà íåãîâîòî õîáè, íî ïîñëå çàïî÷íàõà äà ìó ñå âúçõèùàâàò. Çàïî÷íàõà äà ìó âúçëàãàò äà èçïèøå êðàñèâî êàðòè÷êè è ëþáîâíè ïîñëàíèÿ. Ïîðú÷êèòå çàâàëÿõà. Òîì äîðè îòâîðè ìàëúê îôèñ, êúäåòî ðàáîòåøå. Ñêîðî ñå ïîÿâèõà ó÷åíèöè, êîèòî èñêàõà äà èì ïðåïîäàâà. Çàïî÷íà ñ äåâåò, íî ñëåä äåâåò ìåñåöà òå âå÷å áÿõà êúì ñòîòèíà. Èìàøå êóðñ ïî êàëèãðàôèÿ è âòîðè ïî àâòîðñêî ïèñàíå. Îòêðè, ÷å è ïðåïîäàâàíåòî ìó äîñòàâÿ óäîâîëñòâèå. Òîì áåøå ðîäåí ó÷èòåë. Íàé-äîáðèòå ó÷åíèöè ìó ïîìàãàõà ñ ïîðú÷êèòå è îáó÷åíèåòî íà íà÷èíàåùèòå. Ñòðàííîòî ìó õîáè ñå ïðåâúðíà â ìíîãî óñïåøíî è äîõîäíî íà÷èíàíèå. Çà òðè ãîäèíè èìàøå íàä äâàéñå ôèëèàëà íà êàëèãðàôñêîòî ó÷èëèùå íàâñÿêúäå ïî ñâåòà. Ïå÷àëáàòà áåøå íÿêîëêî äåñåòêè ìèëèîíà. Òîì íå ãî ïðàâåøå çàðàäè ïàðèòå. Áåøå ìóëòèìèëèîíåð. Êàêòî è ïîâå÷å îò êëèåíòèòå è ó÷åíèöèòå ìó. Ãîäèíàòà áåøå 2731 è õàðòèÿòà áåøå ïî-ñêúïà îò çëàòîòî.
Ïîñëåäíîòî äúðâî áåøå îòñå÷åíî ïðåäè ïîâå÷å îò òðèñòà ãîäèíè.

êðàé


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 12.11.2014 @ 10:43:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   magdabor

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
541 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 30459
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Õîáè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Õîáè
îò mariq-desislava íà 13.11.2014 @ 18:43:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ñå êàçâà çëîâåù çàâúðøåê, îáðàò è ïîëîâèíà èëè êàêòî ãî íàðè÷àò òóèñò.:)